Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O, ik was nog niet klaar met typen. Morgen de punctie, ik zie er niet tegenop, die eitjes mogen er wel uit, dr grootste follikel was al 27 mm en dan nog een heleboel van rond de 20. Dus ik denk dat die op mijn blaas drukken. Ik moet de hele dag naar de plee en ik ben ook flink misselijk, nog steeds zere boobs. Het voelt echt als tijdens mijn zwangerschap, die verschijnselen had ik vanaf een week of 6. Misschien alvast een voorproefje...?

Al les goed verder met iedereen? Ik ga vandaag lekker onder de wol en probeer te slapen. Morgen wel een beetje uitgerust naast de punctie. We zijn de eersten, 8 uur al aan de beurt.

Neel

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Neel, 27 mm! Die heeft er zin in! Dat is mooi.

en wat de buuf betreft... Liever nu horen nu je zelf ook nog alle kansen hebt. Mijn kennissen komen het altijd vertellen op de dag dat ik net weet dat een poging mislukt is. Dit weten ze niet hoor. Maar dan kan ik helemaal zwaar verdrietug zijn. Jij kan nu denken: over twee weken ben ik het ook! Kom op zeg, jij gaat gewoon zwanger worden hoor, geen gekheid!

Braniede klok gaat achteruit vandaag!

Fijne dag!

Geplaatst

Ego

Bij mij zijn er ook minimaal 7 van de tien afgevallen want de tp is vandaag en niet zondag. Heb de afspraak bij 3 of meer embryo's op dag 3 gaan ze doorkweken naar dag 5 maar dat is nu dus niet het geval. Ben in elk geval blij dat ik dat nu alvast weet want als ik dat pas hoor in de ok, dan ben ik tijdens de tp een beetje teleurgesteld en het is toch een moment waar je van moet genieten. Nu heb ik nog paar uurtjes om t even te laten bezinken.

Er is dus in elk geval wel een tp en wel vanmiddag om 14 uur. Of het er 1 2 of 3 zijn weet ik pas tijdens de tp.

Groetjes en fijne dag

Geplaatst

Hè Noor, wat een domper op de feestvreugde hè... Maar zoals je zegt, beter nu, zodat je je straks kunt bezighouden met die mooie tp!

Daar voel ik mij ook nog wat schuldig onder. Heb het nieuws pas in de OK gekregen, nèt voor de TP. Terwijl ik de tp had, schoten al direct allerlei vragen door mijn hoofd en ik heb nu het gevoel dat ik die tp maar voor de helft heb meegekregen :/

Dus meid, genieten straks!!! Dat is JULLIE moment!!!!! Ik duim heeeeel hard voor jullie mee!!!!!

Trouwens, als jullie Mechelen passeren onderweg naar Brussel, ik zal zwaaien :))

Geplaatst

Lieve Noor,

Valt dat heel erg tegen? Of ben je toch ook blij dat er vandaag in ieder geval een TP is? Je hebt er in ieder geval 3! En als je vandaag 1-3 mooie 8-celligen terug krijgt, is dat toch prachtig? Daarbij zit ook die ene namelijk, die het gaat doen....

Probeer er nou toch maar van te genieten, ipv heel teleurgesteld te zijn... Dat was ik maandag ook en het blijft maar doorwerken, dat is niet goed! We gingen voor de oogstmaand september, tot nu toe vallen de resultaten tegen (al zijn de testen wel positief, laten we ons daar nu maar aan vast houden...)

Liefs, Beanie

Geplaatst

Ha Neel :))

Ik herken die symptomen maar al te goed!!! Had er de laatste dagen ook veel last van: veel druk, veel plassen en pijnlijke boobs!!! Nu 4 dagen na de punctie nog steeds, wordt nu natuurlijk lekker in stand gehouden door de utrobollen :/ Hoewel die druk in mijn onderbuik nu stilaan wel wat moet gaan afnemen. Ik zal me nog maar wat rustig houden zeker?!

Jij in elk geval veeeeeeel succes morgen!! Houdt ons op de hoogte hè?!

Geplaatst

Oh ja, Beanie en Noor: heel erg bedankt voor jullie opbeurende woorden!!! Wat zeur ik toch, ik heb gewoon 2 pracht emmy's in mijn buik!!!! Jip en Janneke gaan daar een mooie housewarmingparty houden, hell yeah ;)

Ik ga wel dadelijk nog eens bellen naar de fertil.kliniek. Ik wil weten wat voor 'n emmy er in de vriezer zit (weet er niks van) en wil toch wel eens weten hoe het juist zat met die andere. Gewoon om wat gemoedsrust te vinden in mijn hoofdje. Dan kan ik dat een plekje geven en mij gaan bezighouden met mijn 2 prutsen in mijn buikje (en de 3e die hier loopt te peuterpuberen haha).

Dankjulliewel lieve dames! xxx

Geplaatst

Hoi dames,

@Noor: wat spannend zeg! Vast ook een telerustelling dat er zoveel zijn afgevallen. Dubbel gevoel lijkt me, want je hebt straks wel een tp en die maken gewoon net als de rest weer een kans op zwangerschap, dus straks lekker gaan broeden!

@Beanie: wd 3, slaat de spanning al toe of zit je lekker te broeden? Succes met dat ellendige wachten!

@Neel: Wat een joekels heb je zeg! Succes met de punctie morgen. Hopelijk kun je over een paar weken met hetzelfde nieuws bij je buurvrouw langs! Zorg maar goed voor jezelf, lijkt me niks om op dit moment grieperig te worden.

@Bettyboopke: Go Jip en Janneke! Jammer van al die onduidelijkheid over de rest van de emmies. Maar voorlopig draait het alleen om die 2 in je buik!

@Adrienne: heb je vanmorgen nog een test gedaan? Oh wat spannend zeg! Een streepje is een streepje hoor. Maar ik snap de zenuwen, die heb ik nu ook precies, want.....jawel, ik ben vanaf vandaag ook een echte vroegtester! Ik zit nu 10 dagen na de punctie en heb vanmorgen ook een test gedaan. En mijn man en ik zagen toch echt allebei een heeeeeeeeeeeeeel vaag streepje. Een half uur later was het streepje alleen niet meer te zien. En nu lijkt er weer iets heeeeeeeeeeeeel vaags te zien. Morgen maar weer een test, heb nou toch al veel te vroeg getest, dan kan ik daar net zo goed mee doorgaan, in de hoop natuurlijk dat er morgen een iets duidelijker streepje te zien is.

Ben aan de ene kant al door het dolle heen, want ik heb in ons traject al zooooooo veel negatieve testen in handen gehad, dan herken je dat streepje echt wel lijkt me. Maar krijg ook de zenuwen, want het streepje was inene ook weer weg. En ik verbaas me hoeveel ik er toch mee bezig ben. Heb namelijk een pracht van een dochter waar ik supertrots en gelukkig mee ben. Heb trouwens een KV test gebruikt, 2 voor 5 hadden ze niet meer, heb zo'n licht paars ding, wel 2 in een pakje.

@Sometimes: gefeliciteerd, wat heerlijk je bent zwanger! hoe voel je je?

Dames allemaal succes, de tijd gaat inderdaad veel te langzaam, hoofd proberen koel te houden!

Liefs,

Anne

Geplaatst

I herken trouwens die buik & boob klachten. Kwam bij mij heel duidelijk van de Otrivelle. Ook brandende tepels en heel erg moe, kwam ook na een grote punctie. Heb echt tot bijna 10 dagen na de Otrivelle dagelijks overdag een dutje meegedaan met mijn dochter. En na 10 dagen waren alle klachten weg!

Nu heb ik een enorm opgeblazen buik. Dat komt waarschijnlijk weer van die bollen, daar reageren je darmen volgens mij ook op. Ik lijk wel 5 maanden zwanger!

Geplaatst

Annetje-Tannetje, een licht streepje?!?!?! Dat geeft de burger moed!!!!! Ik kan me voorstellen dat je er nu heel zenuwachtig onder bent!!!! Poeh! Is ook niet niks hè! Morgen een duidelijker streepje, daar gaan we voor!

Ik had destijds bij Iza 2 dagen voor bloedname nog niks! Volledig wit, witter dan wit! Niet zwanger dus...Dat was op wachtdag 13 (waarbij punctie dag 0 is). Maar 2 dagen later bleek ik een HCG van 126 te hebben!

Ik hooooop zoooooo dat je streepje dikker en dikker wordt!!!!! Dat we hier een heel mooi gras-olijf-flessen-limoengroen bankje krijgen!

Beanie, inderdaad, in hoeveelheden hebben we hier nog niet zoveel geoogst (behalve annetje-tannetje dan!!), maar misschien gaan we deze maand niet voor de kwantiteit, maar voor de kwaliteit! Dus voor groennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!! En gezien het berichtje van Annetje-Tannetje, begint het daar wel op te lijken hè :)

Oké, hier een beetje meer duidelijkheid:

Ik heb net gebeld naar het fertiliteitscentrum en weet nu dat de cryo 12 cellig is, met een heel klein beetje fragmentatie. Waarom die dan niet teruggezet is geworden? Want Jip en Janneke zijn 'maar' 8-cellig. Dat is omdat Jip en Janneke er mooier uitzagen haha

Eigenlijk wel een beetje waar, want het is ook de symmetrie van de cellen èn de gelijke celdeling die mee de kwaliteit bepaalt en dat was bij J&J beter.

De overige 5 waren echt niet goed genoeg: verschillende combinaties van te weinig aantal cellen en/of te veel fragmentatie en/of te veel verschil in grootte van de cellen en/of de laatste 24u nog niet verder gedeeld.

Maar de vroedvrouw benadrukte nog eens dat de 3 die er nog zijn (J&J en cryo) echt wel goed zijn! Zij zijn gewoon heel streng met hun criteria.

(Ik heb idd al eens cowboy verhalen gehoord van een fertilcentrum in België die werkelijk alles invriezen, zelfs 4-cellige! En dan zijn de vrouwen nadien heel erg teleurgesteld dat er zoveel niet goed ontdooien! Dat is nog minder leuk!)

Dus, ik ga voor Jip en Janneke!!!

Geplaatst

Hallo dames,

Even een snel berichtje van mij, ben nog lekker duf en moe van de diazepam....

Vanochtend de punctie gehad. OMdat we als 1e waren ging alles lekker snel.

Punctie zelf viel ook nu weer mee, heb er nooit zo veel last van.

Alleen was helaas de score een stuk minder. maar 5 eicellen en over de kwaliteit/rijpheid konden ze nog niets zeggen.

Ik was enorm teleurgesteld omdat het er nog 1 minder was dan de vorige keer.

BEn ook boos en verdrietig. Ik ben net 31 geworden en voor zover bekend is er met mij niets mis. Vorige keer had ik uiteindelijk maar 4 rijpe eitjes en hadden we maar 1 magere bevruchting (3cellig) Snap nog steeds niet waarom ze me nier meer of andere hormonen hebben gegeven. Dit is zo frustrerend!!

Nu maar heel hard duimen dat we nu wel wat meer en betere bevruchtingen hebben maar ik zie het eigenlijk nogal somber in momenteel....

Pffff ben het zo zat, dat wachten, de onzekerheid, de teleurstelling en het verdriet... en ondertussen gaat de hele wereld om ons heen gewoon vrolijk verder met kinderen krijgen enz.... blegh heb het echt ff gehad!

Maandagochtend bellen of ik 's middag's een terugplaatsing heb...

sorry voor het ego berichtje, zal vanmiddag wat meer reageren en ff bijlezen

Geplaatst

Oh Suzie, wat jammer dat je je zo voelt! Helaas is dit echt een traject met hoop, teleurstelling, wachten etc. Het is echt een emotionele achtbaan. Je verhaal doet me denken aan onze 2e ICSI-poging. Daar waren toen genoeg eicellen gevonden, maar in eerste instantie leek het erop dat er geen bevruchting had plaatsgevonden. Toen dachten wij ook dat het allemaal voor niks was, ik was zelfs niet met de bolletjes begonnen. We moesten wel nog even bellen eind van de middag. Toen bleken er toch ineens 8 eitjes bevrucht te zijn. Daar is dan verder geen zwangerschap uit voortgekomen, maar even om aan te geven hoe snel de emoties ook totaal het tegenovergestelde kunnen zijn.

Hoor je vandaag over eventuele bevruchtingen of is dat pas maandag?

Ik snap je gevoel, maar probeer nu goed bij te komen, doe het rustig aan. Je bent klaar met de spuiten, punctie achter de rug. Op naar de volgende stap. Er zit gewoon een toppertjes bij straks, het hoeft er maar 1 te zijn!

Meid, hoop dat jullie wat afleiding kunnen vinden, pas goed op elkaar. Vanuit het forum wordt iig aan je gedacht, dikke knuffel!

Liefs,

Anne

Geplaatst

Hoi allemaal,

even snel inloggen ben op m´n werk hihi !!!

suzie kop op meid !!!! misschien zijn alle 5 eicellen wel goed en heb je straks ook nog 5 bevruchtingen .... het kan nog alle kanten op.

anne tannetje je zal nu wel net zo een zenuwbonk zijn als ik !!! ook een lichte streep , een streep is een streep , anders moet je een keer die digitale doen van CB dan is het meteen duidelijk......

alle andere dames ik denk wel aan jullie hoor maar had even snel de bovenste 2 gelezen en zit nu op m´n werk.

vanmorgen heb ik weer getest net zo als gister bij de kv test weer een lichte streep net zo als gister (dus niet donkerder geworden), en ook de digitale van CB gaf zwanger aan .......ben wel iets rustiger eronder nu .....

nou ik ga snel nu , m´n baas komt eraan hihi

liefs adrienne

Geplaatst

Hoi Suzie,

Je hebt de punctie in elk geval achter de rug, nu hopen dat de eitjes bevrucht worden en goed ontwikkelen. 5 eitjes is volgens mij niet zo slecht. Mijn 1e IVF had ik ook 1 embryo, zoveel moeite doen met al die injecties, en dan maar 1 embryo. Ik was destijds bij het AMC en kreeg standaard Puregon. Ik moest ongeveer op mijn knieën voor een ander medicijn. Toen ik bij IVF2 en IVF3 Gonal F kreeg, had ik beide keren 12 goede embryo's. Kan ook door andere dingen komen, maar toch. Niet dat je daar nu iets aan hebt en hopelijk lukt het bij jou deze ronde. Maar hou het in gedachten bij een evt volgende keer.

Ik heb zoveel Puregon gebruik met alle IUI's ook, misschien dat ik resistent werd. ik zal voor je duimen.

Geplaatst

Dag meiden,

De wachtweken gaan tergend langzaam naar mijn gevoel. Herken veel gevoelens bij jullie verhalen en haal er ook veel steun uit....toch raar dat gedeelde smart halve smart is :)...maar wel fijn. Ik ben er zelf bijna elke minuut van de dag mee bezig (nou ja,beetje overdreven) en vind het erg moeilijk om niet in elk pijntje,krampje of vlaag van misselijkheid een teken van zwangerschap of juist de aankomende ongesteldheid te zien....Maar dat herkennen jullie vast wel...

Gisteren vroeg een collega aan me hoe het met me ging....nou,dat was genoeg voor mij om in huilen uit te barsten....grrrr....vind het niet erg om me kwetsbaar op te stellen,maar dan wel graag op het moment dat ik er voor kies! Stomme hormonen.

Verder wil ik jullie bedanken voor het welkom heten en ga ik later persoonlijk reageren....zit nu te typen op phone en dat gaat niet zovlot...

Dus een vrolijke,doch hormonale,doch labiele groet van mij,

Kirsten

Geplaatst

Hai Hai Even kort vanuit het ziekenhuisbedje in jette..zojuist Ed, Edd en Eddy teruggekregen! Ed en Edd waren 10 cellig en Eddy was 12 cellig en alledrie nagenoeg geen fragmentatie. Van de 10 waren konden er 7 bevrucht worden, 1 daarvan was afwijkend met slechts 1 kern, 1 is verloren gegaan met injecteren en de rest was niet goed genoeg. Reageer later ff uitgebreid maar wel vast voorzichtige joepie voor annetje!!!

Geplaatst
Hai Hai Even kort vanuit het ziekenhuisbedje in jette..zojuist Ed, Edd en Eddy teruggekregen! Ed en Edd waren 10 cellig en Eddy was 12 cellig en alledrie nagenoeg geen fragmentatie. Van de 10 waren konden er 7 bevrucht worden, 1 daarvan was afwijkend met slechts 1 kern, 1 is verloren gegaan met injecteren en de rest was niet goed genoeg. Reageer later ff uitgebreid maar wel vast voorzichtige joepie voor annetje!!!

Noortjeeeeeeeeeeeeeee allemaal toppers! Hmmm dus misschien wel een drieling!

Spannend alle duimen gaan weer aan.

Geplaatst

Noor, 3 toppertjes?!?!?!?! Wauw, wat een mooi resultaat meid!!!!!! Nu lekker rustig aan doen en warm houden die Ed-d-dies van je :)

Ik moet wel zeggen dat ik wat verbaasd ben, ik wist namelijk niet dat er 3 embryo's teruggezet mogen worden.

Maar hier moet er toch minstens eentje van blijven zitten hè?!!!! Kan gewoon niet anders!!!

Broed ze!

Geplaatst

Wow!!!

Geplaatst

Hi dames,

@Bettyboopke: hoe gaat het met J&J? Je klinkt in ieder geval vandaag een stuk positiever dan gisteren... Ik had trouwens ook zo'n buikpijn na de punctie, dat is op zich wel afgenomen maar ik heb nu een soort zeurende pijn in mijn buik... Zouden dat de bollen zijn? Ik herken het niet van de vorige keer, hoewel mijn man zegt dat ik dat toen ook had. Het maakt mij zo onzeker...

Jij hebt in ieder geval nog een top-cryo achter de hand. Wat een goed nieuws!

@Anne: spannend! Maar wel wat je wilt zien... Wel vroeg hoor, 10 dagen na de punctie! Zou ik geloof ik niet durven om dan al te testen... Ik zit vandaag op WD4, dus precies een week na de punctie. Weet nog niet wanneer ik ga testen, heb wel vandaag testen besteld via internet. Die zijn er morgen of maandag of dinsdag, ik hoop eigenlijk dinsdag want dan kan ik op z'n vroegst pas woensdag testen...

Ga je morgen weer testen? Hoop zo voor je dat je morgen een duidelijkere streep zult zien!

O ja, hier ook een opgezette buik dankzij de bollen...

@Suzie: wat een tegenvaller! Maar zoals al eerder gezegd: we gaan hier niet voor kwantiteit maar voor kwaliteit... Heb je toevallig nog gehoord hoeveel bevruchtingen er zijn? Of moet je echt tot maandag wachten? Ben je wel al een beetje bijgekomen van de punctie?

@Adrienne: je bent gewoon zwanger hoor! Morgen weer testen? Kan me wel voorstellen dat je er al iets meer ontspannen over bent... Nu lekker weekend? Voorzichtig de Jip&Janneke champagne open?

@Kirsten: wat herkenbaar.... die rot-hormonen ook! Wanneer mag je eigenlijk testen? Had je het toevallig al op het lijstje gezet?

@Noor: wat super! Gefeliciteerd met je 3 E's! Had je dat vanmorgen durven denken of dromen? Hoe voel je je nu?

Fijne avond allemaal, groetjes Beanie

Geplaatst

Wow! Dit stemt positief om binnen te vallen. Groen kleurt hier mooi! Hopelijk volgt de rest ook!Dus ook ik wil me graag aansluiten. Ik heb gisteren een mooie 4 dagen oude cryo, morula, terug geplaatst gekregen. Omdat ik een beetje invloed wil hebben op een innesteling let ik op m'n voeding, loop bij een accupuncturist, slik foliumzuur en homeopathische druppels tegen de zenuwen die mij veel stress opleveren. Direct na de tp heb ik een kruik op mijn buik gelegd omdat ook ergens las dat, dat bevorderlijk zou zijn voor het innestelen.. Helaas begreep ik later dat de doorbloeding gestimuleerd dient te worden en een kruik juist afgeraden wordt... Wat baal ik ervan :-(Neel, erg veel succes vandaag! Noor, weet je al wat meer? De rest van de dames met de mooie emmy's aan boord, broeden maarrrrr

Geplaatst

Annetje tannetje en adrienne, nog getest allebei?! Fotoooo!!

Ik hoop dat streepjes er nog zitten en al ietsie dikker zijn!

Beanie wachtdag 5 vandaag! Zie je wel er gaat zo nu en dan toch een dag voorbij.

Suzie als ze alle vijf bevrucht zijn is er niets aan het handje. En ook als er maar 1 overblijft is het goed zo lang hij maar 8,5 maand blijft zitten!

ik snap wel dat ze je twee keer hetzelfde geven omdat je soms een slechte en soms een goede maand hebt. Stel dat je vorige keer een slechte maand had en nu een goede maar dan met meer hormonen had je misschien wel overstimulatie kunnen krijgen. Mocht het nu niet lukken, wat ik niet hoop, dan zou je eens kunnen oraten over een ander middel. Bij mij werkte menopur veel beter omdat daar ook lh in zit. Een stofje dat ik blijkbaar nodig heb om betere embryo's te krijgen. Maar ga er nou eerst gewoon van uit dat je een toppertje terugkrijgt dat je over veel maanden in je armen mag houden, het is niet bij voorbaat mislukt! Veel is niet altijd beter hoor!

Bettyboopke, fijn te horen dat je nog een 12 cellige in de vriezer hebt!

Oh sorry ik moet gaan, kom tussen de middag terug.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden