Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Remmir: ik moet 200 IE spuiten - in de eerste twee pogingen waren het altijd 150 IE, maar nu willen ze graag iets meer opbrengst creeren als mogelijk omdat we waarschijnlijk bewust voor een blastcyste tp willen gaan. Daarvoor zouden we wel wat meer bevruchtingen moeten hebben anders is de gevaar te groot van geen tp:O. Ik heb de o.rgalu.tran wel kunnen krijgen, dus die zijn geregeld nu nog p.ure.gon. Maar daar is nog niets op gekomen. Ik wacht nog een paar dagen , anders maken we gebruik van het aanbod van H.F. dat zij ons daarbij helpen. Komt dus allemaal goed:)!

Spannende tijden, meid. Ik heb trouwens ook beide keren zo'n 13 dagen gestimuleerd, dus misschien lukt jullie trip naar Texel net nog?? :)

Melis nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

@Minoes Fijn dat je meisje zich weer beter voelt! Dan voel je je zelf ook weer een stuk beter. Lijkt met best eng eerlijk gezegd. Helaas lopen we nu niet meer te gelijk op. Moet je weer van voor af aan beginnen met hormonen of hoe doen ze dat bij jou?

@ floor.. 17 wk alweer.. Wat gaat de tijd dan weer hard zeg. Bijna op de helft. Hou je rustig he!!

@ beanie.. 24 wk is ook weer zo'n mijlpaal. Dan heb je weer een grens bereikt. Een vriendin van mij had met 20wk ernstige bloedingen van de placenta. Ze leefden erg na de 24 weken toe dat mocht ze komen dan gingen ze ook voor haar vechten. Uiteindelijk is Lotus met 27wk geboren en maakt het erg goed!

Ik zal je straks nog even een PB doen want ik heb die asperines nog niet kunnen vinden!

@Tina.. Hoeveel puregon moet jij spuiten dan? Heb je alle medicijnen voor elkaar?

Volgende week maandag heb ik de 1e fm en dan ben ik 1week aan het spuiten. Die vrijdag gaan we naar Texel.. ik ben er bang voor -;)

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha Beanie... stom stom dat klopt!!! Ik heb alle papieren proberen terug te vinden hahaha...Ben blond he..

Tina ik kan je anders ook nog wel helpen. Ik heb waarschijnlijk nog een 600 over! iig dan 3 dagen voor jou. Ik weet het maandag! Als dat niet te laat is voor jou?

Geplaatst

Remmir spannend meid op naar mooie opbrengst ;-)

Tina ja dag gaan we synchroon wel leuk;-)

Met ons meisje gaat het de goeie kant op weer praatjes eet weer wat speelt weer ben er zo blij mee pfff wat een angst

Nou leuke nieuws krijg morgen mijn nieuwe IPhone

En voor Ilana heel leuk hello k.itty setje alvast voor haar verjaardag ;-)

Hoest met iedereen ??

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hi lieve dames,

Wat een stilte hier.... Ik hoop dat iedereen veel leuke dingen te doen heeft!

Minoes, wat fijn dat je meisje weer praatjes krijgt! Nu op naar haar eerste verjaardag en voor jou de start van een nieuwe ronde!

Ansje, ben je inmiddels echt van start? En weer opgeknapt?

San, redt je het een beetje met je full-house?

Floor, hoe is het met jou? Je bent zo stil....

Mir, hoe gaat het met het spuiten? Gebeurt er al wat voor je gevoel?

Melis, hoe bevallen de verlengde WW? Volgende week eerste echo... Altijd een heel erg spannend moment! Hoe voel je je? Ik hoop niet al te veel last van verschijnselen?

Tina, ben jij nog wat verder gekomen met je verzamel-actie?

Sommie, lekker aan het genieten van de kleine man?

Ben ik mensen vergeten? Ja! Sproeteke: lekker genoten van je vakantie? Volgens FB had je allemaal leuke dingen en afspraken.... Heel goed! Richt je maar op alleen maar leuke dingen, gelijk heb je!

Hier alles best... Lekker paar daagjes samen met manlief. We proberen nog wat klusjes in huis aan te pakken, voordat mijn buik volledig in de weg gaat zitten. Mannetje is inmiddels getransformeerd van voetballer in kickbokser, heel gezellig. Hij moet 200x per dag bewegen? Daar heeft hij heel anderen ideeën over.... Is 200x per minuut ook goed? En dat dag en nacht? Ervaren mama's: is hij na de geboorte ook zo? Moet ik vast op zoek naar zo'n inbaker-dwangbuis? Of moeten we toch maar ff afwachten? De laatste dagen heeft hij nog wat nieuws: placenta-boksen. Zo leuk.... Volgens mij ben ik bont en blauw van binnen!

A.s. maandag is manlief jarig, dan komen ouders & schoonouders en gaan we naar dr. P.apa en daarna ergens lunchen met z'n allen. Mijn moeder heeft een wiegedekentje gevonden waar mijn zus, mijn broertje en ik nog onder hebben gelegen. Dit is nu geloof ik bij de stomerij en nemen ze maandag mee, zodat wij die straks voor uk kunnen gebruiken. Toch wel leuk, dat dekentje is 43 jaar oud! Retro is toch in?

Fijne dagen allemaal!

Geplaatst

Och je was toch niet zo'n voetbal fan toch dan maar kick boxen haha

Fijn dat alles goed met je gaat

Dus nog even druk klussen goed bezig ;-)

Leuk verjaardags kado toen mijn man jarig was hadden we s'morgens ook 4d echo zo leuk

Ik had ook een dekentje waar mijn moeder en ik onder gelegen hebben en Ilana nu ook ;-) wit met roze vlinders

Ons dametje had van half 9 tot kwart over 9 geslapen dus gaat de goeie kant op

Nu wachten op setje van Ilana en mijn tel haha

Fijn weekend dames

Hoest net iedereen ??

Geplaatst

Minoes, wat fijn dat het beter gaat met I! Wat een zorgen zal je toch hebben gehad!

Beanie, leuk hoor, maandag naar Papa! Hij doet het ontzettend leuk, dus het wordt vast een succes! Mini was ook zo druk en is het nog steeds... Dus: veel succes! ;-) Dit kleine meisje is echt veel rustiger, af en toe een aaitje of een schopje, maar niets in vergelijking met Mini die me sinds 16 weken dag en nacht hielp herinneren aan zijn aanwezigheid. Dat wordt dus net zo'n druktemaker vrees ik... :-))

Mir, hoe gaat het met spuiten? Hoe je je redelijk?

Tina, sorry nogmaals dat ik je geen lift kon geven... Heb je al iemand gevonden om mee te rijden?

Verder rustig inderdaad.

Tja, ik voel me gewoon niet goed, vandaar mijn afwezigheid. Ik heb een stapel werk liggen, maar word na één pagina al onpasselijk van het lezen. Mini is echt heel erg brutaal, dus we hebben onze handen vol. Hormonen en ik zijn niet zo'n hele goede combi, dus ik ben sip. Niet ondankbaar, want ik ben heel blij en dankbaar dat ik zwanger ben, maar van bekaf zijn word je sip... Nou, zo dus...

Geplaatst

Lieve Floor meid zwanger zijn is leuk als je alles nog kan maar heel vermoeiend als je niks kan en je zo lam voelt

En ja kleine jongens worden groot straks kan je er om lachen heel veel sterke ermee

Ons meisje was heel druk in de buik haha en nu nog steeds ;-)

Dikke knuffel voor jou

Geplaatst

Beanie, wat leuk dat jullie met z'n allen naar dr. Papa gaan! Dr. Papa is een geweldige ervaring, hij legt alles zo rustig en begrijpelijk uit, ik vond het een echte eerste kennismaking met je kindje in je buik. Helaas lag zoonlief met z'n gezicht tegen mijn baarmoeder aan, dus dr. Papa vond de foto's zelf niet goed genoeg (wij waren allang blij dat we iets gezien hadden in 3D/4D, maar we mochten een keer terugkomen. Jammer genoeg was ik toen opgenomen in het ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging :-( Geniet van deze bijzondere ervaring, en dat op de verjaardag van manlief!

Ik voel me verder goed hoor, ben alleen zooooo moe, maar dat hoort erbij. Over precies een week hebben we de eerste echo, ben benieuwd! Ben veel minder gestresst dan tijdens de zwangerschap van zoonlief, ben nu meer aan het genieten voor zover dat kan op deze termijn!

Volgende week een midweekje weg, even lekker er tussenuit!

Ansje, hoe is het met jou? En met J.?

Minoes, dikke knuffel voor jou en I.lana.

Sproet, hoe is het meisje? Zie af en toe gezellige foto's voorbij komen op FB :)

Happinez, Turkije komt steeds dichterbij, ik duim voor een mooie reis met een fantastische afsluiter!

Geplaatst

Melis wat fijn dat je niet zo gestrest bent als de vorige zwangerschap lijkt me zo fijn gevoel

Jammer dan dat je niet voor herhaling kon gaan maar ondanks dat een super zoon;-)

Lekker even er tussen uit geniet ervan

Had ik helemaal nog niet gezegd gister politie gebeld kraker wil niet luisteren dag ervoor was man lief er geweest door overlast s'avonds laat nu zo klaar mee dochter slaapt aan haar kant

Liefs

Geplaatst
Lieve Floor meid zwanger zijn is leuk als je alles nog kan maar heel vermoeiend als je niks kan en je zo lam voelt

En ja kleine jongens worden groot straks kan je er om lachen heel veel sterke ermee

Ons meisje was heel druk in de buik haha en nu nog steeds ;-)

Dikke knuffel voor jou

Haha, dus er zitten ook drukke meiden tussen? ;-) Ik hoor altijd dat jongens zo druk zijn en dat meisjes poeslief zijn!

Wat vervelend van die kraker, begrijp ik nu goed dat die naast jullie zit? Wat balen zeg!

Geplaatst

Floor ja die woont naast ons moet je kijken hoe grrr

Ja bij ons in de Fam. Zijn meisje druk en jongens rustig haha tegen over gesteld haha

Mir sorry mis ik iets sterkte meid

Geplaatst

Even kort - moet echt druk aan de studie vandaag ; ik denk aan jullie en zal later wat uitgebreider reageren:) Wilde jullie alleen laten weten dat ik aan jullie denk!! xxxx Tina

Geplaatst

Voor de liefhebbers: vanavond om 20.00 uur op National Geografic Channel is 'In the womb'!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Hoe is het hier? "In the womb"? Ben ik een dommerdje? Is het stom te vragen wat dat is? Niet lachen, hoor:-)

Beanie: We hebben nu al wat kunnen inzamelen, voor de rest ziet het niet goed uit, maar we hebben nog steeds de work around mogelijkheid, dus positiv thinking:) Hoe gaat het met jou? Leuk zo'n verjaardagscadeau! Lijkt me geweldig. Heel blij voor je! Geniet er maar van. En wat bijzonder van het dekentje. Ik weet dat bij ons in de familie nog een kindertafeltje en stoeltje van mijn voorouders bestaat. Die gaat van generatie naar generatie. Mijn zus had hem als laatste voor mijn nichtje. Ik hoop dat die daar nog is, want hopelijk hebben wij hem straks ook nodig.

Melis: Lekker een midweekje weg! Ik kijk ook echt uit naar Turkije - niet alleen voor de behandeling, maar ook om lekker met ze tweetjes weg te zijn:)

Floor: Dikke knuf! Hey en please, geen sorry, ja?! Is toch geen ramp:)! We hebben gelukkig nog een noodoplossing. Dus maak je maar geen zorgen.

Ansje??? Hoe gaat het bij je?

Mir?? Sterkte?!

Sandra: Geniet je lekker van het volle huis?:)

Hier vandaag en gisteren heel druk aan de studie geweest en gelukkig een heel eind opgeschoten. Als is ik morgen ook nog zo'n flow heb dan kan ik langzaam heel gerust naar het einde van mijn driejarige opleiding in juni kijken:)) Heel blij mee. Dan alleen nog afstuderen in het najaar. Vanavond gezellig met manlief naar de film - Daglicht - ben benieuwd.

Geplaatst

Huis weer lekker leeg :)

Was erg gezellig! Druk maar gezellig.

Lekker naar het strand geweest.

Morgen gaan we naar een auto kijken in Veenendaal . Een volvo v40. Ben zeer benieuwd

Geplaatst

Lieve Beanie dank je wel.. Wat lief dat je er aan dacht! Ik ben erg blij dat deze dag weer voorbij is. Wat een gemis en nog steeds met lege handen, maar nu met positieve kijk weer richting deze ivf. En hopen dat het gaat zoals bij jullie!

Ik ken dat trouwens ook niet " in the Womb"???

@Minoes het was gister een jaar geleden dat het hartje is gestopt..

Lieve Floor. Het spuiten gaat goed. Geen klachten.. Hooguit dat ik nogal fel reageer en dan gaat mijn vriend lachen omdat ik zo reageer en dan word ik nog pissiger.. Tja dat zullen echt de hormonen zijn haha. Maandag voor de 1e fm. Vrijdag of zaterdag alweer de punctie.

San succes met het zoeken naar een auto. Volvo altijd goed! Die hebben heerlijke stoelen erin zitten!

Tina Hoe was die film?. Wij willen binnenkort ook naar de bios en zag deze erbij staan!

Knap dat je een studie van 3 jaar straks kan afronden.. Chapeau!!!! Leuk om naar uit te kijken, maar ook Turkije!

Sometimes hoe gaat het met jou en de kleine?

Goed weekend allemaal

Even kort: Mir, ik denk aan je vandaag.... Hoop dat je het op een goede manier kunt afsluiten! Dikke zoen!
Geplaatst

Lieve remmir och meid zo heftig elke x als dat niks lukt en met lege handen staat is zo moeilijk dat gaat ook niet zomaar over en geef er aan toe

Een hele dikke knuffel

Tina goed bezig meid bijna je studie klaar zet hem op

Sandra mooie auto's zijn dat hoop dat het wat is

Beanie ik ken dat ook niet ben heel benieuwd

We hadden verjaardag dus ons meisje is even naar mijn schoonouders geweest

Wij even snel over de mei kermis leuke knuffels gewonnen voor ons meisje was er heel blij mee ;-)

Samen moeder dag kado gescoord lady m.iljen ander kado krijg ik nog ketting voor moeder en dochter

Iedereen dikke toet ik ga slapen

Geplaatst

melis jij ook een fijne moederdag. Spannend meid nog een weekje tot de eerste echo.

Remmir al weer volop bezig met hormonen, bah echt niet leuk he? Je mannetje moet maar extra lief voor je zijn en je niet uitlachen! Pff mannen, ze weten niet wat wij vrouwen allemaal moeten doorstaan.:)

Jessica ik had je nog wel tegen kunnen komen op de kermis, wij zijn ook even met Joël geweest. Hij vind al die lampjes, muziek en ronddraaiende attracties prachtig!

Sandra succes met auto's kijken vandaag!

Floortje hoe is het met jou?

Tina hoe was de film? Knap hoor dat je zo opschiet met de studie.

Hier alles goed. Joël kan ineens weer zoveel meer, mooi om van zo dichtbij mee te maken. vanmorgen ontbijt op bed gehad van mijn mannen en nog een mooie kaart en een canvas doek voor in de tuin gekregen, blij mee

Dikke knuf voor iedereen

Geplaatst

Dames fijne Moederdag

Helaas nog niet voor ons allemaal dikke knuffel en toet voor jullie

Ansje wat mooi hè dat ze ineens zoveel kunnen en zien

Ik had ook ontbijt op bed Ilana vond ook lekker pikte zo een broodje

Ze kwam zo mooi met papa eraan met kadootje zo lief

Ze blijft nou aan mijn handen staan

Fijne dag meiden

Geplaatst

Mir heftig. Het zullen moeilijke dagen voor ie zijn (geweest). Had je niet de eerste follikelmeting? Of ben ik abuis?

Ansje, wat leuk dat J zich zo snel ontwikkelt, schattig om te zien hè?

Minoes, nu zal het niet lang meer duren tot ze loopt ;-)

Geplaatst

S.terre loopt aan 1 hand mee!!! Zo stoer!!

Minoes wat gaan onze meiden hard he.

Mir, blijft moeilijk zulke dagen. Dikke kus!

Hier hebben we eibdelijk een auto. Een vette degelijke v40 ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden