Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tina en Moedeloos, nogmaals succes vandaag, laten jullie weten hoe het was?

Sproet, heel goed! Ik voel zwangerschap in de lucht hangen! Lekker morgen weer een testje. Hier vandaag WD 4 negatief, morgen weer. Als het lukt, waar ik niet zo heel veel vertrouwen in heb, dan wil ik het vanaf de eerste seconde weten en er van genieten!!! Vroegste positeve tests die ik heb ontdekt is op WD 5, maar dat waren dan vaak tweelingen.

Xxx

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi meiden, even nóg een egootje: alles doet me zeer, buik, borsten, misselijk! Wat is het toch flauw dat dat allemaal door de bollen kan komen! Je hoopt uit die symptomen te kunnen opmalen dat er wat gebeurt, maar het zegt niks. Ik heb echt van die prikjes in mijn borsten die ik ook had toen ik zwanger was van mijn zoontje, maar toen begon het pas na 8 weken ofzo, dus het is vrijwel zeker gewoon van de bollen, wat is het toch frustrerend hè? X

Geplaatst

Happinez en Moedeloos, succes vandaag!

Sproet, het klinkt goed, succes vandaag met werken, lekker inderdaad wat afleiding. Morgen weer testen? ik ga vast voor je duimen!

Floortje, ja super frustrerend. Het zegt echt helemaal niets! Stomme bollen, Succes met testen! Jij krijgt ook gewoon 2 streepjes binnenkort hoor!

Geplaatst

Ha meiden!

Wat een geklets! Ik houd jullie niet meer bij hor hahah! Wel gezellig! :))

Ik wilde Happinez en Moedeloos even heel veel succes wensen vandaag! Sproet morgen gewoon weer testen hor, nog geen man overboord nu! 6 dagen is ook nog wel erg pril. Ik probeer het testen vol te houden tot wachtdag 9 of 10, moeilijk maar beter voor mezelf denk ik hihih! Maar goed, eerst maar s tot een terugplaatsing komen, woensdag kijken of het bms al wat beter op dikte is. Ik hoop het zo!

@Pinklady; lekker genieten met je emmy! Blij dat je je weer goed voelt!

@Emsie; wanneer test jij? Ben je al voorbij je NOD? Spannend!

@Celine; gefeliciteerd! Nu lekker broeden!

@Floortje; pff, die bollen is echt een ramp. Zeker met al die irritante bijwerking, zal t wel, zal t niet... Ellende! Succes met testen, morgen weer?

Fijne dag meiden! Ik ga weer wat doen hier...

XX

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Na een heel druk weekend even nog een kort berichtje voordat ik naar het ziekenhuis rij voor de punctie grrrrr.:-)

@ekiaam: Spannend!! hoe is het echo gegaan??

@celine: Good news!!! Gefeliciteerd!Ik heb je mee op het lijstje gezet - als je wat wilt aanvullen gewoon copy & paste in een nieuw bericht;-)

@Floor: Geen excuus - is idd een vol bankje en ik vind het ook moeilijk na twee dagen alles terug te lezen:) Hoe gaat het met je vandaag?

@Sproet:Dikke kus en knuffel terug ook voor jou!!! Heb je nu extra nodig met dat wachten;-) Hoe voel je je vandaag?

@moedeloos: Meid weet je al meer? Ik duim heel hard voor je!

Allen anderen dames: hoe gaat het vandaag? Houden jullie het nog wat vol:))?

Zo ik zou mijn spullen maar gaan pakken en naar Groningen rijden....spaaaaannnnnnend. Ben wel veel zenuwachtiger dan bij de eerste keer moet ik zeggen. Ik hoop op een mooie 'oogst'... Deze keer gaat het lukken, ik weet het!!

Tot later...(of morgen):)

Geplaatst

heel vreemd - ik zag voor mijn eerste bericht net alleen berichten t/m 6/10 en nu zie ik dat er veel meer geschreven was??? raar :) Dus ik heb later wel nog lekker wat om bij te lezen hhihih. Iedereen bedankt en tot later.

Hier nog eens weer het lijste naar voren gehaald, maar nog niet aangevuld...sorry:

Echo's en FM

Floortje, 1e meting BMS 30 september

Tina (Happinez), 1e meting 25/9, 2e 2/10; 3e 5/10

Moedeloos, 1e meting 5 okt

Pinklady, 1e meting 24/9, 2e 27/9, 3e 30/9

Sproet, bloed en metingen 20/9, 22/9, 23/9, 24/9, 25/9 en 26/9 lol

Anne82; 1e meting 3 oktober

Punctie:

Tina (Happinez), 8/10

Moedeloos, weekend van 12 okt

Pinklady, 2 okt: 20 eicellen

Terugplaatsing

Floortje, hopelijk eerste week oktober

Ciline: 07 okt

Tina (Happinez), 10 okt.

Saskia, hopelijk derde week oktober

Moedeloos, waarschijnlijk 18 okt

Pinklady, hopelijk 4 of 5 okt

Sproet, 1 oktober

Anne82; waarschijnlijk rond 10 oktober

Testen:

Sproet, uiterlijk 12 oktober als ik niet ga menstrueren

Tina (Happinez); ca. 24 /10

Ciline: 22 okt.

Geplaatst

Dag Dames,

Ik heb gisteren vers TP gehad en na avondeten opgezette buik, moe, misselijk tegelijk naar bed met zoonlief.(Pim 1,5 uit cryo) rommelende buik en toen ging het mis! Van boven en onder alles eruit(sorry erg onsmakelijk) hele nacht liggen spoken. Nu voornamelijk rommelende buik en spierpijn in rug. Is het overstimulatie? ( ik had heel veel

blaasjes maar uiteindelijk 3 eitjes) die utro bollen

bijwerkingen of is het het eten van mijn man ( want zoonlief heeft ook zojuist gespuugd.(toeval) kortom ik weer het verhaal met de boterham met jam enzo en ben positief gestemd. Maar kan het kwaad? Is het nu al in de innesteling? Fijn dat ik het even kwijt kan!

Liefs, Celine

Geplaatst

Hapinez en Moedeloos; ook heel veel succes van deze kant gewenst!!

Floortje; dat weetbik nog wel van die bollen vd vorige keer. Je wordt er helemaal gek van! Maar je bent al druk aan t testen zie ik haha, ik ga vanmiddag ook de kv testen alvast inslaan voor donderdag.

Hier zijn alle 'verschijnselen' (krampjes en rugpijn) weg dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Ben alleen nog wel erg moe en kan de hele dag wel slapen.

Voor alle meiden die ook zitten te broeien; toi toi toi!!! Met alle positieve energie die we hier van elkaar krijgen moet er toch iets moois van komen

Geplaatst

Hai Celine, zulke extreme reacties heb ik niet eerder mbt innesteling gehoord. Maar als gister de terugplaatsing was, is dat misschien ook nog wel erg vroeg voor innesteling bij een verse emmy. Maar ja, ieder lichaam reageert compleet anders op deze behandelingen, dus het zegt natuurlijk niets :happy:. Voel je je inmiddels wel wat beter??

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat spannend allemaal zeg! Heb even teruggelezen, succes allemaal!!

Benieuwd naar de resultaten van de puncties vandaag!! Ik duim mee..

Hier gaat alles goed. Ben wel moe en verlies bloed vanaf zaterdag (normaal??) Aanstaande woensdag naar het zkh voor de eerste echo om te kijken of alles rustig is en dan beginnen met gonal 150!

Geplaatst

Even heel kort een berichtje vanuit de auto op de weg terug: dat hebben we weer achter de rug;-) 16 eitjes gevonden!! Heel blij als de bevruchting ook wat beter wordt als laatste keer.

Geplaatst

Ladies,

@ricklover ja bloedverlies had ik ook, maar dat kwam door een lichte pil die ik moest slikken net voor starten decapeptyl.

@ happinez wat een mooie score. Ik denk altikd maar het hoeft er maar 1 te zijn die blijft zitten! Succes, wanneer TP?

Ik lig de hele dag al in bed, gelukkig maag en darmen rustiger en eet nu voorzichtig wat. Ik hoop erop dat het door de maaltijd van gisterenavond komt aangezien

Pim ook ziek was.

Geplaatst

Gefeliciteerd Tina, een mooie score zeg! Doe rustig aan!

Celine, vervelend dat je je zo rottig voelt, beterschap!

Ricklover, ik heb geen ervaring met bloedverlies, wellicht kunnen andere meiden er wat over zeggen en anders zou ik gewoon even het ziekenhuis bellen.

Hier is de moed me op dag 4 al in de schoenen gezonken... Ach, wordt wel weer beter...

Geplaatst

Happinez; mooie score! Gefeliciteerd!

Celine; hoe gaat het nu? Voel je je wat beter?

Hier gaat t ok, voel niets meer. Heb vanmiddag het lab gesproken en er is een 8-cellige ingevroren en hij was ook 8-cellig bij ontdooien.... Nu maar afwachten of 'ie wil blijven..

Geplaatst

Mooie score Happinez. Daar komen vast mooie bevruchtingen van. Nu lekker bijkomen

Vervelend Celine dat je ziek voelt. Gelukkig dat het al iets minder is.

Floortje, niet de moed laten zakken hoor!

Ik ben weer gaan werken vandaag en dat beviel erg goed. Heerlijk om weer bezig te zijn. Heb helemaal niet aan emmy en wachtdagen gedacht. Ben wel wat vermoeider nu, maar da's wel logisch.

Geplaatst

Hier weer even het lijste.

Anne82 ik heb mezelf erop gezet. Zodat je kan zien wanneer ik kan testen.

andere meiden, zetten jullie jezelf er ook op, dan kunnen we goed met elkaar mee leven.

Echo's en FM

Floortje, 1e meting BMS 30 september

Tina (Happinez), 1e meting 25/9, 2e 2/10; 3e 5/10

Moedeloos, 1e meting 5 okt

Pinklady, 1e meting 24/9, 2e 27/9, 3e 30/9

Sproet, bloed en metingen 20/9, 22/9, 23/9, 24/9, 25/9 en 26/9 lol

Anne82; 1e meting 3 oktober

Punctie:

Tina (Happinez), 8/10

Moedeloos, weekend van 12 okt

Pinklady, 2 okt: 20 eicellen

Terugplaatsing

Floortje, hopelijk eerste week oktober

Ciline: 07 okt

Tina (Happinez), 10 okt.

Saskia, hopelijk derde week oktober

Moedeloos, waarschijnlijk 18 okt

Pinklady, hopelijk 4 of 5 okt

Sproet, 1 oktober

Anne82; waarschijnlijk rond 10 oktober

Emsie: 1okt-IUI

Testen:

Sproet, uiterlijk 12 oktober als ik niet ga menstrueren

Tina (Happinez); ca. 24 /10

Ciline: 22 okt.

Emsie, 15 okt

Geplaatst

Emsie; het lukt niet om mezelf toe te voegen, ik ben mobiel dus waarschijnlijk kan het dan niet..

Pinklady; afleiding werkt goed he? Ik ben ook blij dat ik morgen weer moet werken :-)

Floortje; kop op he?! Je zou t ook niet pikken als een van ons de moed laat zakken ;-) Ik heb trouwens kv testen gehaald, wist niet goed wat de 2x5 was dus heb NIET die luxe met paarse dop gehaald maar de andere waar er 2 in zitten, die je na 5 minuten kan aflezen... (de 2x5?)

Geplaatst

Hallo lieve vrouwen! Fijn Tina dat het erop zit!! Mooie score! Nu duimen voor mooie bevruchtingen!!

Ik kan verder niet zo lekker scrollen vanwege telefoon. Ik pleit voor een app!!

Hier. Weer een dag door. Maar met een einde vol hoofdpijn en dat is meestal m'n menstruatie voorbode. Verder buikpijntjes, duizelig en een beetje moe...Maargoed. Geen bloed=goed!

Xxx

Geplaatst

@Celine: Dank je - hoe voel je je? Buik weer wat rustiger? Vanavond dan maar liever niet manlief laten koken hahaha - sorry bad humor:)

TP is woensdag als alles goed is.

@Ricklover: Ik had ook licht bloedverlies, maar had ook de pil voordat ik ging spuiten.

@Floortje: Rot emotiegolven... meid niet opgeven!! Misschien vanavond iets leuks doen?!

@Misa: misschien zelfs goed als je niet van alle kwelletjes hebt, toch? Er is toch geen peil op te trekken. Sterkte met wachten!!

@Pinklady: wat fijn dat je zo'n afleiding had. Is zeker normaal dat je nu vermoeider bent dan normaal - lekker laten verwennen vanavond:) Doe ik ook hahaha

@Anne: Hey - we lopen dan waarschijnlijk bijna gelijk op als jij ook de 10e je tp hebt. Sorry even de overzicht kwijt - was jij nu met een verse poging bezig of met een cryo?

@Sproet: Hoofdpijn kan van alles komen en je zegt het: geen bloed = goed!! Dus ik blijf voor je duimen!!

Hier gaat het eigenlijk recht goed. Deze punctie was toch weer heel anders dan de eerste. Ik had laatste keer nog redelijk veel bloedverlies erna en nu helemaal niets - dat is fijn. Heb wel net een paracetamol genomen omdat de napijn toch erg onaangenaam is. Manlief verwend me al de hele middag - lief zo'n aandacht:)

Geplaatst

@ Happinez, Wow wat een mooie score, gefeliciteerd ben echt blij voor je. Is de punctie een beetje mee gevallen?

@ricklover, ik had het vorige week ook bloedverlies en dacht oh shit dit is niet goed, maar gelukkig hoord het erbij. En het is gelukkig niet zo erg al de menstruatie.

@Sproet,haha geen bloed=goed. Ik blijf voor je duimen...

Vandaag weer in totaal 7,5 uur in de auto gezeten voor een echo van 5min (we moeten er veel voor over hebben, maar doe het met liefde)

We verhogen de eenheden gonal naar 225, omdat ze nog niet echt gegrooit waren ze moeten nog 3mm groeien dan mag ik de pregnyl spuiten.

Morgen weer naar Gent crossen voor nogmaals een echo. Kijken of ze nu nog wel door groeien.

Heeft iemand er ervaring mee dat ze even blijven steken?? Ik zit nu op stimulatie dat 10

Fijne avond meiden

Geplaatst

@moedeloos: Bij mij ging het beide keren ook niet zo voorspoedig - eerste keer 13 dagen stimulatie en deze keer 12 dagen, dus 10 is nog geen ramp volgens mij:)! Moed erin houden!! Jammer dat je ervoor zover moet rijden elke keer, we hebben er echt wat voor over, he? Ik duim voor ons allen dat we er straks voor beloond worden:)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden