Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ze is weg. Politie heeft vanmorgen de deur opengebroken en zij is niet thuis geweest. De dochter is vanmorgen op de fiets naar school gegaan. Ik hoopdat die goed terecht komt. Schijnt dat de vriend ook vorige week uit zijn huis gezet is. Dus ik hoop dat de dochter naar haar vader gaat. De verhuizers zijn om 11 uur begonnen en waren om 6 uur klaar. Tot het laminaat aan toe hebben ze er uit getrokken.

Floor hoe was het vandaag???

Xxx

Geplaatst
Ja ze is weg. Politie heeft vanmorgen de deur opengebroken en zij is niet thuis geweest. De dochter is vanmorgen op de fiets naar school gegaan. Ik hoopdat die goed terecht komt. Schijnt dat de vriend ook vorige week uit zijn huis gezet is. Dus ik hoop dat de dochter naar haar vader gaat. De verhuizers zijn om 11 uur begonnen en waren om 6 uur klaar. Tot het laminaat aan toe hebben ze er uit getrokken.

Floor hoe was het vandaag???

Xxx

Is het een gevalletje 'ben blij dat ze weg zijn'? Wel erg trouwens voor de dochter... Eigenlijk met name. Je moet er toch wel een erge puinhoop van maken wil het tot uitzetting komen... Geloof niet dat dat erg vaak gebeurd.

Wij hebben het jaren geleden mee gemaakt met de onderbuurman. Maar we waren zo opgelucht dat hij weg was.... Die man claimde de woning (zijn inmiddels overleden vader had er heel lang gewoond) maar had zich niet ingeschreven op het adres, vond het niet nodig om huur te betalen en veroorzaakte ontzettend veel overlast. Zijn voordeur zat onder onze slaapkamer en er werd de hele nacht door aangebeld.... We hadden het vermoeden dat er drugs werden gedeald. Als we wat zeiden van de overlast dan moesten we er ons gewoon maar niks van aantrekken, want dan hadden we nergens last van.... Hoe kortzichtig kun je zijn! Die man was echt een creep, heeft ons lopen bedreigen etc. Nou ja, om kort te zijn waren we zo blij toen er een uitzetting volgde.... (wist hij trouwens al 3 maanden, dat hij er uit moest, na een rechtszaak waarvan hij overtuigd was dat hij hem zou gaan winnen). En dan toch op ontruiming laten aankomen! Ramen gingen open en alles werd gewoon op straat geflikkerd. Hij heeft zijn vriendjes nog de hele avond de bende laten uitzoeken, daar was hij zelf natuurlijk te goed voor....

Geplaatst

Jeetje Sandra is wel wat zeg moet er wel heel wat gebeuren als ze eruit gezet worden

Zielig voor de dochter

Beanie dus jullie ook al zoiets meegemaakt is niks aan

Ik hoop ook dat onze kraker er uitgezet word pffff ook een geval apart ;-)

Nou hier super trots Ilana gaat uit zich zelf zitten jahoe

Hoest met iedereen ?

Geplaatst

Hier alles goed, weinig nieuws te melden.

Denk last van bandenpijn; stekend/trekkend gevoel in mn lies als ik loop/beweeg.

Minoes, zondag date met de dames zag ik? Veel plezier!!

Beanie, hoe is het met jou en je kleine kickboxer? Al helemaal klaar voor de vakantie?

Sproet, hoe gaat het met je? Beetje bijgekomen van gisteren?

San, al in de volvo gereden?

Geplaatst
Zit nu in het ZH ... Spannend. Sproet meid hoe is het? Ik hoop dat het niet tegenvalt, moet zelf terugrijden manlief is ziek;((

He, lieve Tina, ik hoop dat het al weer achter de rug is! Liep dr. Lief weer erg uit?

Ik denk niet dat je er te veel last van hebt hoor.... En als je tijd nodig hebt om bij te komen ben je hier van harte welkom! Heb zo een kopje thee voor je gemaakt....

Ben je de rest van de dag wel vrij?

Beterschap iig voor je mannetje!

Geplaatst

Ja ben heel blij dat ze weg is! Debiel wijf.

Vandaag ook gehoord dat de buurman aan de andete kant geeft vastgezeten voor kindermishandeling eb een drugslab. .. brrr

Tina hopelijk is het al voorbij en is het meegevallen! Beterschsp met manlief! !

Geplaatst

En Tina? Hoe was het? Spannend dan weer hè? Ik hoop dat de rit terug een beetje te doen was!

San, jemig wat een verhaal, wat zielig voor dat kind zeg! Maar goed, voor jou is het achter de rug! Hoe bevalt de auto? Ik ben ook voor een V.olvo aan het kijken voor als er een tweede komt. Hoe is het verder? Druk met werk? En hoe gaat het met afvallen? En de jongens?

Minoes wat een mijlpaal! Goed hoor! En waren ze bij jou niet aan het zeuren op het CB dat ze iets nog niet kon? Niks van aantrekken! Die figuren hebben volgens mij als hoofddoel moeders onzeker maken! En verder drinken ze alleen maar thee ;-) Mutsen! Heel goed van I.

Beanie, ik had je al gesproken, maar fijn dat het opruimen klaar is en lekker de vakantie in zicht!

Sproetje, spreek je later! Hoop dat het beetje gaat! X

Sommie, kus voor de kleine man ;-)

Lief dat jullie het allemaal vragen! Was gisteren bekaf heb alleen even naar een paar meiden geappt... Van 14 tot 17 in het ziekenhuis en daarna de file in, want mevrouwtje wilde steeds net even niet goed gaan liggen ;-) Maar goed, alles zag er goed uit en we hebben een prachtige 3D foto gekregen! We zijn dus helemaal blij ;-)

Geplaatst

Ik mag nog net naar de v olvo kijken dus heb werkelijk geen idee! Whaha

Het lijnen gaat zo zo ;) ook ik ben maar een mens hihi

De jongens gaan prima. Eindelijk wat leuke weekenden weer gehad!

Werk loppt nu beter zo voor de zomer ;) die bikini's he

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Ik ben weer thuis. Het was even heel heftig, maar die pijn trok gelukkig naar een half uurtje snel weer weg. Ik had mijn schoonmoeder als moralisch ondersteuning mee:) Lief van haar. Heeft ze gisteren avond spontaan zelf aangeboden , nadat ze hoorde dat manlief ziek was. Was niet nodig geweest, maar is toch gezellig dat je niet 3 uur alleen in de auto zit.

@Beanie: Wat ben je toch een schat:) Volgende keer dat ik in de buurt ben kom ik graag een bakkie thee doen! Maar nu ga je eerst op vakantie!! Dr. lief liep niet zo erg uit. Ik heb haar de groeten gedaan:) Ze was er wel van onder de indruk hoe zich de 'informatie' verspreid had ik het gevoel hihi. Echt een schat. Ik bid nu dat ze 'gouden handen' heeft:) en wij haar straks een positief bericht kunnen sturen. Zou ze volgens mij fijn vinden.

@Sandra: Jeetje wat een gebeurtenissen allemaal bij jou. Vreselijk ook het idee van de buurman grrr. Kom maar gauw hier naar FRL verhuizen:) hier zijn "alleen maar nette mensen" hahaha

@Floor: Ooh, wat leuk dat je een goede echo had. Lijkt me zo fantastisch de ukkie in 3D te zien! Geniet er maar van! Hoe voel je je verder? Heb je nog erg pijn van je bekken? Ik hoop dat het meevalt.

@Melis: Hey meid - tweede echo dus ook allemaal goed. Mooi! Kan me voorstellen dat het nu nog wat echter wordt, toch? BTW - wilden we eigenlijk nog proberen een afspraak te plannen??

@Minoes: Gefeliciteerd met je lieve meid! Zitten, zie je. Stomme CB die weten niets:)

@Sproet: xxx, denk aan je!!

@Sometimes: Hoe gaat het daar met jullie kleintje? Alles goed? Hoe voel je je? Waarschijnlijk moe, moe en moe:) denk aan je!

Zo, hier de rest van de dag vrij - alleen boekhouding wacht alweer - waarom gaan de maanden zo snel om... snap het niet.

Net de envelop met alle reisbescheiden van HF ontvangen! Nu wordt het echt. Tickets, schema etc. Morgen krijg ik nog een aangetekend pakje met de m.edi.catie en dan kunnen we de 6e starten... Heb bij dit weer ook zo zin in de zon straks..

Geplaatst

oh dat komt me zo bekend voor...

Hebben we toch 3 weken geleden mijn oude auto ingeruild tegen een golf variant. Manlief rijd er nu in.... beredenering: "schat de bmw verbruikt meer diesel, en ik moet elke dag naar A'dam en jij alleen maar naar Groningen (115km tegen 85 km:)" Dus ik weet niet eens hoe mijn nieuwe auto rijd:) - Mannen...

Ik mag nog net naar de v olvo kijken dus heb werkelijk geen idee! Whaha

Het lijnen gaat zo zo ;) ook ik ben maar een mens hihi

De jongens gaan prima. Eindelijk wat leuke weekenden weer gehad!

Werk loppt nu beter zo voor de zomer ;) die bikini's he

Geplaatst

Hi dames,

Minoesje, wat goed van je kleine meid! Laat je dus gewoon helemaal niet gek maken door het CB... Consternatiebureau... Dat heeft I. nu wel weer bewezen!

Melis, fijn he, de bandenpijnpret is begonnen! Maar ja het hoort er allemaal bij... T'is voor het goede doel zullen we maar zeggen....

Sandra, lekkere buren heb jij! Gelukkig ben je nu van een kant af... Hopen dat dat ook voor de andere kant geldt! Aan de andere kant, als je maar geen last van ze hebt.... Dat scheelt ook weer een hele hoop! En mannen & auto's... Eerst mag je niet rijden, tot het hun beter uit komt omdat ze een borrel willen drinken of zo, en dan moet je. Zitten ze gezellig naast je te vertellen wat je allemaal verkeerd doet.... Komt dat bekend voor?

Floor, had je idd al gesproken via de app... Ben zo blij voor je dat de echo goed was! Nu op naar de volgende mijlpaal!

Sproet, beetje bekomen van gisteren?

Tina, het is weer achter de rug... Natuurlijk is het geen pretje, maar ach, na al die puncties e.d. zijn we toch wel wat gewend? Wat lief dat je schoonmoeder mee was. Is toch altijd prettig, een beetje morele steun! En idd niet 2x 3 uur alleen in die auto... Ik hoop dat dr. Lief iig dezelfde gouden handjes heeft als bij Floor en bij mij! Zou toch leuk zijn als we wederom goed nieuws te melden hebben! En nu bijna van start, op naar Turkije! Zo spannend weer...

Andere meisjes, alles goed?

Hier wat werkgerelateerde stress... Is toch knap, als je in de ziektewet loopt dat je toch nog werkstress kunt hebben! Nou ja, er is net een pittig mailtje terug gegaan en ik hoor het wel van ze.... (komt er op neer dat ik wel ouderschapsverlof krijg, financieel dan, want ik ga minder uren betaald krijgen maar ondertussen kan ik het niet opnemen... Dus ik ga het volledig betalen uit eigen zak! Zonder zekerheid, zonder een vaste vrije dag te kunnen krijgen dus uk moet evengoed fulltime naar het KDV. Ik dacht het dus even niet.... Daarvoor is ouderschapsverlof niet bedoeld! Dus hierover is het laatste woord nog niet gevallen....).

Geplaatst

Nou gelukkig niet 2 x 3 uur:)) zo ver weg is Friesland dan ook niet:) (2 x 1.5).

Hi dames,

Minoesje, wat goed van je kleine meid! Laat je dus gewoon helemaal niet gek maken door het CB... Consternatiebureau... Dat heeft I. nu wel weer bewezen!

Melis, fijn he, de bandenpijnpret is begonnen! Maar ja het hoort er allemaal bij... T'is voor het goede doel zullen we maar zeggen....

Sandra, lekkere buren heb jij! Gelukkig ben je nu van een kant af... Hopen dat dat ook voor de andere kant geldt! Aan de andere kant, als je maar geen last van ze hebt.... Dat scheelt ook weer een hele hoop! En mannen & auto's... Eerst mag je niet rijden, tot het hun beter uit komt omdat ze een borrel willen drinken of zo, en dan moet je. Zitten ze gezellig naast je te vertellen wat je allemaal verkeerd doet.... Komt dat bekend voor?

Floor, had je idd al gesproken via de app... Ben zo blij voor je dat de echo goed was! Nu op naar de volgende mijlpaal!

Sproet, beetje bekomen van gisteren?

Tina, het is weer achter de rug... Natuurlijk is het geen pretje, maar ach, na al die puncties e.d. zijn we toch wel wat gewend? Wat lief dat je schoonmoeder mee was. Is toch altijd prettig, een beetje morele steun! En idd niet 2x 3 uur alleen in die auto... Ik hoop dat dr. Lief iig dezelfde gouden handjes heeft als bij Floor en bij mij! Zou toch leuk zijn als we wederom goed nieuws te melden hebben! En nu bijna van start, op naar Turkije! Zo spannend weer...

Andere meisjes, alles goed?

Hier wat werkgerelateerde stress... Is toch knap, als je in de ziektewet loopt dat je toch nog werkstress kunt hebben! Nou ja, er is net een pittig mailtje terug gegaan en ik hoor het wel van ze.... (komt er op neer dat ik wel ouderschapsverlof krijg, financieel dan, want ik ga minder uren betaald krijgen maar ondertussen kan ik het niet opnemen... Dus ik ga het volledig betalen uit eigen zak! Zonder zekerheid, zonder een vaste vrije dag te kunnen krijgen dus uk moet evengoed fulltime naar het KDV. Ik dacht het dus even niet.... Daarvoor is ouderschapsverlof niet bedoeld! Dus hierover is het laatste woord nog niet gevallen....).

Geplaatst

Beanie, wat vervelend zeg die stress van je werk, wat dat betreft ben ik wel blij dat ik even geen gezeur heb van een werkgever. Hoe voel je je? Kan je inmiddels al volop van de zwangerschap genieten zonder dat angst/onzekerheid overheersen?

Happinez, het is zeker nog de bedoeling om af te spreken, ik ben je niet vergeten ;-) Het lijkt mij alleen handig even te wachten totdat jij terug bent uit Turkije en Beanie terug is van vakantie. Wellicht dat er na die tijd nog meer meiden het gezellig vinden om mee te gaan!

San, mag je echt niet in de Volvo rijden? Hahaha, mannen zijn ook allemaal hetzelfde! Die van mij is ook heel zuinig op de auto, rijdt hij hem van de week achteruit tegen een lantaarnpaal, de oen.

Heb trouwens een afspraak gemaakt bij dr. Papa voor de geslachtsbepaling, had ik dat al gezegd?

Geplaatst
Nou gelukkig niet 2 x 3 uur:)) zo ver weg is Friesland dan ook niet:) (2 x 1.5).

Sorry, ik had rekening gehouden met open bruggen, overstekende koeien en files!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Niet te vergeten verdwaalde klunende schaatsers en de wegen blokkerende overgebleven fietsers van de 11-stedentocht afgelopen maandag:))))

Sorry, ik had rekening gehouden met open bruggen, overstekende koeien en files!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Leuk Melis, goed plan:)!

Beanie, wat vervelend zeg die stress van je werk, wat dat betreft ben ik wel blij dat ik even geen gezeur heb van een werkgever. Hoe voel je je? Kan je inmiddels al volop van de zwangerschap genieten zonder dat angst/onzekerheid overheersen?

Happinez, het is zeker nog de bedoeling om af te spreken, ik ben je niet vergeten ;-) Het lijkt mij alleen handig even te wachten totdat jij terug bent uit Turkije en Beanie terug is van vakantie. Wellicht dat er na die tijd nog meer meiden het gezellig vinden om mee te gaan!

San, mag je echt niet in de Volvo rijden? Hahaha, mannen zijn ook allemaal hetzelfde! Die van mij is ook heel zuinig op de auto, rijdt hij hem van de week achteruit tegen een lantaarnpaal, de oen.

Heb trouwens een afspraak gemaakt bij dr. Papa voor de geslachtsbepaling, had ik dat al gezegd?

Geplaatst
Niet te vergeten verdwaalde klunende schaatsers en de wegen blokkerende overgebleven fietsers van de 11-stedentocht afgelopen maandag:))))

Misschien ook nog kruiend ijs en omgevallen bomen op de weg? Eigenlijk zijn files maar ordinair als je alle andere mogelijkheden leest....

Geplaatst

Vandaag is het een jaar geleden dat ik een miskraam had. Ik voel me dankbaar dat mijn geduld is beloond met een nieuwe zwangerschap, maar ook verdrietig om het verloren vruchtje. Ik heb besloten dat vandaag de dag wordt dat ik ieder jaar een kaarsje ga branden voor het verloren vruchtje, maar ook voor de 6 andere embryootjes die de strijd niet hebben gewonnen.

Prettige dag!

Geplaatst
Vandaag is het een jaar geleden dat ik een miskraam had. Ik voel me dankbaar dat mijn geduld is beloond met een nieuwe zwangerschap, maar ook verdrietig om het verloren vruchtje. Ik heb besloten dat vandaag de dag wordt dat ik ieder jaar een kaarsje ga branden voor het verloren vruchtje, maar ook voor de 6 andere embryootjes die de strijd niet hebben gewonnen.

Prettige dag!

Lieverd, dit is een zware en moeilijke dag.... Maar je kunt en mag ook heel dankbaar zijn voor je jongetje dat lekker rondspringt en het kleine meisje in je buik.

Geeft je verdriet de ruimte, dat mag. Het is nog vers tenslotte! Brandt kaarsjes, en laat het dan achter je.

Dikke zoen!

Geplaatst

Wow wat een leven hier

Lieve Floor moeilijke dag vandaag ik brand ook elk jaar een kaarsje voor ons kindje

Die dagen vind ik blijven moeilijk

Beetje dubbel wat super dat de 20 weken echo goed was dikke toet lieverd

Sandra gatver wat eng van je buurman opknuppen zo een bah

Haha alleen naar de auto kijken haha straks kijk je de mooie eraf

Beanie kan je er ook wel bij hebben werk stres gatver sterkte ermee lieverd

Melis ja we gaan zondag met meiden van icsi eigen cyclus wat leuks doen ze komen waarschijnlijk hier omdat ze slecht weer voorspelen

Hoe gaat het met jou?

Tina wat fijn dat je schoonmoeder mee is gegaan

Beterschap met ke mannetje

Gelukkig viel de pijn mee

Hele dikke knuffel voor jou

Sometimes lekker aan het genieten van je prinsje ;-)

Sproet sterkte meid

Ansje hoe gaat het met jou en je bedrijfje?

Remmir hoe gaat het met jou meid ?

Volgens mij ben ik niemand vergeten sorry als het wel zo is

Ja Ilana laat wel zien dat cb ongelijk heeft

Ik had met fysio gesproken ze komen voor mijn stres weg te nemen langs

Ik heb besloten te stoppen met studie ga het niet trekken en de zorgboerderij zie er nog niet gebeuren dat dat van start gaat ik heb er zo geen zin in

Ga nu voor mezelf kiezen

Mijn broertje maakt steiger hout meubelen en mijn man net wat mee en dan gaan ze gratis een set voor ons maken zo blij mee

Hier met van alles nog wat knoppen aan het door haken

Fijne dag meiden

Mijn vriendin komt zo en dan vanmiddag bij opa en oma schoonmaken en dan op verjaardag bij mijn vader

Geplaatst

Floor - ik heb ook een kaarsje gebrand voor jou en alle andere moeders die deze vreselijke ervaring moesten maken. Sterkte meid. Mooi dat je straks toch weer van het leven van een klein mensje mag genieten!

Minoes - Wat sterk van je dat je alle knopen aan het doorhakken bent. Een moeilijk besluit is altijd beter dan geen besluit. Sterkte met de nieuwe oriëntatie.

Alle meiden: het is wat rustig - ook van mijn kant, maar ik hoop dat iedereen een beetje een leuke tijd heeft. xxx

Morgen alweer naar duitsland ivm 65e verjaardag van mijn moeder. Ik heb er niet zo veel zin in omdat het vele rijden me momenteel best opbreekt, maar goed je wordt maar een keer 65:)

Ik wens jullie een heel fijn weekend en spreek jullie maandag weer.

Groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden