Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nathalie, jij hebt toch vandaag de laatste bloeduitslag gekregen? Hoe was die? Mag je starten met anti histamine of ga je weer aan de prednison?

Ik hoop dat het een allergische reactie was! En niet met je zwangerschap te maken heeft!

Sas, wat een leuk idee van die newborn fotoshoot! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je wil wachten met de muur decoratie bestellen tot je man er ook over kan mee beslissen. Wij moeten nog aan de slag met de tekst op het geboortekaartje... Het ontwerp is verder wel helemaal af en goedgekeurd!

Overmorgen weer voor controle naar de gyn. Neem aan dat ik ook wel weer een echo zal krijgen... Is nummer 21 al geloof ik. Gewoon ff kijken of hij goed groeit en hoe zwaar hij nu is. Volgens mij begint hij wat ruimtegebrek te krijgen... Ik zie af en toe mijn buik iig flink bewegen, weet niet of hij dan aan het draaien is of dat dat uitstekende armpjes of beentjes zijn!

• Reacties 652
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bernie wat een gave boom op je muur!

sas, leuk hè om met de kleertjes bezig te zijn. Afgelopen zaterdag heb ik flink gewassen. Zo leuk en echt om te doen!!

Ik heb gisteren nog even naar onze kleine meid mogen spieken! Ze loopt precies op schema, is zelfs eerder te groot dan te klein. En dat met onze "foute" navelstreng. Hoe bizar! Ze was lekker beweeglijk, ik had net daarvoor ook cola gedronken, misschien kwam het daar ook een beetje door? Haha! Alles gaat nog helemaal goed! Nog 2 daagjes werken;-)

Geplaatst

Ik denk dat Sas met haar dikke buik ook niet wil liggen tussen allemaal spelende kids in :) 1 sprongetje verkeerd en ze liggen op je buik!

Kan jij blijven liggen als je wakker bent? Of moet je er dan echt uit?

Wat een ontzettend leuk cadeau zeg zo'n fotosessie! Dat ziet er echt superschattig uit!

Logisch dat je wilt wachten tot je man thuis is met de decoratie, is ook veel leuker met z'n tweeen!

Wij hebben ook een gedichtje, sinds de proefdruk echt officieel!

Lekker zonnebaden Sas, geniet ervan zolang het nog kan!

Groetjes Nathalie

@ Nathalie, ik ben wel een zonaanbidder vandaar. Maar lig ook veel in de schaduw hoor. Ga straks naar een vriendin waar ook nog een andere vriendin komt( meiden die ik al 28 jaar ken) met hun kids. Lekker liggen aan het zwembad van een van hun. Is gewoon zo klein zwembadje hoor, dus denk dat er met al die kids geen plek meer is voor Sas met haar dikke buik. Weer even lekker bijbeppen.

Ik ben denk ik 3tot4 keer per nacht wakker, dan eruit om te plassen. Echt heel lekker slapen als voorheen lukt niet meer.

Ja die newborn foto's zijn zo leuk. Ze maken die bij je thuis als Uk tussen de 2 en 12 dagen is. Dan slapen ze nog veel en zijn ze in allerlei positie te leggen. Dan krijgen je dus echt van die mooie schattige fotos. Kijk maar eens op internet ff googlen op newborn fotografie. Wij krijgen het cadeau van Frank zijn vader en zijn vriendin.

Ik had die site al gezien. Inderdaad leuke dingen. Maar ik zoek meer een muursticker/schilderij. Maar heb al leuke gezien, alleen kiezen is moeilijk en wil eigenlijk dat samen doen als Frank weer thuis is.

Een gedichtje op geboortekaartje denk ik wel. Jullie ook?

Nou meiden geniet van het mooie weer!

Geplaatst

He Beanie, wat een ontzettend superleuke boom heb je zeg!!!!

Galzouten waren iets verhoogd maar dit was te verwaarlozen volgens de gyn, ze had niet het idee dat de jeuk daar vandaan kwam.

Heb Loratidine 10 mg voorgeschreven gekregen, dit helpt niet optimaal maar haalt de scherpe kantjes ervan af.

Op deze manier is het wel te doen, ben al heel m'n leven jeuk gewend maar was wel lekker 8 maanden zonder jeuk door de prednisolon!

Morgen net als jij langs bij de gyn, wij krijgen volgende week weer een echo, morgen weer bloedprikken om te kijken of de galzouten en bloeddruk zijn gestegen..hoop het niet!

Leuk he dat bewegen van die buik!! Vind het zo'n grappig gezicht!! Jullie man is natuurlijk zo groot, die zal wel wat ruimte innemen :))

Groetjes Nathalie

Nathalie, jij hebt toch vandaag de laatste bloeduitslag gekregen? Hoe was die? Mag je starten met anti histamine of ga je weer aan de prednison?

Ik hoop dat het een allergische reactie was! En niet met je zwangerschap te maken heeft!

Sas, wat een leuk idee van die newborn fotoshoot! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je wil wachten met de muur decoratie bestellen tot je man er ook over kan mee beslissen. Wij moeten nog aan de slag met de tekst op het geboortekaartje... Het ontwerp is verder wel helemaal af en goedgekeurd!

Overmorgen weer voor controle naar de gyn. Neem aan dat ik ook wel weer een echo zal krijgen... Is nummer 21 al geloof ik. Gewoon ff kijken of hij goed groeit en hoe zwaar hij nu is. Volgens mij begint hij wat ruimtegebrek te krijgen... Ik zie af en toe mijn buik iig flink bewegen, weet niet of hij dan aan het draaien is of dat dat uitstekende armpjes of beentjes zijn!

Geplaatst

He Loesje,

Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! Leuk he wat cola kan doen :)

Sterkte deze 2 dagen, op naar vrije tijd!

Groetjes Nathalie

Bernie wat een gave boom op je muur!

sas, leuk hè om met de kleertjes bezig te zijn. Afgelopen zaterdag heb ik flink gewassen. Zo leuk en echt om te doen!!

Ik heb gisteren nog even naar onze kleine meid mogen spieken! Ze loopt precies op schema, is zelfs eerder te groot dan te klein. En dat met onze "foute" navelstreng. Hoe bizar! Ze was lekker beweeglijk, ik had net daarvoor ook cola gedronken, misschien kwam het daar ook een beetje door? Haha! Alles gaat nog helemaal goed! Nog 2 daagjes werken;-)

Geplaatst

Jee, verlof!!! Laat die baby maar komen;-) Heerlijk alleen maar doen waar ik zin in en dan gaat voorlopig ook het zonnetje nog schijnen. Dat wordt genieten! !!

Geplaatst

Uitgerekend:

29 juli: Annengel

9 aug: Loesje -
meisje

12 aug: Akara -
meisje

13 aug: Champietal -
meisje

16 aug: Sas -
jongen

16 aug: Brenn

18 aug: Tiktak -
meisje

22 aug: Nathalie-
jongen
en
meisje

26 aug: Beanie -
jongen

Afspraken:

15 juli: Beanie extra controle gyn ivm hoge bloeddruk (hoe origineel)

17 juli: Nathalie, groeiecho + controle gyn

19 juli: Saskia afspraak voorlichtingsverpleegkundige> oa bevalplan

25 juli: Saskia echo liggingsbepaling Uk en afspraak gyn

Geplaatst

Hi dames,

Wat heerlijk, Loesje, verlof is ingegaan! Lekker genieten, voor zover dat nog gaat...

Nathalie, hoe was het gisteren bij de gyn? Hoe was je bloeddruk? En heb je al labuitslagen? Geen echo gehad gisteren?

Hoe is het met de andere dames? Allemaal al met verlof?

Gisteren weer bij de gyn geweest. Uk is nu meer dan 2500 gram, volgens mij krijgen we gewoon een reus! Bloeddruk was deze keer te hoog... Is wel 4x gemeten maar bleef hoog. Dus ik moest bloed prikken, urine inleveren en maandag weer terug komen voor controle. Vanmorgen uitslag van bloed en urine gekregen, gelukkig geen bijzonderheden. Dus nu maar maandag even afwachten. Ik hoop dat mijn bloeddruk dan ook weer normaler is!

Gisteren ook kort de bevalling doorgesproken, hoewel er nog geen definitieve beslissingen zijn genomen. Over een week of 2 terug naar mijn eigen gyn en dan gaan we knopen doorhakken (wel/geen KS, wel/niet inleiden etc.).

Vandaag met mijn schoonmoeder het hemeltje voor het wiegje gemaakt. Is leuk geworden! Nog een paar dingen en dan is het kamertje klaar! Het is zo leuk aan het worden.... We moeten nog wel e.e.a. ophangen, maar dat komt wel op het laatste moment (omdat daarna het kamertje op slot moet, het zijn dingen die men pas mag zien na zijn geboorte). Nu lekker weekend!

Hebben jullie nog leuke plannen?

Geplaatst

Hoi Meiden,

Daar ben ik weer eens. Sorry dat ik een tijdje niets van mij heb laten horen, maar was even helemaal klaar met de computer.

Heb mij echt de !@#@!@ gewerkt de laatste paar weken, dat ik 's avonds echt gebroken was, maar eindelijk sinds afgelopen vrijdag heb ik verlof.

Heb gelijk mijn email van m'n werk van mijn Iphone afgegooid, zodat ik ook niet stiekem kan kijken, want ik ken mezelf.

Vandaag naar de VK in het ziekenhuis geweest. Mijn man was vroeg thuis, dus hij kon een keertje gezellig mee.

Over precies twee weken weer terug komen en dan gaan ze een plan maken. Misschien dat ik een paar dagen later al ingeleid ga worden.

Toen hij dat vertelde moest ik wel even slikken.....................komt heeeeeel dicht bij.

Verder ben ik wel echt moe, maar daar geef ik mijn werk echt de schuld van. Nu ben ik lekker aan het genieten.

Vandaag onze zoon gewoon naar het KDV gebracht en ik ben thuis de ramen gaan zemen.

Morgen lekker naar het strand toe en verder rustig aan.

Dit weekend gaan we even alles van zolder naar beneden halen. De box en Maxi-Cosi e.d.

Alles klaar zetten en dan zijn wij verder met alles klaar.

Het kaartje ligt ook klaar, dus zodra ons meisje er is, kan die gedrukt worden.

Ik ga even bijlezen wat iedereen de laatste twee weken heeft geschreven en zal mij nu wat vaker melden ;-)

Geplaatst

Uitgerekend:

meisje

meisje

meisje

jongen

meisje

jongen
en
meisje

jongen

Afspraken:

17 juli: Nathalie, groeiecho + controle gyn

23 juli: Beanie afspraak gynaecoloog

Geplaatst

Hi dames,

Wat fijn Champietal, eindelijk verlof! Vandaag is mijn verlof ook officieel ingegaan. Het komt opeens zo dichtbij allemaal!

En over 2 weken weet je dus misschien een datum! Tja, ik zie dat je inmiddels ook al 36 weken bent... Wat heb je lang doorgewerkt trouwens! Petje af hoor!

Kamertje verder klaar? Alleen nog de box ed naar beneden halen? Dan wordt het dus ook allemaal weer echter!

Ik ben gisteren weer voor een extra controle in het ZH geweest, had de vorige week opeens een veel hogere bloeddruk. Gisteren was hij wel iets lager, maar nog steeds op het randje. Dus over een week weer terugkomen. Wel nog heel even gespiekt, de gyn bood het aan (waarop ik vroeg of er ook wel eens vrouwen weigeren, hij zei dat het slechts een retorische vraag was) en ons schatje gezien. Hij ligt met z'n kop omlaag, heeft nog wel wat ruimte en is nog niet ingedaald.

Volgende week weer afspraak bij mijn eigen gyn. We gaan dan ook afspraken maken over de bevalling, ik bedoel dan concrete afspraken. Ik ga er van uit dat uk geboren gaat worden in week 38, ingeleid of met een KS. Die beslissing gaat volgende week als het goed is vallen. Jeetje, hetzelfde gevoel als jij Champietal: het komt ineens heel dicht bij! Als het goed is hebben we over zo'n vier weken ons ukje gewoon bij ons (en mogen we ook eindelijk zijn echte naam gaan gebruiken).

Het kaartje hebben we zondag afgemaakt, de proefdruk is besteld en verwachten we morgen. Als die goed is dan is dat ook afgerond. Nog maar een paar kleine dingen, maar op zich zijn we er klaar voor!

Geplaatst

Jeetje Beanie, jullie zoon gaat lekker!!!

Hoe hoog is jouw bloeddruk nu?

Die van mij is 140/90, eigenlijk al een paar weken, ze houden het goed in de gaten.

Geen eiwitten in de urine gelukkig en weer zijn de galzouten geprikt, hoor morgen de uitslag en morgen weer een echo..spannend weer!

Wanneer moet je nou weer voor controle?

Ik ben wel benieuwd naar jullie kamertje, misschien een fotootje binnenkort? Ik zal ook een fotootje maken als de gordijnen klaar zijn!

Groetjes Nathalie

Hi dames,

Wat heerlijk, Loesje, verlof is ingegaan! Lekker genieten, voor zover dat nog gaat...

Nathalie, hoe was het gisteren bij de gyn? Hoe was je bloeddruk? En heb je al labuitslagen? Geen echo gehad gisteren?

Hoe is het met de andere dames? Allemaal al met verlof?

Gisteren weer bij de gyn geweest. Uk is nu meer dan 2500 gram, volgens mij krijgen we gewoon een reus! Bloeddruk was deze keer te hoog... Is wel 4x gemeten maar bleef hoog. Dus ik moest bloed prikken, urine inleveren en maandag weer terug komen voor controle. Vanmorgen uitslag van bloed en urine gekregen, gelukkig geen bijzonderheden. Dus nu maar maandag even afwachten. Ik hoop dat mijn bloeddruk dan ook weer normaler is!

Gisteren ook kort de bevalling doorgesproken, hoewel er nog geen definitieve beslissingen zijn genomen. Over een week of 2 terug naar mijn eigen gyn en dan gaan we knopen doorhakken (wel/geen KS, wel/niet inleiden etc.).

Vandaag met mijn schoonmoeder het hemeltje voor het wiegje gemaakt. Is leuk geworden! Nog een paar dingen en dan is het kamertje klaar! Het is zo leuk aan het worden.... We moeten nog wel e.e.a. ophangen, maar dat komt wel op het laatste moment (omdat daarna het kamertje op slot moet, het zijn dingen die men pas mag zien na zijn geboorte). Nu lekker weekend!

Hebben jullie nog leuke plannen?

Geplaatst

He Champietal, wat ontzettend knap dat je de ramen nog gaan zemen zeg en dat met dit warme weer!!

Jullie zijn er dus helemaal klaar voor!

Geniet van je laatste zwangere weekjes!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nathalie, ik ga morgen ff reageren op je PB! Ben nu een beetje moe....

Ben bang dat ik niet het hele kamertje op de foto kan krijgen. Zal morgen ff kijken of ik wat foto's kan meesturen, is dan wel in stukjes vrees ik!

Het is wel ontzettend leuk om zo'n kamertje in orde te maken, maar als je er over nadenkt: eigenlijk doe je het alleen voor jezelf! Uk weet zelf later echt niets meer van het wiegje waarin hij lag, of de lamp die wij aan het plafond hadden hangen! Toch is het wel heel leuk om nu de reactie van andere mensen te horen op het kamertje! Schoonmoeder was vorige week iig heel erg enthousiast over wat we er tot dan toe van hadden gemaakt (nu zijn we weer wat verder, eigenlijk is het zo'n beetje klaar).

Geplaatst

Hoi meiden ik breek even in....

Ik kom nog maar heel zelden op het forum maar kan het niet laten om hier te spieken...een aantal " bekenden" worden bijna mama!Lieve meiden succes met de laatste loodjes en Nathalie wat heerlijk dat jouw ukkies nog lekker in je buik zitten!!

succes meiden! X

Geplaatst

Dank je wel Babeth!!! Wat leuk om je weer even voorbij te zien komen op het forum!! Iemand aan wie ik zoveel heb gehad qua info en steun!

Hoe gaat het verder met jou??

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ja, kamertje is klaar. Ga morgen even nog het bedje opmaken, want heb net alles gewassen, maar dan is haar kamertje helemaal klaar.

De speelhoek van mijn zoon vandaag helemaal opgeruimd en er is nu plek voor de box. Mijn zoon vond het prima dat van alles naar zijn kamer toe ging. Hij vindt het eigenlijk allemaal wel best. Ben erg benieuwd hoe dat is als ze straks geboren is.

Voor jou dus ook spannend volgende week, als je gaat horen inleiden of ks.

Inleiden heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, maar toen omdat ik me bij 42 weken moest melden in het ZH.

De 42 weken gaan ze mijn iig niet meer aandoen.

Hi dames,

Wat fijn Champietal, eindelijk verlof! Vandaag is mijn verlof ook officieel ingegaan. Het komt opeens zo dichtbij allemaal!

En over 2 weken weet je dus misschien een datum! Tja, ik zie dat je inmiddels ook al 36 weken bent... Wat heb je lang doorgewerkt trouwens! Petje af hoor!

Kamertje verder klaar? Alleen nog de box ed naar beneden halen? Dan wordt het dus ook allemaal weer echter!

Ik ben gisteren weer voor een extra controle in het ZH geweest, had de vorige week opeens een veel hogere bloeddruk. Gisteren was hij wel iets lager, maar nog steeds op het randje. Dus over een week weer terugkomen. Wel nog heel even gespiekt, de gyn bood het aan (waarop ik vroeg of er ook wel eens vrouwen weigeren, hij zei dat het slechts een retorische vraag was) en ons schatje gezien. Hij ligt met z'n kop omlaag, heeft nog wel wat ruimte en is nog niet ingedaald.

Volgende week weer afspraak bij mijn eigen gyn. We gaan dan ook afspraken maken over de bevalling, ik bedoel dan concrete afspraken. Ik ga er van uit dat uk geboren gaat worden in week 38, ingeleid of met een KS. Die beslissing gaat volgende week als het goed is vallen. Jeetje, hetzelfde gevoel als jij Champietal: het komt ineens heel dicht bij! Als het goed is hebben we over zo'n vier weken ons ukje gewoon bij ons (en mogen we ook eindelijk zijn echte naam gaan gebruiken).

Het kaartje hebben we zondag afgemaakt, de proefdruk is besteld en verwachten we morgen. Als die goed is dan is dat ook afgerond. Nog maar een paar kleine dingen, maar op zich zijn we er klaar voor!

Geplaatst

Ja ach, wil toch graag dat het allemaal een beetje schoon is.

Ik doe het echt allemaal in etappes hoor. Één raampje en dan weer tien minuten pauze.

Morgen komt mijn moeder mij helpen met de tuin. Die moet echt even gedaan worden.

He Champietal, wat ontzettend knap dat je de ramen nog gaan zemen zeg en dat met dit warme weer!!

Jullie zijn er dus helemaal klaar voor!

Geniet van je laatste zwangere weekjes!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

@ Nathalie,

Wel leuk hoor, een tweeling en dan nog van elk geslacht eentje.

Ik ben afgelopen oktober tante geworden van zo eenzelfde "setje" en dat is zo mooi om te zien.

Wat een groot verschil dat er tussen die twee zit, niet normaal.

Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

Geplaatst

Uitgerekend:

meisje

meisje

meisje

jongen

meisje

jongen
en
meisje

jongen

Afspraken:

23 juli: Beanie afspraak gynaecoloog

29 juli: Champietal, afspraak VK en wanneer inleiden misschien

Geplaatst
Chantal een dochter wat leuk! Nog even en het is zo ver....

Rustig aan nog even.. Geniet van je bolle buik :)

Dank je mijnbaby, hoe gaat het met de mannetjes?

Helemaal je draai gevonden met twee kids nu?

Geplaatst

Hier toch wel de gedachten dat ik over twee dagen officieel mag gaan bevallen.

De box e.d. staat allemaal klaar. Alles lekker gewassen.

Vanavond ga ik mijn koffertje klaarmaken, het kan zo maar ineens beginnen, daar ben ik mij nu ineens heel erg van bewust.

Mijn man heeft nu vakantie, dus kan 's middags even een lekker tukkie doen, want daar heeft de kleine man echt geen zin meer in.

Houden jullie het nog vol in de hitte? Ik ga morgen lekker het strand opzoeken.

Geplaatst

Hi dames,

Champietal, morgen bereik je de laatste mijlpaal! Wat ongelofelijk spannend... En wat een fijn idee dat ze je deze keer sowieso niet laten doorlopen tot die 42 weken. Dat zou ik ook niet willen! Zeker niet nu het zo warm is... En nog wel een paar dagen blijft.

Wat fijn dat je alles klaar hebt. Koffertje ook klaar?

Ik heb vandaag het lijstje van de kraamzorg er bijgepakt en we zijn bijna compleet. Maar ja, van mij moet uk nog wel even 2 weken (minimaal) in mijn buik blijven zitten, morgen ben ik 35 weken namelijk! Koffertje pakken ga ik deze week ook maar doen, na mijn ervaring in Oostenrijk wil ik overal op voorbereid zijn.

En dames, trekken jullie het allemaal nog een beetje met de warmte? Kunnen jullie nog in de zon zitten of volgen jullie het 'ouderen' advies: binnen blijven en veel drinken en nog meer drinken? Ik doe het laatste... Krijg koppijn van die warmte. Zo goed als ik in Oostenrijk tegen kon zo slecht lijkt het nu te gaan. Warm, veel transpireren... Drink me suf maar er is kennelijk niet tegenaan te drinken! Ga me de komende dagen maar even heel rustig houden! Alleen dinsdagmorgen voor controle naar de gynaecoloog...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden