Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook! Hahaha

Zo! Heb net ff 10 pallets lopen sjouwen in de hitte. Gratis opgehaald en ga nu voor sterre haar verjaardag een loungehoekje maken. Hopen dat ik het af krijg voor de verjaardag!

Melis had jij je pallets nog gevonden?

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed bezig Sandra!

Wij willen een grote loungeset maken en hebben 20 pallets nodig. Die krengen lijken nergens te koop dus we sprokkelen hier en daar wat pallets ;-)

Succes met je project!

Geplaatst

Wij krijgen vrijdag onze steigerhouten set gemaakt door mijn broertje helemaal trots

Leuk aan de pallets allemaal haha

Nou dochter ziek ik begin nu ook bleh

Vandaag tandarts geweest gaatje vullen sta er weer goed op haha

Melis hoe was je echo?

Floor lieverd hoest met jou en ukkie?

Tina you go girl ;-)

Sandra s ook bijna jarig leuk he

Ik lijk wel terug te gaan in de tijd haha vind zo leuk

Dat zwembad ding heb ik gekocht bij k.ruitvat

Remmir meid hoe gaat het met jou

Beanie nog even en dan kan je ukkie vast houden spannend he

Sproet een hele dikke knuffel voor jou

Ansje gaat goed bij jou of niet heb je al weer aanmeldingen?

Sometimes ook lekker aan het genieten

Voor de gene die ik vergeet sorry dikke knuffel

Hier gaat goed alleen slapeloze nacht gehad op hoop van zegge dat Truus nu wel goed slaapt

Mijn man krijgt auto van bedrijf dus dat probleem is opgelost haha

En verder zondag meisje jarig verheug me er zo op

Liefs x

Geplaatst

Maar ehhhh... Ik ben eerder van het 'Betaal-voor-alles-teveel' dan 'Do-it-yourself', dus hebben die pallets dan geen splinters? En vergaat dat hout niet in de winter? En is het P.iet B.oon (of hoe heet doe knakker?) achtige sloophout-look achtige gedoe niet helemaal uit? Niet dat dat laatste uitmaakt hoor, want ik ben niet van de trends! Maar goed, van San weet ik in ieder geval dat ze de prachtigste dingen kan toveren met die gouden crea-handjes van haar, dus dit zal vast ook weer prachtig worden!

Fijn dat de echo goed was Melis. Ik las even in je andere topic. Met de doptone kon ik de kleine even vóór de 11 weken horen, dus gewoon rustig zoeken, dan vind je vanzelf een hartje.

Geplaatst

Thanks voor je reactie Floor!

Ik probeer het elke week op zondag, dan ben ik steeds een week verder. Er komt vanzelf een moment dat ik het hartje ga vinden!

Echo was goed Minoes, dank je. Kleintje is bijna 4 cm en had een stevige hartslag. Een klein vreugdedansje en een zwaai kon er ook vanaf, erg leuk allemaal.

Geplaatst

Palletbouw is helemaal in hihi

Ik doe ze natuurlijk wel schuren en beitsen anders word het helemaal niks hihi

Vandaag alles op maat gezaagd, vrijdag schuren en beitsen. Pallet voor pallet ;)

Sterre vandaag prikjes

Ze is erg huilerig vandaah :(

Geplaatst

Echt? Schuren en beitsen ook??? Ohhhh, jemig wat een werk, word al moe van het idee! Maar, het wordt vast prachtig!

Ach, arm meisje, is ze net ziek geweest, krijgt ze nu weer prikjes! Lekker knuffelen maar!

Hoe is het trouwens met afvallen? Lukt het een beetje (geïnspireerd door al je klantjes die in bikini willen)? ;-)

Geplaatst

Ik blijf hangen op 78 Hahaha. Mijn eigen schuld hoor ;)

Ja beitsen en shuren ook. Terwijl sterre slaapt. Zal je zo ff foto appen.

Het worden 2 banken wat hoger zodat de eettsfel eraan kan.

Geplaatst

Ik heb geduld, hoe moeilijk ook. Komt vast goed, die doptone moet ook geen obsessie worden.

Heb de vraag ook al eens in de groep gegooid op Fb, maar wat zouden jullie doen? Een nieuwe Stokke met meerijdplankje kopen of de duowagen Bugaboo Donkey?

Geplaatst

Hij is toch bijna 1,5? Ik zou voor zo'n plankje gaan, ze hebben volgens mij tegenwoordig ook zitjes. Als de baby komt is V bijna 2... En dan met zo'n mega duoding aan de sjouw... Maar ieder kind is natuurlijk anders, sommige kinderen zitten als ze 4 zijn nog net zo lekker te chillen in een buggy. Die van mij na wilde er na een jaar niks meer van weten.

Geplaatst

O.a. Het Twoo meerijdstoeltje. Helemaal te gek voor zo'n kleine toch? Ik denk dat Mini ook zo'n ding eist als hij het ziet! Bedenk dat hij straks bijna twee is en de kleine komt midden in de winter. Dan is het voorjaar voordat je echt goed aan (lange) de wandel gaat, is hij bijna 2,5... Nou Mini die is 2,5 en alleen maar aan het breakdancen ;-) Die krijg ik echt niet meer in een duowagen.

Geplaatst

Thanks San en Floor voor jullie input!

Nadeel van S.tokke is dat ze een eigen meerijdplankje hebben en daar zit geen zitje op :( De andere plankjes passen, ofcourse, niet op de S.tokke. Ik ben verslaafd aan m'n S.tokke dus alleen voor een zitplankje wijk ik niet af van m'n favo kinderwagen.

Ik vind 1500 euro uitgeven voor een paar maanden een hoop geld, wellicht dat V. er t.z.t. niet eens in wil.

Blijf het lastig vinden maar we hebben nog even om te beslissen!

Hoe voel je je Floor?

Geplaatst

Hey hey, even een kort statusupdate uit Turkije:

Hoi meiden,

Vanochtend de eerste keer hier in Istanbul in het ZH geweest. Erg aardig allemaal. Zaterdag moet ik weer. Ik blijk weer veel follikels aan te maken 15-20 momenteel. Dat begin ik nu ook langzaam te voelen in mijn onderbuik:). Maandag waarschijnlijk de punctie. Ze willen dan graag blastocysten terugplaatsen, maar dat horen we zeker dinsdag. Als we voldoende bevruchtingen hebben dan kunnen we dus voor een 5daagse gaan, maar dat betekend wel dat we 1 dag langer hier moeten blijven - prima;).

Zo melis: lekker aan het shoppen;) mooi is dat. Btw - wie er eens echt een stad voor shopping zoekt ik heb daar een idee:) Istanbul. 92 shopping malls !!! Unbelievable;)!

San. 78 klinkt toch al heel positief. De rest lukt je straks ook nog.

Floor. Hahaha, snap je helemaal. Ik vind het altijd prachtig te zien wat anderen allemaal met hun handen kunnen maken maar ik ben toch echt meer de koper;)

Minoes: zondag het meisje jarig, zo snel gaat de tijd. Ik wens jullie een heel fijne dag!!! Volgende week naar het ZH toch?

Beanie: geniet je lekker ?

Alle dames: heel fijne avond en dikke knuf.

Allah'a ısmarladık

Geplaatst

Mensen komen in je leven om een bepaalde reden,Een seizoen of een heel leven.Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor deze persoon kunt doen.Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen.Ze lijken gestuurd en dat zijn ze ook.Ze zijn er om een reden.

Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen.Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg.Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het is tijd om verder te gaan.

Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren.Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt.Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.Geloof het , het is echt , maar slechts voor een seizoen.

Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben.Het is jouw taak de lessen te accepteren.Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven.Men zegt: 'Liefde is blind maar vriendschap is helderziend'.

Dank je dat je een deel van mijn leven bent, of het nu is om een reden, voor een seizoen of voor het hele leven is.

Xxx

Geplaatst

Wat lief San!

Jeetje Tina, wat een ontwikkeling! Dat wordt een grote bak rijp 'Turks Fruit' ;-)) Doen ze de punctie trouwens onder narcose, of is het net als in de meeste ziekenhuizen hier? Het lijkt in ieder geval de goede kant op te gaan, ik ben blij voor je!

Hier is het allemaal een beetje hetzelfde. Ik blijf erg moe, helaas. Maandag voelde ik me zo slap dat ze in het ziekenhuis even bloedonderzoek hebben gedaan, maar alles was goed. Mini is de laatste dagen aan het spoken 's nachts. Steeds dikke tranen, ik denk dat hij naar droomt. Vannacht bijna niet geslapen en Maxi moest ook nog om 5.00 uur op, omdat hij voor een hele trits besprekingen naar Duitsland is, dus het vooruitzicht dat hij moest vliegen werd ik ook niet helemaal blij van (vanwege de vliegangst). Maar goed, we modderen lekker door ;-) (Zwangerschaps-)hormonen en ik zijn gewoon geen geweldige combi ;-)

Geplaatst

San ja mooi de tekst ik kreeg hem op de whats app

Word mooi je bankje

Floor lieverd vervelend he als je zo moe bent en ook als maxi niet wil slapen hier nog zo'n spook monster ;-)

Geplaatst

Hahaha ja een hele bak vol Turks fruit:). Ze doen de punctie hier ook onder narcose maar als je dat niet wil met een verdoving die sterker is als in de meeste ZH in nl. Ik hoor er zaterdag meer over.

Vandaag lekker de toerist uitgehangen:). Hagia Sophia, Blauwe Moskee, Topkapi palace en ook Taksimplein;) ( we konden het toch niet laten). Nu helemaal gesloopt en moe. Morgen maar wat minder loopwerk, anders vallen mijn voetjes er af.

Geplaatst
Hahaha ja een hele bak vol Turks fruit:). Ze doen de punctie hier ook onder narcose maar als je dat niet wil met een verdoving die sterker is als in de meeste ZH in nl. Ik hoor er zaterdag meer over.

Vandaag lekker de toerist uitgehangen:). Hagia Sophia, Blauwe Moskee, Topkapi palace en ook Taksimplein;) ( we konden het toch niet laten). Nu helemaal gesloopt en moe. Morgen maar wat minder loopwerk, anders vallen mijn voetjes er af.

Mis de 'vind ik leuk' knop!

Geplaatst

Hihi, ja een "like" button zou mooi zijn;)

Vandaag gaan we naar de grote bazaar - 37.000m2 en meer dan 3500 winkeltjes! 😳 Manlief heeft nu al rugpijn 😉omdat hij bang is dat hij heel veel tassen, jassen, dingetjes en spulletjes bekijken moet.

Geplaatst
Hihi, ja een "like" button zou mooi zijn;)

Vandaag gaan we naar de grote bazaar - 37.000m2 en meer dan 3500 winkeltjes!  Manlief heeft nu al rugpijn omdat hij bang is dat hij heel veel tassen, jassen, dingetjes en spulletjes bekijken moet.

Hihihi, klinkt goed! Lekker shoppen! Wanneer heb je de volgende echo? Al enig idee wanneer de punctie gaat plaatsvinden? Is dat onder narcose of zoals in NL?

Hier goed gevulde dagen, manlief vliegen, ik soms mee en soms ook niet. Zonnig maar wel wat instabiel weer (wat op zich helemaal niet erg is!). Gisteren mee geweest met vliegen en uiteindelijk kon ik 3 man ophalen, hemelsbreed zo'n 25 km verderop (gaat heel goed, 4 man in een P.olo, samen met 3 enorm grote rugzakken. Met veel geweld gingen de deuren nog net dicht...). Vandaag rustig lees-dagje, in de schaduw.

Woensdag hebben we mijn verjaardag gevierd, met een Grill (BBQ) met wat vrienden van hier en uit Duitsland. Was erg gezellig! Zo zijn het toch wel redelijk goed gevulde dagen, soms wat saai voor mij maar volgend jaar ben ik weer van de partij... (hoeven we alleen maar oppas voor uk te regelen, maar dat komt vast wel goed!).

Alles goed met de dames????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden