Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?


Floortje

Aanbevolen Berichten

Noor, je hebt gelijk! Vorige keer had ik een positieve KV 2x5 op wd 6 en was de CB plus en de CB digitaal met indicator positief op wd 8 en de CB digitaal zwanger/niet zwanger positief op wd 9.

 

Liesje, ik heb tot 8 dagen na de Ovitrelle heeeeeel licht positief getest, maar het verschilt volgens mij wel per vrouw en per keer. Tja, het is wel vroeg hè? Het is heel vreemd, maar bij mij is mijn urine 's avonds meer geconcentreerd dan 's morgens. Misschien vanavond nog een testje wagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Dames,

De tests werden gisteren lichter tot wit.... Tot spierwit! dacht dat ik gewoon te veel had gedronken, maar helaas, hartstikke negatief vanmorgen na niet drinken en een nacht mijn plas ophouden. Als er dus iets is geweest, dan vrees ik dat het nu niet meer echt in de race is! Potverdikkeme! Daar gaan we weer.... Ik blijf natuurlijk wel testen, maar verwacht niets wereldschokkends meer. Behalve mijn menstruatie dan ;-))

Welke andere vroegtester verrast ons met een prachtige positieve test die ook daadwerkelijk donkerder wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja shit gewoon! Maar ja, liever zo dan twee weken hopen en bidden en dan knal, boem, weg droom... Ga gewoon lekker een potje balen en wachten op mijn menstruatie. We hebben misschien nog een cryo... Dat horen we de 21e.

Ik kan me echt niet voorstellen dat dit nog wat gaat worden... Het testje gisteren was zo duidelijk. Dat gaat nu echt niet weer opnieuw positief worden... Natuurlijk check ik het nog wel 's ochtends en 's avonds, tot mijn menstruatie echt doorbreekt, maar ik sta niet meer het streepje er op te staren, want ik weet dat het toch niet komt.... Hè shit!

Ga lekker met mijn zoontje naar de boerderij van een vriendin van mij. Lekker koeien aaien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank dames! Een paar lieve woorden doen goed! Tja, je weet als je er aan begint dat de kans dat het niet lukt groter is dan de kans dat het wel lukt. Soms zit het mee en soms zit het tegen, deze keer heb ik helaas weer minder geluk.... Nu maar heel hard hopen dat het andere embryo goed genoeg was om in te vriezen, dan kunnen we daar nog voor gaan. Ik denk niet dat ik het trek om meteen weer voor een nieuwe verse poging te gaan... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdikkeme floor. Balen .. Ik had zo een goed gevoel bij jou. Maar je hbt gelijk, beter vroeg testen, dan in een keer plompverloren geconfronteerd worden met het feit vindt ik .

Ik hoop dat je als deze poging werkelijk mislukt is, je snel door kunt gaan voor een cryo. Ik wacht vol spanning morgen af en ga daarna direct het KV verrassen met een bezoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mag ik het horen Sometimes! Beter eerder en geleidelijk duidelijkheid dan in een keer zo'n hele harde, definitieve klap voor je kop. Ik kan dat echt niet aan! Dus op naar het KV morgen!!! Jij neemt het stokje over en nu gaan we jouw testjes volgen ;-))) Zet 'm op, je gaat het beter doen dan ik!!! En we houden de moed en de humor er gewoon in!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom!!!!

 

is het.

 

Ik kan wel gaan vroegtesten maar ik mag donderdag pas beginnen met stimuleren... De punctie zal rond de 29e zijn. Of gewoon doen? Volgens babybytes ben ik nu -2 dagen zwanger. Dat zou een gevoelige test toch moeten zien :-))

 

 

maar alle gekheid op een stokje.... Ik vind het echt niet leuk. je bent zo grappig en gezellig, ik had je graag wat anders gegund.

 

Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noor! Gewoon een KV 2x5 er tegenaan gooien! -2 geeft vast wat hcg! En bovendien ben jij de streepjesexpert! Ik weet dus zeker dat jij het streepje eerder weet te onderscheiden dan een streepjesleek! Ik blijf ook gewoon koppig testen hoor! Je weet maar nooit, misschien wordt ie ineens positief, dwars door het bloed heen ;-))) Gewoon de moed er in houden! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Floortje wat ontzettend balen!!!

 

Met veel genoegen, ik ben namelijk ook een fanatieke vroegtester, heb ik de hele discussie terug gelezen ;-)

 

Op zaterdag 4 augustus spoot ik , in mijn eigen cyclus, de Ovitrelle. Op vrijdag 10 augustus zijn er 2 cryo`s teruggeplaatst van 4/5 dagen oud en goede kwaliteit. Daarbij is niet uitgesloten dat er een spontane zwangerschap zou kunnen zijn ontstaan. Gisteren deed ik een Clearblue test met indicatie, dus op dag 9 na de Ovitrelle/dag 3 na tp/dag 8 na ovulatie en deze gaf aan ZWANGER 1-2 WEKEN. Ik helemaal blij maar op dit forum las ik dat het tot dag 10 na Ovitrelle vals positief kon zijn. Dus vandaag wederom eenzelfde test gedaan en weer ZWANGER 1-2WEKEN, in de streepjes zie ik nauwelijks verschil. Volgens mijn eigen cyclus zou ik ongeveer vrijdag ongesteld moeten worden maar ik moet Utrogestan gebruiken tot maandag. Wat is jullie ervaring, lijkt het positief???

Wat is jullie ervaring met deze testen, zijn ze echt zo gevoelig of niet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiske, verdorie, dat is balen! Heb je nog het idee dat het innesteling zou kunnen zijn? Ik geloof daar nooit zo in, bij mij is bloed nooit goed gebleken, maat toch hoor je het wel met enige regelmaat...

 

Roos, ik denk dat het een goed teken is! In de bijsluiter van Ovitrelle staat dat de test beïnvloed kan worden tot 10 dagen na het spuiten. Dus tot en met dag 9, zou je dan zeggen. De CB digi met indicator is gevoeliger dan de gewone CB digi.... Ik vind het dus wel goed klinken. Morgen nog een keer zou ik zeggen!

 

Sometimes, je hebt het verdikkeme geflikt! Is het goed gegaan? Ik lees het wel in het andere topic. Je bent op dit moment het meest zwanger van ons allemaal!!! En je hoeft niet eens een testje te doen om het zeker te weten! Petje af!! Wanneer ga je testen of de Ovitrelle weg is?

 

Het bloeden zet bij mij niet door. Dat zal wel door de bollen komen. Manlief heeft wel nog een stapel tests meegenomen, want hoewel het morgen al WD 9 is test ik natuurlijk gewoon stug door tot het bittere eind!!! Mij krijgen ze niet zomaar klein en trouwens wat moet ik anders met mijn dagen doen ;-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiske, hoe is het? Is het bloeden doorgezet? Of heb je nog hoop?

 

En Roos? Vandaag nog getest?

 

Ik weet waarom ik zaterdagnacht een positieve test had! Ik ben altijd vreselijk braaf voor en na de terugplaatsing en drink dus zoals het hoort NOOIT alcohol. Geen druppel! Maar omdat mijn zoontje jarig was heb ik dus voor het eerst sinds alle behandelingen een wijntje gedronken. Ik heb nu 9 maanden mijn leven on hold, dus ik dacht: 'ach, jammer dan'. Ik had toch al behoorlijke krampen en het voelde al niet goed. Maar goed, genoeg slappe excuses die allemaal niet goed genoeg zijn, want het is gewoon heel erg stom! Maar goed, ik dacht dus: 'zou het misschien daar door kunnen komen?' en ja hoor, gisteren vier druppels wijn op een KV 2x5 gedaan en wat denken jullie? KNALPOSITIEF!!!!

 

Nou als dat geen mooie bevinding is! Normaal is het voor niemand van ons relevant, want normaal drink je natuurlijk niet na een terugplaatsing, maar stel dat je er na je tigste behandeling het toch een keertje doet, dan weet je dus dat je absoluut niet moet testen!!!

 

Het is hier losgebarsten, dus definitief.... Helaas de droom is weer over, op naar de volgende ronde, maar eerst afvallen (ben 10 kilo aangekomen sinds de start in november) en op vakantie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Well have you ever.....!!!!

 

Twee verschillende testen gedaan niet zijnde kruidvat en allebei positief!De stickjes hebben wel pure wijn gedronken nu. Ik heb niet even twee wijntjes gedronken hoor :-)

 

maar jij had de hele dag door een positieve test toch? Kan toch niet van een wijntje zijn?

 

zo dit is gek!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank San!

 

Tja Noor, ik heb pas heel laat op de avond nog een glaasje wijn gedronken met mijn tante (denk rond 24 uur, of zelfs nog later) en had een positieve test om 2 uur toen het bezoek weg ging. En toen nog een keer een positieve KV 2x5 test om 7 uur, die al wel een heel stuk lichter was, maar we dachten dat dat kwam doordat ik water had gedronken.... Misschien duurde het toch even voordat het helemaal weg was. Ik weet niet hoe het werkt, het wordt wel afgebroken, maar je moet het ook nog uitplassen waarschijnlijk. Ik weet het niet.

 

Ik denk rond 12 uur gaf de CB een heel, heel, licht pluisje, maar die heb ik wel vaker vals positief gehad en ik heb het op internet opgezocht. Op internet staat dat als je zo'n pluisje hebt, je het resultaat als niet positief moet beschouwen. Die CB doe ik dus ook nooit meer. Stom dat ik me toch weer heb laten verleiden de CB Plus te kopen. De KV 2x5 was toen al lang negatief. De CB gaf me hoop, hoewel ik al een beetje nattigheid voelde dat die KV 2x5 negatief was.

 

Maar goed! Linksom of rechtsom, alcohol geeft een positieve test! Dus voor de vrouwen die misschien toch niet zo perfect zijn, zoals ik, en na de tigste poging toch gewoon een keer een glaasje wijn drinken: NIET TESTEN! Pas de volgende dag weer. Ik heb natuurlijk heel laat tussen 00 uur en 1 of zelfs 1.30 nog wat gedronken, maar normaal kan je denk ik de volgende ochtend wel weer testen. Hoe vaak ga je nou zo laat naar bed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden