Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom latte, je bent gelijk met mij uitgerekend ook op 9 juli.

Jij hebt een terug plaatsing van een cryo zie ik?

ik een verse ..

Nienos ik schrok er van.. sterkte meissie!

*knuff*

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nienos..wat een naar bericht ....je hoopt op het mooiste maar dan dit....getsie zeg en dat na al die onzekerheid..

Sterkte!!

Wat zie ik dan tegen vrijdag op...

Je ben al een beetje blij maar nu word je ook weer met je neus op de feiten gedrukt dat het allemaal nog zo pril is...

Liefs....

Geplaatst

Nienos, wat een vreeslijk naar bericht, wanneer moet je weer terugkomen...ik neem aan dat ze over een week ofzo gaan kijken of het gegroeid is? Of is daar zowiezo geen kans op? Ook niets van een hartje gezien ofzo?

Wat zeiden ze verder?

Heel, heel veel sterkte!!!!!

Geplaatst

Ja wat een domper! Ze zei dat t te klein was voor 7 weken en geen hartje zag. 1% kans dat t nog doorgroeid. Volgende week afspraak bij gynaecoloog die dan nog een echo maakt. Dan moet t natuurlijk afkomen of curettetage.

Dames, dit is gewoon pech! Jullie wel goede moed houden hoor!

Geplaatst

nienos ik vind het heel erg, 1 procent is niet echt iets om aan vast te houden.

Hoop dat je genoeg steun om je heen hebt en dat je snel je rust vind om het een plaatsje te geven.

Geplaatst

Hallo Meiden

Vind het heel erg dubbel om nu mijn goede nieuws vertellen..

Wij hebben vanmidag de echo gehad en alles was goed hartje klopte mooi en was ook de goede groote.

Met 10 weken hebben we de nekplooimeting en ben 1 juli uitgerekend. Zou iemand mij in het lijstje willen zetten heb het geprobeerd maar lukte me niet.

Nienos

Wat heb ik aan jou gedacht op het moment dat wij naar het ziekenhuis gingen... Je bent je er idd van bewust dat het heel erg pril is maar als je dan zulk nieuws krijg dat kan je je ook niet bedenken. Ik hoop echt dat die 1% hard zijn best doet en dat jullie van de week toch een klopend hartje hebben.Voor nu een hele dikke knuffel

Groetjes Tamara

Geplaatst

Nienos dat is echt een zware domper. 1% is niet echt hoopvol.

Nogmaals sterkte!

Tamara. Oooh wat fijn dat alles goed is. Zo kan het heel dubbel zijn op 1 dag.

Maar lekker genieten. Heb je de volgende echo met 12 wkn?

Geplaatst

Verdriet en vreugde liggen dan zo dicht bij elkaar....

nienos ik blijf hard duimen voor jou, jullie, die ene procent! Sterkte!!

Tamara, wat fijn dat bij jou alles goed was!

Hier gaat alles weer wat beter, was vanaf zaterdagavond geveld door een heftige buikgriep, mijn hemel zeg, gelukkig gaat het nu rustig aan wat beter, onze Imke is er gelukkig helemaal vanaf.

Geplaatst

Wanneer uitgerekend

Nienos: 1 juli 2013

Tamara: 1 juli 2013

Diana: 6 juli 2013

Aman: 1 juli 2013

Pammie: 3 juli 2013

Josserr: 3 juli 2013

Ikke81 : 9 Juli 2013

Latte: 9 juli 2013

Meiske74: 13 juli 2013

Madelin: 10 juli

1e echo

Nienos: 12 november

Tamara: 12 november

Diana: 13 november

Aman: 16 november

Pammie: 20 november

Latte: 21 november

Ikke81 : 23 november

Meiske74: 23 november

Madelin: 28 november

Tamara wat een fijn nieuws, wanneer moet je nu weer??

Heb het lijstje er op gezet met jou erbij...je ben net als ik 1 juli uitgerekend of m ijn ego moet een vrijdag iets anders aangeven..

Nienos heb de hele dag aan je lopen denken hoor, sterkte...1% is niet veel maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Diana succes..

Hier alles zijn gang weekend toch behoorlijk misselijk geweest, vandaag ging t wel

Verder stik en stik verkouden wel ja kan er nog wel bij hihiih...

Geplaatst

Wanneer uitgerekend

Anne82: 7 juli

Madelin: 10 juli

1e echo

Anne82: 23 november

Ik val op een of andere manier steeds uit de lijstjes, mezelf dus maar weer toegevoegd. Hier alles zn gangetje, moe en de misselijkheid komt ook om de hoek kijken... Iemand tips om dat een beetje draaglijker te maken? Overgeven nog niet gedaan gelukkig maar voel me wel de hele dag beroerd.

Diana; alvast veel succes bij de echo morgen!

Nienos; ik hoop dat er volgende week een wonder gebeurt is en alles toch goed blijkt te zijn. Het is bijna onmogelijk met 1% kans maar wie weet!

Geplaatst

Wanneer uitgerekend

Anne82: 7 juli 2013

Madelin: 10 juli 2013

1e echo

Geplaatst

Hoi meiden,

ik heb het lijstje even opgeschoond wat de volgorde van uitgetekende data en echo's betreft.

Nienos, ik heb jou bewust laten staan, laat het aan jou over maar we houden nog even vast aan de hoop meid!

Geplaatst

Wanneer uitgerekend

Anne82: 7 juli 2013

Madelin: 10 juli 2013

Meiske74: 13 juli 201

1e echo

Geplaatst

Lieve Nienos, wat een rot nieuws, veel sterkte!!! Leef met je mee!

Ikke81, ik zag ook al dat wij gelijk zitten qua datum, grappig!

Geplaatst

Goedemorgen.

Pammie

We hebben met 10 weken de nekplooimeting. Dan weet ik niet of ik met 12 weken weer een echo krijg. Ik moet as vrijdag voor een intake gesprek bij de gynecoloog want met mn zoontje had ik een medici indicatie ivm veel vruchtwater en ze gaan kijken of ik daarvoor onder controle moet blijven.

Aman

Voor jou gaat het ook opschieten toen ik in het ziekenhuis zat dacht ik nog nou hier zit jij vrijdag ook:-P

Een vraagje weten jullie al of je evt een bloedtest en vruchtwaterpunctie zouden laten doen. Wij kregen een folder mee en vroeg nog ik zit mischien in de risico groep ben 34 maar dat was pas vanaf 36 dus nu weet ik het niet zo goed meer..

Groetjes Tamara

Geplaatst

Tamara weet niet of ik dat zou doen...ben ook 34....bloedtest misschien wel maar vruchtwaterpunctie daar zitten ook weer risico's aanvast.

Zit jij ook in maasstad toch??

Ja kijk ook echt uit hoor naar vrijdag hoe spannend het ook is..

Nou ik ga mijn zoontje naar school brengen zo en werken dan is de dag weer zo voorbij : )

Op naar vrijdag

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Over die onderzoeken enzo dat je standaard mag testen op syndroom van down enzo.. Toen ik zwanger was van mijn zoontje was dat niet standaard of ben ik nou in de war.

Ik laat me eigen daar niet op testen dat heb ik al besloten voor de zwangerschap.

Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel doen.

Vandaag begonnen met plassen voor mvm en ,

Ik ben gisteren gestopt met de bolletjes.. zijn er nog meiden die ze gebruiken?

Vond het heerlijk smorgens opstaan zonder troep hahahaha zal ze in dat geval zeker ook niet missen.

Donderdag gaan we weer voor een echo om te kijken of er verbetering is.

hoop dat we ook al wat kunnen zien van de kleine beeb!

ik ben trouwens al 2 kg aangekomen hoop niet dat het vocht is :(

Zie trouwens dat er veel uit zuidholland zijn hierzo nog meiden uit het noorden/oosten?

Geplaatst

Goedemorgen!

@tamara; ik heb nog geen idee over bloedtest etc. Ik wacht de echo volgende week vrijdag af en ik neem aan dat we dan ook meer info zullen krijgen of nekplooimeting en testen. Voor ons het eerste kindje dus alles nieuw hihih! Ik ben overigens 30, 31 als de beeb geboren zal worden. Is geen risicoleeftijd toch?

@ikke; ik gebruik nog 3x per dag de bolletjes en slik ook 2x per dag 2 tabletten Progynova. Moet ik sowieso mee doorgaan tot de echo, daarna kunnen we er waarschijnlijk mee stoppen. Zou ook blij zijn als ik daar vanaf ben, wat een ellende dingen zeg pff! Aan de andere kant geeft t ook wel weer een soort van veilig gevoel. Moest jij ze afbouwen of gewoon direct stoppen? Echt elk ziekenhuis heeft een ander beleid, zo gek vind ik soms.

Idd veel Zuid-Hollandse meiden! Spannend voor je 2e echo donderdag!

Morgen komen ze hier voor MvM, ben benieuwd hoe dat gaat!

Diana, Aman en Ikke; veel succes voor de echo's alvast!

Geplaatst

Diana veel succes vandaag met de echo!!

wij gaan tzt well weer voor de nekplooimeting, ik ben bijna 38 (help!) maar verder aan we zeer waarschijnlijk niet tenzij er een uitslag komt waarbij te advies toch wel dringend is..maar daar denken we nu nog niet aan hoor

vanaf 36 jaar wordt het overigens standaard aangeboden ( en vergoed).

ik gebruik ook nog de utro, zal deze tm 9 weken 3x 2 daags gebruiken, week 10 en 11 2x 2 en week 12 2x1 en dan stoppen. Van DD mocht ik eerder stoppen maar dat ik vind het prettiger om rustig af te bouwen dus nu weer.

Geplaatst

Ja de bolletjes moest ik afbouwen de week na de positieve test al.

heb het een weekje later gedaan van 3x pd naar 2x pd en daarna 1x pd in 2 weken tijd.

ja vind ik ook raar dat elk ziekenhuis een andere methode heeft.

Geplaatst

Hier 1tje vanuit het midden van het land (Utrecht/Amersfoort)

Ik heb Utro gebruikt tot de testdag, toen gestopt. Ik heb nog wel gevraagd of ik er niet mee door mocht gaan omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad met 6 weken. Ik dacht dat als ik mss progestreron tekort had ik dan de Utro beter door kon slikken. Mijn arts zei dat het eerder wel eens werd gedaan maar dat het nu zeker was dat het na die testdag niet meer extra zou helpen. Als je een gezond kindje in je buik hebt dan zorgt die voor genoeg aanmaak van progesteron en als daar niet genoeg van is dan klopt er iets niet en wordt het zowieso ene miskraam meestal (Een beetje in Jip en Janneke taal)

Ik ben nog niets aangekomen, heb zowieso eigenlijk nergens last van. Niet misselijk of watdan ook, geen pijnlijke borsten. Alleen een iets dikker buikje, maar dat zijn gewoon darmen enzo. Heb ook al een dag of vijf geen last meer van menstruatiesteekjes. Gelukkig maar, vorige keer ging het dus vandaag niet goed en begon de miskraam. Vannacht ook slecht geslapen, iedere x wakker worden en voelen of ik niet iets voel.....bleehhh

Wanneer hebben jullie MvM ingeschakeld, ik vind het voor mij nog zo vroeg, als het nog misgaat ofzo?? Maar dat valt zeker wel mee??

Diana, heel veel succes en sterkte vandaag!

Geplaatst

Meiske. Zo is het lijstje overzichterlijker! ;)

Ik kom trouwens uit het oosten des lands!

Ikke. Ik gebruik ook nog 3x daags de utro bolletjes en 2x daags progynova tot de 1e echo.

Maar er is me wel gezegd dat ik tot 12 wkn de utro bollen moet gebruiken. Bah. ;))

Wat betreft de onderzoeken. Meiske,logisch dat jij dit doet. Ik snap dat ook wel. Ik vind het zowiezo na alles wat je hebt meegemaakt heel sterk overkomt. Respect!

Ik heb ook geen onderzoeken gedaan bij de 1e zw. Ik ben nu 32 jaar en ik heb al besloten zowiezo geen vr water punctie te doen.

Ik ben ook aan het werk. Zo geen zin!

Oja....Diana. Succes!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden