Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tabitha wat verdrietig. Ik weet helaas hoe rot het is om je uit een uitgerekend topic terug te moeten trekken. Neem de tijd om dit te verwerken, sterkte.

Geplaatst

Thabita wat afschuwelijk! Wat een nachtmerrie....:-((((

........ik denk aan je meid..heel veel sterkte.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik schreef mee op het ivf forum april. Ik heb er lang over na zitten denken maar ik heb inmiddels al jullie verhaaltjes gelezen en meld me toch maar bij jullie aan.

Ik ben nl zwanger!!! Ik kan het zelf nog steeds niet geloven na al die tijd maar nu 4 zwangerschapstesten verder moet ik het toch maar gaan geloven.

Ik heb 27 mei 2 cryo's tp gekregen en daar ben ik nu dus zwanger van....het blijft spannend of het er dus 1 of 2 zijn? Maar het is allemaal zo welkom!!

ik zal me ook even bij jullie op het lijstje zetten.

Geplaatst

Voorstellen:

Freggel - 31 jaar, 1e kindje. zwanger na 3xIUI, 2xICSI en 2e ECD poging met 2 emmy's.

Roossie - 41 jaar, 2e kindje. zwanger na een cryo TP van een ICSI poging!!

Roxanne - 27 jaar, 1e kindje. zwanger na 8 IUI pogingen en een 2e ICSI, dmv 2 cryo's.

Hildever - 40 jaar, 2e kindje. zwanger na 3e ICSI.

Thabita - 27 jaar, 2e kindje. zwanger na 8 IUI en 2 ICSI's met 2 emmy's.

Diana - 37 jaar, 1e kindje. zwanger na cryo poging ICSI.

Suzanne - 34 jaar, 1e kindje. zwanger na 4e ICSI.

Daniela - 35 jaar, 1e kindje, 4 ICSI en nu spontaan zwanger!

Pucca - 36 jaar, 1e kindje, 1e ivf zwanger van 1 of 2 Cryo's

Uitgerekend:clap2:

1 februari- Freggel

1 februari- Tabhita

2 februari- Daniela

4 februari- Roossie

5 februari- Diana1979

8 februari- Hildever

10 februari -Roxanne

12 februari- Suzanne

13 februari- Pucca

Eerste echo

11 juni-Tabhita

19 juni-Freggel (bij kliniek)

20 juni-Diana

21 juni-Daniela

25 juni-Hildever

25 juni-Pucca

27 juni-Suzanne

28 juni-Freggel (bij Gyne)

28 Juni- Roxanne

9 juli -Roossie

Geplaatst

Pucca, van harte gefeliciteerd!!! Super!!!

Nog zo onwerkelijk hè? het is allemaal zo moeilijk te bevatten en geloven...

Zet jezelf idd maar lekker op het lijstje!!

Hoe gaat het met de rest van de meiden??

Ik ben net gebeld door mijn beste vriendin. Haar vriendin (verloskundige) kan bij ons a.s. vrijdagavond al de eerste echo doen.

Pfff als ik eraan denk word ik al lichtjes nerveus. En aan de andere kant wil ik niets liever..... zo spannend dit.

Nog 4 dagen....

Geplaatst

Voorstellen:

Freggel - 31 jaar, 1e kindje. zwanger na 3xIUI, 2xICSI en 2e ECD poging met 2 emmy's.

Roxanne - 27 jaar, 1e kindje. zwanger na 8 IUI pogingen en een 2e ICSI, dmv 2 cryo's.

Uitgerekend
:clap2:

1 februari- Freggel

2 februari- Daniela

4 februari- Roossie

5 februari- Diana1979

8 februari- Hildever

10 februari -Roxanne

12 februari- Suzanne

13 februari- Pucca

Eerste echo

15 juni-Freggel

20 juni-Diana

21 juni-Daniela

25 juni-Hildever

25 juni-Pucca

27 juni-Suzanne

28 Juni- Roxanne

9 juli -Roossie

Ik heb
Thabita
van de lijst gehaald, hierboven staat ze nog wel bij. Ze heeft helaas een Mk gehad.

Ik hoop zo dat je je 'redelijk' voelt meid....lichamelijk maar vooral geestelijk. Ik geef je een knuffel.

Geplaatst
Hallo allemaal,

Ik schreef mee op het ivf forum april. Ik heb er lang over na zitten denken maar ik heb inmiddels al jullie verhaaltjes gelezen en meld me toch maar bij jullie aan.

Ik ben nl zwanger!!! Ik kan het zelf nog steeds niet geloven na al die tijd maar nu 4 zwangerschapstesten verder moet ik het toch maar gaan geloven.

Ik heb 27 mei 2 cryo's tp gekregen en daar ben ik nu dus zwanger van....het blijft spannend of het er dus 1 of 2 zijn? Maar het is allemaal zo welkom!!

ik zal me ook even bij jullie op het lijstje zetten.

Spannend.. hopelijk zitten er veel tweelingen tussen in dit topic.. gefeliciteerd Pucca!!

Geplaatst

@Pucca gefeliciteerd met je zwangerschap! Is onwerkelijk hé, had het zelfs nog toen ik al een dikke buik had en dan de echo zo van gebeurd dat echt in mijn buik? Geniet van je zwangerschap!

@Freggel, wat spannend dat je al eerder een echo kan krijgen! Ik moet nog 3 weken wachten pfffffffffff.........

Liefs Roossie

Geplaatst

Voorstellen:

Uitgerekend:clap2:

1 februari- Freggel

2 februari- Daniela

4 februari- Roossie

5 februari- Diana1979

8 februari- Hildever

10 februari -Roxanne

12 februari- Suzanne

13 februari- Pucca

Eerste echo

15 juni-Freggel

20 juni-Diana

21 juni-Daniela

25 juni-Hildever

25 juni-Pucca

27 juni-Suzanne

28 Juni- Roxanne

3 juli -Roossie (bij gyn)

10 juli - Roossie (bij vk)

Er staat steeds dat ik 9 juli echo heb, maar het is 3 juli. Heb ook de echo datum bij de vk erbij gezet.

Geplaatst

@Miems, gefeliciteerd!!!! Wil je ook in het rijtje? Is misschien wel leuk als je wat meer over jezelf vertelt. Geniet van je zwangerschap! :-)

Geplaatst

Tuurlijk gooi me er maar tussen hihi. Nou ik ben 31 mijn vent is 42 Kom uit Twente en we hebben net onze eerste IVF poging gehad. 28 mei was de punctie en 1juni de tp in Zwolle. Vind het allemaal erg onwerkelijk pfff hihi. Heb decapeptyl en gonal gebruikt en als laatste de ovitrelle. Ik moet nu nog de bekende balletjes erin schieten. (utrogestan) Heb vandaag gebeld met ferti centrum en 5 juli eerste echo wauw. Vrijdag heerlijk 18 dagen naar Spanje met mijn vent en onze kleine ;-) liefs

Geplaatst

Meiden gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!!! Geniet ervan!

Zie ook wat "oude" bekende voorbij komen. Hildever ooit samen op een wachtbankje gezeten!! Toppie je hier te zien.

Veel gelukk, breek weer uit*

Geplaatst

Vandaag de kliniek gebeld, ik heb super veel last van mijn onderrug.. als het donderdag niet over is effe bellen..

Wel; veel hoofdpijn, extreem moe, veel plassen..

Zucht waarom zo lang wachten tot een eerst echoooooooo :(

Geplaatst

Thanx allemaal...ja het blijft zo wonderlijk he...maar als je alvast de eerste echo heb gehad dan lijkt het me voor je gevoel echter! Ik heb nog niet veel last van zwangerschapskwaaltjes zoals zere borsten misselijk alleen beetj lage rugpijn en wat moe en eet om de paar uur wat dat bevalt me beter....hoe is dat bij jullie?? Ik ben denk nu zo rond de 5 weken!??

Geplaatst
We waren gelijk @Roxanne dat heb ik ook last van me onderrug maar hoort erbij zeggen ze tegen mij...

Grappig! Ok dus jij heb het ook maak me zo zorgen.. als ik dan lig gaat het wel goed .. en ik heb vandaag niets bijzonders gedaan :) ..

Ik ga maar vanavond eens zwemmen met de man misschien dat dat een beetje wil verlichten ..

Pucca ga na deze site en dan kan je je bevaldatum uitrekenen. http://www.freya.nl/web_bereken/zwangerschapsduur.php

En daarna kan je een ticker net zoals ons maken, moet je van ondere wel even de juist bevaldatum invullen.. volgens de berekening

ben je nu 4 weken en 5 dagen zwanger is je bevaldatum 13 Februari 2012.

http://www.babybytes.nl/preggo-ticker.php

En dan kan je gewoon lekker mee tellen :)

Geplaatst

Thanx marlijnne, we zijn ook errug blij dat onze allerlaatste poging toch nog gelukt is. Is al weer een jaar geleden dat we bij elkaar op het wachtbankje zaten....

Miems, welkom hier ;).

Ik heb regelmatig wat 'buikpijn'. Denk dat het mijn darmen zijn. Verder gaat het heel goed. Heb mijn eigen lingerie weer opgeborgen en ben dan weer met de meegroeibh's begonnen. En dat bevalt een stuk beter. De boel zit niet meer zo opgepropt en is dan ook minder pijnlijk als ik 's avonds de bh weer uit doe. Misselijke vlagen zijn zo ongeveer weg. Wat eerder moe, soms wat duizelig... Ach, maandag over een week mogen we weer kijken :)!

Geplaatst

Miems, welkom en gefeliciteerd!!

Roxanne, ikzelf heb geen last van rugpijn, maar inderdaad is een kwaaltje die meer meiden hebben hoor, geen zorgen. Doe anders wat oefeningen als je dat prettig vindt, om het wat soepel te houden. Zwemmen is altidj heel erg okay!

Roossie, jij moet wel erg lang wachten tot de echo zeg....knap dat je het volhoudt!! Hoe voel je je nu??

Hildever, fijn zijn die meegroeibh's hè? Ik kan ook niet zonder. Dat 'strakker' zitten is juist fijn hier. Zodra de bh uit gaat en de borsten alle vrijheid hebben, wordt het pijnlijk. Zeker als ik dan wat loop.

Ach, ik vind het wel fijn hoor, ik heb niet veel kwaaltjes tot nu toe, dus die borsten mogen blijven met hun pijn ;-)

Voel me goed. Zoals gezegd, weinig last van dingen..tot nu toe. Alleen dus mijn borsten, snel honger, af en toe wat duizelig en rommelende darmen. Mag in mijn handjes knijpen als dat zo blijft!!

Mijn moeder en zusje hadden ook niet meer kwaaltjes dat dit. Wie weet!

Overmorgen de echo.........zo spannend........

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden