Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahahaha Misa..

Tandarts is goed gegaan, hij heeft alle kiezen in m'n linkerkaak open geboord en voorzien van vullingen, pijnlijk! Om 15 uur was alle verdoving pas uitgewerkt en toen heb ik maar 1000 mg ibuprofen ingenomen tegen de pijn.

Ben wel nog aan het werk tot 19.30 uur.

Wie gaan er allemaal mee naar Floor de 10e?

Geplaatst
Hahahaha Misa..

Tandarts is goed gegaan, hij heeft alle kiezen in m'n linkerkaak open geboord en voorzien van vullingen, pijnlijk! Om 15 uur was alle verdoving pas uitgewerkt en toen heb ik maar 1000 mg ibuprofen ingenomen tegen de pijn.

Ben wel nog aan het werk tot 19.30 uur.

Wie gaan er allemaal mee naar Floor de 10e?

Als je alsnog pijn krijgt kan je de ibu combineren met para met cofeine.. Werkt goed.

Ik ben de 10e van de partij! Ik neem een braziliaanse sinaasappel- en een bananencake mee :clap2:

Geplaatst

Ben er ook bij de tiende! Met.... Even afwachten maar wat iedereen meeneemt!

Melis, wat een ellende bij de tandarts... Helpt de ibuprofen een beetje? Gelukkig is het al weer achter de rug!

Sandra, wat fijn dat de kleine meid weer is goed bevonden!

Happinez, lees net in het wachtbankje dat je morgen gaat testen... WD 13 is echt niet te vroeg hoor! Sterker nog, bij mij in het ZH geven ze dat zelfs als testdag op! You go girl!

Ben het verder een beetje kwijt...

Geplaatst

Leuk dat een aantal meiden de 10e ook naar Floor komen, ben heel erg benieuwd naar jullie!

Nog wensen voor wat lekkers? Ik ben geen ster in de keuken, maar zal m'n uiterste best doen om wat lekkers te scoren!

Geplaatst

mag deze zenuwlijer dan ook komen? Ik neem een rol kaakjes van de appie mee....

Of ik bak effe een brownie? Of weet ik veel, maak iets anders hartigs misschien ;-)

Vind het nog steeds eng, maar ik heb wel zoiets van hopla, gaan maar....ik heb intussen volgens mij van bijna iedereen een emailadres ontvangen..nog even voor de zekerheid...

we willen met de bomen bij elkaar komen om eens te bomen in het echt...ik ga een datumprikker aanmaken, dus pb me effe je emailadres dan gooi ik er een paar weekenden tussen nu en februari in ;-)

Kussen!!

Geplaatst

Ik weet het...voor de lekkere hartig, maak ik kippenvleugeltjes / minipootjes lekker gemarineerd en neem deze mee...yummie.....heeeeeerlijk he ;0-)

Geplaatst

Hi Ladies,

Hoewel ik het heel, heel jammer vind van Ansje en Jessica, is er verder wel behoorlijk veel animo voor de 10e, dus ik stel het toch maar voor als voorproefje naast de datumprikker uiteraard!!! Dan zien we elkaar in het nieuwe jaar met z'n allen, maar doen we vast even een voorproefje. Jessica, is het eventueel nog een optie dat je naar Joure komt als Tina zwanger is en komt en dat je dan met har meerijdt, of is dat ook te ver rijden voor je?? Dan missen we, helaas, alleen Ansje.

Ik heb al van een aantal meiden een PB gehad, maar als jullie ook even je mobiel PB en dan app ik mijn adres en kunnen we elkaar bij vertraging, calamiteiten etc makkelijk bereiken op de 10e. San, Melis en Beanie, van jullie heb ik het. Misa PB jij me nog even je mobiel, dan app ik je mijn gegevens. Sproet en Sometimes, ik heb nog niks van jullie gehoord over de 10e. Poolen jullie ook deze kant op de 10e?? We zijn dan met 8 van de 10, want Tina is dan gewoon zwanger heb ik besloten, dus dan kunnen wij haar overladen met zwangerschapstips.

Okido, ik hoor dus nog van Sproet en Sometimes en Misa PB me alsjeblieft even je mobiel, dan app ik mijn gegevens ;-))))

Liefs, Floor

Geplaatst

Ja gaan jullie maar vast even een voorproefje doen hahah. Wordt vast wel gezellig en dan ben ik er in het nieuwe jaar gewoon bij.

Happinez, ik blijf duimen voor een goede afloop, maar wat zijn die wachtweken slopend he? Verschrikkelijk.

Melis dat is geen feest zeg. Ik hoop dat de napijn een beetje te doen is..

Hebben jullie trouwens allemaal facebook? Ik wil jullie wel toevoegen als dat goed is. Dan heb ik toch een gezicht bij de nicknames ;)

PB me maar :)

Geplaatst

@Floor: je bent een geweldig meid! Ik zit hier op de bank en moest net zoooo hartelijk lachen:))) Manlief snapt er niets meer van, net nog was ik diep triest en aan het huilen omdat ik zo zeker ben dat het niet goed zit en ik bang ben voor de test morgen en dan ga ik ineens hardop lachen:)) Geweldig dankje! Ik stuur je wel zo nog mijn mobiel nummer, want je weet maar nooit:)

@ansje: Dat kan je wel zeggen. Ik vond het wachten deze keer best draagbaar, alleen heb ik de afgelopen twee dagen een zo diepe overtuiging dat het ook deze keer niet goed is dat we maar voor morgen ochtend besloten hebben te testen, dan weten we het maar.

@Beanie: Klopt ik ga er morgen ochtend een test doen. Ben er klaar mee.:)(

@Sproet: Wordt zeker reuze gezellig:)!!

@Melis: ohhh wee tanden, boren, pijn... verschikkelijk! Sterkte meid! Valt de pijn nu mee?

Geplaatst

Ansje, ik heb geen Facebook, maar ik kan je een foto van Mini en van mij appen!!! Heb je een 'face' op je app en het 'book' schrijf ik hier, haha!

Nou Sproetje, je hebt inmiddels mijn adres geappt gekregen, dus jij komt hier de 10e met gezwinde spoed naartoe gevlogen met je kippenvleugels! Ja, joh, neem een paar plofkippen mee in het hol van deze vegetarische leeuwin! Weet je dat wij vijf kippen hebben die we als onze adoptiekinderen beschouwen. We hebben pas nog eentje bijna twee weken verpleegd omdat ze verkouden was... Neemt ze kip-pen-vleu-gels mee!!! TUURLIJK!!! LEKKER!!! Nee hoor, helemaal niet erg! Ik zit je vreselijk te stangen! Geen probleem, ik boek gewoon een extra ritje psychiater de week na je komst... Haha, nee hoor, echt, grapje!

Zeg Sometimes, Sproeteke en ik vroegen ons af jij soms een pot zure bommen ligt leeg te eten die je vervolgens afblust door het vocht van die zure bommen met een rietje op te drinken en dat dan weer afblust met sevenup ;-))) En dat je daardoor dus geen tijd hebt voor het forum! Want we willen namelijk heel graag dat jij ook de 10e komt, dus laat dat even weten, en PB even je mailadres naar Sproet voor de datumprikker!!!

Melis, arm schaapje, wat vreselijk ben jij behandeld door die tandarts! Ik had je al geappt, maar nogmaals sterkte!!

Beanie, heb je op korte termijn nog opdrachten in het verschiet? Hoe was het bij je vriendin? Wel fijn dat je haar als ervaringsdeskundige een beetje kunt steunen. Heeft ze veel pijn, of valt het wel mee??

Jeetjemineetje San! Die kleine snoeperd van jou kan er wat van zeg! Hartstikke goed! Hoe is het met jou? Ben je een beetje (verder) opgeknapt en lukt het met de shakes?

Tina, heb je al besproken of jullie eerder gaan testen? Ik moet er de hele tijd aan denken!!!

Misa, PB je nog even je nummer? Dan app ik mijn gegevens! Hoe is het verder met je?

Minoes gaat het wat beter met je? En is er nog nieuws over je vader?

Dames, ik ga even een beetje afhaken voor vandaag, want ga even gezellig doen met Maxi en nog even knuffelen met Mini (hij moet over een half uurtje naar bed, want ik ben weer begonnen met slaaptraining, hij is veel te verwend). Maxi is een beetje jaloers, hij zit steeds mee te lezen... Hij zit me nu ook te mailen vanaf kantoor, want ik ben zo grappig digitaal... Ik weet niet of dat een compliment is voor mijn 'digitale ik', of een vette sneer naar mijn 'fysieke ik'.....

XXXX

Geplaatst

appie kaakjes dan maar?

Sometimes....woohooo...girl, waar ben je?! Doe eens leuk mee...kom kom, pb je mailadres effies moppie!!

Kussen!!

Geplaatst

Tina, hupsakee, testen en klaar! Dan kan je huilen of lachen, maar in ieder geval niet meer die uitputtende onzekerheid!!!! En misschien zijn je tranen wel voor niks, nou dat is helemaal zonde van je energie!!!! XXX

Geplaatst

Hey dames ja mijn man wil me wel naar joure brengen dus ik kom ook;-)

De gene die whatapp hebben stuur ander pb met je tel dan voeg ik jullie daar toe?

Happines succes met testen of ben ik nou weer in de war?

Rij ik met jou mee kan dat? Geef ik je geld voor benzine

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Haha, nee joh ben je gek!!! Zat te grappen!

appie kaakjes dan maar?

Ik heb twee smoelenboekpaginas. Een voor band en een persoonlijke. Maar ik heb mezelf ooit voorgenomen om de prive ook echt prive te houden. Dus alleen met mensen die ik ook echt ken uit het dagelijks leven...(wat niet is kan nog komen hehehehe...._)

Ik wil je met liefde mijn band fb pagina pb'en, ware het niet dat ik daar geen vrienden meer kan accepteren, mag niet meer van FB na een aantal vrienden helaas....;-)......

Sometimes....woohooo...girl, waar ben je?! Doe eens leuk mee...kom kom, pb je mailadres effies moppie!!

Kussen!!

Geplaatst
Haha, nee joh ben je gek!!! Zat te grappen!

Jij krijgt een rol macrobiologischvegetarischverantwoorde kaakjes van me...uh puh! hoplakee, net zo makkelijk! :-))

Geplaatst

Lieve Minoes, Tina heeft een afspraak in Hamburg, maar ze heeft gezegd dat ze die afzegt als ze zwanger is! Dus dan kan je met haar meerijden vanuit Joure!! Goed toch? PB e maar je nummer, dan app ik je! Leuk als je ook kunt komen (dubbel leuk, want dat betekent dat Tina zwanger is!), dan missen we alleen Ansje, maar dan sturen we haar gewoon hele leuke foto's van ons allemaal!!! XXX

Hey dames ja mijn man wil me wel naar joure brengen dus ik kom ook;-)

De gene die whatapp hebben stuur ander pb met je tel dan voeg ik jullie daar toe?

Happines succes met testen of ben ik nou weer in de war?

Rij ik met jou mee kan dat? Geef ik je geld voor benzine

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ik zat ook aan wat hartigs te denken.... Iemand een idee voor iets vegetarisch hartigs? Kan misschien sandwiches maken of zo? Of een hartige taart bakken? Of gewoon appeltaart? (BTW ben ook niet zo'n keukenprinces.... maar als het goed is krijg ik over een paar dagen het nieuwste kookboek van Jamie Oliver en misschien kan ik daar nog een leuk idee uit halen?). Anders doe ik gewoon een paar zakken chips! Vegetarisch en iedereen, zwanger of niet zwanger, mag het hebben! (behalve als je een hoge bloeddruk hebt). Sorry Sandra, je bent zo goed bezig..... Zo zie je maar dat je die paar dagen gewoon mee eten nodig had toen je ziek was! En op 10 november mag je toch ook los???

Ik heb ook FB, dus voor de liefhebbers, PB maar ff! Ansje, ik heb jou een PB gestuurd...

Floortje, ik ga morgen naar mijn jarige vriendinnetje met het geopereerde pootje. Vandaag had ik weer een fijne fysio sessie, maar geen werk. Geen flauw idee of er de komende week nog wat langs gaat komen, maar het is hier herfstvakantie en dat betekent dat er reductie is in de ziekenhuizen dus dat er nog minder opdrachten zijn, vermoed ik.... Nou ja, ik moet het poetsen nog steeds afmaken, morgen staat ook nog een retourtje apotheek in de planning voor de gonal-f, pregnyl (of wat er voor in de plaats komt) en de bollen!

Geplaatst
Ik zat ook aan wat hartigs te denken.... Iemand een idee voor iets vegetarisch hartigs?
Weet je...ik maak gevulde eieren..vin ik ook wel in de categorie IVF forum passen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden