Ga naar inhoud
fren-1976

Koekie is geboren!!

Aanbevolen berichten

Aan mij de eer jullie te vertellen dat de wereld een klein koekie rijker is! Gisteren aan het begin vd avond (13-02-2013) is henne na een turbobevalling bevallen van haar mannetje. Ik laat het aan haar om zijn naam of niet te onthullen.

Hoera! Henne is mamma!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast SJSL

Jippie!!

Henne van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat fijn dat hij nu eindelijk bij jullie is.

Heel veel geluk samen.

Liefs,

Annelies

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve Henne en J,

gefeliciteerd met jullie kleine grote wonder!!! Ik ben zo blij voor jullie!! Geniet er heerlijk van en je mannetje heel dicht bij je!

x, ivfsh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve Henne, na alle inspanningen eindelijk beloond met het aller, allermooiste wat een mens kan meemaken! Ik wens jullie heel erg veel geluk met z'n drietjes. Koekie wens ik een heel mooi, gelukkig, gezond, lang en voorspoedig leven! Welkom Koekie, er is door héél veel mensen naar je uitgekeken! Fijn dat je er nu bent. Liefs en succes de komende dagen, Floor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een fijn nieuws om te lezen.

Henne en partner, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet van elkaar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Henne en partner, na al die jaren nu eindelijk jullie droom uitgekomen; Koekie is veilig bij jullie! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eijdelijk. Daar is ie dan. Koekie welkom! Je hebt het getroffen jongen. Feliciteer je ouders van me. We zijn reuze benieuwd naar je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij is er! Wat een goed nieuws om de dag mee te beginnen! Gefeliciteerd Henne en Man! Geniet er van!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat fijn nieuws!!! :)Van harte gefeliciteerd lieve Henne en Henneman!Welkom op deze wereld lieve Koekie. Je bent een heel gewenst manneke en je bent hier omdat de wens voor je ouders grotere was dan de ellende én dankzij een grote portie mazzel!! Wat zul je leven en baden in liefde!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jeeej! Hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd Henne en hub!

Ik wens jullie zoon een lang en gelukkig leven toe. En jullie zelf ook natuurlijk, om jullie zoon altijd bij te staan en hem alle liefde van de wereld te kunnen geven.

Jullie zoon.... Hoe goed klinkt dit?!!! :-)))

Liefs

Noor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Joepiedepoepie! Wat een fijn nieuws! Ik vermoedde al zoiets door de veelzeggende geheimzinigheid bij de D&D meisjes ;-)

Henne en man, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere gebeurtenis en dit mooie wonder. Het is jullie ontzettend gegund! Geniet ervan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Guusje

Welkom Koekie!!! We zijn allemaal zo blij dat je er bent!

Henne en Man, ook hier even, van harte gefeliciteerd! Geniet geniet geniet!

Liefs Guus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Henne eindelijk kunnen jullie gaan genieten van jullie zoontje.

Na een verschrikkelijk lange weg eindelijk jullie doel bereikt.

Het is jullie zo gegund............

Genier ervan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Henne en J....

Gefeliciteerd met jullie zo welkome wonder...

Zo lang op gewacht,

zo vaak met lege handen gestaan.

Zo vaak... bijna,

Maar dan toch net weer niet.

En nu.... Helemaal!!!

Je handen vol.....

Je hart overvol....

En je leven verrijkt....

Geniet ervan, probeer het mooie er maar vanaf te kijken.

Het lukt je toch niet!

Koekie..... Je hebt de perfecte ouders uitgekozen... je bent zo gewenst...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie tekst simba.

Henne en man, alles is al gezegd. Ik wil tegen de kleine man zeggen, welkom op de wereld.

Ga genieten met z'n 3-en

Dikke knuffel van ons...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve Henne van harte gefeliciteerd

Geniet van jullie lang gekoesterde droom die na zoveel jaren vechten werkelijkheid ia geworden

Heel veel geluk en liefde

Liefs Jessica

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Hoi Catlover, hopelijk heb je nu een mooie terugplaatsing achter de rug en blijft deze 9 maanden zitten. ja druk met de verhuizing. Ik heb dat qua stressnivo echt ouderschap. 30 maart is al zo dichtbij en er moet nog zo veel ingepakt en verhuisd worden, en dan weer uitgepakt. Nu een dochter van 4 jaar erbij werkt ook niet erg vlotter😉 wij hadden een financiële tegenvaller. Ik ben inmiddels 43 jaar en heb nu dus 2 mislukte terugplaatsingen achter de rug van een punctie uit 2012. Ik ben bij zorgzaam goed verzekerd, ster 4 en kregen daar een 4e icsipoging vergoed. masr nu ontvingen wij een consultrekening van 320 euro van de gyn! Blijkt dat na je 43 jaar de tp niet meer gwordt vergoed. Dit was alleen nog de 1e rekening, dan komt tp en medicatie er nog bij. Nou onze dikke spaarrekening is door de verhuizing dus ook leeg😫 ik had voor de tp nog gekeken op de website daar stond dat als je nog embryo’s over hebt uit een eerdere poging je deze vergoed krijgt en er stond geen leeftijd bij, maar dat zal ik dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben🤨 onze 2 laatste cryos gaan we derhalve niet meer terugplaatsen😥  onze kans voor een 2e is ook verkeken helaas. Maar wij hebben al een dochter mogen krijgen en in Ons geval dat geld is maar geld, jammer maar helaas. Staat niet gelijk aan jouw situatie. Ik hoop echt met je mee voor een geslaagde tp😘
    • Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
    • Ik heb een ritje in de aanbieding! 62 km naar UTRecht  Vertrek max augustus '19 vanuit omgeving Zwolle, PB als je mee wil 🙂
    • Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    • Tjee wat heftig. Ik snap dat dit een tranendal is. Is er nu al iets bekend verder? Ik hoop met je mee😘  ja wij hebben nu nog 2 cryos van de 4e punctie uit 2012. Ik ga deze in april/ mei laten terugplaatsen mits goed ontdooit. We gaan nu eerst verhuizen en dit is dus een stressvolle periode. Heel veel sterkte en hopelijk geluk met die ene emmy. Mijn duimen draaien🤞🏼
  • Topics

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden