Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne lieve vage streepjes koningin, wil je soms iets delen? je bent niet alleen hoor... Er is een hele goede vereniging met twee letters, toevallig allebei de eerste letter van ons alfabet. (geintje)

Maar ik ben stomverbaasd nog steeds!

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

eb nu net een test gedaan 1/3 wijn 2/3 water en dan blijft de test wit.

Je piest toch geen pure wijn, zelfs een concentratie van 30procent is totaal dodelijk, dus ik denk toch echt dat er wel wat geweest moet zijn hoor...

Geplaatst

Floor en Noor, dames, rustig in het kader van het wetenschappelijk onderzoek. Straks worden we nog gevraagd in studies..;)

Dus geen alcohol voor de test is de conclusie...Voor het gemak neem ik aan dat alle dames hier eerst testen en dan pas teleurgesteld of blij zijn. Dus dames, de alcohol komt erna!!!!

Hier is dag 0 van de test verschoven naar morgen. Mij vriend heeft een plastic zak vol met kv2x5 in zijn auto liggen. Kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn als iemand dat ziet...;)

Morgen is het dus:

2 dagen na de TP

5 dagen na de punctie

7 dagen na de Otrivell

Ik lees dat de Otrivelle tot wel 10 dagen in je lichaam blijft, dus die test zou morgen gewoon positief moeten zijn. Ben benieuwd..

Geplaatst

Haha San! Inderdaad, jij hebt het weer meteen door hè? Nee, bij de AA ben ik uitbehandeld, ik verscheen steeds met een fles in een papieren zak in mijn hand op de meetings ;-)) Ik ben een slecht voorbeeld voor de anderen, ze willen me niet meer hebben daar! ;-))

Misschien is er dan toch wat geweest Noor, ik weet het niet. Ik vond wel meer berichten op internet dat de test beïnvloed kan worden..... Maar goed, ik weet het ook niet.

Ik zal een volgende keer als ik wat heb gedronken nog eens proef op de som nemen... Ben alleen nu even begonnen met lijnen ( moet 10 kilo kwijt) en heb voorlopig geen verjaardagen, maar er komt vast wel weer een gelegenheid.

Sometimes, het wordt spannend! Ik ben benieuwd of de Ovitrelle al bijna weg is morgen....

X, Floor, Hik (aka O.A.F, openbaar alcoholistische Floor ;-) Poeh, het is maar goed dat het niet is gelukt, dat arme toekomstige kind!!! Met zo'n onverantwoordelijke moeder!!!

Geplaatst

!!!!! DAMES !!!!!

Nou breekt mijn klomp! Ik doen net een testje, tegen beter weten in, dwars door mijn menstruatie heen.... Negatief. Maar ik pak 'm net op om in mijn bakje voor San te gooien (heb haar een foto beloofd): Een heel licht streepje!!! Op de KV 2x5.

Ik begrijp er niks van, want vanmorgen was negatief (en ik heb pas een halve fles wijn op, want ik begin altijd pas om 12 uur, tot die tijd drink ik koffie om op te drogen van de vorige avond ;-))))) Nee, zonder gekheid, dus alleen zaterdag een wijntje gedronken en verder alleen rooibosthee en koffie en water, zelfs gisterenavond niet, terwijl het bloeden al was begonnen!

Oh jeetje, nu moet ik weer naar Kruidvat en hopen op dat wonder waar ik nooit in geloof, namelijk dat ik ondanks flink bloedverlies zwanger ben!!! Vreselijk die hoop!

Geplaatst

Ik begrijp er geen bal van!!! Ik denk dat er dus toch iets is geweest en dat mijn urine gewoon zaterdag erg geconcentreerd was ofzo... Ik was druk geweest, het was warm, etc. Vandaag ook nog niet veel gedronken. Het streepje is heel licht en niet goed te zien op de foto. Zou het door het bloed kunnen komen? Ik zal even kijken of jullie het op de foto kunnen zien...

Geplaatst

Ben benieuwd of een van jullie het streepje kan zien....

Sorry hoor dames, zit echt niet te sollen, ben gewoon zelf echt perplex en met wie moet ik het anders delen dan met jullie??

[ATTACH=CONFIG]4462[/ATTACH]

Geplaatst

Ik moet echt focussen maar dan zie ij hem wel.

Die van de week was duidelijker.

Je maakt ons gek ;)

Is het niet gewoon een indroogstreepje?

En hoe is je menstruatie? Heviger als normaal? Minder? Hetzelfde?

Oh oh oh! Ik drink helemaal niet maar zou bijna fles wijn opentrekken ;)

Geplaatst

Ha San, ach het zal inderdaad wel een indroogstreepje zijn... Heb ik nog niet eerder gehad bij KV 2x5, maar misschien komt het door het bloed... Het bloed is wat bruiner en wateriger dan naders, maar dat zal wel door de bollen komen. Ik houd er over op hoor dames! Het is gewoon dat je het zo graag wil, dat je hart tegen beter weten in een sprongetje maakt... XXX

Geplaatst

Ja, het is wel wat meer bruin en roze, maar ook gewoon rood hoor! Met opdrogen is het streepje verdwenen, dus het was loos alarm...

Ga lekker met mijn kind naar het strand! Genieten!

X

Geplaatst

He bah Floor wat balen! Blijf hoop houden want ik zie het streepje op de test wel ;-)

Ik natuurlijk vanmorgen weer getest met eenzelfde test van CB en wederom 1-2 weken ZWANGER. Bij het slopen van de test lijkt het tweede streepje zelfs iets donkerder dan dat hij gisteren was ( anders in ieder geval zeker niet lichter )

We blijven hier dus goede hoop houden. Langzaam aan beginnen er ook herkenbare kwaaltjes op te komen..

Geplaatst

Hey Floortje,

We hebben een beetje hetzelfde kv streepje. Ik zie ook heeeeeeeel licht iets (9 dagen na tp 5 dagen oude cryo) maar ik denk dat het een indroogstreepje is. Nog nooit eerder gegad trouwens. Misschien toch iets van restje Ovitrelle?? Ik nog niet ongimaar dat komt waarschijnlijk door de bollen. Heb jij nog een bloedtest?

Geplaatst

Eeh Floor, nog een vraagje, als het teststickje in de wijnfles doet en die is positief, als ik hem dan leegdrink, ben ik dan zwanger? Want dat is wel een stuk makkeliijker, hoor.

;)

Maarre effe serieus meiden. Ik hoop dat al die negatieve testen nog een wondertje laten zien en ons mooie bankje alsnog wat groen laat zien..

Jullie zijn stuk voor stuk toppers die het verdienen. Liefs

Geplaatst

Roos, dat gaat echt de goede kant op!!! Volgens mij zit het helemaal goed met jou!

Liesje, als je niet ongesteld bent en het streepje is er morgen nog/weer, dan lijkt het me helemaal in de goede richting te gaan. Vaak is de test na een cryo al op dag 6/7 positief, maar het kan natuurlijk ook iets later. Ik heb goede hoop voor je!

Sometimes, ja kijk, dat heb ik dus geprobeerd! Ik dacht: 'kijken of ik zwanger blijf!'. Haha! Maar nee, het werkt niet. Volgens mij worden vrouwen regelmatig zwanger ná een fles wijn, maar niet ván een fles wijn! Shit hè? ;-) ;-))

Xxx

Geplaatst

Ps. Mijn man die naast mij in de auto zit vanaf het strand zegt: 'Als dat zo was, dan zouden er geen verminderd vruchtbare vrouwen zijn, want alle vrouwen drinken wijn!' haha, wat is ie weer grappig..... Inkoppertje!

Geplaatst

Haha, dat zei ik dus al tegen hem, maar jij bent de uitzondering die de regel bevestigt volgens hem! Ach, we kunnen in ieder geval nog grapjes maken!

Ik ben heel benieuwd andere meiden! Ik duim me suf!

Geplaatst

Liesje, bij mij gaf de test vanmiddag een heel licht streepje, maar nu is is weer gewoon negatief... Dus nu is het ook wel een beetje kklaar met hopen. Ik hoop dat jij morgenochtend beter nieuws hebt!

Geplaatst

Huh???Help ,snap het niet. Ik hb 9 augustus de otrivelle 6500eh gezet, hoe kan de test al negatief aangeven. Ik heb de punctie op 11 aug. En de TP op 14 aug gehad. Ik snap het niet, das toch veels te vroeg ???

Er is echt helemaal niets te zien...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden