Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Roos foto foto joehoe ik en ook blij goed teken vast houden ;-)

Beanie meid heftig allemaal ik gun het je zo jouw tijd komt moet gewoon dikke knuf voor jou

Shit kan niet terug lezen sorry

Floortje heb je het gezellig dus weer aan de medicatie of was dat nou iemand anders sorry anders

Wie mogen testen???? Succes dames

Mellis hoest met jou?

Iedereen groep Hugh ;-)

Ik ben trots op mezelf zijn vanmiddag bootschappen wezen doen en spelletje voor gedaan en ze slaapt nu lekker na de fles

Ze heeft hello kitty jas zo schattig kan helaas geen foto uploaden

Iedereen fijne week knuff jessica

Geplaatst

Ik ben al twee uur aan het worstelen met mijn Iphone en laptop om die foto`s erop te krijgen maar het lukt niet!

Weet iemand hoe ik de foto`s hierop krijg rechtstreeks uit mijn iphone?

Als ik namelijk extra opties en dan bijlage beheren doe dan kun je zoeken op je computer maar als ik dat op mijn telefoon doe krijg ik niks in beeld...

Sorry ben niet zo handig in die dingen ;-)

Geplaatst

Meiden, sorry dat ik wat minder actief ben, maar m'n hoofd loopt een beetje over de afgelopen tijd.

Vandaar dat ik hier wat minder te vinden ben, sorry!!

Minoes, heel herkenbaar.. Het lijkt of hier ook alles er in één keer uitkomt; medisch verleden van manlief, ICSI traject, zware zwangerschap, snelle bevalling, koemelkallergie.. Pfff! Sterkte wijffie, weet dat je niet de enige bent!!

Verder gaat alles goed, ook met V.ince! Hij begint eenkennig te worden en huilt zodra ik uit het zicht ben.

Denk aan jullie!

Geplaatst

Nou hier de fotootjes. Ik hoop dat het een eetje te zien is, want in het echt is het toch anders ;-)

Het eerste fotootje is die van gisteren na 5 minuten: (ik zie het hier echt veeeel slechter op dan in het echt, maar goed mogelijk is het voor de streepjes experts te doen ;-))

[ATTACH=CONFIG]4576[/ATTACH]

Deze tweede foto is van vanmiddag na 5 minuten: ( wederom onduidelijker dan in het echt maar goed het is ook licht en ik ben geen fotograaf ;-))

[ATTACH=CONFIG]4577[/ATTACH]

Geplaatst

UPDATE:

Hier de resultaten van de "Ovitrelle uit mijn lijf, test-sessie" (of inmiddels misschien ook de "HCG in mijn lijf" test-sessie ;-)), allemaal met de KV 2x5 getest tenzij anders vermeld!

9-9 zo positief ( dag 6 na Ovitrelle, wachtdag 1 na TP van 2, 8- cellige emmy's)

10-9 ma licht positief

11-9 din heeel licht positief ( so far so good, de Ovitrelle lijkt volgens gebruiksaanwijzing af te nemen ;-))

12-9 woe heeel licht positief (dag 9 na Ovitrelle, wachtdag 4 na tp van 2, 8-cellige emmy`s)

13-9 don heeeeel licht positief (Floortje, je krijgt dus vast gelijk met je vrijdag negatief ;-))

14-9 vrij heeeeeel licht positief ( dag 11 na Ovitrelle, wachtdag 6 na tp van twee 8-cellige emmy`s)

15-9 zat. heeel licht positief (net na de test moet je goed kijken, zie ik nou een heel licht streepje of niet, maar na opdrogen test toch een redelijk duidelijk streepje (terwijl hij normaal hagelwit is))

16-9 zon. Heeel licht positief. Zelfde verhaal een beetje als gisteren... (wachtdag 8 na tp en dag 13 na Ovitrelle)

17-9 maa. Heeel licht positief, streepje is nu wel na 5 minuten goed te zien. (wachtdag 9 na tp en dag 14 na de Ovitrelle)

To be continued, speciaal voor de die hard vroegtesters ;-)))

Overigens spring ik echt geen gat in de lucht want de vorige cryo cyclus testte ik ook op dag 11 na ovitrelle nog positief met de clearblue met tijdsindicator.

De kwaaltjes kunnen ook net zo hard van de Utrogestan komen dus daar laat ik me ook niet gek door maken ;-))

Geplaatst

Nou Roos, vanaf de iPad, helemaal vanuit Mallorca, dus we moeten van heel ver kijken :-) zegt mijn man: 'Nou, Roos, wij hier in Huize Floor vinden dit een dikke, vette streep'. En die van vandaag is duidelijk donkerder dan die van gisteren, dus dan zou je wel een Ovitrelle primeur hebben! Want dat komt volgens mij niet vaak voor. Ik denk dat er duidelijk een innesteling is, alleen nog duimen dat het blijft zitten. Maar hé, dat geldt voor alle ZWANGERE dames... :toppie: Ik heb een hekel aan die dingen invoegen, maar dit nieuws verdient er een! Heb je nog een foto van dat de tests zijn opgedroogd? En plaats je van de test van morgen ook een foto?? Ik ben helemaal opgewonden, ik ga zo duimen dat Roosje jr. jr. lekker blijft zitten!

Lieve Beanie, altijd fijn om lieve berichtjes te krijgen! Bovendien zat Mini vanmorgen al om 7 uur op mijn hoofd te trommelen omdat hij naar het 'sajnt', het zand dus, wilde, dus we waren er vroeg bij! Ik hoop dat je een beetje kunt uitrusten tijdens jullie uitje, of in ieder geval je zinnen even kunt verzetten. Ik ben ook heel benieuwd wat maandag gaat brengen. Ik hoop stiekem dat jullie toch nog een derde poging gaan wagen voor jullie eigen clowntje! Driemaal is scheepsrecht!!

San! Wat een onwijze doorbijter ben jij toch! Is de gang mooi geworden? Ik ben wel benieuwd hoor! Kan me voorstellen dat je bekaf bent. Gaf S.terre je een beetje de mogelijkheid een beetje door te klussen? Hoe is M. eigenlijk over zijn burn out heen gekomen? Is hij nu goed opgeknapt, of blijft het (net als bij mij) een zwakke plek? Volgens mij is het net als een gebroken arm die een zwakke plek blijft met een burn out ook zo dat je energieniveau een zwakke plek blijft... bij mij is dat nu in ieder geval wel (nog) zo. Hoe is het met de jongens? En hoe is het met het blowverhaal? Geen voorvallen meer gehad? Maxi vraagt wanneer hij na de vakantie kan langskomen in de studio, hij denkt dat hij gaat ontploffen (ja, na twee dagen al!) Maar ik heb hem ook nog nooit zo veel zien snoepen! ;-)))

Ansje hoe is het bij jou? Nog ontwikkelingen op het werkfront? Ik vind het echt knap als mensen voor zichzelf beginnen, dus ik hoop echt dat het een succes gaat worden!

Lizzy en bij jou? Hoe voel je je? Ik hoop dat het een beetje gaat!

Nou dames, lekker tukken... Wij wel, want je wordt echt moe van dat vakantie vieren. Heb vanmiddag nog lekker een glaasje witte wijn gedronken bij de ondergaande zon, want morgen begint de Progynova weer en dan is het weer over met de pret... Nonnetje Floor is back in town! En nog ongesteld ook, dus San, misschien heb je toch nog terecht medelijden met Maxi... Hij zit op vakantie met een ongestelde, Progynova slikkende feeks, niet echt party dus, logisch dat hij gaat werken, haha ;-))

Liefs,

Floor

Geplaatst

Ps. Ansje, ik herken het wel hoor, die vergeetachtigheid! Helemaal geen slechte moeder, je vergeet gewoon onbelangrijke zaken, zoals het CB, omdat alle aandacht naar je kind gaat ;-)) Zie je wel, je bent juist een geweldige moeder ;-)) Fijn dat alles goed was en wees maar lekker trots inderdaad!

Melis, het is niet gek dat je even overloopt, het is allemaal niet niks! Een keer komt het er uit... Nou, lekker laten komen zou ik zeggen. Doe lekker rustig aan en neem je tijd! Gewoon schrijven als je zin hebt en anders lekker meelezen. Pas maar goed op jezelf en je mannetjes, dat is het belangrijkste! Ik denk aan je, take care!

Xxx

Geplaatst

Even een heeeeel snel berichtje voor dat ik moet racen naar mijn werk...

Dank voor jullie lieve berichtjes, maar ik blijf toch nog een beetje sceptisch hoor ;-))

Morgen zal ik wederom een foto plaatsen, ik weet nu tenslotte hoe het moet...

Trusten ladies!

Geplaatst

Floor dus lekker in het zand gespeeld mooi man

Dus lekker ongie op vakantie dat is dan minder haha ik krijg het als we terug van vakantie zijn

Hoe was het vliegen trouwens?

Roos ik snap je hoop dat op je test dag nog posi is en straks mooie echo en daarna een super baby;-)

Liefs

Is en intotaal 3 visjes gevangen goed hè haha man flauw die staat nu op twee

Geplaatst

UPDATE:

Hier de resultaten van de "Ovitrelle uit mijn lijf, test-sessie" (of inmiddels misschien ook de "HCG in mijn lijf" test-sessie ;-)), allemaal met de KV 2x5 getest tenzij anders vermeld!

9-9 zo positief ( dag 6 na Ovitrelle, wachtdag 1 na TP van 2, 8- cellige emmy's)

10-9 ma licht positief

11-9 din heeel licht positief ( so far so good, de Ovitrelle lijkt volgens gebruiksaanwijzing af te nemen ;-))

12-9 woe heeel licht positief (dag 9 na Ovitrelle, wachtdag 4 na tp van 2, 8-cellige emmy`s)

13-9 don heeeeel licht positief (Floortje, je krijgt dus vast gelijk met je vrijdag negatief ;-))

14-9 vrij heeeeeel licht positief ( dag 11 na Ovitrelle, wachtdag 6 na tp van twee 8-cellige emmy`s)

15-9 zat. heeel licht positief (net na de test moet je goed kijken, zie ik nou een heel licht streepje of niet, maar na opdrogen test toch een redelijk duidelijk streepje (terwijl hij normaal hagelwit is))

16-9 zon. Heeel licht positief. Zelfde verhaal een beetje als gisteren... (wachtdag 8 na tp en dag 13 na Ovitrelle)

17-9 maa. Heeel licht positief, streepje is nu wel na 5 minuten goed te zien. (wachtdag 9 na tp en dag 14 na de Ovitrelle)

18-9 din. Zelfde resultaat als gisteren. Ziet er niet donkerder uit. (wachtdag 10 na tp)

Nu ga ik eerst slapen want ik kom net uit de nachtdienst. Vanmiddag eventueel wel een fotootje en misschien dat ik vandaag of morgen een andere test haal voor donderdag "DE testdatum". Ben nog steeds erg onzeker over het hele lichte streepje....

To be continued, speciaal voor de die hard vroegtesters ;-)))

Geplaatst

Hoi meisjes ;)

Nou Roos die tweede test is wel duidelijk een streepje te zien hoor. Wel grappig dat die duidelijker is dan de eerste. So far so good! Ik ben benieuwd naar de volgende testen.

Floor lekker aan het genieten van je vakantie en lekker spelen met je zoontje in het sajnt haha, leuk he die versprekingen van kinderen. Dus maxi moet af en toe nog werken? Wat doet hij?

Dus vandaag begint de progynovapret weer. Ik hoop dat je er niet al te veel last van zult hebben. Veel plezier met zandkastelen bouwen, tunnels graven enz. hihi.

Ik start in november (mits er genoeg aanmeldingen zijn) met de opleiding tot thuishuisondernemer. Ik vind het wel heel spannend hoor om voor mezelf te beginnen, zeker in deze onzekere tijd en ben soms best wel bang en onzeker of het allemaal wel gaat lukken. Maar goed, ik zet mijn schouders er onder en ga heel hard mijn best doen om het tot een succes te maken. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Jessica hoe is het daar?

Melis, ik dacht al dat je niet helemaal lekker in je vel zat, normaal ben je altijd heel actief dus dan valt het extra op dat je er even niet bent.

Neem de tijd die je nodig bent hoor en voel je niet schuldig omdat je even niet zo actief bent.

Het is een heftige tijd voor je geweest, logisch dat je dat nog moet verwerken. Mensen denken vaak wel dat als je wens is vervuld het dan wel helemaal goed is en je op en top gelukkig bent, maar helaas werkt dat niet zo. De moeilijke weg er naar toe vergeet je nooit en jij hebt natuurlijk ook geen zorgeloze zwangerschap gehad...

Sterkte hoor, dikke knuf!

Geplaatst

Hi dames,

Ik ga me even voor een paar dagen afmelden, we gaan heerlijk een lang weekend weg! Even mijn kop leegmaken... Heb er zin in! Morgenochtend vroeg rijden we weg, zondag (of als het weer slecht is zaterdag) rijden we weer terug. Maandag ook nog vrij, dus bijna een week.

Voor iedereen een knuffel!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Beanie veel plezier! Waar gaan jullie heen?

Reageer vanavond rven uitgebreid, dan is het toch voetbal. Ben nog druk aan de schilder nu ;)

Melis en minoes ff knuffel!!!

Geplaatst

Hoi!

Vandaag de bevestiging van de witte testen..ongesteld geworden.

We hebben nog 2 cryo's, maar we gaan eerst op vakantie vrijdag. Als we terugkomen zit ik op CD 12, dus wordt allemaal een beetje krapjes, we slaan een maand over.

Roos hoe voel je je? Streepje is gewoon nooit verdwenen... Ik zeg een voorzichtige proficiat...

Floor jij genieten op Mallorca!

Sterkte voor de meiden die het nodig hebben!

Geplaatst

@ Lizzy, neee wat een domper! Hopelijk kun je even lekker uitwaaien op vakantie en er daarna weer met veel positieve fibes tegenaan! Sterkte.

Nou bij mij blijft het tocht een duidelijk herkenbaar streepje, ookal is hij vrij licht. Ik zie hem niet duidelijk donkerder worden, maar hij wordt ook zeker niet lichter. Deze is van vandaag, wel 6 uur geleden... Zo langzamerhand begin ik er toch een heeeel klein beetje in te geloven dat het mogelijk toch het HCG zal zijn op dag 10 na tp....

[ATTACH=CONFIG]4578[/ATTACH]

Geplaatst

Ansje ja gaat wel goed lekker rustig aan

Hoest bij jou?

Roos ziet er super uit hoor ;-)

Lizzy balen meid heel veel sterkte

Sandera dikke knuffel terug

Hilly welkom leuk dat je mee komt kletsen

Hoest met alle dames

Liefs

Geplaatst

Hilly, natuurlijk, gezellig! Ben je momenteel met een behandeling bezig, of heb je even pauze? Ik zie dat niet zo duidelijk in je handtekening. Maar in ieder geval welkom!

Beanie, heel veel plezier! Ik hoop voor jullie op goed weer en hoop nog meer dat je je zinnen een beetje kunt verzetten!

Lizzy, wat ontzettend akelig! Je voelde het al een beetje aan natuurlijk, maar als het dan definitief is, is de klap toch nog steeds heel groot. Ik heb heel erg voor je geduimd, echt balen. Veel sterkte, ik hoop dat de vakantie helpt om het een beetje van je af te zetten en een plekje te geven. Dikke knuffel!

Ansje, het lijkt mij ook ontzettend spannend om voor jezelf te beginnen, maar volgens mij wordt het gewoon een daverend succes! Het is nog eventjes weg, dus je hebt ook nog even tijd om je mentaal voor te bereiden...

Roos, ik ben heel blij voor je! Mijn ervaring is echt dat de KV2x5 pas rond dag 12 ineens echt veel donkerder wordt, dus ik ben echt optimistisch als testsexpert! Ik vind deze test trouwens wel donkerder dan die van gisteren. Heb je ze naast elkaar gelegd? Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat dit niet meer van de Ovitrelle is, dus ik feliciteer je gewoon. Op naar de 12 weken, 20 weken, 26 weken, 37 weken en due date!! Allemaal drempels, maar noodzakelijk voor een wondertje.

San, jij bent echt niet te stoppen hè?! Je blijft me verbazen!!! Je bent toch niet aan het trippen van die verf hè, dat je daarom niet meer kan stoppen ;-)) haha!

Dames, ik lag net in de Spa om mijn wenkbrauwen en wimpers te laten verven (want ik zie er niet uit) en ik lag naar die relaxmuziek te luisteren en moest echt mijn best doen om niet keihard in tranen uit te barsten. Ik zie het zo somber in. Ik heb verdriet van 5 embryootjes die hebben geknokt, eentje zelfs tot zes weken, en mijn hart huilt. Ik ben zo bang voor weer een klap. Ik heb net weer bedacht dat dit de laatste keer is... Niets is zo veranderlijk als een mens, maar mijn hart huilt zo hard dat ik niet weet of ik weer een verse poging moet gaan doen. Nou ja zeg, ik heb pas één Progynova op en ben nu al depri van het idee dat ik depri ga worden!!

Xxxx

Floor!

Geplaatst

Hoi Hilly, wat stom zeg, ik zag je handtekening niet (zit even op mijn mobiel, misschien doet die gek)! Maar even verder gekeken op het forum en zie nu je handtekening wel en zie dat je in de wachtweken zit en 26 september mag testen. Wat spannend, veel succes zeg!! We gaan hier allemaal natuurlijk enorm voor je duimen! X, Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden