Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis! Lieve meid, pittige dag vandaag? Veel telefoontjes? Of valt het mee? Wat is B. een schatje! Voor de meiden hier: gisteren zaten B. en Melis met tegelijkertijd te appen om me te troosten! Ik ben nu aan Diclofenac toe vanwege een peesontsteking in mijn pols (bestaat dat?), maar leuk en lief wasmhet wel!

We whappen wat af allemaal met elkaar! Mini heeft het steeds over 'ammela samen', allemaal samen. Nou we zijn hier echt allemaal samen er voor elkaar! Echt lief meiden! Jullie hebben me echt overweldigd met jullie lieve Apple's, mailtjes, posts, etc. Heel, heel veel dank daarvoor!

Oh San, over dat geen bloed: Progynova maakt niet alleen een labiel hormonster van je, het houdt ook je menstruatie tegen, waardoor je dus tot het stoppen in een toestand van valse hoop blijft verkeren. Rotspul is het, in meerdere opzichten, om het nog maar niet te hebben over alle bijwerkingen - van bloedingen in je hoofd tot tumoren op plekken waar je ze ook niet wil - die je er van kunt krijgen als je die rotzooi maar lang genoeg slikt.

Weten jullie, eigenlijk moet ik niet zeuren: ik heb een prachtig kind, mijn wonder, hij heeft tien vingers en tien tenen en een prachtig bolletje met een ggeweldige inhoud; een schat van een man en een huis vol met schatten van zwerfdieren. Eigenlijk is het leven zo slecht nog niet. Misschien moet ik, als ik ben bijgekomen, een nieuw boek gaan schrijven! Dan ga ik al onze gekke ervaringen, acties, buien, grappen, grollen, tranen en vooral de geweldige steun aan elkaar geanonimiseerd als anekdotes bundelen en van ongezouten Flooriaans onderschrift voorzien! Zou dat niet leuk zijn? En dan laten we de opbrengsten (als er al een gek is die het koopt) ten goede komen van door IVF moeders geleid en gecontroleerd vruchtbaarheidsonderzoek! Haha!! Ach, een gek heeft de halve wereld toch? Of was het een brutaal mens? Dat laatste past me niet zo, dat eerste des te beter! ;-)))

Wie ben ik nou weer vergeten? Behalve bijna iedereen? Nou meiden ik bedoel het goed!

Dikke knuffels voor jullie, ik zit op mijn praatstoel, dus vraag de moderator vooral me te bannen als jullie me zat zijn!

Xxx,

Floor

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames

Sorry dat ik tijd niks gepost heb heb even de puf niet meer sorry

Floor lieve schat heeeeeeeel veel sterke dikke knuffel en laat je lekker gaan wou zo dat het anders was

Sproet voor jou het zelfde meid hele dikke knuf

Liefs Jessica

Geplaatst

yep....ik ben floor zat....

NOT...mafkees! Ik kom weer even kijken...:-)) Heb mijn handtekening maar weer aangepast..! :-) Morgen eerst lekker met mijn broertje, zijn vriend, mijn lief naar de E.Fteli.NG! :-)) Zo zin in, we gaan ongeveer 4 keer per jaar, en voor het eerst met mijn broertje en schoonbroertje..heel fijn en zeker fijn om even de zinnen te verzetten.

Mijn menstruatie is gruwelijk zwaar, en het ziekenhuis vertelde dat ze komende echo goed willen kijken of alles weg is, want het heeft volgens haar toch echt wel gezeten, ookal heb ik geen test om dat te staven, maar ik vond het lief dat ze zo met me meedacht...nuja...het is niet anders.Morgen eerst maar eens lekker *in de regen waarschijnlijk* door het park slenteren en lachen!..

Ik heb ook een paar sushi dates gemaakt voor de komende weken, want tsja, dat kan gewoon weer ;-)

Lieverds, ik probeer jullie bij te houden op mijn iphone, want laptop heb ik niet zo vaak aan, daar heb ik het gewoon te druk voor normaal gesproken...

Dikke liefs, Sproeteke ;-))

Geplaatst

Dag lieve schatten! Liggen jullie allemaal nog te knorren vanmorgen???? Nou ja, het is er echt weer voor. Ik had uiteraard weer een negatieve test vandaag. Nog steeds enorme borsten, met dank aan de bollen...

Maxi had vandaag vrij genomen, zodat we lekker wat leuks konden gaan doen... keken we elkaar vannacht aan: "voel jij je ook zo belabberd?', 'ehhhh, ja', dus we liggen met z'n drietjes ziek in bed!!! Maar eigenlijk ook wel gezellig! Heb alleen weinig geslapen vannacht, dus als Mini zo even wil slapen, doe ik denk ik ook even mijn ogen dicht.... Pfffffff.... ben bekaf van al dat verdrietig zijn!!! Maar dat is nu over hoor! We gaan lekker genieten met z'n drietjes, Mini, Maxi en Mammie! Onze 'echte' voorletters bij elkaar maakt M.A.F., ik zeg altijd tegen Maxi dat ik dat wel toepasselijk vind, want we zijn wel een beetje maf ;-))) Maar vandaag houden we het op maffen, met z'n allen in bed!

Nou meiden, ziekkie taait af, ik ga weer wat paracetamol nemen en hopelijk straks een uurtje slapen!

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Floortje, wat sneu om te lezen dat jullie allemaal zo beroerd zijn! En uiteraard enorm kl*te dat je weer een negatieve test had, had het jullie zo onwijs gegund! M.A.F., hahahaha, leuk gevonden! Ik vind jullie alles behalve maf, jullie zijn een enorm leuk/lief/spontaan gezin bij wie ik (en V.ince!) me meteen op m'n gemak voelde. Jullie zijn enorme lieverds, knuffel! Hoop dat jullie snel weer op de been zijn, beterschap voor jullie!

Sproet, veel plezier in de E.fteling! Als V.ince wat groter is gaan we ook lekker die kant op. Het is een prachtig park!

Sandra, hoe gaat het met jou? Las dat je al goed afgevallen was, heel erg knap van je! Hou deze spirit vast, jij bikkel!!

Wij zijn net bij het CB geweest, ze vroegen zich af waar het kleine mannetje was gebleven, hij was vandaag 75 cm en 9480 gram. V.ince is met 2760 gram geboren en was een enorme mini die wekenlang in maat 44 heeft geleefd. Gek met ouders die beiden 1m90 zijn, maar hij heeft alle schade ingehaald! We kregen een enorm compliment over zijn ontwikkeling, altijd leuk om te horen!

Fijne dag lieve meiden!!

Geplaatst

Melis, wat is je kereltje mooi gegroeid! Wat kun je je dan trots voelen he als mama. Altijd fijn om een compliment te krijgen.

Floortje beterschap.

Wilde ik het een en ander op zoeken over de belasting dienst, beland ik toch weer op het forum..hoezo verslavend? haha

Gisteren bijeenkomst gehad van het u.w.v. voor startende ondernemers. Ik krijg nu nog een vervolgafspraak waarin naar mijn persoonlijke situatie gekeken wordt. Ze weten je wel bezig te houden zeg. Tot later!

Geplaatst

Spannend hoor Ansje, je eigen bedrijfje opstarten, maar heb alle vertrouwen in je dat het helemaal goed gaat komen!

Per wanneer komt je eerste oppaskindje ook alweer? Zijn er ook al meer aanmeldingen?

Het UWV is inderdaad een instantie die van de werkverschaffing (haha) is, je moet zoveel doen voor zo weinig resultaat heb ik het idee weleens.

Behalve tijdens mijn zwangerschap nooit te maken gehad met het UWV, geen idee hoe moeilijk ze daar eigenlijk zijn.

Ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en naar het VU gebeld om een afspraak te maken voor een intake voor een cryo behandeling, maar die ouwe chagerijn achter de telefoon wilde geen afspraak met me maken. " Mevrouw, u bent pas (?) 8 maanden geleden bevallen, dan maken we nu nog echt geen afspraak voor een cryo hoor! Belt u maar een keer terug als uw kindje 10-12 maanden is. " WTF?!?!?!?! Je kan dan toch nu een afspraak met me maken voor over 4 maanden of ben ik nou gestoord? Maar nee hoor, ze werd zelfs boos toen ik dit vroeg.

Hebben we het geluk dat we cryo's hebben, mogen we ze voorlopig niet gebruiken, ik was woest! Zul je zien dat ze, als V. 10-12 maanden is, een wachtlijst hebben van hier tot Tokio. Dan gaan ze de boze Melis ontmoeten, wat een onzin is dit zeg.

Sorry voor m'n gezeik, maar vind het maar een rare gang van zaken...

Geplaatst

Melis, geweldig van Vince, maar dat had ik al gezegd, zeg het toch nog een keer ;-))) Ik snap echt geen bal van de VU: mag je alsjeblieft zelf bepalen wanneer je wel of niet voor een cryo wilt gaan?Ik snap wel dat ze veel vrouwen willen helpen, maar toch! Ik vind het echt heel raar! Kijk nou naar mij, niet dat ik het je gun, maar het is niet gezegd dat je de volgende keer weer in één keer zwanger bent... Ik hoop het natuurlijk wel voor je, maar het is meer uitzondering dan regel dat bet zo makkelijk gaat! Groot gelijk dat je hebt gebeld en ik zou gewoon de dag dat V.ince 10 maanden is meteen weer bellen en desnoods een boze mail sturen naar de prof daar.... Tegen mij zei iedereen ook dat ik niet zo'n haast moet hebben, Mini was toch pas 1 jaar? Nou nu zijn hun monden wel gesnoerd.

Lieve Ansje, vervelend hè, al dat gedoe bij het UWV? Maar houd in gedachten dat het voor een goed doel is, als je straks je thuishuisje hebt, dan ben je al het gedoe vergeten! En ja, Belastingdienst of forum? Dat is natuurlijk niet zo'n moeilijke keus!

Sproetje, gezellig met broertje en zwager naar de E.ft.eling! Het is hier wat opgeklaard en ik hoop dat in Kaatsheuvel het zonnetje schijnt boven jullie hoofdjes! Hoe dan ook lekker gezellig! Ik vond het zo heerlijk dat je daar ook overal kunt eten!

Ik verloor net onder de douche dwars door de bollen en Progynova heen een klodder bruin! Niet te geloven! Dat is weer een nieuwe primeur, heb ik niet eerder gehad.... Meeste vrouwen worden niet ongesteld met Progynova. Ik snap er niks van. Ik twijfel of ik zal stoppen met de medicijnen, maar heb besloten toch te blijven testen tot 10 dagen en dan te stoppen. Die kans van 1 op de miljoen (late innesteling, trage start, etc.) toch maar niet onbenut laten.... Nog een reden waarom ik cryo's zo irritant vind, die onzekerheid door de Progynova! Nog los van het feit dat ik er zo ziek van ben.

Heb trouwens gisteren mijn arts gesproken, heel lang, wel langer dan een uur. Vertel ik nog wel een keer als ik niet meer ziek en puf heb. Lig via iT.unes een film te kijken, Be.st exotic Mari.gold H.otel. Gaat heel langzaam, maar vandaag net niet te snel voor mij ;-))) Pfffff, gaar hoofd heb ik!

Dag lieve meiden, fijne dag!

Xxx

Geplaatst

Melis kun je niet op een andere dag bellen als dat mens er niet werkt? Misschien krijg je dan meer begrip??? Echt stom zeg zo'n knorrig wijf op zo'n afdeling!

Sproet, veel plezier in de e.fteling!! Mijn lievelingspark! Jamey is er al 3 x geweest hahaha

Hoop dat het een beetje droog is!

Ansje, spannend zeg. Een eigen zaak is zo leuk! Ben benieuwd of je snel meer aanmeldingen krijgt!

Floor, heeeeeel veel beterschap!

Ik hoop dat je snel opknapt want dit is ook niks. Heb je de sollicitatie kunnen verzetten?

Ook voor maxi veel beterschap en uiteraard de kleine man!

M.A.F ben je op zijn tijd ;) maar das alleen maar leuk!

Hier net de schuur uitgeruimd. Kan weer lopen hahaha

Ben vsnmiddag toch vreselijk de fout in gegaan!!??

gibg j amey halen en ze hadden verse wamre appelmoes in bekertjes. Word zo in mijn handen geduwd en automatisch eet ik onderweg naar huis het halve bakje op!!! Thuis drong het pas tot me door wat ik deed :(

Gister was zo'n moeilijke dag en dan doe ik nu gewoon automatisch wat in n'n mond proppen :( en vanavond is friet dus dit word een hele moeilijke dag :(

Mutsje word wakker, straks naar zwemles.

Morgen nieuwe auto halen dus floor komt het toch goed uit dat we niet kunnen ;)

Zobdag naar de kermis.

En wij hebben herfstvakantie!!!!

Xxx

Geplaatst

Hi dames!

Floor, al een beetje kunnen bijpitten met z'n allen? Al weer een beetje opgeknapt?

Ansje, wat leuk dat je plan nu echt vorm begint te krijgen! Maar wat een geregel....

Melis, super dat je mannetje weer is goedgekeurd! Jullie doen het dus heel goed, met een ventje dat groeit als kool...

Wat frustrerend van de VU zeg! Ook niet echt een normale reactie, als het de eerste keer zo lang duurt kan ik me voorstellen dat je snel verder wilt, er vanuit gaande dat het de tweede keer ook niet snel zal gaan... Zeg dan gewoon dat er wachtlijsten zijn of zo! Ipv voor een ander te gaan denken! Of zijn daar ook al regels voor? Ik weet inmiddels wel dat het allemaal heel lang kan duren in de VU (loop zelf in het S.LAZ, satelliet van de VU). Toen mijn tweede poging mislukte in september, heb ik me direct op de lijst laten zetten voor de derde poging. Als ik had gewacht was ik waarschijnlijk pas in januari weer aan de beurt geweest! Bij mij speelt mijn leeftijd nogal een grote rol, daarbij komt dat we verder willen met ons leven en ons leven dit jaar ongeveer alleen maar in het teken heeft gestaan van IVF (en natuurlijk die 9,5 week zwangerschap), dus de hormonsters hebben hier welig getierd. Nog een keertje en dan is het over...

Sandra, is je afspraak gisteren uiteindelijk nog gekomen? Of was het idd een bange muts? Die niet onder ogen wilde zien hoeveel ze moet afvallen? Hoe gaat het met jou en het dieet? De eerste berichten waren jaloersmakend!

Minoes, hoe gaat het met je? Met je nek? Met je vader? Met de kleine meid? Al weer een beetje rust in de tent??

Sproet, lekker aan de sushi! Drink er maar een heerlijk biertje/wijntje bij... Even rust en 'normaal' leven! Dus genieten!

Sometimes, lekker aan het genieten van je zwangerschap? Ben wel blij jouw berichten te lezen, op het 12-weken bankje overheerst vooral de ellende (bij sommigen is die er echt wel, dat wil ik niet bagatelliseren) en daardoor is het soms wat negatief om te lezen... Jouw berichten zijn altijd zo heerlijk vrolijk! Word ik in ieder geval heel blij van!

Hier inderdaad traag op gang gekomen vanmorgen. Was gisteravond nogal laat geworden... Wist het pas woensdag maar we konden gisteren op de gastenlijst gezet worden voor het concert van de B.este S.inger/S.ongwriter van NL in P.aradiso. Was volledig uitverkocht, 1500 man + de gastenlijst! En we hadden super zitplaatsten, was ik blij mee, 3-4 uur staan vindt mijn knie nog even niet zo leuk! In ieder geval een leuke avond geweest. Niet allemaal even goed, maar wel leuk om mee te maken. Had het niet gevolgd op televisie, maar dat maakte eigenlijk niet zo veel uit.

Vanmorgen wel redelijk op tijd op om manlief naar het station te brengen, daarna nog even terug gekropen... Nu ik tussen 2 opdrachten in zit maar even gebruik van maken. Overigens ben ik wel aangemeld bij het F.lexbureau, heb ook contact met ze gehad. Tot mijn verbazing was er niks gemeld over mijn knie en de revalidatie... Ben er maar niet te diep op in gegaan, maar heb ze wel gemeld dat ik 2x per week fysio heb en dat ze daar maar rekening mee moeten houden op die dagen, dat ze me niet die dag ver weg kunnen sturen. Verder merk ik het allemaal wel. Die mevrouw vertelde me dat ik er niet vanuit moest gaan 5 dagen per week te werken. Deze week heb ik 0 dagen gewerkt... Ondertussen moet ik me wel 40 uur per week beschikbaar houden. Als ik afspraken heb door de week dan kost me dat dus een vakantiedag. Ik vind dat nogal belachelijk, aangezien ten eerste je werkgever je hier gelegenheid voor moet geven en ten tweede ik deze afspraken normaal zoveel mogelijk op een roostervrije dag plan (werk normaal 36 uur) maar ik nu dus deze ene roostervrije dag in de twee weken niet heb! Overigens ga ik er van uit dat het allemaal niet zo'n groot probleem zal zijn, ik neem maar aan (wellicht ten onrechte) dat ze me toch wel in de gelegenheid willen stellen volledig en goed te revalideren... Als ze me die kans niet bieden dan hebben ze daar niet alleen mij, maar ook henzelf tenslotte mee!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Hai dames,

@ Sandra, hihihi, dat klakkeloos in de mond stoppen herken ik wel hoor. Moet bekennen dat ik op dit moment echt wel regelmatig mijn kaken moet laten bewegen, anders krijg ik zo een raar gevoel in me maag. Ik kom wel bij jou na de bevalling om de kilootjes weer kwijt te raken.

Maar je doet het hardstikke goed, meis, ruim 1 kilo geloof ik in die paar daagjes, petje af en daar verandert de appelmoes ook niet aan.

@Ansje, spannend hoor een eigen zaak. Ik denk er over om na de bevalling ook zelfstandige te worden. Ik zie het niet zitten om weer full time aan het werk te gaan. Wil dit keer meer tijd met mijn kindje doorbrengen dan mogelijk was als alleenstaande moeder(voor het grootste deel) bij mijn dochter. Heel veel succes meid

@ Floor, ik ben jaloers op je. Ik lust zo graag een lekker glaasje wijn. Ik heb mijn Nadebevallingwilikdatperseetenlijstje al gemaakt ;)

Dat geeft ook een klein beetje voldoening. Je hebt helemaal gelijk hoor meid, die gezondheid komt wel, nu mag je troosteten,troostdrinken,troostsigaretjes en troostknuffels.. :)

@Beanie, Smile, ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat. Beetje balen dat je even stil staat qua werk, maar ook dat komt vast goed en je bent nog niet geheel hersteld, dus das misschien een geluk bij een ongeluk. Straks komt jouw volgende poging er ook weer aan. Eerst de pipelle, he. Ik ben zo benieuwd, ik blijf duimen voor je hoor. Ik weet zeker dat je het ergens hebt gepost, Beanie, maar hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Het 12-weken bankje zit op dit moment een klein beetje in de kreukels met alle hematomen en bloedingkjes en andere onzekerheidjes die daar bij horen, maarhet wordt snel weer beter hoop ik. Ik ben ontzettend gelukkig dat ik er geen last van heb en dat ik eigenlijk niet mag klagen, ik ben alleen ontzettend moe verder niets. Verder moet ik zoals mijn moeder zou zeggen geen ongeluk krijgen, omdat in afwachting van mijn internetbestellingen mijn kleding met elastiekjes en touwtjes aan elkaar vast hangt... hihihihhi Niets past gewoon, maar ook dat maakt me best blij. Er groeit wat das duidelijk ;)

Nou dames, veel liefs ook voor degenen die ik ff vergeten ben, zoals bv lieve Sproetteke en Minoes en anderen. Knuffels!!

Geplaatst

Sometimes, niet verder vertellen hoor, maar ik ben 40... En het ziekenhuis denkt dat mijn eicellen niet meer zo best van kwaliteit zijn... Ik maak er sowieso weinig dus vandaar dat ik snel verder wil! Ben wel blij te horen dat het bij jou zo goed gaat... Jij bent toch 43 als ik het goed heb? Ik kijk stiekem wel regelmatig naar de 'oudere' dames, waar ik natuurlijk ook bij hoor. Dat het nog kan enzo... Geeft mij ook nog wel wat moed! En idd, ik ga de laatste ronde voor de Pipelle, wie weet is dat voor mij wel het ei van Columbus!

Geplaatst

OOh Beanie, je ben nog een jonkie!! Ik ben inderdaad al 43. Ik heb geen idee hoe het met de kwaliteit is bij mij. Hoe kunnen ze dat meten? Alleen door het feit dat je niet zwanger wordt ofzo? Blijkbaar had ik toch 1 goeie ;) Mijn AMH waarde is heel laag, 0,2, als ik zo eens lees op internet zou het dan ontzettend moeilijk zijn om zwanger te worden. Ik denk dat we toch allemaal meedoen in een loterij en dan heb je geluk of niet. Dus ik ga voor jou een extra kaarsje voor geluk op steken, hoor. Je ziet het, het kan wel!!

Geplaatst

Een jonkie... Okay, goed voor m'n ego! Ik zou mijn AMH om eerlijk te zijn niet weten... Idd, doordat de eerste IVF eindigde in een MA en de tweede mislukte is de conclusie slechte kwaliteit eicellen (tja, nooit een oorzaak gevonden, en je moet er toch een naampje aan geven?). Neem het ook maar niet al te serieus... Jij bent weer zo'n positief voorbeeld dat ik ook in mijn kleine kansje moet geloven! Misschien is bij mij 3x wel scheepsrecht, en dan bedoel ik zowel IVF 3 al 3e zwangerschap... Lief van je dat je een kaarsje wilt branden!

Geplaatst

Wat is het rustig is, is iedereen weekend aan het vieren?

Iemand had een tijdje geleden een leuk lijstje gemaakt met een kort voorstel rondje en status van de mmm.

Wellicht een idee om dat verder op te pakken? Vind het wel leuk om te weten wie wie is en waarmee bezig.

Ik maak vast een opzetje, mochten jullie het niks vinden, gewoon het lijstje negeren ;-))

Melis25

Leeftijd: 26 jaar

Status: Getrouwd

Kind(eren): V.ince 18-02-2012

MMM: 1e kwartaal 2013 starten met een cryo behandeling

Geplaatst

Melis25

Sandra81

Leeftijd: 30 jaar

Kind(eren): S.terre (8-7-12) J.amey (22-12-07) T.ijn (10-09-07) J.orrit (22-03-03)

T.obias (05-04-97)

MMM: afgesloten. Compleet gelukkig en gelukkig compleet.

Geplaatst

Ik ben de mist in gegaan :( heb frietjes op. Ga nu met mezelf de afspraak aan dat ik niet eet, behalve elke vrijdag de restjes friet van j.amey. behalve natuurlijk als ik geen zin heb. Maar ik was zo vreselijk chagerijnig, dat vond ik het niet waard... ook geen spijt van gelukkig. Nu weer lekker streng tot volgende week vrijdag ;)

Geplaatst
Melis25

Sandra81

Kind(eren): S.terre (8-7-12) J.amey (22-12-07) T.ijn (10-09-07) J.orrit (22-03-03)

T.obias (05-04-97)

MMM: afgesloten. Compleet gelukkig en gelukkig compleet

Sometimes

Leeftijd: 43 jaar

Status: bijna samenwonend ;)

Kinderen: Meisjelief 23 jaar 15-8-1989 natuurlijke wijze

MMM: Zwanger!!!

Mijn bijdrage

Geplaatst

Melis25

Sandra81

T.obias (05-04-97)

Sometimes

MMM: zwanger!!!

Beanie

Leeftijd: 40 jaar

Status: getrouwd met Beanieman

Kinderen: 2 vlindertjes die over ons waken....

MMM: IVF 3 is aanstaande

Geplaatst

San, je hebt de hele week niet gegeten meid, behalve anderhalve hap appelmoes en een paar frietjes! En ondertussen werk je keihard! Je geef je voor deze (bijna) eerste week een grote pluim en een stickertje bij je naam ;-)))) Niet te streng zijn voor jezelf, we leven maar een keer en je mannetje vindt het vast ook niet erg een kilootje meer van je te hebben! Maar, ik ben trots op je en houd je aan dat mooie, kleine jurkje met Kerst!!! Zeg, ik ben een Bourgondiër, lekker leven! Misschien moet ik bij jou in Brabant komen wonen! Gaan we samen door de week lijnen en innhet weekend bourgondische maaltijden en taarten bereiden ;-)))) haha!

Melis, wat een zeikerds in de VU. Ik begrijp (nogmaals) dat ze beperkte capaciteit hebben en zo veel mogelijk mensen willen helpen, maar je mag toch wel zelf beslissen wanneer je voor een tweede wilt gaan proberen! Mensen verklaarden mij na een jaar ook voor gek en kijk nu eens! Mini is al ruim 2. Niet dat ik je mijn pad gun hoor, ik hoop voor je dat het bij jou ook de tweede keer in één keer raak is!!!

Ik ben zo grieperig, dus sliep gisteren al om 20 uur. Tot nu, bijna klokje rond en Mini heeft tussen ons in net zo in coma gelegen! Heerlijk! Oh Melis, de poes, helemaal vergeten, want ik sliep! (Dames een van de poezen heeft een beschadiging op haar oog, waarschijnlijk van de gemenen buurkater die haar steeds aanvalt). Was goed dat Maxi was gekomen, want dat oog gaat helemaal niet goed, dus antibiotica smeren. Hopen dat het geneest. Dat smeren is ook niet zo makkelijk, want het zijn allemaal zwervers, die wel komen knuffelen, maar zich niet zo makkelijk laten behandelen. De kip zalven ging makkelijker ;-))

Oh, test negatief, uiteraard! Nu lekker naar onze vast bakker voor vers brood, taartjes en een andere lekkere dingen, we gaan het er eens goed van nemen vandaag!! En Mini krijgt vandaag een cadeautje! Gewoon omdat ik van hem houd en omdat hij mijn cadeautje is!

Jullie leuke plannen vandaag?

Nog iets, er zijn een paar meiden die misschien willen meeschrijven bij ons. Volgens mij Hapinezzz (Tina) en Misa. Ze zijn welkom toch? Misa dreigt, hoewel er voor haar nog iets meer hoop is, samen met mij van het bankje te donderen en voor Hapinezzz zijn we nog aan het duimen.

Zal straks het lijstje aanvullen, zit nu op de iPad (rotding, ik wil een nieuwe, deze valt steeds uit)

Liefs,

Floor

Geplaatst

Melis25

Sandra81

T.obias (05-04-97)

Sometimes

MMM: zwanger!!!

Beanie

Leeftijd: 40 jaar

Status: getrouwd met Beanieman

Kinderen: 2 vlindertjes die over ons waken....

MMM: IVF 3 is aanstaande

Floortje

Leeftijd: 33

Status: 5 jaar getrouwd met Maxi van 43 (oude snoeperd ;-)

Kinderen: Mini geboren in augustus 2010 (na eerste IVF)

MMM: na Mini, 1 keer vers, 2 keer cryo (3 stuks totaal, waarvan 1 miskraam), 1 keer vers, 1 keer cryo. Nu bezinnen!!!

Het lukt wel gewoon, met de iPad kopiëren...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden