Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Floortje, wil je niet gek maken maar testen worden toch duidelijker als pregnyl uit je lichaam verdwijnt....

Vind de streepjes duidelijker worden.....

Mijn testen zijn ook nooit negatief geweest maar ik heb na de tp ook nog 1500E pregnyl bijgespoten, dus telt niet.

Maar op wd 8 na cryo tp in de ochtend en avond getest en zag wel degelijk verschil..... Ga duimen succes, op naar een tweeling ;)

Haha... Dank je Saba! Ik hoop inderdaad dat ze de komende dagen gewoon steeds donkerder worden :-) Dat zou wel een heel goed teken zijn :-) Dank voor je aanmoediging en je maakt me niet gek, want dat was ik al!

Geniet lekker van je kleine!

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha, that's the spirit Remmir! We praten onszelf gewoon zwanger. Ik ga morgen voor een dikkere streep op de KV 2x5 en opnieuw een streep op de S.ensitest.... Is een beetje vroeg WD 4, ik weet het, maar ik heb gewoon snel embryo's :-)

Gast mymyselfand1
Geplaatst
@ My Dank voor de tip. Hier ga ik dan zeker gebruik van maken!
Geen dank remmir! Suc6 met testen. Vind jullie allebei hilarisch! Liefs my
Gast mymyselfand1
Geplaatst

@floortje & remmir: O ja het word voor jullie allebei een tweeling! En als je geluk hebt delen zr nog eens en heb je een 4ling ;)

Geplaatst
@floortje & remmir: O ja het word voor jullie allebei een tweeling! En als je geluk hebt delen zr nog eens en heb je een 4ling ;)

OMG twee vierlingen! Dat zou wat zijn!

Geplaatst

Jaja, lach jij maar Beanie... Jij weet nog niet hoe je 'onderkantje' voelt nadat je er één halve meter uit hebt gewerkt, laat staan vier.... Nee dank, ik pas... Mijn buik en boobs hangen nu al aanzienlijk lager dan voorheen en de tijgerprint is duidelijk genoeg, dus nee, liever geen vier :-) haha!

Gast mymyselfand1
Geplaatst
Jaja, lach jij maar Beanie... Jij weet nog niet hoe je 'onderkantje' voelt nadat je er één halve meter uit hebt gewerkt, laat staan vier.... Nee dank, ik pas... Mijn buik en boobs hangen nu al aanzienlijk lager dan voorheen en de tijgerend is duidelijk genoeg, dus nee, liever geen vier :-) haha!
Dat zal er wel heeeeel bijzonder uitzien :D LOL ! ! !
Geplaatst

Zeg, maak me even lekker zo vlak voor een bevalling.... Vraag me nu al af hoe die megatieten ooit weer normaal worden (niet dus).

WD4 dat is 7dpo? Zou kunnen....een beginnie.....

Geplaatst
Zeg, maak me even lekker zo vlak voor een bevalling.... Vraag me nu al af hoe die megatieten ooit weer normaal worden (niet dus).

Lieve Henne, ik weet dat we wederzijds eerlijkheid waarderen, slecht geslapen of niet :-) Dus ik zeg het maar heel eerlijk: NIET! Ze worden nooit meer normaal :-) Had je van de prachtige erwtjes, op een halve, sappige grapefruit, die naar blij en onbevangen naar de hemel glimlachten, ook ZONDER BH, kom je uit de strijd met Liptonzakken in maat D met striae.... (en als ze dan nog naar bosvruchten smaakten, maar nee!) Haha, nee hoor Henne, ik zit je gewoon vreselijk te stangen en dat is heel gemeen! Ik zag er een jaar na de bevalling weer naar mijn zin uit, je lichaam verandert, maar het trekt allemaal best oké bij. Ik ben pas weer afgetakeld door drie IVF behandelingen in een jaar: 15 kilo zwaarder en dat merk je wel als alles wat minder strak is. Maar jij hebt al die behandelingen ook overleefd qua figuur, dus dat komt helemaal goed na die bevalling ;-)

Jaaaaaaaa, morgen 7 DPO, ik hoop het zo!! Een ietsepietsje, maar gewoon dat de test een stukje donkerder is. Dan ga ik de hele dag blij zijn!

Geplaatst

;-) Één voordeel: ik ben wonder boven wonder nog striae vrij op buik en boezem. Maar hoe ruim drie cups meer hangende uier weer recht moet trekken? Nah ja, als dat straks alles is....

Ik ga een poging doen te slapen, kan ik morgen tenminste goed op die dikke streep van je reageren!

Geplaatst

Eeh vraagje, kan de buik genoegen nemen met eerder opgedane straie?? Vandaag toch maar weer gewogen, gatsie!! 14 kilo aangekomen, exclusief de 5 ivf kilo's.

Ik hb al striae, ik wil dat mijn buik dat gebruikt om verder uit te rekken...:)

Kan iemand me geruststellen...

Floor, morgen nog donkerder streepje hoor. Ik teste positief op WD7!! Dus.... Kom op emmies van Floor.

Geplaatst
;-) Één voordeel: ik ben wonder boven wonder nog striae vrij op buik en boezem. Maar hoe ruim drie cups meer hangende uier weer recht moet trekken? Nah ja, als dat straks alles is....

Ik ga een poging doen te slapen, kan ik morgen tenminste goed op die dikke streep van je reageren!

Ja... Dat je me niet met je ochtendhumeur verrot scheldt dat ik nou eens moet stoppen met dat hysterische gedoe en dat als ik al hysterisch wil doen, of ik daar dan alsjeblieft geen anderen - en zeker geen op springen staande hoogzwangeren - mee wil lastigvallen! Slaap lekker :-)

Geplaatst
Eeh vraagje, kan de buik genoegen nemen met eerder opgedane straie?? Vandaag toch maar weer gewogen, gatsie!! 14 kilo aangekomen, exclusief de 5 ivf kilo's.

Ik hb al striae, ik wil dat mijn buik dat gebruikt om verder uit te rekken...:)

Kan iemand me geruststellen...

Floor, morgen nog donkerder streepje hoor. Ik teste positief op WD7!! Dus.... Kom op emmies van Floor.

Sommie, jouw buikje gaat het gewoon met die eerdere striae doen :-))) En het buikje van Henne blijft gewoon striaevrij :-) 14 kilo valt best mee (3 kilo borsten, 1,5 kilo placenta, 1 kilo vocht door de hormonen, 1 kilo vruchtwater, 2 kilo obstipatie, 4 kilo kind) Zie je, je bent eigenlijk maar een kilo of 1,5 aangekomen, is er zo weer af :-) :wink:

Geplaatst

Haha wat gaat dat lekker hier.. Leuk hoor zo'n zwangerschap-;)

Enne een 4-ling.. pfff eerlijk ik moet er niet aan denken.. Schiet nu al in de stress bij dat idee!

Maar floor dat meen je niet met je testen? Hier word je toch hieperdepieper van!!! Ik ben benieuwd.. neem mijn laptop mee naar bed zodat ik morgenvroeg kan inschakelen om te kijken of je al een reactie hebt geplaatst over de test.

Ik heb vanavond de testen besteld en hoop dat ik ze morgen of overmorgen krijg. Tot die tijd nog steeds met ovulatie testen (die over datum zijn btw zag ik) doorgaan.

Ik voel mijn borsten al wel erg goed... Zal ik dan echt zwanger? Vandaag de tp gehad dus jaaaa....

Geplaatst
Sommie, jouw buikje gaat het gewoon met die eerdere striae doen :-))) En het buikje van Henne blijft gewoon striaevrij :-) 14 kilo valt best mee (3 kilo borsten, 1,5 kilo placenta, 1 kilo vocht door de hormonen, 1 kilo vruchtwater, 2 kilo obstipatie, 4 kilo kind) Zie je, je bent eigenlijk maar een kilo of 1,5 aangekomen, is er zo weer af :-) :wink:

Eeh floor, die telling klopt helaas niet, ik ben van D-cup naar G-cup gegaan, dus das 6 kilo tieten, 3 kilo hormoonvocht,1 kilo vruchtwater, hopelijk klein beebje, das makkelijker persen dus ik ga voor 4 kilootjes kind... Das 9 kilo straks draf halen, zou wel graag me eigen borsten terug willen ipv die van die stripper die ik nu heb. ;)

Geplaatst

6+3+1+4=14, zie je, je bent eigenlijk helemaal niet aangekomen! Zodra die kleine er uit is ben je weer op je oude gewicht, want die stripperlook trekt ook wel weer bij!

Geplaatst

Ja hoor, Remmir ook hartstikke zwanger! Ze voelt het aan haar borsten! Nou, niks geen voorzichtige felicitatie maar voluit: hoera!

Eh... Oké, nu nog even heel snel plassen en dan spaar ik de rest op voor morgenochtend :-) Gauw slapen, is t snel morgen! X

Geplaatst
6+3+1+4=14, zie je, je bent eigenlijk helemaal niet aangekomen! Zodra die kleine er uit is ben je weer op je oude gewicht, want die stripperlook trekt ook wel weer bij!

Lol :) jij weet me altijd weer op te vrolijken.

Mijn man vindt de stripperlook wel prachtig, maar mijn bh's lijken op kussenslopen, niet de petite sexy lingerie van weleer...:(

Geplaatst

Henne!!!!!!!!!!!!! Henne!!!!!!!!!!!!! Wakker worden!

Ik heb getest (7 DPO WD 4, 9 dagen na de Pregnyl) en het resultaat is duidelijk, een ietsepietsie hcg! Maar ja, of het nou de tweeling is of de Pregnyl, tja dat weet ik dus niet.... Hij lijkt iets lichter dan gisteren, dus tja, morgen moet ie gewoon weer wat donkerder zijn.... wat blijft die Pregnyl lang zitten zeg! De Ovitrelle was rond deze tijd al weg! X

Geplaatst

Ps. Heb natuurlijk onwijs de pest erin dat die twee donderstenen me zo lang in spanning houden, ik zit nu verdorie al vier dagen nagels te bijten. Vind het wel mooi geweest!

Geplaatst

Pps..... Henne, denk je dat het morgen ook nog van de Pregnyl kan zijn? Of heb je dat eigenlijk nooit meegemaakt? Ik kan het niet zo goed vinden op internet.... Ja, heel vreemd, maar het lijkt me zo leuk als het deze keer lukt, vandaar mijn ongeduldigheid :-) Ik denk dat ik straks een hele uitgeslapen reactie krijg, want jij ligt volgens mij nog lekker te dromen, samen met Koekie!

Geplaatst

Heb het infoadres van de fabrikant gemaild, want lees nu allemaal horrorverhalen over Pregnyl tot 14 dagen na het spuiten! Dat zou voor mij pas zondag zijn! Wat een hel die Pregnyl, daar moeten ze toch iets anders op vinden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden