Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helemaal prima toch? Concentreer jij je maar op die klein frummel in jou! Veel belangrijker!

Hier alles goed, een tussenmaandje in de wacht.

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou floor toch :) je praat iedereen altijd moed in, nou doen we dat ook een keertje bij jou.

Maar wat moet het moeilijk zijn dat je iets voelt, gaat testen en dan alle hoop weer de grobd in geboort word :(

Waar moet je je aan vast klampen?

Ik hoop dat de sterren nog gaan draaien en er toch een streepje komt een dezer dagen.

Lizzy fijn van je te horen (lezen). Even een maandje rust. Hebbrn jullie nog cryo's of word het een nieuwe poging?

Melis je bent rustig ;) hoe is het met prins v?

Hier onverwacht een dagje vrij. Klant belde af, kpn kwam langs. Tv en internet staat erop nu.

Dametje heeft de hele ochtend gehuild.

Of het is een sprong of een tandje. Ik twijfel vreselijk want ze knauwt continue op haar knuisten en kwijlt vreselijk. Maar ook dat kan door de obtwikkeling van de speekselklieren komen... pff lastig hoor!

Geplaatst

Jij nog niet op je knuistjes aan het knabbelen Sandra? (maar dan van de honger??). Ik zeg: je kleine meisje een bijtring en jij een wortel! Nee hoor, ik las dat het met jouw dieet heel goed gaat toch? Volhouden hoor. Ik moet zelf eigenlijk ook weer eens opletten, maar heb een motivatie van niks momenteel. (Vanmorgen iig een klein rondje hardgelopen. Alleen al het buiten zijn is gewoon al heerlijk.) Sterkte met je meissie iig.

Wij hebben nog 2 cryo's. Denk dat ik komend weekend ongesteld word en dus kan gaan bellen voor echo.

Ik heb hetzelfde als jij hoor Sandra. Normaal sleept Floor er iedereen doorheen, dus nu gaan wij Floor er doorheen slepen.

Thumbs up for Floor! Hou vol!

Sometimes, wat fijn dat alles goed was bij de echo. Ik had vorige keer ook een TP op 14 aug...

Hoest met de andere meiden?

Geplaatst

Hi ladies!

Het lijkt wel rustig hier....

Lieve Floor, wat een ellendige onzekerheid... Las net ergens anders dat jullie er ff tussen uit zijn. Hoop dat je nu lekker van de zon (en zoon en man) aan het genieten bent en nergens anders meer aan denkt... Blijf stiekem wel voor je hopen hoor! Hoop houden tot het tegendeel bewezen is of zo... Lieverd, ik denk aan je! Laat je me nog ff weten of het uitkomt als ik je morgen of overmorgen (met een kleine voorbehoud) irl een knuffel kom brengen? Ben inmiddels wel heel nieuwsgierig naar je kleine Einstein! Voor nu dan nog maar een digitale knuffel.

Sandra, je had geen betere dag kunnen uitzoeken om opeens onverwacht vrij te zijn! Volgens mij zijn dat de beste dagen! Of je moet ZZP-er zijn... Is de jongedame al wat rustiger?

Hier dus nu sinds maandag thuis. Ben nu aangemeld bij het flexbureau, we gaan het allemaal wel merken! Vanmorgen vast boodschappen gedaan t/m volgend weekend, dus daar ben ik weer even van af. Straks ff naar de huisarts hobbelen om een verwijzing naar de allergoloog te halen, kan ik meteen vanmiddag gaan bellen voor een afspraak (ben mogelijk allergisch voor lidocaine, is wel handig om te weten voor bijvoorbeeld de tandarts...). En aan het eind van de middag weer fysio, eerst op de fiets en crosstrainer, nog wat oefeningen ed. Nou ja, heb mijn beweging voor vandaag dan wel weer gehad! Maar voor nu maar ff lekker gaan genieten van het mooie weer...

Geplaatst

Ben ik weer!!

Was gisteren drukke dag op het werk en had 's avonds geen puf om te reageren, mijn excuses!! En, zoals Floortje aan den lijven heeft ondervonden, ben ik de hele dag in de weer met prins V. Als hij slaapt ga ik als een wervelwind door het huishouden, dus vandaar dat ik soms wat rustiger ben hier!

Floortje & Beanie, een date? Klinkt gezellig! Veel plezier saampies :-D

Sandra, hoe is het met je meisje? V.ince gaat a.s. maandag voor het laatst naar de gastouder, vanaf die week erop naar kdv K.ids T.ogether. De gastouder deed deze week bijzonder aardig/vrolijk tegen ons, heel apart. Nou, bedankt voor de moeite, maar wij gaan toch echt weg bij je!

Hoe is het met alle andere meiden?

Vind het onwijs leuk dat we hier schrijven met meiden die allemaal in een andere fase zitten. Grote kindjes, kleine kindjes, zwanger, in de wachtweken etc. Superleuk! Maar dat maakt wel dat ik soms ff kwijt ben wie waar mee bezig is, of zeg ik nu iets heel ergs? Grotendeels weet ik het hoor, dus als ik er een keer naar zit, neem het me a.u.b. niet kwalijk!

Na V.ince z'n slaapje gaan we zo maar 's ff naar de stad, daar een beetje rondhangen en geld uitgeven! Vanmiddag ff naar het ziekenhuis op bezoek bij onze buurjongen die een klaplong heeft, heel sneu!

Fijne dag lievers, ajoooooooooooooo!!

Geplaatst
Haha, San en Sometimes, de echte doorgewinterde moeders!!! Kunnen wij allemaal nog een lesje van leren! Hoe oud is die puber van jou dan Sometimes? Dat is me een beetje ontgaan.... Sorry!

Hier negatief op WD 6, dus dat gaat niet de goed kant op... Vannacht wat prikjes in mijn borsten, dus mijn bed uit geracet voor een testje, maar helaas. Ik had het zo gehoopt meiden, maar het moet echt wel morgen ofzo positief worden, anders is het niet oké.....

Maxi werkt vandaag thuis gelukkig, kan hij me een beetje door deze rotte dag heen slepen. Ik ben niet lekker en Mini ook nog steeds niet oké. Grrrrrrr.....

Fijne dag meiden!

Xxx, Floor

Floor, echt balen zeg. Ik doe vanavond dan nog maar een kaarsje voor je aan. Ik weet dat het niet gaat lukken, schat, maar probeer je niet te veel te stressen hierover. Ik ga hopen en duimen voor een late innesteling en dus morgen een postieve test!!

Mijn "pubertje" is nu 23 en woont samen met dr vriend, 20 minuutjes rijden van mammie. :)

Gelukkig is ze nu veel beter te doen dan in de pubertijd. Het is nu mijn steun en toeverlaat bijna. En straks gaat ze lekker met mama baby shoppen. In de hoop natuurlijk dat zij de spulltejes kan overnemen als het voor haar zover mocht zijn, denk ik ;)

Geplaatst
Jij nog niet op je knuistjes aan het knabbelen Sandra? (maar dan van de honger??). Ik zeg: je kleine meisje een bijtring en jij een wortel! Nee hoor, ik las dat het met jouw dieet heel goed gaat toch? Volhouden hoor. Ik moet zelf eigenlijk ook weer eens opletten, maar heb een motivatie van niks momenteel. (Vanmorgen iig een klein rondje hardgelopen. Alleen al het buiten zijn is gewoon al heerlijk.) Sterkte met je meissie iig.

Wij hebben nog 2 cryo's. Denk dat ik komend weekend ongesteld word en dus kan gaan bellen voor echo.

Ik heb hetzelfde als jij hoor Sandra. Normaal sleept Floor er iedereen doorheen, dus nu gaan wij Floor er doorheen slepen.

Thumbs up for Floor! Hou vol!

Sometimes, wat fijn dat alles goed was bij de echo. Ik had vorige keer ook een TP op 14 aug...

Hoest met de andere meiden?

Lizzy, was ook zeer opgelucht ook al weet ik in mijn hart dat het wel goedkomt. Iedere keer is toch weer heel spannend.

Wat goed dat je ben gaan hardlopen, ik krijg het niet voor elkaar, ben doodmoe als ik thuis kom van het werk, dus sporten zit dr effe niet in.Al niet sinds de terugplaatsing eigenlijk. Ik concentreer me maar op de kleine in mijn buik en sporten doe ik wel als ik ben bevallen.. :)

En in jouw geval is het wel lekker om ff wat rust in te bouwen, toch. Ik had dat ook na de eerste poging, die had dr toch wel ongemerkt ingehakt, dus uiteindelijk was ik wel blij met 2 maandjes pauze, ff alleen aan mijn man en mezelf denken. En nu blijkt dat het maar goed is ook, omdat voorlopig we alleen maar aan de baby kunnen denken.. hihihi

Dus heel veel succes lizzy, doe nieuwe energie op en hopelijk is de volgende ronde raak, meis

Geplaatst

San, ik zeg tandjes ;-)) Of speekselklieren natuurlijk... Of ze kwijlt op die lekkere shakes van jou, haha...

Jemig Sometimes, een volwassen dochter en een kleine onderweg, wat bijzonder toch eigenlijk! Ik herinner me nu dat je het eerder hebt verteld, sorry, ben beetje wazig.

Ansje, ik hoop dat je het cryotraject snel vlot gaat verlopen met een prachtig resultaat.

Melis, lekker shoppen! Als ik weer een beetje mens ben gaan we een keer samen, hoewel Mini een behoorlijk ongeleid projectiel is dus aan geld uitgeven kom je niet echt toe!

Beanie, ik heb net een sms gekregen dat mijn hulpen morgenochtend komen en niet vrijdag, dus je bent vrijdag van harte welkom. Laten we nog even appen.

Meiden, jullie zijn allemaal zo lief! Ik zit hier een potje zo hard te huilen! Ik had het zo ontzettend gehoopt, maar ik denk niet dat er nog veel hoop is. Morgen is het al wachtdag 7 en 12 DPO. Ik heb echt alles gedaan. Vitaminen, supplementen, op tijd naar bed, immunoloog, alles, ik ben zelfs nog de Prednisolon gestart vanwege de griepverschijnselen, de immunoloog raadt dan Prednisolon aan (lang verhaal). Ik dacht gewoon stiekem dat ik het daarmee misschien kon afdwingen, maar dat kan natuurlijk helemaal niet, je kan hooguit de omstandigheden zo optimaal mogelijk maken. Maar ik had het zo gehoopt en ik ben zo vreselijk verdrietig. Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, maar heb het afgezegd. Ik kan het het gewoon niet opbrengen zo stuk ben ik. En het interesseert me ook geen ruk. Vannacht ben ik bijna de hele nacht wakker geweest en Mini lag bij me en ik rook steeds aan zijn haartjes en keek naar zijn perfecte, mooie, slapende gezichtje met zijn prachtige, lange wimpertjes. Ik houd zo veel van hem en had het hem ook zo gegund... En ik ben heus dankbaar dat ik Mini heb, hij is alles voor me, maar ik had zo gehoopt dat het hier een nog gezelligere boel zou zij geworden. Dat hij met zijn broertje of zusje zou kunnen spelen in het zand op vakantie... Echt, ik ben zo vreselijk verdrietig, het doet gewoon letterlijk pijn. Bedankt voor jullie lieve steun en lieve woorden, dat doet me echt goed. Verder snapt toch niemand er een bal van. Mijn vader zei vanmorgen: 'Ach jongens, het is niet anders!' en begon over zijn nieuwe computer....

Dikke kus meiden, sorry dat ik zo verdrietig ben.... We organiseren gauw een pannenkoekenfeest op onze mini-kinderboerderij ;-) dat helpt vast! (San jij krijgt een shake met pannenkoeken smaak)

Floor

Geplaatst

Wauw Ansje, wat lees ik nu? Gaan jullie beginnen met een cryo? Wanneer? Spannend, hoop op mooi resultaat voor jullie!

Lieve Floor, ik heb zo met je te doen, zou zo graag een beetje verdriet van je overnemen! Je hoeft echt geen sorry te zeggen voor je verdriet, ik weet zeker dat alle meiden dat natuurlijk gewoon snappen, het is ook allemaal niet niks!

Geplaatst

Ik moest net huilen en toen kwam Mini bij me zitten, heeeeel dicht tegen me aan... Steekt zijn handje uit en aait mij over mijn hoofd. Vervolgens geeft hij mij een hele dikke kus: alsof hij wil zeggen 'het is goed mama, ik hou toch wel van je'. Boehhhhhh.... Hij is echt zo lief!

Geplaatst

Lieve Floor,

Wat een ontzettend bijzonder mannetje heb jij toch op de wereld gezet... Lieverd, ik denk aan je. Vind het allemaal zo rot voor je!

Weet je, jij brengt onze (in ieder geval mijn) grootste angst onder woorden... Alles voor niks... Al die ellende, 1 grote wens, maar achter de streep met lege handen blijven staan... Dat je een kindje hebt maakt echt geen verschil! Je wens is er niet minder om.

Misschien is het wel verstandig voor je om even een korte pauze te nemen voor je de beslissing neemt om door te gaan of te stoppen? Eerst weer jezelf worden, eerst de hormonen een beetje te laten zakken... Even je leven uit de pauze-stand halen!

Laten we morgen even whappen, over vrijdag. Kan ik je dan in ieder geval die knuffel geven!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Tja, weet je Beanie, ik denk toch echt dat ik ergens dacht het gewoon te kunnen afdwingen als ik maar gewoon zou volhouden... Maar zo werkt het helaas toch niet helemaal. Ik hoop echt nog op een wonder, maar zie het somber in. Mijn borsten blijven alleen een beetje gevoelig en ergens geeft dat me hoop. Bij mijn miskraam was het van de ene op de andere dag klap boem, weg! Nu lijkt het toch nog een beetje te zeuren en hoewel ik weet dat het door de bollen kan komen, klap je je dan toch aan die laatste strohalm vast...

Maar goed, we zullen zien, ik moet ook stoppen met zeuren, alleen lult dat niet zo goed... Gelukkig houd ik de humor er wel nog een beetje in. De buurvrouw Appte vanavond en zei 'als ik wat voor je kan doen ben ik in 30 seconden bij je,'. Appte ik terug: 'Nou, doe in dat geval je duikbril op en je zwemvliezen aan, want er is hier een tranentsunami'. Zie je, het komt allemaal goed, zolang er humor is, is er hoop dat het beter wordt!

Lieve Beanie, dank voor je steun, we appen morgen.

Liefs en slaap lekker allemaal! Mini stort net naast mij in slaap op bed. Weer een half uur later dan we aan het trainen zijn, maar ja, we moesten nog even de eieren rapen en de koeien melken bij Hay Day. Hij vindt het geweldig, alsof we hier niet genoeg beesten hebben!

xxx

Geplaatst

Floortje, je bent inderdaad een beetje wazig ;) haha, wij hebben nog geen plannen om met een cryo te starten. Ik neem het je niet kwalijk hoor, je hebt genoeg aan je hoofd dacht ik zo. Wat lief dat je troost van mini krijgt. Dat kun je nu wel gebruiken in deze rottige wachtweekperiode.

Geplaatst

Lieve floor ik jank gewoon gezellig met je mee. Je verwoord het zo mooi!

Pannekoekenshake hou ik je aan ;)

Ik heb niet zoveel te melden, dag 3 is goed gegaan. Mijn hele woonkamer is uitgesopt whahaha.

Ik kook gewoon voor manlief en kind en das soms wel lastig. Vandaag had j.amey een vriendje over en die willen een snoepje, chipje, koekje... Dat was wel ff pittig.

Maar ik heb gewoon al 3 dagen niks gegeten!! Geen kruimel! Zelfs aan manlief gevraagd of hij de macaroni wou testen op gaarheid!! Ik ga ook stiekem morgen even wegen ;)

Maar dat zal heel hard tegenslaan hahaha

Manlief zei je stinkt uit je mond, das goed! Dat betekend dat de vetverbranding is gestart ;) morgen maar een mintblaadje nemen hahahaha

Dames ik duik mijn bedje in. Nadeel van dit dieet is dat als je je vet verbrand je het vreselijk koud krijgt... Ik bevries zowat!!

Truste!

Geplaatst

Plopt een fles alcohol vrije wijn open en schenkt Floor een glas in..... Dikke dikke kus vrouwke!! Ik neem een neut mét! En lig in bed. Vandaag vroeg een leerling uit groep 3 ineens....'juf, bent u een mama?'.... BAM! Tranen. Kleine opgepakt en met de hele klas over friemel en kriebelbeestjes gezongen. Was zo leuk!!

Kussen lieverds!

Geplaatst

Lieve floor en sproet, dikke kus en knuffel voor jullie. Lieve sproet, geniet lekker van je wijntje, neem er een lekkere sushi box bij, meis. Floor kan nog effe niet meedoen. Ik kan het nog niet loslaten floor. Please morgen nog een testje, ik hb nog steeds een goed gevoel. Geen bloed, ik hou nog moed. Ik sta achter je en vang je op. Figuurlijk helaas dan.. Lekker slapen en morgen nog 1 keertje, voor mij. Ik duim en duim. Liefs.

Geplaatst

Ansje, sorry, ik bedoel natuurlijk Lizzy en ik weet precies wie Lizzy en jij zijn, dus sorry!!! Ook voor Lizzy natuurlijk ben gewoon echt een beetje in de war. Vandaag WD 7, 12 DPO negatief, dus dat is einde verhaal... Dikke kus meiden, ik ga straks met Mini naar de dierentuin, afleiding zoeken, dus zit even niet de hele dag op het forum. Xxx nogmaals, het spijt me Ansje en Lizzy, het was gewoon een verschrijving.

Floortje, je bent inderdaad een beetje wazig ;) haha, wij hebben nog geen plannen om met een cryo te starten. Ik neem het je niet kwalijk hoor, je hebt genoeg aan je hoofd dacht ik zo. Wat lief dat je troost van mini krijgt. Dat kun je nu wel gebruiken in deze rottige wachtweekperiode.
Geplaatst

Lieverd, met Progynova heb je sowieso geen bloed.... Maar speciaal voor jou: WD 7 negatief, geloof je het nu ;-))) Ik wilde heel graag samen zwangeren, maar helaas. Ik lag eindelijk zo lekker te slapen, maakt de kat mij wakker en ik wilde echt dat ik die witte test droomde.

Jemig Sproet, je hebt me goed aan het janken! Ja, vind je het gek dat je moest janken en aan een borrel toe was! Het doet zo vreselijk veel met je lichaam ennje geest en met of in jouw geval zonder medicijnen word je er toch niet de meest stabiele persoon van. Wat is het toch vreselijk! Ik ben zo gefrustreerd, heb echt zin om even tegen iets aan te schoppen! Ik gun het je zo Sproet, onze kleine forum rockbaby!

Misschien ga ik vanavond wel even paardrijden, even zinnen verzetten. Weet je wat het rotte is, ik voel me wel zwanger door die zere borsten. Zo oneerlijk.

Dikke knuffels voor jullie allemaal!

Xxx

Lieve floor en sproet, dikke kus en knuffel voor jullie. Lieve sproet, geniet lekker van je wijntje, neem er een lekkere sushi box bij, meis. Floor kan nog effe niet meedoen. Ik kan het nog niet loslaten floor. Please morgen nog een testje, ik hb nog steeds een goed gevoel. Geen bloed, ik hou nog moed. Ik sta achter je en vang je op. Figuurlijk helaas dan.. Lekker slapen en morgen nog 1 keertje, voor mij. Ik duim en duim. Liefs.
Geplaatst

Floor dat geeft toch niet meid, niet schuldig voelen hoor. Wat ontzettend jammer dat je weer een negatieve test had. Zoek maar veel troost en afleiding bij je kleine mini. En huil lekker uit bij tegen maxi zijn schouder. Dikke knuf!

Geplaatst

Lieve Floor,

Je had het al verwacht maar nu het een feit is, is de teleurstelling natuurlijk niet kleiner... Ik had het je zo gegund en ik ben blijven hopen... Tot wanneer moet je nu doorgaan met de progynova? Wanneer moet je bloed laten prikken? Geef je emoties nu maar de ruimte, doe leuke dingen, verzet je zinnen.... We whappen vandaag!

Dikke knuffel, Beanie

Geplaatst

LIeve floor, ik had je al gewappt. Nu ben je lekker je zinnen aan het verzetten met mini in de dierentuin! Errug leuk!

Hoe zit dat, dat je met prgynova geen bloed krijgt? Ik snap er de ballen van hahaha. Moet je dan bloedtest laten doen?

Ik hoop dat je een leuke dag hebt en heerlijk met mini kan genieten.

Sproet, meis. Dat meisje zal het ook ff niet gesnapt hebben :) Lekker zingen met de kindjes, zo leuk!

Hoe was de wijn? ;)

Ook voor jou een dikke knuffel!

Vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan. Nu al 1,3 er af. En dan moet ik nog 5 dagen voor het maandagavond is en ik officieel mag wegen! Gaat de goede kant op!

Fijne dag dames, ik baal vreselijk, want mijn intake is al 10 minuten te laat!! grrrr. Ze had hem al verzet naar vandaag, daarom had ik gister de vrije dag. Beanie dat betekend als zzp-er niet veel goeds dus hahahaha

Geplaatst

Nog even reageren voor mijn laptop helemaal leeg is....

Sandra, dat is zeker vervelend als ZZP-er... Dat dacht ik gisteren al. Heb er vorig jaar over gedacht om ZZP-er te worden, gelukkig toch de keuze gemaakt om in vaste dienst te blijven! Had anders dit jaar wel heel vervelend uitgepakt... met 2x operatie voor MA en het bijbehorende verzuim, en daarna het ongeluk (en de operatie) waardoor ik volledig arbeidsongeschikt was voor in totaal 13 weken. En nu, op de bank, zonder opdracht... Had toch wel behoorlijk wat inkomsten misgelopen dan! Overigens ben ik er nu niet blij mee op de bank te zitten, heb sinds begin juni nog maar 4 (niet eens volledige) weken gewerkt! Voel me zo langzamerhand behoorlijk nutteloos... Al ben ik nog steeds opgelucht dat ik in ieder geval betaald op de bank zit!

Lieve Sproet, voor jou ook een moeilijke dag... Zo'n guppie kan het ook echt niet weten, toch? In al haar onschuld juffie aan het huilen maken... Hoop in ieder geval dat de wijn je gesmaakt heeft!

Ben vandaag wel weer een klein beetje blij: menstruatie is gekomen (3 dagen later dan verwacht), vanavond dus starten met de pil. IVF3 komt er aan! Maandag naar de poli en dan krijg ik het schema en de recepten mee...

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

San, dat Mutsie ziet er gewoon tegenop dat ze niet meer mag eten, daarom verzet ze die afspraken en komt ze te laat ;-) Wel balen hoor, ik snap het, maar wel top dat je al 1,3 kilo kwijt bent! Ik ga na mijn menstruatie wegen (weeg nu 83,5, halleluja!). Met een kont waar een boeing op kan landen! Een vriend van ons is oud-autocoureur en die noemt zo'n dikke kont altijd een 'klapband', haha, die vind ik zo grappig, dus die houd ik er in! Eigenlijk zijn die billen nog niet eens het probleem (ik houd wel van van die lekkere dikke, Latijns-Amerikaanse billen - zou alleen leuk zijn als je dan voor de rest ook op J.lo lijkt ;-) maar die buik! Die ziet er uit alsof ik 7 maanden zwanger ben! Nou ik ben het niet eens 7 dagen! Maar goed, ik wil 72-75 wegen en maat 40 hebben (dan pas ik al mijn mooie kleding weer), dus 10 kilo to go!

Beanie, wat een goed nieuws! Op naar IVF 3! Spannend zeg! Ik hoop en wens en bid en ga vanaf de eerste spuit iedere dag een kaarsje branden ;-) Er komt weer een spannende tijd voor je aan! Je gaat de Pipelle doen, dat geeft echt hoop!

Sproetje, lieverd, heb je een spijker in je kop? Of valt het mee? Laat ik nou net een fles van mijn favoriete rode wijn in mijn voorraadkast hebben gevonden.... Ik schenk er lekker een glas van in, hoor je het? Kluk, kluk, kluk, kluk, kluk (oké nog een heel kleine beetje dan)... Kluk, kluk! Dat is genoeg, pas als Maxi thuis is mag ik nog een glas! En ik steek er een peuk bij op! F... al het gezonde, macrobiotische, biologische, antroposofische, rooisbosthee, veganistische, verantwoorde, 'oh wat ben ik bewust en gezond' vandaag maar even! Na mij de zondvloed! Morgen is het begin van de rest van mijn leven en dan ben ik weer braaf, en een bewuste en verantwoorde moeder, maar vandaag even NÍÉT!!!

Even posten, want anders valt die stomme iPad zo weer uit, die donder ik vandaag of morgen ook in de vijver bij de koi's, dan gaan die maar lekker Hay Day spelen met elkaar tijdens hun winterslaap ;-)))

Geplaatst
Lieverd, met Progynova heb je sowieso geen bloed.... Maar speciaal voor jou: WD 7 negatief, geloof je het nu ;-))) Ik wilde heel graag samen zwangeren, maar helaas. Ik lag eindelijk zo lekker te slapen, maakt de kat mij wakker en ik wilde echt dat ik die witte test droomde.

Jemig Sproet, je hebt me goed aan het janken! Ja, vind je het gek dat je moest janken en aan een borrel toe was! Het doet zo vreselijk veel met je lichaam ennje geest en met of in jouw geval zonder medicijnen word je er toch niet de meest stabiele persoon van. Wat is het toch vreselijk! Ik ben zo gefrustreerd, heb echt zin om even tegen iets aan te schoppen! Ik gun het je zo Sproet, onze kleine forum rockbaby!

Misschien ga ik vanavond wel even paardrijden, even zinnen verzetten. Weet je wat het rotte is, ik voel me wel zwanger door die zere borsten. Zo oneerlijk.

Dikke knuffels voor jullie allemaal!

Xxx

"pinkt een traantje weg"

lieve Floor, wat zal je verdrietig zijn. Nu maar goed voor jezelf zorgen en laten zorgen. En even weer wat aandacht voor de echte Floor.

Ik vindt het zo erg, heb een brok in mijn keel op mijn werk.

Dikke knuffel!!!

Geplaatst

He lieve Floor,

Laat je maar ff lekker gaan... alles kan nu idd overboord! Morgen weer een dag, met alle gezondheid etc... Heb je trouwens net een appje gestuurd. Hoor wel van je!

Lief trouwens dat je zo aan anderen blijft denken... Hoop in ieder geval dat je even lekker je zinnen hebt kunnen verzetten met de kleine man, het is schitterend weer vandaag!

Hele dikke zoen, Beanie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden