Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nieuwe dames welkom, leuk dat jullie mee schrijven!

Pinklady....neee jij gaat groen kleuren...kop op! Duim duim duim

bij mij heeft alles doorgezet en ben nu toch echt ongesteld, de pijnlijke bosten beginnen weg te gaan. Zo flauw al die zwangerschapsgevoelens en dan gewoon negatief testen, waarom dan wel al die kwaaltjes, ik lees het ook teug bij misa en pinklady...zucht. Ben er ook even klaar mee. Belde vandaag het ziekenhuis om dat te zeggen, zegt ze, van welk geboorte jaar bent u, want denkt u wel aan u leeftijd...sorry .....bemoei je even lkkr met je egen zaken. Weet dat ze gelijk heeft hoor, maar dat schoot wel in het verkeerde keelgat..... Ga me nu eerst concentreren op het vinden van een nieuwe baan!

Kop op meiden! GROEN!

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik wilde jullie even groen instralen, ookal ben ik alllaaaaaang van het bankje gesodemieterd dacht ik hier even wat positieve energie in te komen knallen...met utro bollen en narigheid...hang in there girls!!

Liefs

Geplaatst

Verdorie dames, ik ga dit bankje niet groen kleuren. Vanmorgen voor het eerst getest (WD 14): negatief. Geen verrassing, want gistermiddag voelde ik dat het er niet meer in zat, maar wel even verdrietig nu. Dus even huilen en dan op naar hopelijke mooie cryo tp. We hebben nog steeds niet van het ziekenhuis gehoord of er cryo's zijn maar daar ga ik wel een beetje van uit. Nu eerst een verplichte rustcyclus.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ach wat is dat nou... ik durf bijna niet meer te komen kijken op het wachtbankje...

@pinklady en Emsie: lieve meiden, wat vreselijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie het verdriet een plekje geven kunnen. Dikkel knuffel van hier! Emsie: wat een stomme uitspraak aan het telefoon!! Ongeloofelijk, weten deze mensen dan soms niet wanneer een beetje empathisch vermogen gevraagd is??? Niet fijn! Wat voor een baan zoek je (en waar) misschien kunnen we helpen:-)?

@Misa: Je bent een schat! Ja, komen jullie maar langs met die sushi (of graag ook wat anders:-). Meid, het is idd verschrikkelijk dat we alle kwelletjes krijgen ondanks er niets meer te hopen valt. Ik was helaas nog nooit echt zwanger, dus mijn referentiemateriaal is gelijk null, maar die steekjes en trekjes maken me ook soms gek!

Hier vandaag erg kapot... Ik heb een zo beroerde nacht achter de rug en nu het gevoel dat ik helemaal niet geslapen heb. Zou proberen het rustig aan te doen .

Geplaatst

Lieve Pinklady! Dikke vette verdorie meis! Bah! Goed uithuilen...ik had het na mijn eerste poging echt pittig zwaar, en was uiteindelijk nog blij ook dat ik een verplichte rustmaand had....doe het rustig aan en neem een neut vanavond..

Liefs

Geplaatst

@pinklady, aaahhh nee meis, heel veel sterkte.

@happinez, hou je het nog een beetje vol allemaal? t is ook zo`n zwaar traject...

Hoe is het met de rest van de meiden???

Eindelijk vandaag wakker geworden zonder die na pijn van de punctie, k heb 2 dagen amper kunnen lopen dacht eerst dat ik overstimulatie had, maar gelukkig gaat het al wat beter, en op naar morgen eindelijk een klein emmy in buik en hopelijk blijft hij lekker zitten.

Fijne dag meiden

Geplaatst

[h=2][/h]

Lijstje weer even boven water gehaald

Echo's

Floortje: 1e meting BMS 30 september

Tina (Happinez): 1e meting 25/9, 2e 2/10; 3e 5/10

Moedeloos: 1e meting 5 okt

Pinklady: 1e meting 24/9, 2e 27/9, 3e 30/9

Sproet: bloed en metingen 20/9, 22/9, 23/9, 24/9, 25/9 en 26/9 lol

Anne82: 1e meting 3 oktober

megan80: 15/10, 17/10, 19/10, 22/10

Punctie

Tina (Happinez): 8 okt (16 eizellen)

Pinklady: 2 okt (20 eicellen)

Moedeloos: 13 okt 19 eicellen 13 bevrucht

Megan80: wrs 19-22/10

Colle: 14 okt (9 eicellen)

Terugplaatsing

Emsie: 1okt-IUI

Sproet: 1 oktober

Floor: 4 oktober

Heidss KI 4 okt

pinklady: 4 okt

Misa: 5 oktober

Ciline: 07 okt

Tina (Happinez): 10 okt.

Anne82: waarschijnlijk rond 10 oktober

Pammie: 13 okt

Colle: 17 okt

Moedeloos: 18 okt

Saskia: hopelijk derde week oktober

Megan: 4e week oktober

Testen

-Sproet: 7 okt - menstruatie op 9 okt bij 4 dagen over tijd

-Misa:12 okt

-Emsie:15 okt

- Pinklady 17 okt

-Floor: vroegtester, maar 18 oktober ziekenhuis

- heidss: 18 okt

-Ciline: 22 okt

-Tina (Happinez): 25 okt (maar het wordt zeker vroeger:-))

- Pammie 28 okt

- Moedeloos 31 okt

- Megan80: circa 5 nov

- Colle 31 okt

Geplaatst

@moedeloos: Ja het gaat wel.. ik ga vandaag gewoon wat rustiger aan doen en dan wil het wel:) Heel fijn dat je je ook weer wat beter voelt na die rot punctie! En morgen is het eindelijk zoveer!!! Weten jullie al hoeveel van je mooie opbrengst voor goed bevonden zijn en eventueel nog in de vriezer mogen? Spannend allemaal. Ik wens je heel veel succes morgen!

@Colle; heb je je emmie al aan bord?? Succes vandaag!!

Andere dames - ik hoop jullie kunnen ondanks het erg trieste weer buiten nog een beetje zonnig houden:)! Liefs Tina

Geplaatst

@happinez, lekker op de bank kruipen met een film of een goed boek en een kop thee, knap een mens ook van op.

Nee ben alleen zondag gebeld dat er 13 bevrucht waren verder weten we niets dat horen we morgen.

Geplaatst

@happinez, heel goed om het even rustig aan te doen. Dat werkt toch het beste. En een beetje afleiding zoeken om het wachten te verzachten. Al het rood op dit bankje helpt ook niet echt. Hoewel de kansen op groen dan toch echt wel aanwezig zijn nu

@moedeloos, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik had de eerste dagen na de punctie ook zo'n last. Spannend morgen een emmy aan boord!

Hier zijn de tranen opgedroogd, althans voor nu. Ben nu lekker aan het werk, dat leidt goed af. Ga wel wat eerder naar huis, om het allemaal wel even de ruimte te geven. Wegstoppen is ook niet goed.

Geplaatst

Hè gadverdarrie Ladies, nog steeds geen groen.

Sterkte dames!

Hier inmiddels WD10, maar idee dat het 2wkn na punctie pas echt spannend wordt, toch? En dat is morgen.

Ik zit er nog steeds positief in, maar oh zo moe pfff en dan zieke man en kind is dan nu wel ff pittig :-(.

Geplaatst

Pinklady; nee he. Dat is wel het laatste wat ik nu wil lezen. Veel sterkte meid!Wachtbankje Oktober heeft tot nu toe nog geen geluk. Lekker rustig aan doen pinklady,groot gelijk dat je eerder naar huis gaat. Goed aan jezelf denken!Blondine ; welkom hier.Happinezz. Spannend wordt het nou. Heb jij ook zulke spierpijn krampjes in de buik? Of de andere dames?.

Geplaatst

Wat betreft de zwangerschapskwaaltjes wie je voelt en geen positieve test; Die medicijnen doen ook een hoop werk.Utrogestan geeft je zwangerschapskwaaltjes,en dat geeft je soms weleens een gevoel dat je gewoon stom voor de gek gehouden wordt.Heb t gevoel dat mijn testdatum eeuwen ver weg ligt. Kan het wel 28 okt dromen. Maar ik denk dat ik mss wel eerder een testje doe.Dit heb ik bij de zwangerschap van mn zoontje niet gedaan toen durfde ik niet.Maar nu wel. Spannend meiden! Wie laat hier groen zien!!!Celine. Bijna mag je testen. Succes!

Geplaatst

@celine: WD 10 alweer?! Dat schiet lekker op, zeg! Volhouden meid en positief blijven denken!

@pammie: ja zeker erg spannend. ben zoooooooo moe vandaag weer - maar ook geen wonder als je de hele nacht niet slaapt:). Ik weet niet of dat spierpijn krampjes zijn, in ieder geval voelt het soms alsof ik ongi werd, dan weer een steken... k*t hormonen:)

Geplaatst

@ pinklady: wat mega mega klote! Veel sterkte met de teleurstelling. Klinkt alsof je het heel knap doet

@ moedeloos: succes met jullie terugplaatsing morgen

Geplaatst

Jaaa ik heb mijn embryo aan boord :) Nu hopen dat hij ook aan boord wil blijven.

Vanmorgen is hij teruggeplaatst...een 7 cellig embryo. Nu hopen dat de andere 2 goed genoeg zijn om ingevroren te worden, dat horen we morgen voor 12.00 uur telefonisch.

Nu 2 lange weken wachten...ben er bang voor als ik het allemaal zo lees hier :(

Sterkte dames die keihard van het bankje gevallen zijn :(

KOP OP.

Lfs Colle

Geplaatst

hoihoi

ik ben nieuw op de site dus zit wat heen en weer te lezen...zoek wat steun van mensen die hetzelfde meemaken

Zag jou verhaal voorbij komen ook ik mag 28 okt testen na een 1ste terug plaatsing spannend..he...en wat voelt een mens zich dan onzeker

dacht zal ff reageren : )

Geplaatst
Jaaa ik heb mijn embryo aan boord :) Nu hopen dat hij ook aan boord wil blijven.

Vanmorgen is hij teruggeplaatst...een 7 cellig embryo. Nu hopen dat de andere 2 goed genoeg zijn om ingevroren te worden, dat horen we morgen voor 12.00 uur telefonisch.

Nu 2 lange weken wachten...ben er bang voor als ik het allemaal zo lees hier :(

Sterkte dames die keihard van het bankje gevallen zijn :(

KOP OP.

Lfs Colle

Wat fijn dat je je emmy aan boord hebt nu! Sterkte met de wachtweken. Laat je niet teveel ontmoedigen door de meiden die van het bankje zijn gevallen. Het is hoog tijd voor groen. En die kans is er gewoon voor je

Geplaatst
hoihoi

ik ben nieuw op de site dus zit wat heen en weer te lezen...zoek wat steun van mensen die hetzelfde meemaken

Zag jou verhaal voorbij komen ook ik mag 28 okt testen na een 1ste terug plaatsing spannend..he...en wat voelt een mens zich dan onzeker

dacht zal ff reageren : )

Welkom Aman, succes met de wachtweken.

Geplaatst

Gefeliciteerd colle! Nu lekker broeden en vooral voor groen zorgen!! Sterkte en succes! We slepen elkaar er doorheen.

@ aman. Welkom! Leuk dat je meeschrijft/ leest. Ook voor jou heel veel succes.

Geplaatst

Hè Pammie, volgens mij kennen wij elkaar nog van onze 1ste IVF. Zat

Toen in uitgerekend april maar is uiteindelijk(1ste cryo)30-3-11 geboren. Wij gaan ook voor Brusje nu en zit op WD11 heel spannend. Maandag zhs test. Nog steeds geen rode duiveltjes maar oh wat spannend nu!

Hoe is het met jullie dames?

Geplaatst

Dag meiden,

Hier slecht nieuws. Het blijkt dat van de twaalf overgebleven bevruchtingen er geen één ingevroren kon worden. Dat is echt een enorme tegenvaller! Ik was er voor 99% van overtuigd dat er toch op zijn minst 1 of 2 de vriezer wel zouden halen. Zo zie je maar, aantallen eicellen en bevruchtingen zeggen maar weinig. Nu zijn we dus gewoon weer terug bij af. Echt even onwerkelijk. Dat ik niet gister niet zwanger bleek was wel jammer, maar vond ik niet echt een schok. Maar dit nieuws komt hard aan.

Nu de wonden likken, even afstand nemen en dan in de loop van november of januari een tweede icsi poging.

Ik hoop natuurlijk van harte dat er groen op dit bankje verschijnt. Meiden zet em op en sterkte!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden