Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi dames, het wordt hier gezellig druk!

@Suzie: ja, het is echt een vervelende (zacht uitgedrukt) tijd, die WW... Ik heb besloten iets eerder te gaan testen, op WD11, dus 14 dagen na de punctie. Nog heel even wachten dus... Ben wel heel gespannen hoor. Weet het echt niet, het kan nog altijd 2 kanten op....

Wat ontzettende vervelend zo'n werkgever, op zo'n moment. Helaas valt er weinig aan te doen. Maar ja, je bent al zo druk met hele andere dingen, een vat vol hormonen en dan dat er ook nog eens bij? Krijg je wel een beetje steun van andere collega's of weten ze hier niet van?

Heb je al minder last van je buik? Vwb de verhalen: je kunt waarschijnlijk helemaal niks doen om het te beïnvloeden.... Ik denk dat het belangrijk is dat je die dingen doet die voor jou goed voelen. Wel buik warm houden of niet? Zoek een soort compromis: buik warm houden met een sjaal of zo? Beetje bewegen..., gezond eten... Je luistert naar je lichaam en dat is het belangrijkste! Trouwens, die Prena Fem gebruik ik ook en ik heb begrepen dat het een hele goede zwangerschapsvitamine is. Dus wat dat betreft ben je gewoon enorm goed bezig! Ik slik daarbij nog een beetje extra vitamine D en gebruik homeopatische druppeltjes, dat heb ik laten uitzoeken door een mesoloog. Verder ook niks bijzonders gedaan hoor! (okay, ik heb granaatappelsap gedronken de eerste paar dagen na de TP)

@Dizzy: lastig te zeggen... Alles wat je voelt kan betekenen dat er iets is, maar kan ook door de bollen komen. Helaas kan niemand je daarop antwoord geven! Als ik het goed begrijp is je bloedafname op WD12? Je zou een dag of 1,2 eerder thuis kunnen testen. Of nog eerder volgens sommigen hier op het forum.

@Crisje: gezellig! Zitten we weer samen op een bankje! Ik ga zo hard voor je duimen dat deze ronde voor jou veel succesvoller zal zijn dan de vorige! Gaat het goed met je verder?

@Noor: hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden? Het is zo lastig om er niet mee bezig te zijn... Ik had me van te voren zo voorgenomen dat niet te doen maar ondertussen... Het lukt me gewoon niet!

@Hope: welkom in de ellendige wachtweken.... Voel je je inmiddels weer wat beter?

@Neel: gefeliciteerd met je twee toppers! En nu die vreselijke WW... Ik kan me voorstellen dat je nerveus wordt nu. Heb ik ook wel. Als ik kijk in het lijstje: de eerste drie op groen. Ik ben de volgende die moet testen. Statistisch gezien kan het gewoon echt niet dat ik nu positief test. Onmogelijk! Maar het zijn gelukkig maar statistieken, rationeel heb ik net zo veel (of weinig) kans als iedereen om positief te gaan testen... Maar heel veel sterkte ook voor jou in de komende periode...

@Roos: 7 eicellen, is toch een hele mooie opbrengst? Op dit bankje gaan we voor kwaliteit, niet voor kwantiteit hebben we eerder besloten! Wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn? En wanneer is er dan een TP? Gaat het goed met je? Niet te veel napijn?

@Kirsten: misschien toch nog een testje doen om het helemaal zeker te weten? Dat flardje hoop houden is anders ook zo vervelend...

Fijne avond allemaal! Liefs, Beanie

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Beanie, je hebt helemaal gelijk hoor. Beter 7 van goede kwaliteit dan 19 waar weinig mee kan. Ik moest alleen wel even omschakelen toen ze het aantal zei, ik ging toch uit van de genoemde 19 ofzo ... Wel wat last van napijn maar ik heb vandaag braaf rustig aan gedaan hoor. Ben inmiddels gestart met die vieze Utrogestan en hoor vrijdagochtend voor 11.00 uur hoeveel emmy`s er zijn ontstaan. Dan is er zaterdag een terugplaatsing...

Geplaatst

Berteltje, wat ontzettend vervelend! hoe is het nu met je?

Neel, succes met broeden.

Roos, ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling was, ik hoop dat je morgenochtend heel goed nieuws krijgt!

Beanie hoe is het met jou?

De rest van de dames, veel succes met puncties, broeden en wachten.

Morgenochtend mag ik me weer melden in het ziekenhuis, ben benieuwd!

Geplaatst

Dag dames!

Ik kom me hier aanmelden als alles goed gaat! Normaal volgende week donderdag m'n cryo-tp..

Ik zie hier al enkele meiden die ik ken,dus leuk..

Voor de dames die lekker groen zijn,een geweldige proficiat!

Voor de wachtenden,succes!

Lieve groetjes

Geplaatst

Hidihi!

Hoe gaat het met jullie?

Annelies v an harte welkom. Leuk volgende week donderdag een TP. Doe je het in natuurlijke cyclus?

Crisje nogmaals veel succes morgen met de fm!

Roos morgenochtend nagelbijten.... maar een terugplaatsing zit er wel in toch?! 7 eicellen dat kan niet missen. Laat je even wat weten als ze gebeld hebben?

Beanie is het voor jou morgen testen geblazen? Ooooow spannend!! Wat denk je zelf? Al enig gevoel erbij?

Hope geen krampen meer gehad hoop ik? Maar hoeft geen slecht teken te zijn he..!

Neel hoe gaat het met wachten? Fijn dat je twee kanjertjes bij je hebt. Zorg er goed voor.

Ik ga morgen denk ik een testje doen om te kijken hoe het met de pregnyl staat. Ik meld me!

Groetjes

Geplaatst

Welkom nieuwe!!!En gefeliciteerd voor alle groene! Hoeveelste poging was het voor jullie?Voor mij wachtdag 5 dus nog 7 dagen tot bloedprikken,ik was de hele dag misselijk en vond koffie misselijkmakend ruiken, maar zal wel psychisch zijn haha.ik denk gelijk dat ik soms kwaaltjes ervaar die ik gelijk eraan koppel en denk niet dat het zo vroeg al kan!

Geplaatst

Breek in

Noor!!! De Pregnyl??? Morgen is toch al WD 7??? Of mis ik iets? Dan is de Pregnyl wel weg hoor, als je alleen voor de punctie hebt gespoten... Je hebt dan toch de 26e gespoten? Dat was het vandaag uiterlijk weg... Dus ik ga WEL voor een streepje, maar NIET van de Pregnyl!!! Zet 'm op!

X, Floor

Breek uit

Geplaatst
Hidihi!

Hoe gaat het met jullie?

Annelies v an harte welkom. Leuk volgende week donderdag een TP. Doe je het in natuurlijke cyclus?

Crisje nogmaals veel succes morgen met de fm!

Roos morgenochtend nagelbijten.... maar een terugplaatsing zit er wel in toch?! 7 eicellen dat kan niet missen. Laat je even wat weten als ze gebeld hebben?

Beanie is het voor jou morgen testen geblazen? Ooooow spannend!! Wat denk je zelf? Al enig gevoel erbij?

Hope geen krampen meer gehad hoop ik? Maar hoeft geen slecht teken te zijn he..!

Neel hoe gaat het met wachten? Fijn dat je twee kanjertjes bij je hebt. Zorg er goed voor.

Ik ga morgen denk ik een testje doen om te kijken hoe het met de pregnyl staat. Ik meld me!

Groetjes

@ Noor, gekkie, die pregnyl is weg, jij koningin van de streepjes. Dus ook ik ga voor een vette positieve zwangerschapsstreep!!!

Succes, meid. Ik duim voor je..

Liefs

@ beanie, succes morgen. I keep my fingers crossed for you. Xxx

Liefs

Geplaatst

Moguh lieve medevroegtesters sometimes en floor

Ja natuurlijk normaal gesproken zou t weg zijn, maarik heb vrijdag en zondag nog pregnyl bijgespoten.

Dus dat is nog niet helemaal weg ben ik bang. Een heeeeel ienieminie restje was er op de test te vinden.

Morgen maar weer kijken. Het was zo vaag dat je het nauwelijks nog kunt zien dus morgen moet het of weg zijn en als het er nog is dan krijg ik een beetje hoop. Maar ik reken op niets want alle andere keren had ik iets van een zeurend gevoel en nu helemaal noppes.

Maar vandaag ga ik mijn duimen draaien voor Beanie. zet m op vrouw!

bettyboopke hoe is het met jou?

Dizzy hoe smaakt de koffie vandaag?, :-)

Geplaatst

Niet zeggen anders krijg ik de zenuwen elliebellie! Valt t zo tegen morgen..... Het was 1500 trouwens op zondag namiddag. Op internet staat dat het tussen de 5 en 7 dagen weg moet zijn. Dus ergens tussen vanmiddag en zondagmiddag... Brrrr

Lfsx

Geplaatst

Mogu dames,

Vandaag WD11. En een omo-blanke test. Dit schiet dus niet op. Ik neem aan dat het ook niet opeens zomaar binnen 2 dagen positief gaat worden... Nog geen menstruatie, tot nu toe maar wel het gevoel dat dit er aan zit te komen...

Groetjes, Beanie

Geplaatst

@ Noor, wat spannend!!!! Al moet ik eerlijk zeggen dat bij mij de pregnyl alswel de Ovitrelle ook langer zichtbaar lijken te zijn hoor... Maar goed een licht streepje is HOOP!!!!! Ik duim volop mee!!!!

@ Beanie, wat balen...... Al blijf ik hopen dat je voorgevoel niet okee is en je misschien wel een late innesteling hebt ;-) Kop op, geen bloed is goed!!!

Alle nieuwe welkom en veel sterkte in de spannende tijd en mega ellendige, stressvolle wachtweken :toppie:

Hier alles rustig tot nu toe. De napijn van de punctie is vrijwel weg, dus op naar het telefoontje straks! Brrrrrrrr

Ik laat van me horen als ik meer weet...

Geplaatst

Ohhhh Noortje ik denk van alles....en ga ook van alles zeggen!! 1500 is er al uit..........je hebt het weer geflikt!!!

Ik wacht met feliciteren tot morgen ohhh men......ik hoop bid en duim dat het nog 8.5 maand blijft zitten!!! :preggers:en dan mag je lekker moddervet worden!

Beanie ik hoop dat je te vroeg hebt getest....:pray:

Geplaatst

Hier zojuist een telefoontje gehad en van de 7 eicellen zijn er nu 7 goed-delende embryo`s! Dat is dus meer dan goed nieuws voor nu!

Morgen om 11 uur gaan we er twee ophalen en horen we of de rest goed genoeg is om in te vriezen....

Geplaatst

Wat een Super nieuws Roos! Kijk dat wilden we horen! Helemaal goed, de keuze uit 7! Dat wordt een feestelijke dag morgen!

Geplaatst

Beanie... wat een rotbericht. Omowit... dat had ik niet gehoopt! Maar toch lees je wel eens dat mensen alsnog later nog een positieve test gaan krijgen. Nog even doortesten meis. Maar ik snap je teleurstelling.

Gaapje en Elliebellie... leuk dat jullie al vooruit denken maar het is maar zo minimaal dat ik echt denk dat het een restje is hoor. Bij mij zweeft de pregnyl vaak wat langer rond dan bij een ander lijkt het. Het is gewoon afwachten tot morgen. Alhoewel... laat dat gewoon maar weg.

Manlief zei al dat ik een Obsessive Compulsory Testing Disorder had dat ik nu al aan de gang ga met testen maar ja, je bent een vroegtester of je bent het niet he :-)

Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat het gelukt is omdat ik niets gevoeld heb zoals alle andere keren toen het wel gelukt was. Dus ik vrees met grote vrezen voor een lelieblanke test morgen..

Maar pomdipompidom ik wacht het rustig af....

Hoe laat is het?!! Aaarrrrggghhh

Geplaatst

Beanie, nogmaals sterkte, ik hoop echt dat het komt van een restje pregnyl en dat je toch nog positief gaat testen.

Roos, succes met de terugplaatsing en dan flink broeden!

Noor, spannend, hopelijk is het streepje morgen donker!

Ego: Ben net terug uit het ziekenhuis. Tja wat zal ik er eens van zeggen, het zijn er veel, misschien wel te veel!

Als je de arts tegen de verpleegkundige hoort zeggen, het loopt vast wel los, dan word het nog even spannend!

Maandag weer komen en hopelijk hebben we woensdag, donderdag of vrijdag de punctie

Geplaatst

Aaaaaargh Beanie,ik had zo mijn hoop op jou gevestigd,wat klote voor je! En ik heb toch nog ff getest gisteravond en net als jij omowit....grrrrrrrrr,dikke vette baggerzooi!!!

Veel succes met het verwerken van de teleurstelling....hopenlijk kunnen we allebei snel door voor een volgende poging....

Dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Beanie en Berteltje, ik voel met jullie mee en sluit me bij jullie aan. Omowit en ik voel aan alles dat mijn menstruatie elk moment door kan breken. Balen!! Ook voor jullie sterkte..

Noor, fingers crossed!

Geplaatst

Beanie, hope & Berteltje, wat ongelovelijk balen zeg! Had het zo gehoopt voor jullie!

Noor, wat maak je het spannend met je vroegtesten zeg! pfff ik weet niet of ik dat zou kunnen!

Chrisje, voor jou ook spannend, ik hoop niet dat je overstimulatie krijgt maar gewoon een hele goede opbrengst!

Roos, wat mooi! 7 bevruchtingen! Gefeliciteerd! SUcces met de terugplaatsing morgen!

Hier gaat het redelijk. veel klachten waar het nog veel te vroeg voor is... pfff nog 1,5 week, hoe ga ik dat vol houden!

Ik ben sinds gisteren ziek thuis, ben zo onwijs moe en misselijk dat werken echt niet ging. Nu dus maar veel op de bank en in bed...

Gister met mijn man afgesproken dat ik de 15e al ga testen (mocht ik nog niet ongi zijn voor die tijd) mijn ongi is altijd mooi op tijd en moet deze week komen.

Scheelt toch al weer 3 dagen voor de bloedtest.

Nou meiden succes allemaal! x

Geplaatst

beanie, zolang er nog geen ongi is, blijf ik toch nog stiekum een beetje hopen op een late innesteling. late innesteling komt nl echt wel regelmatig voor. voor nu even een hele dikke knuffel voor jou.

nooooooor, wat maak je het weer spannend! heeeeeeeeeel veel succes morgen met testen, ik duim en wens mee voor een tweede streepje ( liefst nog iets donkerder als vandaag).

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Hier geen goed bericht... Streepje is lichter dan gisteren dus aflopende zaak. Dat was flink slikken vanochtend.

Pregnyl 1500 is bij mij dus na 6 dagen nog niet volledig weg. Morgen zal hij echt lelieblank zijn vandaag is t nog een schaduwtje. Op een andere test die veel gevoeliger is dan kruidvat is nog een leuk streepje te zien maar de kruidvat test is voor mij bepalend.

Voor de liefhebbers (floortje mijn mede vroegtester :-) zal ik vanmiddag nog even fotootje plaatsen.

Beanie nog getest meid?

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden