Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lieve meiden, even een heel kort berichtje - probeer morgen wat uitgebreider te reageren op iedereen:)!

Vandaag een heel drukke dag gehad - dat was eigenlijk wel lekker ivm afleiding, precies wat ik nu nodig had. Het gaat vandaag weer beter - emomomenten zijn over. Er zijn wel wat twijfels achter gebleven omdat ik na deze beroerde nacht van 2 dagen geleden nu niet meer veel voel. Precies zo was het de vorige keer ook, en dan was het negatief. Maar ik wil niet negatief denken. Ik wacht het gewoon af. Manlief heeft vandaag gevraagd of ik het vol kan houden en niet voor de officiele datum kan testen. Hij heeft het laatste keer heel moeilijk daarmee gehad, dus we hebben besloten tot donderdag a.s. te wachten... ik ben benieuwd of ik het volhouden kan":-)

Ik ben nu erg moe, ga slapen en morgen nog eens een drukke dag en dan komt manlief eindelijk weer!!!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, dank je Ansje! Ik hoop ook dat ze mij gaan kiezen! Ze zouden vanavond berichten, maar ik heb nog niks gehoord, dus dat lijkt geen goed teken. Nu begin ik wel een beetje te balen, want ik had er eigenlijk best zin in. Het gaat om red.actiewerk. Het kost ongeveer een dagje per week en ik kan het vanuit huis doen, dus dat is natuurlijk ideaal. Ik heb eerder zulk werk gedaan en ik vond het erg leuk. Het was het laatste waar ik mee stopte toen ik burn out raakte, gewoon omdat ik het eigenlijk niet wilde opgeven. Maar ja, je kunt niet alles dwingen, IVF niet en banen niet, dus we zullen zien. Ik geloof dat men als een sollicitant binnenkomt binnen iets van 0.27 seconden heeft besloten. Dan heb je amper je mond gevormd om er 'Hallo' uit te laten komen....

Tja die uitkeringen van het U.WV zijn geen vetpot.... Ik weet er alles van. Hopelijk kan je snel van start, dat hoop ik echt voor je!

Tina, het wordt nu wel spannend hè? Wel vervelend dat je niks meer voelt. Bij mij is dat ook nooit evengoed teken, maar ik hoor ook wel eens hele andere verhalen!!!! Dus dat zegt volgens mij nog helemaal niks hoor! Houd de moed er nog even in! We kunnen we wat dames gebruiken om Sometimes te vergezellen in het drinken van kinderchampagne ;-)))

Meiden, ben moe, dus taai ook af. Morgen gaan we naar het zuiden van het land voor een kinesiologiebehandeling. Ik ben niet bepaald de meest energieke en uitgeblanceerde persoon, eigenlijk is mijn energie altijd slecht (hoewel ik me deze week over mezelf verbaas ;-) en daar kan kinesiologie misschien bij helpen. Spannend! Ik ben heel erg benieuwd.

Dikke knuffel,

Floor

Geplaatst

ik heb jullie nog niet bijgelezen, behalve floortje haar solligesprek...!! Duimen, duimen, duimen...verder hier kort, vandaag liggend lesgegeven...altijd al eens willen doen ;-)...lig nu weer, want het is nog steeds niet zoals ik wil..morgen naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho om weer met de deca te mogen beginnen...hoop, hoop hoop...

TOt morgen lieve schatten, mooie dromen...!

X

Geplaatst

Sproet! Lieverd, wat zielig dat je ruggetje nog steeds zo slecht is! Kan die directeur niet een lekker sofaatje voor je neerzetten, zodat je een beetje in stijl voor de kklas kunt liggen? Je bent tenslotte toch Queen Sproet ;-))) succes met de echo, laat je weten hoe het was? En niet in die bank blijven liggen, omdat het je rug zo lekker ontlast hè? ;-)

Geplaatst

Liggend les gegeven sproet? Hahaha zie het al helemaal voor me :)

Maar tis gewoon balen Dat het zo lang duurt! Spannend weer morgen! Duim duim duim!

Floor, waar moet je wezen in het zuiden des lands? Nog niks gehoord van je sollicitatie?? Niet echt netjes van ze hoor!

Enne die vinger... wat zal ik daar nog over zeggen..... niet slim? Best wel sullig? Beetje dom? ;) hihi

Hier nog ziek op de bank. Manlief is met de kids naar lelystad naar oma om vanavond de kindjes in almere weer op te pikken. Kan ik hopelijk wat uitzieken. Morgen zouden we naar amsterdam moeten..... zo geen zin in op deze manier!! Blegh!

Ik ga kopje thee pakken en een dekentje en dan ga ik heel zielig in m'n uppie op de bank liggen. Lol

Xx

Geplaatst

@Floor: Lief van je. Ik probeer idd de moed erin te houden, maar ga er wel langzaam niet meer zo heel erg in geloven.. Maar goed, nog is niets verloren:) Interesant kinesiologiebehandeling! Ben benieuwd wat je ervaring is? Heb je nog wat van je sollicitatie gehoord? Ik duim voor je.

@Sproet: Hoe is het met je meid? Hoe was je echo?

Hier vanochtend een heel interessante sessie 'coachen met paarden' gehad. Erg bijzonder. Ik ben eigenlijk best bang voor paarden en heb er niet echt een toegang toe, maar dit was toch heel erg bijzonder:) Heb nu een nieuwe vriend:) een heeeeeelllll groot Fries paard! Wat een jukel!

Geplaatst

Sproet hoe was de echo? Ik hoop dat je mag beginnen met de deca.

Floor nog wat gehoord over je sollicitatie?

Sandra beterschap!

Happinez, ik denk aan je, heel veel succes nog met de laatste wachtdagen. Valt niet altijd mee he?

Ik vond vanmiddag een heel lief kaartje in de bus van mijn vriend,er stond op dat ie zo trots op me is over hoe ik het allemaal doe en dat ik zo'n goede mama ben voor Joël. Hij doet dit soort dingen niet zo snel dus ik vond dit echt enorm lief van hem :)

Geplaatst

Joehoe! Dat je dan op je kruk het ziekenhuis binnenkomt en hoe daar dan op gereageerd wordt...geweldig..echt waar...

Mensen die uitgaan van eerste gezicht, dat je naar neuro moet, of naar ortho, of naar chirurgie, maar dat je dan gewoon de gyn kant op loopt...

Ik vind het geweldig. Ik hou ervan, licht mensen op het verkeerde been zetten ;-)) Ik lig nu weer hoor haha...het was een vermoeiend dagje zo...

Mijn FA vond het vervelend me weer te zien en we hebben de eerste poging goed doorgesproken (vers + cryo) en ik ga dit verhaal denk ik gewoon kopieren voor in het wachtbankje hehe...(liever lui dan moe).. We gaan het ook niet anders doen dan de laatste keer. Deca (lang traject) Puregon 250 IE Ze overwoog het nog hoger te gooien, maar wil dat toch liever niet ivm evt overstimulatie, dan pregnyl of ovitrelle, ik heb een apotheek gevonden waar ze nog hebben (Pregnyl n op één of andere manier vind ik dat toch een fijner idee dan de ovitrelle...maar het is gewoon een idee hoor..). Ik heb wel onderzocht met haar of het mogelijk was om van die pokkebollen af te komen. Nou, dat kan inderdaad als ik pregnyl zou spuiten na de punctie op dag 3,6 en 9, maar dat vind ik testtechnisch gewoon niet fijn. Ik moet dan echt gaan wachten met testen tot die pregnyl uit mijn lijf is. Dan is er een vervanging voor de utrogestan ook een progestan, maar daar moet ik vrij veel bijbetalen begreep ik..dus vooralsnog hou ik het op de utrogestan maar....Ik heb nog even om erover na te denken.

Verder was ik nog vreselijk nieuwsgierig waarom een embryo al na 3 dagen wordt teruggezet terwijl mijn cryo natuurlijk blasto geworden was...en haar opmerking daar was ergens zo logisch...voelde zo logisch althans...namelijk...we willen de embryo zo snel mogelijk terug in de natuurlijke habitat zetten..

Ze zei dat ze begreep dat ik het fijn vond te weten dat de cryo blasto was, maar zei ze, die had dat dus ook geworden in de natuurlijke omgeving, maar het is leuk om te weten en zo ver mee te kunnen kijken..mooie gedachte ook inderdaad...

Geen bloed hoeven prikken en de echo was goed. Alles is klaar om weer te gaan beginnen, dus inderdaad, 29ste, los!

Ergens fijn maar aan de andere kant ben ik even zo in en in verdrietig omdat poging 1 nu definitief achter de rug is..

Zat me ineens in de wachtruimte van het ziekenhuis te bedenken dat één van jullie daar zomaar eens zou kunnen zitten..maar dat ik dat dan niet weet..raar he?

Ga ik nu een zak M&M's naar binnen duwen...omdat dat kan...;-))

Lees ik jullie strakkies effe bij en probeer wat minder ego te zijn..;-)

KUS!!

Geplaatst

Haha, Sproet! Eigenlijk zou Pregnyl de goedkoopste optie zijn, want dat krijg je vergoed én je kan niet testen!!! Haha! Maar hoe heet die vervanger dan? Weet je dat? Die wil ik echt 100% zeker de volgende keer! Dan maar bijbetalen, vraag ik wel aan Maxi als verjaardagscadeau in januari ;-) Heeft hij er misschien ook nog wat aan want met die bollen is het niet echt, eh ja hoe zal ik het noemen?: uitnodigend! Dat is het goede woord ;-)) haha! Ik ben blij voor je lieverd! En natuurlijk mag even emoties ook! Maar daarna weer neusje vooruit richten!

Ansje, wat vreselijk lief van je vriend! Dat moet je vast heel erg veel goed hebben gedaan! Je weet natuurlijk wel dat hij je waardeert, maar het is wel heel lief als hij dat met zo'n extra gebaar laat blijken. Geniet maar lekker van elkaar!

Die gladiolen hebben gewoon niks laten horen! Nou ja, graag of niet. Ik heb er best de pest over in. Straks word ik bedankt, terwijl ik benaderd ben met de vraag te reageren. Zo van 'reageer even, dan kunnen we je lekker bedanken'. Nou ja, er zijn belangrijkere dingen in het leven, zoals t.he vo.ice en de so.ap der s.oaps ;-))) Morgen lekker naar mijn paardje, lekker koken, lekker genieten.

Later meer, zit te typen op mijn iPhone, dus sorry als er typo's in staan! Xxx

Geplaatst

@Sproet: allereerst - mooie dat je straks weer mag beginnen!! Spannend allemaal. Ik wilde je kort vertellen over de 'alternatief' (misschien ook interessant voor Floor?) van de ustrogestan. Ik gebruik de alternatief - Lutinus een progesteron (vaginal)tablet. Je moet ze ook drie keer per dag nemen, maar ze blijken idd minder bijwerkingen te hebben dan die bollen van jullie. Wat betreft het bijbetalen: ik betaal 68 e.ur erbij, dus het 'valt nog mee'.

Geplaatst
@Sproet: allereerst - mooie dat je straks weer mag beginnen!! Spannend allemaal. Ik wilde je kort vertellen over de 'alternatief' (misschien ook interessant voor Floor?) van de ustrogestan. Ik gebruik de alternatief - Lutinus een progesteron (vaginal)tablet. Je moet ze ook drie keer per dag nemen, maar ze blijken idd minder bijwerkingen te hebben dan die bollen van jullie. Wat betreft het bijbetalen: ik betaal 68 e.ur erbij, dus het 'valt nog mee'.

Ja precies...Lutinus..daar had zij het ook over....inderdaad drie keer per dag 1 tablet en het zijn vaginaal tabletten die dus meer inspringen op de 'behoefte' van de vagina ipv die bollen...en er zit een Aplicator bij !! Woohooooo...lijkt me geweldig...maar inderdaad bijbetalen per doos en niet per behandeling geloof ik...

Geplaatst

Hi dames,

Wat jammer Floor, dat ze gewoon niks meer van zich hebben laten horen.... Niet netjes ook! Hoe was je sessie vanmiddag?

Happinez, hoe is het vandaag met je? Las dat je lekker veel afleiding hebt gehad?

Sproet, de volgende poging komt er aan... Idd wel dubbel dat het al de tweede is. Maar je had de eerste ronde toch een prachtige score? Dus waarom zou je de formule veranderen? En de komende ronde heb je daarbij het portie geluk dat je ook nodig hebt, zodat je nu wel zwanger raakt! Dat kan gewoon niet anders!

Ansje, wat onwijs lief van je man! Hij doet het misschien niet vaak maar als hij het dan doet.....

Sandra, een beetje uit kunnen zieken vandaag? Lekker dagje onder een dekentje op de bank gehad?

Hier vallen mijn ogen steeds meer dicht tijdens het kijken naar VOH... Heb genoten van het dagje werken. Was op de u.itslaapkamer, doe ik niet vaak maar ik heb heel veel geprikt (en dat vind ik erg leuk, behalve als ik mezelf moet prikken!) en het was ook gezellig! Heel veel bekenden, terwijl ik er nog nooit eerder was geweest... Heel apart!

Geplaatst

Lieve meiden, hier lig ik dan met een lege verpakking van een reep chocolade met nootjes en stoute gedachtes aan de tweede. Is dat goed voor de beebie? Geen idee. Maar net als de 5 augurken( gatsie, luste ik eigenlijk hiervoor nooit) en 3 glazen met seven up waar ik voor heb moeten boeten, met boeren waar een bootwerker trots op zou zijn luste ik ze gewoon. Ojee, wie helpt me??

Geplaatst

Ik betaal bij per behandeling - 68e

Ja precies...Lutinus..daar had zij het ook over....inderdaad drie keer per dag 1 tablet en het zijn vaginaal tabletten die dus meer inspringen op de 'behoefte' van de vagina ipv die bollen...en er zit een Aplicator bij !! Woohooooo...lijkt me geweldig...maar inderdaad bijbetalen per doos en niet per behandeling geloof ik...
Geplaatst

Sometimes lekker laten gebeuren! Zolang het maar niet tevaak is hihi

Ik ben echt niet lekker, eet ook al 2 avonden mee. Mind is weak in zulke dagen :(

Heb wel met snotkop cakejes staan bakken en versieren... Ze zijn wel weer lekker hihi

Sproet spannend weer hoor meis. De duimen komen weer tevoorschijn.

Floor vind het echt belachelijk dat ze niks hebben laten weten!

Slaap lekker meiden!

Btw, moeten we een lijstje opstellen voor wie er interesse heeft in een uitje?

Geplaatst

hahaha sometimes...geweldig....ik ben ook gek op een portie flink boeren! En ach wat kan het nou voor een kwaad? NIets toch zeker? Je kunt bij zo'n kleintje niet vroeg genoeg beginnen met chocola.

@Happinez, het enige is dat mocht ik straks ook die ovitrelle nodig hebben het toch best een groot bedrag wordt. Ovitrelle kost ongeveer 40 euro per portie en ik zou er twee moeten, is 80 en dan tezamen met die 60 euro...is toch best een hoop geld als ik eerlijk ben....nou hoop ik dat ik maandag de pregnyl kan halen dan heb ik die kosten niet..maar toch....hmm...even over nadenken!

@San, lees ik nou dat je ziek was joh meis? Gessie!

@Ansje...wat zoet zeg! Superfijn natuurlijk zoiets!

@Beanie, ja preies, exact wat zij ook zei...het werkte in principe prima de vorige keer, alleen de uitslag was stom :-) Dus waarom veranderen...? En wat ik zeker heb deze keer is minder stress dan de vorige keer, toen alles zo nieuw en eng was...dat bn ik nu vast een beetje kwijt, alhoewel het prikken ...ik zie er toch weer effies tegenop...zien wel hoe het gaat ;-)

Ik maakte de vorige keer na het prikken elke keer een gekke foto. Met de mensen die op dat moment in de buurt waren, of van iets anders geks in huis...zo heb ik in ieder geval een geweldige serie foto's met mijn liefste vrienden en vriendinnen..en dat is ook wel bijzonder...tot en met de punctie hebben we gekkigheid gefotografeerd....eierdoos in de trein (man moest met mijn eieren met trein naar L.UMC voor de behandeling) hij had voor de kiek een eierdoos mee e heeft die overal gefotografeerd..ik zeg geweldig....! :-))

@floortje...hebben die sukkels nou niets van zich laten horen? Niet slim van ze...want nu ga jij ergens anders namelijk een baan krijgen en krijgen zij ZOOOOOO veel spijt! ;-)

En als we gaan daten!? Ik denk dat ik dit wel leuk vind!!

Nu, misschien maar eens gaan slapen..liggen heeft zo zijn nadelen..namelijk geen slaap..maargoed, ik heb herfstvakantie...zalig!

Liefs lieve vrouwen! xxx

Geplaatst

Goedemorgen , ik zal zachtjes schijven om niemand wakker te maken😜.

@sproet: idd dat is een flink bedrag. Wist niet dat je voor de otrivelle ook bijbetalen moet. Ik heb tot nu geluk gehad en kreeg pregnyl bij mijn apotheek, maar eerlijk gezegd ook eerst nadat ik gezegd had dat ik als zij het niet konden krijgen het wel in Groningen bij de apotheek kon krijgen. Ineens was het er twee dagen later???? Beide keren - vond ik wel raar omdat die voorheen direct lieten weten dat pregnyl niet verkrijgbaar is.

@ ansje: dank je lief van je. Nee het valt niet mee dit wachten.

Lekker zoet spul eten en drinken😜😜. Hopelijk ben je niet misselijk geworden.

@ all: ik zou een uitje wel ook leuk vinden.

Vandaag de hele dag college. Dus ik moet hollen - moet naar Driebergen rijden.... Doei en fijne dag dames!!

Geplaatst

Sproetje, schatje, die Ovitrelle (bij mij 38 euro) moet je opsturen naar je verzekering en dan krijg je die terug! Maar die Lutinus, dat wil ik ook!!! Ik heb zelfs al gedacht aan Pregnyl en omdat ik steeds zo snel ongesteld word zou dat misschien een beter idee zijn, maar dan kan ik niet testen!!!

Haha, Tina, te hard getypt, ik ben wakker! Of het was de voet van Mini, die mij voluit in mijn gezicht raakte....

Haha, of het slecht is voor Semmie? Misschien krijgt hij er ook wel hele stoute gedachten van ;-))) Als je maar niet te veel pinda's eet toch? En niet te veel drop! En die bubbels leer je wel af, want als die kleine straks gaat groeien komt je hele maaginhoud mee ;-) Maar dat weet je misschien nog van 23 jaar geleden.

San, gaat het vandaag wat beter? Logisch dat je gewoon wat eet! Je moet toch beter worden?

Beanie, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Grappig dat je dan allemaal bekenden tegenkomt. Toen ik de voor de IVF de laparoscopie had gehad deelden de dames en heren allemaal ijsjes uit, ik weet nog dat ik dat zo lief vond! De sessie was heel leuk en goed. Ik wist er wel iets van, maar ik was echt heel erg onder de indruk van wat er uit kwam. Ik heb ook echt het gevoel dat het wat heeft gedaan. Ik werd vanmorgen wakker met het gevoel alsof er iets leuks ging gebeuren. Weet je nog dat gevoel als je als kind wist dat je naar de dierentuin zou gaan ofzo? Echt dat je hart een sprongetje maakt? Dat had ik. Dat gevoel heb ik lang niet gehad, volgens mij heeft het met de behandeling te maken. Ik ben ongesteld na een mislukte IVF en vermoedelijk gedumpt na een sollicitatie die niet zo bedoeld was, maar het toch bleek te zijn, dus weinig reden voor sprongetjes, maar dus toch! Zo gaan we dus ook de dag maar inrichten.

Melis, was het etentje gisteren leuk? En laat manlief je nu lekker uitslapen? Ik hoop het!

Hoe is het met de andere dames?

Fijne dag! Uiteraard een boomuitje! Gezellig!

Xxx

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

Floor! Wat klink je heerlijk opgewekt! Ik word er blij van! Jeetje, dat zo'n sessie zo veel doet... Heel goed! Jammer dat die knakworsten van je sollicitatie niks meer hebben laten horen... Niet netjes ook (hoewel ik het vaker heb gehoord, ook dat ze gewoon niet reageren op een brief of zo, echt niet netjes!). Twitter je? Gewoon een bericht hierover tweeten (help, hoe schrijf je dat), kans dat ze dan alsnog reageren...

Happinez, je hebt dus weer een dag om met hele andere dingen bezig te zijn... Goed zo! Is er zomaar weer een WD voorbij! En sorry, ik ben ook wakker geworden van je geschrijf... Nee hoor! Ben gewoon een ochtendmens, had 8 uur geslapen en was wakker!

Sproet, hoe is het met jou? Je hebt gelijk, de tweede IVF ervaar je totaal anders dan de eerste. Toen was alles nieuw, nu ben je 'ervaringsdeskundige'. Het is denk ik niet slecht om alles bij het oude te laten, de vorige keer had je toch een prima opbrengst? Ik ben er in ieder geval jaloers op! Zelfde leeftijd, dubbele hoeveelheid hormonen en veel lagere opbrengst.... Trouwens er is wel een verschil met jouw eerste ronde. Deze keer gaan we nl met het hele topic positieve vibes jouw kant op sturen en als dat nog niet helpt.... Is wel een goed idee, jezelf 'belonen' voor elke keer dat je hebt moeten prikken! Ga maar eens nadenken hoe...

Arme Sandra, ik hoop dat je snel opknapt! Het lijkt mij zelfs wel verstandig om gewoon mee te eten als je ziek bent, dan weet je tenminste zeker dat je alle voedingsstoffen binnen krijgt! En die heb je nodig, je hebt energie nodig om beter te worden!

Sometimes, als jij een kleine meisjes-baby in je buik hebt, dan kun je niet vroeg genoeg beginnen met chocola! En als het een jongens-baby is dan moet hij er maar aan wennen! Lieverd, je had er zin in, en nu zit je in een periode dat je alles kunt eten waar je zin in hebt en zo. Dat veranderd later heus wel weer maar dan heb jij lekker je chocolade-momentjes gehad!

Geplaatst

Haha, ik heb geen tw.itter en ben bovendien nogal direct, dus heb gemaild met de vraag waarom ik nog niks heb gehoord. Dus ik werd gebeld en ik ben aangenomen. Goed hè? Ik vind het echt leuk en heb zin om weer iets te gaan doen waar ik goed in ben! Nu lekker naar de bio markt hier vlakbij om lekkere dingen te halen ;-))) Vanmiddag lekker koken!

Xxx, Floor

Geplaatst

Hey dames even snel

Ik lees wel mee maar mijn hoofd is er niet bij sorry kan dan niet onthouden wie wie is sorry

Maar ik wil ook wel graag mee bomen

Met Ilana gaat het goed hier ook wel alleen te veel aan mijn hoofd

Liefs en iedereen fijn weekend

Sent from my iPhone using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden