Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misa, steekjes in je lies zijn goed, had ik bij mijn zwangerschap ook. Maar daar ga je weer, het schijnt ook van de bollen te kunnen komen... Hier WD 7, 12 DPO negatief. Helaas meiden, maar dit wordt niks meer, Misa, open alsjeblieft groen deze morgen!!! Laat je zo wat weten??

Tina, wat lief van je! Als je zij hebt om mee te kletsen vinden we dat ook heel leuk hoor, maar als je geen zin hebt, dan hoef je je natuurlijk niet verplicht te voelen. Mini is inderdaad heel bijzonder, ik ben een gezegend mens....

Sushi? Ik ook... Met coquilles en zalm en krab (heb bedacht geen tonijn meer te eten omdat ze gaan uitsterven).... Bij mijn sushitent maken ze s.oftshell crab rolls. Die zijn zo goddelijk, met softshell krab en avocado, zo lekker! Jaaaaahhhhhhhhhhhhh! Ik ga vanavond aan de sushi! Heb je een lekkere borrel genomen gisteren Sproet? Is het echt weer voor! Lekker warm worden en dan douchen en je bed in. Hè lekker. Ik doe maar even geen borrel, ga ik nog harder en hartverscheurender janken....

Emsie, dank voor je lieve woorden en goed begin van die cupmaat! Als maandag je testdatum is kan je inderdaad makkelijk morgen testen! Ik hoop dat jij de tweede wordt in de groene golf die Misa hopelijk zo gaat starten!

Ik blijf jullie volgen en af en toe meeschrijven, maar in principe taai ik weer af naar het gezellige 'bomen voor bomen' topic. wie zin heeft om mee te schrijven is uiteraard welkom!

Knuffel meiden!

Floor

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik open niet groen dames... Witter dan wit was de test vanmorgen... Nu zit ik wel pas op wd 6 na tp maar toch, het voelde wel als een domper... Morgen- zaterdag- en zondagochtend maar weer opnieuw... Ik gebruik trouwens geen bollen hoor, alles ging in natuurijke cyclus zonder wat dan ook.. nou ja, wel de pregnylprik om de eitjes te laten springen maar that's is. Ik heb nu wel erg een 'ongi-gevoel' dus weet het allemaal nog niet zo... Wie gaat het groene licht geven?? Ik hoop dan toch jij Emsie!

Floortje; wat ontzettend balen!!!! Wat nu? :knuf:

Geplaatst
Misa, steekjes in je lies zijn goed, had ik bij mijn zwangerschap ook. Maar daar ga je weer, het schijnt ook van de bollen te kunnen komen... Hier WD 7, 12 DPO negatief. Helaas meiden, maar dit wordt niks meer, Misa, open alsjeblieft groen deze morgen!!! Laat je zo wat weten??

Tina, wat lief van je! Als je zij hebt om mee te kletsen vinden we dat ook heel leuk hoor, maar als je geen zin hebt, dan hoef je je natuurlijk niet verplicht te voelen. Mini is inderdaad heel bijzonder, ik ben een gezegend mens....

Sushi? Ik ook... Met coquilles en zalm en krab (heb bedacht geen tonijn meer te eten omdat ze gaan uitsterven).... Bij mijn sushitent maken ze s.oftshell crab rolls. Die zijn zo goddelijk, met softshell krab en avocado, zo lekker! Jaaaaahhhhhhhhhhhhh! Ik ga vanavond aan de sushi! Heb je een lekkere borrel genomen gisteren Sproet? Is het echt weer voor! Lekker warm worden en dan douchen en je bed in. Hè lekker. Ik doe maar even geen borrel, ga ik nog harder en hartverscheurender janken....

Emsie, dank voor je lieve woorden en goed begin van die cupmaat! Als maandag je testdatum is kan je inderdaad makkelijk morgen testen! Ik hoop dat jij de tweede wordt in de groene golf die Misa hopelijk zo gaat starten!

Ik blijf jullie volgen en af en toe meeschrijven, maar in principe taai ik weer af naar het gezellige 'bomen voor bomen' topic. wie zin heeft om mee te schrijven is uiteraard welkom!

Knuffel meiden!

Floor

Maarre, wd 7 is toch ook nog te vroeg om te testen? Kan toch eigenlijk pas vanaf wd 8?... of heb ik het verkeerd in mijn hoofd zitten?

Geplaatst

Wat ontzettend balen Misa! Natuurlijk is het nog vroeg, maar je had natuurlijk graag een licht streepje willen zien! Ik ga nog even zoeken in de cryo enquete of er dames op 6/7 negatief hadden en later toch positief.... Meestal vullen ze dag 8/9 in, omdat ze dan pas voor de eerste keer testen, maar ik zal eens kijken. Zit op mijn tel te typen, dus beetje onhandig. Wat nu? Ik weet het niet. Een groot zwart gat...

Geplaatst

aaah mop, ik vind dit echt ontzettend K%# voor je (jullie!)!! Gaan jullie nog overleggen wat jullie nu willen doen of is dat besluit al genomen? Pfff, geef je kleintje maar heel veel extra knuffels vandaag, niet dat dat de frustratie en het verlangen naar een 2e weg haalt, maar wij kunnen je vanaf hier geen knuffels geven dus dat moet hij maar doen :positive energie:

Geplaatst
Wat ontzettend balen Misa! Natuurlijk is het nog vroeg, maar je had natuurlijk graag een licht streepje willen zien! Ik ga nog even zoeken in de cryo enquete of er dames op 6/7 negatief hadden en later toch positief.... Meestal vullen ze dag 8/9 in, omdat ze dan pas voor de eerste keer testen, maar ik zal eens kijken. Zit op mijn tel te typen, dus beetje onhandig. Wat nu? Ik weet het niet. Een groot zwart gat...

En thanx voor het meezoeken!! Ik ben ook al bezig maar kan (natuurlijk) niets positiefs en hoopgevends vinden

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Wat is het toch spannend voor iedereen. Ik hoop ook dat ons bankje snel op groen gaat bij iemand.

Ik ga echt proberen om pas na twee weken te testen. Komende woensdag dus. Dan ben ik ook jarig dus ik hoop op een heeeeel mooi cadeautje dan. Verder ben ik er eigenlijk opmerkelijk rustig onder. Voel nog niet zo de behoefte om nu te gaan testen. De wachtweken valllen me tot nu toe dan ook helemaal niet zwaar, sterker nog ik ben supervrolijk en vergeet regelmatig dat ik een emmy aan boord heb. Voel wel wat dingetjes in mijn lijf, maar dat kan door van alles komen dus daar valt niks over te zeggen. En soms laait de nieuwsgierigheid wel een beetje op natuurlijk.

Fijne dag

Geplaatst
En thanx voor het meezoeken!! Ik ben ook al bezig maar kan (natuurlijk) niets positiefs en hoopgevends vinden

Superlief Misa, en voor jou hetzelfde! Een hele dikke knuffel! Ik vind ook niks positiefs, helaas! Heb nog een berichtje geplaatst bij de cryo enquete.... Misschien levert dat nog wat op! Jij moet wel ook nog even hopen hè, WD 6 is vroeg, 7 kan ook nog makkelijk. 8 wordt op het randje... Meestal wordt het daarna niks meer. Xxx

Geplaatst

Ik vond dit:

ik heb eergisteren posititef getest..dag ervoor nog negatieve test!!

ik had gisteren mijn nod!!

beetje lastig uit te leggen maar ik had gewoon heel sterk het gevoel dat ik zwanger was..

verder niet veel klachten..alleen erg moe..dus als het zo blijft teken ik er direct voor whahah

Dat bied perspectief haha.

Geplaatst

Misa, dat geeft hoop! voor nu een knuffel want het is wel een teleurstelling nu. *knuf*

Floor, ook een dikke knuffel voor jou *knuf* tuurlijk ben je gezegend, maar daarom mag je nu wel heel teleurgesteld zijn. Ik had me voorgenomen om het me dit keer niet zo te laten overheersen. Maar nu we aan het begin staan van project brusje, denk ik er toch vaker aan dan ik zou willen. Je doet er niets aan.

Pinklady, fijn dat je het een beetje met rust kunt laten. Dan gaan de tijd ook veel sneller. Ik duim voor een mooi verjaardagskado hoor!

Emsie, dat klinkt goed!! duim, duim, duim!!

Anne82, ook hopen dat de cryo's goed ontdooien volgende week. Hoeveel zijn er nog?

ricklover, groen licht! goed zo, lekker beginnen nu! spannend!

Geplaatst

Dankjewel Floor! Wij zijn er ook erg blij mee, weer een stapje dichterbij... :) Nog niet de moed laten zakken hor, WD7 is toch nog hartstikke vroeg?! Of is dat met een cryo niet zo? Ik geef de moed nog niet op hor, zolang je nog geen bloedverlies heeft blijf ik voor je duimen! In ieder geval een dikke knuffel, snap je teleurstelling heel goed. X

Misa ook nog niet opgeven hor meid! Dat andere bericht wat je vond geeft nog hoop! Ik duim nog steeds voor je, wanneer wil je weer testen?

Pinklady; wat heerlijk lijkt me dat om zo relaxed te zijn! Geniet ervan, ik kon het de eerste keer niet hor hihih! Uiteindelijk kunnen rekken tot WD9 met testen en een heel licht streepje toen maar absoluut niet relaxed. Nu hebben we op woensdag een tp en ik hoop te kunnen wachten tot het weekend daarna, dus WD10! Zou wel een heeeel mooi cadeau zijn voor je verjaardag! :)

Saskia; wij hebben 2 cryo's. Schijnt al behoorlijk bijzonder te zijn in een PGD-traject om cryo's te hebben dus wij zijn erg blij met onze 2. Kans dat onze cryo's goed ontdooien is helaas wel iets kleiner dan bij een 'normale' cryo-ontdooiing. Bij PGD wordt er tijdens de 3e deeldag een cel uit het embryo gehaald om te onderzoeken op de erfelijke aandoening. Hierbij is het schilletje wat om het embryo zit natuurlijk beschadigd. Ontdooien kan dan wat eerder misgaan, gelukkig is de kans dat het goed gaat alsnog 70-80% ofzo dus we hebben goede hoop!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

@Floor: Ik kom graag een keertje meeschrijven/lezen :) ik heb nog nooit een cryo tp gehad - is WD7 daar echt al bijna op het randje? Ik hoop toch nog voor je en blijf nog duimen! Dus laat de sushi maar nog even sushi zijn (lekkerrrrrr trouwens en nu heb ik er helemaal zin in grrrr:)

@misa: hetzelfde geldt voor jou - blijf nog even je moed erin houden. Positieve vibes vanuit hier aan jullie twee!!!!

@Emsie: ZEN - helemaal goed. Het helpt:) vooral als je in zo spannende tijden zit! Volhouden en suc6 voor de test morgen - zet hem op! jij gaat groen!

@pinklady: knap van je dat je je gedachten verzetten kunt!!! Lekker zo houden, dan gaat de tijd zeker sneller om. Ik had het bij de eerste keer heel moeilijk mee:) Heb uiteindelijk op WD 10 getest.

@Anne: Ik duim heel hard voor jullie dat jullie eskimotjes goed ontdooien!!!

@all: dit is een vol bankje en ik zou het heel fijn vinden met jullie samen de komende 9 maanden gezellig te blijven kletsen, dus zorg goed voor jezelf en blijf positief - probeer eens elke dag echt van binnenuit tegen jezelf te zeggen: deze x lukt het:) Ik weet niet of het echt helpt , maar ik weet zeker dat positieve energie wonderen in ons lichaam bewerken kan!! Ik duim voor ons!

Hier op WD1 alles rustig... lichte onderbuikpijn, maar dat komt of nog van de punctie of van een lichte obstipatie - had ik de eerste keer ook last van door die stomme progesteron pillen. Maaaaar er is ok een heel goed bericht:) Net het ziekenhuis gebeld en 2 van de 3 emmies zijn klaar voor de vrieskast. Ik hoop ze niet nodig te hebben maar ze zijn er deze keer wel! Blij ik:)

Nu moet ik echt aan de studie.... heb al de hele ochtend verdaan:(

Geplaatst

@happinez, goed man dat er 2 ingevroren kunnen worden, dat worden vast de broertjes os zusjes van de emmy die je nu bij je hebt ;-)

Vanavond gaat de pregneyl erin om 21:30 en zaterdag ben ik als eerste aan de beurt, dus hebben we een hotelletje geboekt in de buurt van het ziekenhuis zodat we niet te laat zijn.

Ben nu al vreselijk zenuwachtig voor zaterdag en krijg nual geen hap meer door mijn keel.

Maar we zullen wel zien.

Ik laat jullie zaterdag weten hoe het gegaan is.

Alvast een fijn weekend meiden.

Geplaatst

Hoi meiden,@Moedeloos, succes zaterdag! @Happinez, goed nieuws zeg, 2! Afwachten nu! Ik voel me wonderlijk goed nu, alleen vaak last van hoofdpijn, maar daar is mee te dealen nu.Succes allemaal!xx

Geplaatst

@moedeloos: Ik snap je helemaal - ik was ook doodzenuwachtig deze keer. Maar het komt goed we denken aan jou zaterdag!! Laat je wat horen hoe het is gegaan? Succes meid!!

@ricklover: mooi dat je je zelfs 'wonderlijk' goed voelt:) Houden zo zou ik zeggen:)! De hoofdpijn is hopelijk draagbaar.

Geplaatst

Happinez; wat superfijn dat jullie 2 cryo's hebben, ik vond dat ergens een geruststellende gedachte toen wij dat hoorden. Wel een beetje balen van de buikpijn, hopelijk trekt t snel weer weg.

Moedeloos; nu komt t allemaal echt dichtbij! Spannend! Het komt vast goed, ik zag ook erg op tegen de punctie maar het is mij 300% meegevallen toen. Punctie zelf eigenlijk geen last van gehad, wel napijn. Laat je mannetje je maar lekker verwennen naderhand! :)

Ricklover; wat fijn dat je je zo goed voelt, hoofdpijn trekt hopelijk snel weer weg. Ben t even kwijt, maar in welke fase zat je ook alweer. Terugplaatsing gehad inmiddels toch?

Geplaatst

Het is met recht een wachtbankje he? Pfff, wat een geduld moeten we toch iedere keer opbrengen haha. Maar gelukkig komen er ook goede berichten tussendoor over emmy's die ingevroren kunnen worden en lang verwachte terugplaatsingen!!

We blijven voor iedereen :gekruiste vingers 1

Geplaatst

Mooi gezegd:)!

Het is met recht een wachtbankje he? Pfff, wat een geduld moeten we toch iedere keer opbrengen haha. Maar gelukkig komen er ook goede berichten tussendoor over emmy's die ingevroren kunnen worden en lang verwachte terugplaatsingen!!

We blijven voor iedereen :gekruiste vingers 1

Geplaatst
Misa! Je bent een super Optimistische lieverd! Petje af! Dikke knuffel!

Haha, ja kan t niet helpen ;-)

Klopt het misschien dat t teststreepje op de kv 2v5 meer naar het midden zit dan de controlestreep?? Want ik heb natuurlijk net toch weer getest...oeps.....en er lijkt (in de schaduw en onwijs onduidelijk..) een streepjesachtig iets te zitten...

Geplaatst

Floortje:denk aan je!

Moedeloos:goed nieuws zeg! Op naar zaterdag

Misa: morgen testen we samen! Duim voor je!

pinklady: wat zou dat tof zijn als je woensdag positief test!

Anne82: elke stap is er 1, en je komt elke x dichterbij! 70-80% klinkt goed vind ik!

Ricklover: top dat jij je zo goed voelt, houden zou

happiniz: is het studeren nog gegaan vandaag?

Ik ga vanavond afleiding op de tennisbaan zoeken en dan morgen een dag vol met spannend dingen: testen, sollicitatiegesprek en een bruiloft van mijn neef.

Geplaatst

@Emsie: nou jij hebt echt een spannende dag morgen!;-) Voor het sollicitatiegesprek: veel suc6! Voor het testen: Heeeeeeellllll veeelll suc6!! En voor de bruiloft : heel veel plezier:)!

Geplaatst

@ Floortje: sterkte!

@ misa: wat spannend zo vroeg testen. lijkt me wel moeilijk, de teleurstelling dat je geen streep hebt en tegelijk ook de hoop dat het nog wel gaat komen. Wat een heen en weer geslinger in emoties. Ik ga me proberen in te houden. Heb bij de iui's ook nooit getest. Ik werd altijd precies op de testdag ongesteld, je kan de atoomklok op mij gelijk zetten, haha.

@ emsie: duimen voor je morgen!

@ moedeloos: succes zaterdag en succes met de zenuwen, wel weer lekker een stapje vooruit

@ ricklover: wij lopen idd gezellig gelijk op. Ik mag alleen maandag al terugkomen voor de eerste echo, ik was met de iui altijd razend snel. Ook ik heb hoofdpijn, net irritant. Komt volgens mij van die deca...

@ happinez: gefeliciteerd met de de 2 die de vrieskist in mogen!

Fijne avond allemaal. Verder van mijn kant weinig nieuws. Lekker doorprikken. Ik heb dit weekend 2 dinertjes dus zie een beetje op tegen het gedoe van de boel gekoeld houden en tussen gangen in moeten wegsluipen. Ach, komt ook wel weer goed.

Geplaatst
Floortje:denk aan je!

Moedeloos:goed nieuws zeg! Op naar zaterdag

Misa: morgen testen we samen! Duim voor je!

pinklady: wat zou dat tof zijn als je woensdag positief test!

Anne82: elke stap is er 1, en je komt elke x dichterbij! 70-80% klinkt goed vind ik!

Ricklover: top dat jij je zo goed voelt, houden zou

happiniz: is het studeren nog gegaan vandaag?

Ik ga vanavond afleiding op de tennisbaan zoeken en dan morgen een dag vol met spannend dingen: testen, sollicitatiegesprek en een bruiloft van mijn neef.

Wat een spannende dag morgen! Ik duim voor je dat het een dag vol goed nieuws wordt :-)

Geplaatst

Vanavond gaat de pregneyl erin om 21:30 en zaterdag ben ik als eerste aan de beurt, dus hebben we een hotelletje geboekt in de buurt van het ziekenhuis zodat we niet te laat zijn.

Ben nu al vreselijk zenuwachtig voor zaterdag en krijg nual geen hap meer door mijn keel.

Maar we zullen wel zien.

Ik laat jullie zaterdag weten hoe het gegaan is.

Alvast een fijn weekend meiden.

Oh, hoe dubbel om nu te zeggen fijn meissie! Maar....fijn!! :-) Ahjoh, dan is het zaterdag gewoon gedaan! En dan kun je lekker truttebetten....! FIJn voor je!!

@Happinez, pofferdikkie meis, ook al zulk fijn nieuws!

@Misa, verdikke! Hou nog wel even vol hoor! xx MIsschien heb je wat aan deze site..mij heeft deze wel geholpen...

http://www.nyufertilitycenter.org/ivf/embryo_transfer

Denk aan jullie hoor meiden...ik ga weer wat terug naar Bomen die bomen, maar lees jullie wel...

Dikke liefs, M.aai.Ke (Sproet)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden