Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Thanx, nee hij komt hierniet zoveel voor haha.

Zou Sproet nog slapen of aan het dansen van geluk zijn?

Niet te harden, ik rijd straks persoonlijk naar DH om haar te laten piesen ;-)) Ze ligt natuurlijk nog te tukken! Komt door dat tuinieren, is ze slaperig van geworden ;-)))

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Als je weet hoe oud hij was, dus 5 dagen, dan weet je dat je NOD (dus 14 DPO -days past ovulation) op WD 9 is!

Dus donderdag ga ik testen :laugh:

Geplaatst

Goedemorgen meiden, ik kwam even kijken hoe het met sproet is! Succes meis!!

Floortje, wat leuk dat jullie een foto mogen maken, dat doen ze bij ons niet (medisch centrum kinderwens) dat vind ik wel jammer. Weet alleen van de embryo's dat ze acht cellig waren. En van Anouk dat ze direct in haar rol zat. Ze bleef plakken in het rietje met de terugplaatsing. Dus ze hield direct al goed vast. Dat gaf moed! :)

Geplaatst
Goedemorgen meiden, ik kwam even kijken hoe het met sproet is! Succes meis!!

Floortje, wat leuk dat jullie een foto mogen maken, dat doen ze bij ons niet (medisch centrum kinderwens) dat vind ik wel jammer. Weet alleen van de embryo's dat ze acht cellig waren. En van Anouk dat ze direct in haar rol zat. Ze bleef plakken in het rietje met de terugplaatsing. Dus ze hield direct al goed vast. Dat gaf moed! :)

Haha, wat schattig zeg! Dat was dan een echt plakkertje!

Geplaatst

Oké, nog één keer dan! Sproet!!! WAKKER WORDEN! Wij willen een foto, nee, niet van besjes en paddestoelen, wij willen een roze streep, naast een rode streep, ouwe slaapkop!!!

Vrouw, ik moet zo weg, dus moet echt douchen i.v.m. de welbekende 'bollenmeur', maar kijk zo weer verder op mijn telefoon!!

Geplaatst

Ha meiden,

Wat activiteit hier. Gezellig. Bijna niet bij te benen.

@ happinez, spannend de punctie morgen. Succes alvast

@ moedeloos, hoop dat je vandaag gewoon hoort dat je door mag gaan. Ik had ook zoveel follikels. Ze zeiden dat de kans op overstimulatie wel wat groter was, maar dat was geen reden om te stoppen. Dus ik hoop hetzelfde voor jou

@ floortje, wat fijn om te lezen dat je uit je dip bent. Houden zo en ik hoop natuurlijk dat ie lekker aan boord blijft

@ sproet, spannend de eerste test...

Natuurlijk voor de andere meiden sterkte!

Hier alles oke. Ben weer aardig op de been sinds de punctie en tp. Morgen weer aan het werk. Beetje afleiding is wel lekker.

Ik ga proberen om pas na twee weken de eerste test te doen. Ik vind dit ook wel een hele bijzondere periode met een emmy aan boord. Daar wil echt van genieten. Ben natuurlijk wel nieuwsgierig, maar dat is nog goed te bedwingen. Zal vast ook wel komen omdat dit onze allereerste poging is en alles dus nieuw is.

Fijne zondag allemaal. Hier is het stralend weer

Geplaatst

Ik lees straks alles terug. Nou. Hier in de mooie stad achter de duinen maar 1 streepje op wd6. Maar ben nog niet ongesteld. Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven.

Straks lees ik terug! Xxx

Geplaatst

Sproet, zeker nog niet hopeloos lieverd! Wd 6 is ongeveer de eerste dag dat je positief kán testen. Was bij mij heeeeeel licht en pas na 20 minuten... Niet de hoop opgeven, geen bloed, geen wanhoop!!! X

Geplaatst
Ik lees straks alles terug. Nou. Hier in de mooie stad achter de duinen maar 1 streepje op wd6. Maar ben nog niet ongesteld. Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven.

Straks lees ik terug! Xxx

Je houdt ons nog even in spanning dus! En jij wordt ook nog in spanning gehouden, fingers crossed!

Geplaatst

@ Sproet, Spannend alles kan nog he...

@ Happinez, morgen de punctie? Lees ik. Spannend hoor.

Wij zijn net terug uit Gent. Ik mag door en bloed was goed tot nu toe. Ik moet vanavond nog 1 keer de gonal spuiten en dan willen ze kijken wat ze nog gaan doen, want ze varieren in maar van 22mm tot 11mm. Nu zouden er 5 mee doen.

Dus op morgen weer 2,5 uur in de auto...

Maar ik mag door tot nu toe. Durf nog niet verder te denken, maar hopelijk komt het goed.

Geplaatst

Ik ga vandaag lekker knutselen op de tuin! Beetje niet aan menstruatie en 2v5 denken. Vandaag niet.

Hè fijn moedeloos!! Dat is fijn nieuws. Toch? Behalve dat hè weer moet rijden.

Rustig aan lieve meiden. Het is zondag. :-))

Liefs

Geplaatst

Meiden,

Wat is het spannend! Ik heb als een gek in 2 pagina's zitten zoeken naar sproet haar bericht....ik duim me rot.

Vind het geweldig om jullie te volgen en ieder zijn gevoel te lezen, en te beseffen dat mijn gedachtenspinsels nog helemaal niet zo gek zijn. Ben in elk geval niet de enige!

Hier nog steeds zeer gevoelige borsten en in mijn onderrug wat gerommeld. Nu weet ik dat min baarmoeder naar achter ligt, dus wie weet wat da betekend! Maar moet nog een weekje wachten met testen!

Ik duim keihard mee voor jullie allemaal!

Geplaatst

Celine, goed nieuws! Lekker broeden nu!

Sproet, ik blijf duimen hoor, spannend!

Happinez, succes morgen!!

Pinklady, het is ook heel bijzonder hoor! zo'n emmy aan boord. Ik vind het ook altijd heerlijk (totdat die vreselijke zenuwen toeslaan)

Moedeloos, goed nieuws dus! ik blijf duimen dat je doormag!

Fijne zondag nog iedereen!

Geplaatst

Emsie, wat is het toch spannend!

Moedeloos, jeetje, wat maak je het spannend! Ik duim zo voor je dat het het extra ritje waard is en dat de poging deze keer gewoon kan doorgaan. Ik duim echt voor je!

Tina, heel veel succes morgen! Houd je doel voor ogen, ieder follikeltje is één extra kans op een kindje!!

Celine, gefeliciteerd! Broeden nu! Zet 'm op!

Dames ben bekaf, dus wat korter van stof vandaag... Misschien wel zo fijn, haha!

Xxx

Geplaatst

Wat zijn jullie toch een lieve schatten! Succes morgen lieverd! Op naar een bakkie mooie eieren! X

Volhouden Emsie!! Sterkte moedeloos morgen en yay Céline!! Gefeliciteerd! X

Floortje. Alles goed lieffie? Vertelde m'n lief vandaag dat je me vanaf het forum had geroepen. Hij moest erg lachen!

Hier. Beetje bloembollen geplant, lessen voorbereid, stuk auto gereden. Heerlijk en nu? Vroeg slapen. Niet ongesteld. Dus +1 nu. À-typisch voor mij. Altijd stipt ongesteld. Nu niet. Brrrr. Blij dat ik morgen voor de klas kan. Afleiding! :-))

Denk aan jullie lieve meiden!!

XXX

Geplaatst

Ja joh, ik ben er schor van! Niet dat je luisterde, want je lag natuurlijk nog gewoon te snirken. Hoe durf je op zondagochtend :-) Maar goed, dat maakt niet uit, als je cryo maar luistert. Ik heb hem namelijk vandaag middels universele, non-verbale cryo communicatie opgedragen als een dolle te gaan groeien!! Lekker broeden, lekker slapen en op naar een positieve test de komende dagen!

Tina en Moedeloos, succes morgen!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden