Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis da's wel fijn dat V de helm niet de hele dag op hoeft, althans dat jullie dat niet doen. Dat je resultaat ziet is het belangrijkste. Zo'n helmpje leek mij ook altijd heel zielig voor die kleintjes tot ik een jongetje op de groep kreeg die ook eentje had. Kinderen zijn heel makkelijk en accepteren het gewoon heel makkelijk. 't was alleen even lastig als je hem op schoot had en hij met z'n hoofd tegen je aan botste.

Per 1 september ben ik thuis. maar wil wat voor mezelf gaan beginnen. Sollicteren heeft weinig zin want er is geen kinderdagverblijf die me nu voor vast aanneemt, laat staan voor vaste dagen en uren. Ik vind dat met het oog op Joël erg lastig te plannen allemaal en verre van ideaal. Daarom heb ik besloten voor mezelf te beginnen en een thuishuis te gaan beginnen. Ik ben dan een soort van gastouder maar je bent echt zelfstandig ondernemer en je zorgt er zelf voor dat je klanten krijgt. Als je thuishuis googelt zie je een beetje wat de opzet is.

Groot voordeel is dat Joël bij me kan blijven. Als het goed is november opleiding en dan medio febr/maart van start.

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje dames, wat een heftige verhalen hier!

Overigens heb ik ook zo'n ervaring met manlief... Is alweer even geleden, in het jaar 2000 geloof ik. Manlief heeft behoorlijk ernstig astma en heeft toen een zgn status astmaticus (astma-aanval die niet over gaat) gehad. Uiteindelijk via een spoedeisende hulp opgenomen op een long-afdeling maar ik was nog niet thuis en ik moest alweer terug want hij moest aan de beademing... Vreselijke nacht gehad toen. Hij moest naar een ander ZH, midden in de nacht en het enige wat ik kon doen was zijn ouders op de hoogte houden. Het had geen zin voor hun om te komen, aangezien we pas op het laatste moment hoorden waar er IC-plek was en dus waar hij heen zou gaan. De volgende morgen (eigenlijk een paar uur later) toen ik met zijn ouders in het ZH kwam was hij net weggebracht voor een scan want zijn pupillen reageerden nergens meer op. Uiteindelijk bleek dat te komen door een hoge dosis medicatie die hem in slaap moest houden. Die hebben ze toen gestopt en de volgende morgen was hij wakker, ging de tube er uit en mocht hij naar een verpleegafdeling. Maar wat een tijd... Eerst vraag je je af hoe je hem terug krijgt, later vraag je je af of je hem terugkrijgt. Is een hele heftige en turbulente tijd geweest. Gelukkig is hij er zonder restverschijnselen uit gekomen. Nu is (of lijkt) de astma behoorlijk onder controle en kan hij alles doen, dus we kunnen we stellen dat het enorm goed is afgelopen.

Nou ja, zo hebben we allemaal wel een 'rugzakje' om het zo maar eens te noemen....

@Floor: hebben jullie al wat geboekt? En ja, je gaat het kunnen, het vliegen! Kan me wel voorstellen dat je angst hebt na zo'n heftige ervaring... Maar echt meis, je kunt het! Neem een boek mee ter ontspanning (heb je een e-reader? dan mail ik je er wel een paar!) en stop een iPod met ontspannende muziek in je oren... Als je die niet hebt, dan mag je die van mij wel lenen! Plemp ik hem vol met relaxte muziek voor je!

Verder hier dus de teleurstelling van blanco testen... Hoewel ik dat wel had verwacht. Op de een of andere manier had ik gewoon geen goed gevoel over de behandeling. Morgen maar het ziekenhuis bellen en dan zien we wel weer. Overigens nog geen enkel spoor van een menstruatie. Ik weet niet of de bollen dat tegen houden, maar maak me er wel een beetje zorgen over aangezien ik gewoon niet zeker weet of mijn cyclus wel lekker op gang is gekomen na de MA en de hysteroscopie in april/mei. Morgen maar even overleggen!

Groetjes, Beanie

Geplaatst

@ Beanie , ook al zo een heftig verhaal!

Wat ik de afgelopen cyclussen heb gedaan is stoppen met de Utrogestan als ik negatief testte op de datum en voelde dat er een menstruatie aan kwam. Normaal gesproken houdt de Utrogestan namelijk je menstruatie tegen. Enkele dagen na het stoppen komt het dan vanzelf op gang. Wel een domper hoor, had nog zo geduimd ;-(

Hier is de Ovitrelle uit mijn lijf, test-sessie van start gegaan, allemaal met de KV 2x5 getest tenzij anders vermeld!

9-9 zo positief ( dag 6 na Ovitrelle, wachtdag 1 na TP van 2, 8- cellige emmy's)

10-9 ma licht positief

To be continued, speciaal voor de die hard vroegtesters ;-)))

Ik weet het, ik ben GEK....

Geplaatst

roos, ik duim voor positieve testen!!! Go embryo! Go embryo!!

beanie, ook al een heftig verhaal. jeetje zeg, door een astma aanval :( pfff

balen van de testen :( maar de bollen kunnen je bongi wel tegenhouden he. Misschien maar ermee stoppen? Of moet je nog verder ermee op advies zkh?

melis, lekker trouwens dat V niet continue z'n helmpje op hoeft! Zeker met dat warme weer, lijkt het me ook niet heel erg lekker voor hem.

Jullie weer aan het werk? Vakantie was voorbij toch?

floor, nog iets kunnen boeken? Je kan het, dat weet je!

Hier verder weinig nieuws. Vandaag de huisarts maar eens gebeld over het soepoogje van S. Dat is al van de geboorte, vind het helemaal niks. Ja kun je om 10 voor 12? Nee dan moet ik kind uit school halen. Kun je morgen om 8.20? Nee dan moet ik hem naar school brengen...

Oh, zal ik je er telefonisch opzetten? Ja graag......

Verder ga ik nu ff als een razende door het huis vliegen om de ravage van het weekend op te ruimen... Lekker joh, zoveel kids over de vloer hahahaha

Fijne dag dames!!

Oh ansje, vergeet jou helemaal, wat leuk dat je wat voor jezelgf gaat doen. Ik denk dat er nu best wel markt is voor thuishuizen? Omdat je nu niet echt vrolijk word van kdv... S gaat 18 september voor het eerst wennen, over 3 weekjes gaat ze al.... AArgh! :(

Nou ja, dan heeft mama echt even tijd voor zichzelf...... Want ik hoef pas een week later weer van start...

Geplaatst

Roos ben je nu al aan het testen? hahha spannend hoor.

Beanie balen van de blanco testen! Jij ook al zo'n heftig verhaal.

Floortje heb je al een vakantie geboekt? Je kan het ook wat dichter bij huis zoeken zodat je niet zo lang in vliegtuig zit. Misschien helpt iets homeopatisch om tot rust te komen als je aan de reis begint? Ik snap wel dat je na zo'n ervaring toch wel angstig bent.

Wij hebben ook een keer turbulentie gehad en weet nog wel dat ik dat ook niet leuk vond. Ik hield de stewardessen goed in de gaten maar die waren zo relaxed dat ik dacht dat zit wel goed.

Sandra wat is een soepoogje? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Zie je er erg tegenop om S weg te brengen naar kdv? Wel lekker dat je nog een weekje voor jezelf hebt maar je zult vast veel afleiding zoeken. Op wat voor groep komt ze?

Ik hoop echt dat er markt is voor een thuishuis. Ik woon in ieder geval in een kinderrijke wijk dus dat zit alvast goed.

Geplaatst

Zo noemen wij dat Ansje ;) Van die gele prut die uit het oogje komt ;)

Zal vast wel markt zijn hoor!

Ze gaat 2 dagen in de week, dus heb 2 daagjes vrij. Ik weet dat ze in super goede handen is. Mijn zoon is ook naar die groep gegaan. Is een groep van 0 tot 4. Vind ik persoonlijk beter dan bij leeftijdsgenootjes, omdat ze zich aan elkaar optrekken...

En het zijn zulke lieve meiden! Idd ook 6 kids per leidster. Aandacht genoeg voor de kids :)

Geplaatst

Floor spannend hoor lekker weg maar ja voor jou is dat egt overleven heel veel succes ben heel benieuwd waar de reis een gaat

Roos jij bent er vroeg bij met testen haha spannend zeg hopelijk blijft die mooi knallen

Sandera hebben ze er geen zalfje voor zijn oog best zielig als je steeds korstje op je oog hebt

Beanie balen meid ik hoop dat de als nog posi worden sterkte meid

Ansje je kan niet wachten hè op te beginnen

We moeten ook echt eens weer wat afspreken

Ilana is van haar ritme af kwam vanacht ook was heel lang niet zo

Haha en mevr wil duimzuigen hele hand zul je bedoelen haha

Ik heb al tijdje zo'n last van buikpijn maar even aan zien anders even naar ha

Geplaatst

vanmorgen de ha gebeld, ze zou me terug bellen, maar niks meer gehoord. Zal morgen worden. Dan krijg ik zalfje of oogdruppels...

J.amey heeft vandaag z'n eerste uitnodiging gehad voor een kinderfeestje... Volgende week vrijdag. En de woensdag daarop gelijk z'n 2de... Kleine mannetjes worden groot!!

Vorige week heeft hij de vierdaagse gelopen. Met zwemles zit hij al in het diepe... tjeetje zeg.... pffff ;)

Geplaatst

Ansje, dat klinkt goed een thuishuis, ik hoop dat het een succes wordt!

Minoes, arme Ilana, ik hoopmdat ze snel weer een beetje in haar ritme komt!

Roos, way to go girl!! Je bent helemaal niet gek, je bent gewoon een beetje testverslaafd! Ach, je kan rottere verslavingen hebben toch? Ik vind het enorm spannend en leef met je mee, dus graag steeds verslag!

San, wat zielig een klein soepoogje! Ik hoop dat het snel beter gaat!

Beanie, wat fijn dat je weer wat van je laat horen! Ik hoop dat je je iedere dag wat sterker gaat voelen. Neem je tijd om de teleurstelling te verwerken, het is zo heftig!

Dank voor jullie oppeppende woorden! Ik was om en dacht 'we gaan gewoon vliegen', (de buurvrouw die bijna wekelijks vliegt had me even goed toegesproken) was het hotel vol.... Nou ja, ik zit toch helemaal niet lekker in mijn vel en heb tot vannacht 2 uur zitten zoeken naar een ander hotel voor dezelfde periode, maar ik kwam er niet uit, dus nu zit ik een potje zwaar te balen (en ik ben bekaf, want Mini stond om 7 uur op mijn hoofd te springen).

Hoe os het met de andere dames? Sproet en Sometimes, ladies? Alles okidokie?

Ga stofzuigen, mijn stemming wordt vandaag toch niet meer beter...

X

Geplaatst

Sandra, vandaag idd weer de eerste werkdag voor beiden, manlief werkte tot 15.00 uur en ik mag tot 20.30 uur! Hoe is het met het oogje van S? Heeft de huisarts al terug gebeld?

Floortje, wat een domper zeg!! Heb je de 'ballen' verzameld om op vakantie te gaan, mét het vliegtuig, is het hotel vol!! Snap enorm dat je daarvan baalt meis, knuffff!!

Laat je me weten wanneer je tijd/energie hebt om een keer af te spreken? Ik ben standaard elke woensdag en vrijdag vrij, dus laat maar weten!!

Ansje, wat leuk, een thuishuis!! Heel veel succes alvast met je opleiding en ik hoop dat de aanmeldingen binnenstromen! Wel relaxed dat je voorlopg lekker thuis bent met J.

Meiden, heb verder niet teruggelezen, sorry, maar zit op m'n werk. Dus ik ga gauw weer aan de slag!

Fijne avond, tot later!!

Geplaatst

Okee ik geloof dat ik hier een korte uitleg ga geven, niet iedereen heeft de vorige cryo- cyclus meegekregen ;-))

Vorige cyclus ben ik gaan testen vanaf dag 6 na tp van blast. ( tja een vroegtester blijf ik ;-)) maar had ik een positieve test tot en met dag 12 na Ovitrelle en toen ineens weer negatief en uiteindelijk weer positief voor een dagje en toen kwam de menstruatie op gang. Kortom heel vervelend en vooral verwarrend vond ik.

Nu heb ik me voorgenomen om eerst te testen om zeker te zijn dat de Ovitrelle uit mijn lijf is. Ik ben dus niet in de veronderstelling om nu al positief te testen voor een zwangerschap hoor, zo slim was ik ook nog wel ;-)))

Wel vandaag wat onbekends. Woensdag de punctie gehad, een dagje rustig aan gedaan, wat napijn en nu weer echt aan het werk ( 5 dagen na de punctie) en verlies ik best wat oud bloed. Iemand daar bekend mee???

mag toch hopen dat er niet een menstruatie op gang komt???

Geplaatst

@ Melis25, dat is best slikken zo de eerste dag weer werken of niet? Wel heel fijn dat jullie elkaar af kunnen lossen zo ;-)

@ Floortje wat balen, leek me zo goed voor je even vakantie! Gezellig de zon, terrasjes pakken, wijntjes drinken. Is er niet ergens anders iets vrij?

@ Sandra81, zielig he die kleine hummeltjes met die vieze oogjes. Ik weet dat ze er tegenwoordig niet snel iets voor geven. Kamille thee wil wel eens helpen en als je BV geeft ZEKER met een druppel moedermelk proberen! ( aldus kraamverpleegkundige ;-))

Geplaatst

Floor, wat balen!!!! Maar je vind wel wat hoor! Lekker gestofzuigd? ;0

Melis werk ze! Je word gelijk in het diwpe gegooit!

Roos, we houden gewoon hoop dat die streep niet meer weg gaat ;)

Huisarts wilt niks geven... kan een jaar aanhouden :(

Blijven uitspoelen... helaas geen bv hier ;)

Net ff op jamey zijn school geweest, was inloopavond. Altijd leuk om te zien wat ze doen ;)

Fijne avond meiden!!

Geplaatst

Roos, ik vind het wel ff lekker om te werken, ff andere mensen om je heen en ander soort gesprekken. Werk gelukkig maar 3 dagen per week, dus een prima afwisseling met het moederschap!

Sandra, wat stom dat de HA niks wil geven. Wellicht heb je het al geprobeerd hoor, maar elke dag haar oogje schoonmaken met (afgekoeld!) gekookt water op een watteschijfje? Hoop dat het snel wegtrekt, want lijkt me niks als ze er nog maanden last van heeft.

Pfff, nog een uurtje, heb het helemaal gehad voor vandaag!!

Geplaatst

Melis, ik maak idd al minstens 10x per dag het oogje zo schoon. Het word helaas niet beter :(

Ze zit nu ff lekker ip schoot d'r broek met kracht vol te douwen hahaha

Floor hoe is het met mini yrouwens na dat spugen? Was dat eenmalig?

Geplaatst

Even voorstellen

Floortje getrouwd met Maxi

Zoon Mini van 2! Bezig met laatste cryo!

Sandra getrouwd met Manlief

Dochter S.terre van 9 weken

Zoon J.amey van 4

Stiefzoon T.ijn van 5

Stiefzoon J.orrit van 9

Stiefzoon T.obias van 15

Melis getrouwd met Manlief

Zoon Prins V.ince van 6 maanden

Willen nog voor brusje gaan! (dit klopt toch?)

Minoes (verliefd, verloofd getrouwd??)

Dochter I.lana van 12 weken

Roos1976 (verliefd, verloofd, getrouwd??)

Zoon/dochter van ..

Zoon/dochter van ...

Nu in wachtweken voor brusje(s)!!

Blondine verloofd

Zoon van ...

Zoon van ...

Zoon van ...

Dochter van ...

Nu wachten op telefoon over TP en dan de wachtweken maar in!!!

Ansje20 verliefd (toch?)

Zoon van 6 maanden

Nog 5 cryo's over.....

Sometimes (verliefd, verloofd, getrouwd?)

ZWANGER!!!!! 4 mei uitgerekend van Emmie en (of) Semmie!

Soentje

ZWANGER!!!!! 7 mei uitgerekend van... (hoe gaan we de emmy dopen???)!

Beanie (verliefd, verloofd, getrouwd?)

Helaas deze ronde mislukt :(

Geplaatst

Volgens mij heb ik iedereen gehad...

Willen jullie zelf je gegevens aanvullen? En er gewoon maar bijzetten wat je kwijt wilt?

Ik zit namelijk voornamelijk op de telefoon en dan zie ik geen handtekeningen. En vind dit nog wel even practisch ;)

Straks als we elkaar wat beter kennen is het niet meer nodig hihi.

Melis weer klaar met werken ;) je prins al in de armen gehad?

Blondine, spannend voor jou morgen! Ik duim voor je!

Ik ga nu ff serie kijken!!

Doeg!!!

Geplaatst

Even voorstellen

Zoon J.amey van 4

Stiefzoon T.ijn van 5

Stiefzoon J.orrit van 9

Stiefzoon T.obias van 15

Roos1976 (verliefd, verloofd, getrouwd??)

Zoon/dochter van ..

Zoon/dochter van ...

Nu in wachtweken voor brusje(s)!!

Blondine verloofd

Zoon van ...

Zoon van ...

Zoon van ...

Dochter van ...

Ansje20 verliefd (toch?)

Zoon van 6 maanden

Nog 5 cryo's over.....

Soentje

Beanie 5 jaar getrouwd met Beanieman B. of ook wel manlief genoemd. Al 16 jaar samen! En nog altijd gelukkig...

Verder: werkt in de gezondheidszorg. Gek op bergen en vooral een aantal sporten die alleen in de bergen kunnen. We zouden graag willen verhuizen naar een land met bergen! Een berg bouwen in Nederland is niet voldoende voor ons...

Helaas deze ronde (IVF 2) mislukt :(

Inmiddels 2x een MA te verwerken gekregen... Een keer een spontane zwangerschap en een keer uit IVF poging 1

Sproet (verliefd, verloofd, getrouwd?)

Wachten op TP cryo uit IVF1

Goed idee Sandra, zo'n lijstje! Misschien leuk als iedereen iets meer over zichzelf verteld? Hobby's, werk?

Geplaatst

Even voorstellen

Zoon J.amey van 4

Stiefzoon T.ijn van 5

Stiefzoon J.orrit van 9

Stiefzoon T.obias van 15

Roos1976 getrouwd

Zoon van 7

dochter van 4

Op 8/9 zijn twee mooie emmy`s teruggeplaatst (ICSI)

Blondine verloofd

Zoon van ...

Zoon van ...

Zoon van ...

Dochter van ...

Ansje20 verliefd (toch?)

Zoon van 6 maanden

Nog 5 cryo's over.....

Soentje

Beanie 5 jaar getrouwd met Beanieman B. of ook wel manlief genoemd. Al 16 jaar samen! En nog altijd gelukkig...

Verder: werkt in de gezondheidszorg. Gek op bergen en vooral een aantal sporten die alleen in de bergen kunnen. We zouden graag willen verhuizen naar een land met bergen! Een berg bouwen in Nederland is niet voldoende voor ons...

Inmiddels 2x een MA te verwerken gekregen... Een keer een spontane zwangerschap en een keer uit IVF poging 1

Geplaatst

UPDATE:

Hier is de Ovitrelle uit mijn lijf, test-sessie van start gegaan, allemaal met de KV 2x5 getest tenzij anders vermeld!

9-9 zo positief ( dag 6 na Ovitrelle, wachtdag 1 na TP van 2, 8- cellige emmy's)

10-9 ma licht positief

11-9 din heeel licht positief ( so far so good, de Ovitrelle lijkt volgens gebruiksaanwijzing af te nemen ;-))

To be continued, speciaal voor de die hard vroegtesters ;-)))

Geplaatst

Even voorstellen

Zoon J.amey van 4

Stiefzoon T.ijn van 5

Stiefzoon J.orrit van 9

Stiefzoon T.obias van 15

Roos1976 getrouwd

Zoon van 7

dochter van 4

Op 8/9 zijn twee mooie emmy`s teruggeplaatst (ICSI)

Blondine verloofd

Zoon van ...

Zoon van ...

Zoon van ...

Dochter van ...

Ansje20

Al 10 jaar heel gelukkig samen met mijn vriend. Sinds 2005 wonen we samen.

Zoon Joël. Hij is geboren op 18 februari 2012.

Nog 5 cryo's over.....die hopelijk ooit nog een mooi brusje worden voor onze zoon.

Soentje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden