Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan wel hoor.... Heb ik ook wel eens gehad! Ik moetde dag na pregnyl bloed laten prikken en dan is het meeste al weg! Ik zeg altijd dat het door mijn goed getrainde lever komt dat alles zo snel afgebroken wordt. maar het gaat ook wel eens traag, echt tot en met de 10e dag. Nou mooi, dan weet je nu dat het geen vals positieve meer kan worden..

liesje roos hoe gaat het?!

Floortje, gaat t een beetje vrouwke? Was t fijn op t strand?

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dankje floor, ga nu zaterdag weer testen. Das 4 dagen na de TP en 7 dagen na de punctie. Weer een gokje van mij omdat hij nooit positief kan zijn, omdat het veel te vroeg is. Ik verwacht dat als een positieve uitslag ,komt hij pas rond 21 augustus een streepje kan geven. Dat zou ook mijn NOD zijn, volgens mij. Zzspannend weer...

Geplaatst

Dankje floor, ga nu zaterdag weer testen. Das 4 dagen na de TP en 7 dagen na de punctie. Weer een gokje van mij omdat hij nooit positief kan zijn, omdat het veel te vroeg is. Ik verwacht dat als een positieve uitslag ,komt hij pas rond 21 augustus een streepje kan geven. Dat zou ook mijn NOD zijn, volgens mij. Zzspannend weer...

Geplaatst

Noor, potverdikkeme, ik dacht je even het tegendeel te gaan bewijzen over de alcohol!!! Ik dacht, het reageert vast met urine ofzo, waardoor het toch positief geeft, ook bij minder dan 30% alcohol in je bloed. Manlief was net eerder thuis en is morgen een dagje vrij en we gaan er even lekker een paar dagen uit, dus samen net - terwijl de kleine nog sliep - even lekker twee glaasjes wijn gedronken in de tuin, niet meer en ook niet minder dan zaterdag!!! Dus de test zou positief moeten zijn, net als zaterdag.... Maar nee hoor, helemaal negatief!!

Er is dus maar één mogelijkheid over: ik had zaterdag meer dan 30% alcohol in mijn bloed!!!! Haha! Knap dat ik nog leef toch? Ik wil bevorderd worden tot de grootste overlever van het forum!!! ;-)

Nee, dus! Je hebt (waarschijnlijk) gelijk Noor, er is wel een innesteling geweest en omdat het warm was en ik had weinig water gedronken (normaal drink ik minstens twee liter water per dag als biologische, vegetarische, gezondheidsfreak), terwijl ik druk was geweest, was mijn urine waarschijnlijk wat meer geconcentreerd, waardoor het hcg beter zichtbaar werd... En omdat 4 druppels wijn wel een positieve test geven, hebben die twee glaasjes wijn het effect kennelijk versterkt en de test positief gemaakt. Is dat nou niet raar???

Niet dat het vaak voorkomt, maar toch goed om te weten toch?

Mijn behandeling is in ieder geval mislukt en ik word net ook nog door een wesp geprikt, mijn hele been is rood! Genoeg straf voor twee glazen wijn lijkt me, maar ik heb mijn lesje geleerd, de boodschap van Moeder Natuur is duidelijk geweest!

Meiden, jullie gaan allemaal positief testen, beloof dat me alsjeblieft, want ik wil alleen nog groene berichten ;-)

Take care allemaal!

Geplaatst

Ik vind het een kunstige beredenering Floor! Maar toch blijft het balen...

Sometimes ik test zaterdag met je mee, spannend hoor!

Ik heb vandaag een test met een licht streepje (midstream van 1-2-3 testen ofzo) en met een Clearblue zwanger of niet zwanger gaf hij NIET ZWANGER aan. Helaas geen vergelijk met de CB test met indicator want die waren op bij de drogist. Blijft spannend en ergens geloof ik er weinig van...

wel heb ik vandaag een belletje gewaagd naar de kliniek en ik mag officieel dinsdag testen. Het is dan dag 12 na de terugplaatsing. Maar dat ga ik niet volhouden :-)) wordt morgen vervolgd...

P.s ik heb wel ontzettende pijn in mijn onderrug en een menstruatieachtige pijn in mijn onderbuik (normaal nooit) gehad de afgelopen twee dagen. Nu is het vrijwel weg. Komt dat iemand bekend voor?

Geplaatst

Roos, de CB digitaal zonder indicator is de minst gevoelige hoor (vanaf 50 hcg tegenover die met indicator vanaf 25 hcg, dus dat is best een verschil vroeg in de zwangerschap)!! Ik hoor van die 1-2-3- testen wel dat ze soms vals-positief geven, dus als je het echt eerder wilt weten gewoon even de KV 2x5 proberen, die geven snel en duidelijk resultaat (vanaf 8 tot 10 hcg, schijnt)!!! X

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4466[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4467[/ATTACH]

Hier de foto`s van de testen vandaag. Je hebt bijna een loep nodig :icon_smile:

Morgen op naar de KV dus, zijn dat die testen waar je met een pipetje een druppeltje urine in moet doen?

Ik zie dat als de foto`s geplaatst worden ze nog kleiner worden en het helemaaal niet meer te zien is ;-)

Geplaatst

Meiden,

Helaas. Witte testen.... Vandaag dag 10 na TP, morgen bloedtest. Nog geen ongi maar ben vandaag maar gestopt met die bollen dus zal morgen wel komen. Op naar Tp nr 9 dan maar.... Begin de Moed wel te verliezen.....

Geplaatst
Meiden,

Helaas. Witte testen.... Vandaag dag 10 na TP, morgen bloedtest. Nog geen ongi maar ben vandaag maar gestopt met die bollen dus zal morgen wel komen. Op naar Tp nr 9 dan maar.... Begin de Moed wel te verliezen.....

Meis, moed houden. Ik weet dat het moeiljk is. Huil maar effe uit..En dan vol goede moed naar de volgende poging. Blijf positief. Een dikke digi knuffel !!

Geplaatst

Spannend, he Roos. Ik ben benieuwd wat ik morgen voor resultaat krijg. Waarschijnlijk negatief, want het is nog veels te vroeg, maar het is evengoed ontzettend spannnend. Moet me beheersen niet elk uur te testen ;)

Geplaatst
Roos.... Is ie wit gebleven?

Sometimes... Je vroegtestactie begonnen?

Ben benieuwd, ik duim voor jullie!

Hai Noor, ik heb een testje gedaan. Helaas was hij zoals verwacht prachtig wit. Is ook wel logisch, maar toch. Mijn hart sloeg effe over. Tuurlijk voelde ik direct allemaal menstruatie achtige pijntjes ,het was 5 uur in de ochtend ;)

Dus had nog de tijd om tot mijn wekker afging mezelf zoregn te maken over mijn emmies. Nu gaat het wel weer, maar ben wel enorm moe. Pff...

Maandag dus weer een test.

Dan is het 6 dagen na de TP en 9 dagen na de punctie.

Het blijft spannend ....

@ Roos hoe is het met jou??

Geplaatst

Kan me je gevoel goed voorstellen Sometimes, maar als je net als ik positieve testen in handen hebt en ze later negatief worden is ook niet leuk. Dan liever andersom, dus hoop houden ;-)))

Ik zal er straks nog een testje aan wagen maar ik heb er 0,0 vertrouwen in hoor. Ben maar gestopt met die smerige bolletjes ook ;-)

Ik voel helemaal niks. Niet moe, niet misselijk, geen krampen meer, pijn in onderrug is weg. Afwachten op de menstruatie en direct door met een nieuwe ICSI poging, heb ik gelukkig ook geen tijd om bij de pakken neer te gaan zitten ;-)

Geplaatst

sometimes 6 dagen na de tp... Pfff is echt nog immens vroeg hoor... Ik heb altijd snel een heel hoog hcg en bij mij is het de 7e dag heeeel licht, en precies een week na de tp een streepje dat mijn man ook enigszins kan zien.. Dus niet gelijk gaan dippen maandag he als ie wit is!

Roos we wachten het rustig af... Wie weet!

Geplaatst

Liesje, wat balen zeg!!! Dat gaat niet helemaal de goede kant op! Ach, ik weet zo goed hoe je je voelt. Ik ga op naar de 5e terugplaatsing (6e embryo), de moed zinkt mij zo langzamerhand ook in de schoenen!!!

Roos, dit is helemaal een grote domper! De tests moeten natuurlijk donkerder worden, niet lichter! Ik hoop dat het er gewoon mee te maken heeft dat je veel water hebt gedronken... Heb je die KV 2x5 met het petje nog geprobeerd? Ik baal onwijs voor je, maar hoop dat het meevalt!

Sometimes! Zet 'm op, het kan nog alle kanten op! Ik ga er gewoon van uit dat er maandag een heeeeel

licht streepje te zien is!

Het schiet niet op deze maand zeg! De score is wel erg laag!

Meiden! Houd de moed er in, voor deze of de volgende, het moet toch ooit een keer gaan lukken!!!!

X

Geplaatst

Nou net een test gedaan van CB met zo een kruis. En hardstikke negatief. Zoals ik al zij voel ik ook helemaal niks, heb een humeur om te schieten ;-))

Hopelijk snel de menstruatie op gang, dan kunnen we door met de volgende ICSI!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden