Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sterkte Roxanne.....weet hoe je ej voelt..

Dit is wel echt een onwijs slechte maand zeg......

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat erg roxanne

weet hoe je voelt zou dinsdag 8 weken zijn geweest

het vruchtvlies is er nog niet uit krijg nu pillen hopelijk blijft dat je bespaard

groetjes diana

Geplaatst
Morgen dan eindelijk mijn eerste echo!!!!

Begin nu toch wel zenuwachtig te worden................

Ik lees hier voor het eerst eea mee..... Ik snap dat je zenuwachtig wordt! Ik heb ook morgen mijnneerste echo... Pffff

Ik denk aan je roossie!!

Geplaatst

Heerlijk Roos! Nu de laatst weken in tot aan het tweede trimester. We lopen nagenoeg gelijk, ik zit morgen op negen weken.

Geplaatst

Vandaag 8 weken zwanger, vorige week donderdag echo gehad, uitgeteld op 18 februari. Onze spruit was al 11,5 mm ipv de "verwachte" 8 mm. :-)) mega spruit. Hihi spannend allemaal pfff. Wel een roze wolk.

Geplaatst

Ja de meeste meiden kletsen nog op het

'12 weken bankje' Miems!

Ik zal zo langzamerhand ook wat meer hier komen lezen en schrijven, surfer dat eerst nog niet. Ben over 1,5 week twaalf weken...

• 2 weken later...
Geplaatst

Nou daar ben ik dan.....jooeeehooeee.....anybody there??!! ;-) Hihi, ik sleep iedereen eerst naar het 12-weken bankje, met als resultaat dat ik hier nu in mn uppie om me hen zit te kijken. Maar er komen nu volgens mij rap meer meiden bij. Roossie, Ymkeh, waar blijven jullie? En volgens mij waren er hier ook al meiden aan het schrijven die niet op het 12 weken bankje mee hebben geschreven? Ik ga het lijstje zoeken en dan gaan we hier een gezellig, vrolijk en optimistisch topic van maken meiden! Op naar februari met onze wondertjes :-)

Geplaatst

Dit is het laatste lijstje dat ik kan vinden. Zal ik het net als bij het 12-weken bankje in een tabelletje zetten? Lekker overzichtelijk?

Roossie - 41 jaar, 2e kindje. zwanger na een cryo TP van een ICSI poging!!

Suzanne - 34 jaar, 1e kindje. zwanger na 4e ICSI.

Daniela - 35 jaar, 1e kindje, 4 ICSI en nu spontaan zwanger!

Pucca - 36 jaar, 1e kindje, 1e ivf zwanger van 1 of 2 Cryo's

Loesje - 29 Jaar, 1e kindje, zwanger na 1x ivf en van 3e IUI

Uitgerekend:clap2:

2 februari- Daniela

4 februari- Roossie

12 februari- Suzanne

13 februari- Pucca

20-22 februari- Loesje

Eerste echo

21 juni-Daniela

25 juni-Pucca

27 juni-Suzanne

3 juli -Roossie (bij gyn)

5 Juli - Loesje (bij gyn van GG)

10 juli - Roossie (bij vk)

Geplaatst

Zo dan? Ik heb wat hier nog stond overgenomen, zal misschien e.e.a. aangepast en aangevuld moeten worden :-) Door 'met citaat reageren' te kiezen kun je het zelf aanpassen.

[TABLE=class: grid, width: 700]

[TR]

[TD]Voorstellen

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Eerstvolgende echo

[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Daniella (35), 1e kindje, 4 ICSI en nu spontaan zwanger![/TD]

[TD]2 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roossie (41), 2e kindje na een cryo TP van een ICSI poging!![/TD]

[TD]5 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne (37), 1e kindje na 7 icsi's (11e tp)[/TD]

[TD]6 februari[/TD]

[TD]24 augustus (16w)[/TD]

[TD]24 augustus gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suzanne (34), 1e kindje na 4e ICSI[/TD]

[TD]12 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pucca (36), 1e en 2e kindje na 1e ivf [/TD]

[TD]13 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje (29), 1e kindje, na 1x ivf en van 3e IUI [/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Ja hopelijk wordt het heir nu net zo gezellig als op het 12 weken bankje :-)

@henne, van harte nog he, mijn hele bericht is gewist zag ik later, jammer had mijn hele bijzondere echo uitslag erop gezet en je uitvoerig gefelicteert!!! Maar alsnog, super tof voor jullie!

[TR]

[TD]Voorstellen

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Eerstvolgende echo

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Daniella (35), 1e kindje, 4 ICSI en nu spontaan zwanger![/TD]

[TD]2 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roossie (41), 2e kindje na een cryo TP van een ICSI poging!![/TD]

[TD]5 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]6 februari[/TD]

[TD]24 augustus gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]12 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]13 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Inflame (26), 1e En 2e (?) kindje, na 4 loodzware jaren, maar 1 keer icsi ;-)[/TD]

[TD]18 februari[/TD]

[TD]8 aug (12.2 weken)[/TD]

[TD]9 aug, eerste keer verloskundige![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Goeiemorgen meiden! Nog niet erg druk hier ;-)

Ymkeh ik heb een regel voor je toegevoegd, vul je het zelf aan? En hoe gaat het verder? Ben je opgelucht nu je naar NY gaat en dus geen vwp hoeft te doen? Het blijft natuurlijk nog wel enorm spannend voor de uitslag. En voel jij al iets? En Roossie? Ik had gisteren het idee dat ik wat voelde, een soort gekietel/gekriebel heel laag in mijn buik. Weet zeker dat het mijn darmen niet geweest kunnen zijn, maar denk toch dat ik het me verbeeld heb haha.

Ik vind het wel heel vreemd om nu over die twaalf weken heen te zijn. Merk dat de grootste angsten gelukkig weg zijn, maar het blijft zo onwerkelijk. En het is ook heel erg vreemd om me beter te voelen. Een stuk minder misselijk, ook minder moe. Ik kan m'n draai nog niet zo goed vinden na al die weken bed, bank en onzekerheid. Wil wel van de week wat dingen gaan regelen zoals kinderopvang, kraamzorg en misschien ook vast aanmelden voor zwangerschapsyoga. Verder op zoek naar een zwangerschaps bh, want dat gaat eeeeecht niet meer, en misschien ook vast een positiebroek want mn darmen zitten me soms echt in de weg.

Hebben jullie al dingen geregeld of gekocht? En vragen jullie ook van die gratis dozen enzo aan? Ik merk wel dat alles echt heel erg nieuw voor ons is. Van zwanger worden wisten we inmiddels alles, maar zwanger zijn is toch andere koek. Voel me daardoor ook best onzeker. Twijfel bijvoorbeeld tussen twee kraamzorg organisaties, tussen zwangerschapsyoga of zwangerschapsgym, tussen twee vk-praktijken etc. Nu woon ik in een zeer babyrijke Vinex wijk, dus ervaringen genoeg om na te vragen, maar wil ook niet klakkeloos doen wat alle buren doen. Tenslotte zijn we met de icsi's ook onze eigen weg gegaan :happy:

[TR]

[TD]Voorstellen

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Eerstvolgende echo

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ymkeh (), 1e kindje,

[/TD]

[TD]23 januari

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Daniella (35), 1e kindje, 4 ICSI en nu spontaan zwanger!

[/TD]

[TD]2 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roossie (41), 2e kindje na een cryo TP van een ICSI poging!!

[/TD]

[TD]5 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]6 februari[/TD]

[TD]24 augustus gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]12 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]13 februari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Inflame (26), 1e en 2e (?) kindje, na 4 loodzware jaren, maar 1 keer icsi ;-)

[/TD]

[TD]18 februari[/TD]

[TD]8 aug (12.2 weken)[/TD]

[TD]9 aug, eerste keer verloskundige![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Mogge dames! Inflame 11 weken vandaag! En Roossie morgen al 13 :-) Heerlijk he.

Daniella heeft hier niet veel meer geschreven he? Het topic lag natuurlijk ook best wel even stil. Misschien dat je nu weer aanhaakt Daniella?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden