Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat is er weer een hoop geschreven, ik ga straks eerst even bijlezen. Vergeef me dat ik nu even niet op iedereen reageer.

Allemaal nieuwe meisjes hier. Welkom!

Ik vind het ook heel leuk dat hier meiden meeschrijven die allemaal in een andere fase zitten. Dan kun je mooi ervaringen uitwisselen.

We zijn gisteren een dagje naar Bremen geweest. Ze hebben daar een enorm winkelcentrum met oa. een p.rimark. Leuke winkel is dat echt enorm goedkoop. Ik heb er 4 truitjes voor Joël gekocht en ik was maar 9 euro kwijt. dat is nog eens leuk winkelen. Ik koop sowieso geen dure kleren, want ik vind het zo zonde omdat hij er ook zo weer uit is gegroeid. Dinsdag mijn kleine ventje weer meten en wegen op het cb.

Zo ik ga even bijlezen en straks lekker kneuteren op de bank met boer zoekt vrouw.

Tot later dames!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Melis: heel eerlijk?? Ik vind sushi wel lekker, maar alleen als heel klein hapje, een hele maaltijd vind ik ook te veel:) dus we maken een combi met wat anders, ja:)?

Geplaatst

Ansje, geen probleem hoor, doe ik ook weleens ;-) Leuk dat je bent geslaagd bij de P.rimark! Ik hoor er veel dames over, maar ben er zelf nog nooit geweest. 12 december wordt de P.rimark hier in A.lmere geopend, ga tzt wel eens kijken wat er allemaal hangt. Ik ben wel zo'n muts die allemaal dure kleren voor onze prins koopt. Ach, zo lang we het kunnen missen vind ik het niet zo'n probleem! Laat je even weten hoe het bij CB is geweest? Fijne avond, digiknuff!

Happinez, zal ik ook 's eerlijk zijn? Ik heb nog nooit sushi gegeten, maar ik zeg bij voorbaat al dat ik het niet lus. Voor mij geldt het gezegde; wat een boer(in) niet kent, dat vreet ze niet! Sowieso eet ik niks nakkes nada van vis, zeewier spreekt me ook niet aan dus dan blijft er een kale sushi met een stukje komkommer over. Nou, dan hap ik wel in een komkommer ;-)

Ga zo lekker (verplicht ;-)) Unit Luchtvaartpolitie kijken, ik gok in bed. Manlief heeft na z'n nachtdienst maar 4 uur geslapen en is total-loss. Ga lekker dicht tegen hem aankruipen, een paar keer lief met m'n ogen knipperen want m'n nek moet nog even gemasseerd worden want die is zo stijf als wat!

Fijne avond meisjes en weltrusten voor straks!! xx

Geplaatst

Lieve Beanie, ik wist van niks, maar zoek het net even op! Jemig, ik word er bijna fysiek onwel van! Zou zeker ook geïntrigeerd zijn, als ik het niet zo eng zou vinden!

Nou Anne, petje af, je bent al heel behoorlijk bijgelezen zeg! Hoe krijg je het voor elkaar!

Tina, ik kan wel een tentje bij je opzetten, de afgelopen jaren waren echt knallen: burn out, depressief, van 'carrierrevrouw' plotseling huismoeder geworden, miskraam, en nog een paar gevallen pech die ik jullie en eventuele meelezers zal besparen, dus ik zou een ideale kandidaat voor je zij. ;-))) haha! Maar laten we het op sushi houden, haha!

Lieve lieve Melis, wat erg, je haat kaassaus (ook blauwe kaas??) en lust geen sushi! Wat doe(n) ik (we) je aan? Nou een goed Japans restaurant heeft ook heerlijk vlees, zo'n lekker, blij, zen, gemasseerd wag.yu koetje bijvoorbeeld. Of groententempura? En zonder Melis is er natuurlijk niks aan, dus daar komt helemaal niks van in, jij bent er bij! Haha! Jammer dat die verjaardag zo saai was! Ben je voor niks helemaal daar naartoe gereden. Ik heb een helse week, dus we moeten even kijken wanneer we weer gaan daten. We gaan het waarschijnlijk niet redden om volgende week, dus volgend weekend, ook nog naar die vrienden in Frankrijk te rijden, dus dan wordt het na komende week gelukkig weer rustiger! We appen!

San, hoe was de braderie? Gezellig?? Is het gelukt niet te snoepen? Er waren daar vast allemaal lekkere hapjes!

Nou dames, geniet maar van die kokkerellende mannen! Maxi kan niet eens een ei koken, zonder grote paniek in huis te veroorzaken ;-) Gelukkig heeft hij andere talenten zullen we maar zeggen: zoals altijd alles zonder klagen opeten, ook als het is mislukt! En masseren, wat hij nu doet! Ik ben één grote stressknoop.... Hoe bedoel je de behandeling heeft er in gehakt? Ik ben superontspannen.... Heb alleen een knoopje of twintig inmijn schouders en rug!

Ga even chillaxen (die vond ik zo over de top dat ie grappig is, hoorde m'n in een film van de week)

Tot later weer!

Xxx

Geplaatst

hahaha - komkommer hahaha leuk:)) weltrusten en lekker lasten masseren!

Ansje, geen probleem hoor, doe ik ook weleens ;-) Leuk dat je bent geslaagd bij de P.rimark! Ik hoor er veel dames over, maar ben er zelf nog nooit geweest. 12 december wordt de P.rimark hier in A.lmere geopend, ga tzt wel eens kijken wat er allemaal hangt. Ik ben wel zo'n muts die allemaal dure kleren voor onze prins koopt. Ach, zo lang we het kunnen missen vind ik het niet zo'n probleem! Laat je even weten hoe het bij CB is geweest? Fijne avond, digiknuff!

Happinez, zal ik ook 's eerlijk zijn? Ik heb nog nooit sushi gegeten, maar ik zeg bij voorbaat al dat ik het niet lus. Voor mij geldt het gezegde; wat een boer(in) niet kent, dat vreet ze niet! Sowieso eet ik niks nakkes nada van vis, zeewier spreekt me ook niet aan dus dan blijft er een kale sushi met een stukje komkommer over. Nou, dan hap ik wel in een komkommer ;-)

Ga zo lekker (verplicht ;-)) Unit Luchtvaartpolitie kijken, ik gok in bed. Manlief heeft na z'n nachtdienst maar 4 uur geslapen en is total-loss. Ga lekker dicht tegen hem aankruipen, een paar keer lief met m'n ogen knipperen want m'n nek moet nog even gemasseerd worden want die is zo stijf als wat!

Fijne avond meisjes en weltrusten voor straks!! xx

Geplaatst

Hé, twee berichten voor me niet meegekregen! Wat is in hemelsnaam de Pr.imark? Nooit van gehoord!

Melis, je daagt me uit, als je nog nooit sushi hebt gegeten.... Hmmmm, ik ga eens kijken of ik je kan bewerken!

Nou meiden, we doen gewoon een fusion meeting en weet je wat, als er maar genoeg wijn is en vervoer naar huis toch? ;-)) Ja, ja, alcoholvrije wijn of ranja kan ook! (Ik zit met - vermoedelijk - een maagzweer, dus zal wel ranja worden vrees ik, ja San, ga echt morgenochtend direct de huisarts bellen, ben het nu zelf ook zat).

Geplaatst

Floor, ik ben van de partij, maar volgens mij is er nog geen eens iets afgesproken, haha! Lijkt me overigens wel gezellig om met de meiden van dit topic een keer te daten. En ik ben een hele slechte eter, lust vrij weinig. Dus houdt qua restaurant keuze AUB geen rekening met mij, alhoewel de snackbar is een veilige keuze ;-)

Ik mis m'n Thaise massage vriendin die voor (oh, wat klinkt dit fout, maar ja) 5 euro maar liefst 1,5 uur (!!!) intensief masseerde. Die kleine poppetjes wisten mij huge ass body elke keer weer te laten ontspannen. Maar ja, om nou 12 uur te vliegen voor een massage, nee.

Tot een aantal weken geleden wist ik ook niet wat de P.rimark was, maar schijnt een goedkope kledingtent te zijn voor dames/heren/kinderkleding. We kunnen tzt wel gaan als hij in A.lmere open is?

Geef Mini en Maxi een dikke knuffel van me, en jezelf natuurlijk ook!

Oh, wat erg, ik weet geen eens meer wie het idee opperde, maar is er animo om een keer wat leuks te gaan doen met z'n allen?

Geplaatst

@ Floor: :-) sushi (of graag ook iets anders:-) en een goed gesprek - leuk idee:) Maar ik herken je verhaal - heb mijn leven in de afgelopen 6 jaar ook volledig omgedraait.

kokende mannen?? Ok, waar worden deze kwaliteiten verdeeld?? mijn man kan precies 6 - 8 verschillende gerechten (afghankelijk van de aanbieding) koken! Alles met een hand in minder dan 10 minuten.... wordt ook "stoommaaltijd" van de A.H. genoemd:)))

Geplaatst

Hahahahaha, Happinez, mooi verwoord! Weet je wat het erge is? Op de manier hoe jij je man omschrijft, voel ik me aangesproken!

Oh ja, vergeten te vertellen, voor zover het interessant is ;-)

We waren in de keuken bezig met eten koken en V.ince zat op het aanrecht bij ons. Ik was een ovenschaal aan het afspoelen in een bodempje water in de wasbak. Dat vond hij me toch een partij interessant, steeds met z'n handje spetteren.

Kind uitgekleed, wasbak gevuld met badolie en badeendjes en het feest kon beginnen! Tussen de gekookte penne, vieze pannen, halflege glazen cola heeft meneer er een waar waterspektakel van weten te maken!

Echt alles was zeiknat, maar hij had plezier voor 10!

Geplaatst

zo van die avonden....dat je kreunend opstaat om naar de wc te kruipen....of uit een raket springt..boven de aarde...tsja...ieder zijn uitdaging ;-))

Geplaatst

Maar het was wel spannend! Heb een stuk met ingehouden adem zitten kijken!

Daten.. Lijkt me gezellig! Enne Floor, zullen we maar ff whappen wanneer het uitkomt?

Geplaatst

Jezus dames watschrijven jullie veel vandaag!

Melis ik doe met je mee! Geen sushi! Hihi. Blegh!

Maar ben tijdje terug bij de japanner in blaricum geweest... damn die was goed!!!!

Ik heb vandaag niks gegeten! De hamburgers en poffertjes en friet en suikerspim en zelfgemaakte kipkerrie vlogen me om de oren!! Maar heb nada gegeten!!

Verder heb ik geen idee wat er allemaal verteld is lol. Echt veel te veel om bij te lezen op de tel... :(

Maar het is dus al een pannekoekenfeest en een fusionmeeting ;) gaat lekker hier!

Fijne avond meiden!! Xxxxx

Geplaatst

@ melis: waterpartij at home :-) geweldig. Die kleine zou wel degelijk enorm fun gehad hebben.

@sproet: dapper meid!!! Sterkte.

@ Sandra: wat ontzettend knap van je👍👍 ik heb net ontzettend gezondigd (doe ik echt bijna nooit): schaaltje chips en een bitter lemon - heb er vandaag genoeg van rooibos & Co. 😜

Geplaatst

San! Je bedoelt de enige echt R.ed S.un? Die Japanner? Ja, liefje, dat is niet zomaar een Japanner, dat is een dependance van de hemel! Zo vreselijk lekker! Daar hebben wij het eerste jaar na de geboorte van Mini op geleefd toen ik te zwak was om te koken. Precies 11 minuten rijden van ons huis ;-))

Sproetje, ik vind je zo vreselijk zielig, heb zin om je te knuffelen!!!! Een hele, hele, dikke kus!

Geplaatst

Sorry, zat op i.Phone even switchen naar Pad... Ik heb sms duimen!

San, Japans is heel goed voor de lijn.... Schijnt.

Beanie, jemig, wat heeft die man gedaan, niet te geloven! Word je dan niet heel ziek van dat snelle zakken en het luchtdrukverschil op verschillende hoogtes? We appen. Deze komende week os een gekkenhuis, omdat ik alle afspraken van vorige week, inclusief die sollicitatie, heb verzet naar deze week.

Melis, wat klinkt dat heerlijk, V.ince in de wasbak! Lekker mannetje! En nu liggen jullie vast al allemaal lekker te tukken. Ik Appte nog dat V evt zaterdag ook hier mag, of dat ik mijn buurmeisje wel heen en weer wil rijden. Ze is 17 en een ervaren oppas. Zo sneu dat je je etentje hebt moeten afzeggen.

Hier een hele drukke week dus! Sollicitatie, dokter, verder wennen op de peuterspeelzaal, ziekenhuis voor bloed, en nog een paar afspraken die ik niet kan of niet wil afzeggen, echt heel veel voor mijn doen! Normaal heb ik niet meer dan één afspraak per week, dus ik ga heel goed mijn energie bewaken en de hele week heeeeeel vroeg naar bed! Sinds mijn burn out blijf ik gevoelig voor vermoeidheid, dus ik moet gewoon goed opletten.

Maar meiden, we zaten natuurlijk vooral te grappen, maar natuurlijk ben ik ook in voor een groepsdate! Ik woon behoorlijk centraal, dus mij maakt het niet uit hoe wat of waar... Ik zou zeggen schiet maar...

Die pannenkoeken staan wel ook nog steeds hoor San! Zodra die hormonen een beetje weg zijn! Oh San, die sufferd van een Maxi. Dat pakje hè? Ligt nog steeds op zijn bureau op kantoor... Zegt ie nu, lekkere Flappie! Lekkere communicatie hier. Hij stuurt het morgen eindelijk op (ik ga bijna nooit de deur uit en zeker niet naar de stad, waar postkantoren - of hoe heet dat tegenwoordig? - zijn, dus hij doet dat soort klusjes altijd voor me). Hij had niet begrepen voor wie het was. Ja, dan laat je het maar op je bureau liggen hè? Ik dacht al dat het niet was aangekomen! Maar goed, is toch voor het voorjaar... Sorry! Sorry! Sorry!

Geplaatst

Jeetje wat heb jij een programma voor deze week Floor.... Let je idd wel een beetje op jezelf? We houden contact en zien wel hoe het uitkomt... Weet natuurlijk niet of er weer een opdracht voorbij komt waaien dus ik ben zelf ook een onzekere factor!

Ziek worden van luchtdrukverschil? Ja, kan. Maar dan naar boven. Hij zat en in een drukcabine (waar pas op het laatste moment de druk af ging) en hij had een drukpak aan (die werd opgeblazen toen de druk van de cabine af ging, hij nam opeens 2x zoveel ruimte in!). Naar beneden wordt de lucht steeds dikker en krijg je minder last van eventuele hoogteziekte (interessant onderwerp wel! Heb me er in verdiept aan het einde van mijn opleiding, hoogtefysiologie, ik vind het nog steeds heel boeiend!)

Geplaatst

Meiden ik moet even iets kwijt... Als - al dan niet digitale - bekenden zwanger zijn, zoals Sometimes en een paar andere meiden op het forum en straks Sproet en Beanie ;-) en mijn beste vriendin, dan heb ik daar helemaal geen moeite mee. Ik ben echt oprecht blij en leef mee van m'n tenen tot m'n kruin, ik hoop dat dat duidelijk mag zijn. Maar als vreemden zwanger zijn, dan steekt het nu toch... Ik voel me er echt een b.tch om, maar ik kan het niet helpen. Ik voel me zo'n egoïst. Laatst zag ik ook nog een vrouw, die stond hoogzwanger voor de visboer.... te roken! Echt met van die grote diepe halen. Ik ben echt geen heilige - ik lust (helaas) ook best een sigaretje en een wijntje (buiten zwangerschap welteverstaan!) - , maar ik ben dat w.jf zowat naar haar keel gevlogen om haar op haar neus te timmeren!! Ik denk dan echt letterlijk 'waarom zij wel en ik niet!' erg hè? Ik kan het niet helpen.

Voor zover de biecht van hedenmorgen, ik moest even mijn hart luchten!

Fijne week allemaal!

X

Geplaatst

Ach Floor, het is helemaal normaal dat je deze gevoelens hebt. Het is zelfs normaal dat er deze gevoelens zouden zijn als iemand van ons geluk heeft. Je moet er alleen op letten dat jij niet ziek wordt van deze gedachten. Negatieve gevoelens maken ons ziek. Heb je ooit geprobeerd in die momenten aan het meest mooiste moment in je leven te denken en daarbij 3 x diep adem te halen? Het kan helpen je gedachte juist in momenten van boosheid / frustratie of jaloerse op iets heel positiefs te verzetten. Veroordeel je maar niet meid we kennen dat allemaal denk ik.

Geplaatst

Lieve Floor, het is zo herkenbaar... Weet je, je gunt het (bekenden) van harte, maar het doet gewoon toch wel een beetje pijn... Als ik hier door deze nieuwbouwwijk loop, en heel veel zwangere buiken zie, denk ik ook regelmatig wat doe ik nou niet goed?

Maar lieverd, jij gaat je gewoon ook aansluiten bij het rijtje zwangeren! Jij hebt dit vertrouwen in Sproet en in mij, ik heb dit vertrouwen in jou!

Over zwangerschap en roken: ik had dat al voor ik überhaupt bezig was met kinderen... Loopt een overduidelijk zwangere vrouw het ZH uit, kennelijk net op controle geweest, is het eerste wat ze doet een peuk opsteken...... Arghh. Onbegrijpelijk!

Geplaatst

Tja, het mooiste moment van mijn leven is ieder moment dat Mini bij me is (en dat overdrijf ik echt niet!), dus het lukt me ook vaak wel om me weer op iets positiefs te richten. En anders roept dat positieve bommetje wel iets als: 'Mama, kijk isssss, autoo, mooiiiiii!' Maar toch... Ken je dat gevoel dat er een klein muisje aan het randje van je hart zit te knagen? Nou dat heb ik op dat soort momenten toch een beetje. Ik heb ook weer zo'n fase dat ik overal zwangere buiken zie en zoals bij mijn vriendin vind ik het heerlijk. Ik geeft tips, help haar, zoek spulletjes voor haar uit, etc. Nou ja, ik val in herhaling.

Maar ik ben toch wel blij dat jullie het herkennen, want ik voel me er zo'n slecht mens door!

Geplaatst

Lieve Floor, je bent hier geen slecht mens door!!! Het is niet zo vreemd... Kijk eens wat jij al allemaal hebt moeten doorstaan voor Mini kwam, en nu weer voor een brusje... Veel vrouwen die worden al door denken geloof ik zwanger, die 'nemen' dan ook een kind. Wij realiseren ons dat het anders zit, een kindje is een geschenk!

Iets anders, wat nu misschien ook meespeelt (heb ik in ieder geval wel heel erg): volgens mij komt de datum wanneer je had moeten bevallen wanneer je MK geen MK was geworden er aan. Bij mij is dat eind volgende maand.... Het doet pijn. Ik weet dat ik niet zo moet denken maar toch gebeurt het: hoe zou mijn buik zijn geweest? Hoe zou ik me hebben gevoeld? Etcetc. Op de uitgerekende dag zelf zal het nog wel veel moeilijker zijn...

Grote cyberhug voor jou!

Geplaatst

Hoi beanie en floortje en alle andere

Jullie hebben me even niet meer gehoord, had even afstand gedaan van het forum.

Heb op 2 oktober een terugplaatsing gehad van 2 mooie embryo's, ik had er nu een goed gevoel bij maar helaas me menstruatie is begonnen dit weekend, morgen was me testdag, dus helaas hier weer mis gegaan.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Marielle

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden!

Floor, die gevoelens/gedachtes zijn volgens mij heel erg normaal hoor! En ik weet zeker dat er meer meiden zijn die zo denken of zo gedacht hebben. Voordat ik zwanger werd had ik dat ook enorm, collega van mij rookte ook gewoon door tijdens haar zwangerschap, ik vond het zo oneerlijk dat ik toen niet zwanger was en zij verdorie gewoon rookte terwijl ze een baby droeg!

Nu klaagt ze regelmatig dat haar dochtertje zo ziek is, veel verkouden/hoesten en astmatische klachten, goh GEK HE!?

Manlief zit op de wc en heeft zojuist zijn FB status ge-updated; " het huwelijk is net als schijten.. Soms gaat het vanzelf en soms moet je er je best voor doen". Wat moet ik hier nou van zeggen? Kansloos, haha.

Geplaatst

Ongelofelijk - rokende zwangere. Ik heb zelf tot voor 3 jaren gerookt en niet weinig ook, maar ik zou het niet in mijn hoofd kunnen halen... Net hetzelfde met alcohol... laatst ook weer op een feestje een hoogzwangere met een fles bier in de hand grrrr sorry, maar voor mij ziet dat ook nog heel ordinair uit (excuus, hoop niemand te kwetsen)

@Melis: Je man slaat de spijker wel op de kop:-))))) op een wat directe manier:)))

Meiden, ik heb net een 'kaartje" getrokken (dat zijn een soort motivatie kaarten) en de tekst wilde ik even met jullie delen: "Vandaag ga ik fantaseren en dromen over wat ik diep van binnen hetliefst wil." Past die of past die:)?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden