Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Aaaah wat een mooi kaartje en een mooie tekst.!!

Ik laat het weten x

Graag gedaan, hoop dat je een goede tp hebt gehad.

@ Bianc hoe gaat het met jou?

cerah en pigster hoe gaat het met jullie?

fijne avond allemaal, ook diegene die mee lezen.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Er zijn er 2 teruggeplaatst !

Een blasto die heel goed is zoals het hoort,

En een blasto die iets minder goed is.

Nu maar broeden he ha !

Geplaatst

Breek ff in voor Noah, Wwwwwhhhaa gefeliciteerd meid met je 2 mooie embryo`s ik ga voor je duimen meid. Hoop het zo.

Ik wilde rest ook succes wensen en geef je droom nooit op eens gaat het lukken. Het is zo vreselijk genieten me zo`n kleintje het is het mooiste wat me overkomen is.

Geplaatst

Noah, gefeliciteerd met je mooie TP. De duimen draaien hier volop. Het was neem ik aan een dag5-TP, omdat het blasto's zijn? Dan is morgen je eerste wachtweek al weer om :icon_biggrin:

Lekker broeden, ik hoop dat je de rust een beetje kan bewaren. Ik moet zeggen dat ik die dag 5 TP's echt een uitvinding vind. De twee wachtweken lijken zoveel korter te duren daardoor.

Geplaatst
Er zijn er 2 teruggeplaatst !

Een blasto die heel goed is zoals het hoort,

En een blasto die iets minder goed is.

Nu maar broeden he ha !

Hoi noah, gefeliciteerd met jullie blastos fijn hoor. En als het de wachtweken ook nog eens verkort geweldig toch.

lekker voor jezelf zorgen en geniet ervan.

Liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

Dank je wel allemaal !!

Wat is dit forum toch fijn.

Ik ben nu alleen zo verkouden en hoesten...ik hoop dat het de in nesteling niet belemmert

Wat vinden jullie daar van ? Ik baal er echt een beetje van.

Oskaasan hoe gaat t met jou , hoe ver ben je nu.en leuk dat je nog steeds mee kijkt.

Moedeloos ! Wat leuk ! Ja jij bent helemaal aan het genieten van je ventje.kan je niet een leuke foto

Plaatsen hoe hij nu is ? Denk dat iedereen dat wel leuk vind ha ?

Geplaatst
Dank je wel allemaal !!

Wat is dit forum toch fijn.

Ik ben nu alleen zo verkouden en hoesten...ik hoop dat het de in nesteling niet belemmert

Wat vinden jullie daar van ? Ik baal er echt een beetje van.

Oskaasan hoe gaat t met jou , hoe ver ben je nu.en leuk dat je nog steeds mee kijkt.

Moedeloos ! Wat leuk ! Ja jij bent helemaal aan het genieten van je ventje.kan je niet een leuke foto

Plaatsen hoe hij nu is ? Denk dat iedereen dat wel leuk vind ha ?

lieverd, dat had ik ook, snipverkouden. Zolang je geen koorts hebt is het niet erg.

dat vertelde ze mij.

beterschap en het is bijna testdag, xxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Noah, zolang je geen koorts hebt schijnt het niet erg te zijn. Denk je wel verhoging te krijgen, dan kun je dat onderdrukken met paracetamol. Geen ibuprofen nemen hoor!

Hier alles helemaal prima, alleen nog steeds doodmoe. Ik heb de hoop opgegeven dat dat overgaat voordat Tiesje geboren is. Maar dat is ook echt mijn enige kwaal/klacht. Ik ben nu vandaag precies 25 weken, dus het aftellen is begonnen. Het kan ons niet snel genoeg maart zijn.

2015.png

Geplaatst

Oh okaasan jeeeetje wat gaat het snel zeg...25wk alweer !super!

Weet je al wat het is of blijft t een verrassing voor jullie.. en voor ons ?

Nee volgens mij heb ik geen koorts gehad,alleen gehoest en me hele hoofd zat dicht.

Het heerst ook enorm.,maar gaat al veel beter gelukkig.ik heb ook nooit koorts weet eigelijk niet eens meer hoe het voelt.dus dat is het vast niet geweest.

De vorige terugplaatsing in feb had ik de volgende dag al heeeele hevige steken..echt zo erg pijn in me buik...dat was echt heel naar.wist niet waar ik t zoeken moest.had dat niet eerder meegemaakt.

Maar nu gaat t prima voel niks....maar ja zegt allemaal niks.ik moet gewoon geduld hebben.

Ben wel heel ontspannen,probeer nergens aan te denken.dat gaat volgende week wel veranderen denk ik ha !

Geplaatst

Oooh meisjes.... het is mis ,menstruatiegevoel..bloedverlies ! De hoop is weg.

Ben ontzettend verdrietig.

Wat een domper weer zeg ,zo vlak voor de kerst.!!!

Wie weet welk ziekenhuis in Nederland ook terugplaatsen na 5 dagen ?

Geplaatst

Hoi bianc.

Vandaag was de de dag dat ik moest bloedprikken maar heb vanmorgen een kruitvat test gedaan en 2 heeeele duidelijke strepen..zodoende ben ik toch maar naar Blaricum gereden voor de bloedtest en ik had dus een hcg van 167... op dit moment zit ik dus op een telefoontje van gent te wachten..ik ben blij maar ook heel afwachtend.te vaak meegemaakt dit...maar blijft spannend natuurlijk.

Geplaatst

Wat leuk!! Hoop voor je dat het nu eindelijk gaat lukken en er een mooie stijging van hcg komt.. Mooi kerstcadeau! :-))

super meis, gefeliciteerd!!

Geplaatst
Hoi bianc.

Vandaag was de de dag dat ik moest bloedprikken maar heb vanmorgen een kruitvat test gedaan en 2 heeeele duidelijke strepen..zodoende ben ik toch maar naar Blaricum gereden voor de bloedtest en ik had dus een hcg van 167... op dit moment zit ik dus op een telefoontje van gent te wachten..ik ben blij maar ook heel afwachtend.te vaak meegemaakt dit...maar blijft spannend natuurlijk.

Spannend noah, maar dan ben je dus een van die vrouwen waarbij het hcg langzaam stijgt.

gefeliciteerd alvast liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

Wat een goed nieuws noah! Hoeveel dagen na tp zit je nu? Een blasto toch?

Ik hoop op een mooie stijging! Alvast een voorzichtige felicitatie!

Geplaatst

Oh, lees dat vandaag de dag was dat je mocht bloedprikken. Dus dat is dan iets van 11 dagen na blasto tp?

Op de dag dat ik mocht bloedprikken in gent had ik een hcg van 141 ( nu mijn prachtige dochter), dus dan heb je een mooie uitgangspositie, noah!

Ga voor je duimen op een mooi kloppend hartje!

Geplaatst

Ja ik hoop t zo....maar ben heel terughoudend hoor.te vaak al meegemakt dit.

12 dagen na terugplaatsing woe 10 dec.

Is het normaal dat t 168 is of had dat al mee er moeten zijn ? Ik weet t niet.

Gent belt me van dag nog terug dus ben benieuwd ik laat t julle weten

X

Geplaatst
Ja ik hoop t zo....maar ben heel terughoudend hoor.te vaak al meegemakt dit.

12 dagen na terugplaatsing woe 10 dec.

Is het normaal dat t 168 is of had dat al mee er moeten zijn ? Ik weet t niet.

Gent belt me van dag nog terug dus ben benieuwd ik laat t julle weten

X

Blijf voor jullie duimen hoor, altijd maar dat wachten, van fase naar fase xx

Geplaatst

Nou we zijn net gebeld....en het is positief !!!!!!!

Het hcg had nu tussen 50 en 100 moeten zijn en ik heb 168.

Vlg week ma de 29 weer bloedprikken maar ze feliciteerden me wel.

Naaaaah dringt nog niet echt door hoor......ben bang om al superblij te zijn

Geplaatst

Goed nieuws noah! Van mij ook alvast een eerste felicitatie. Op naar de volgende mijlpaal: een kloppend hartje. Ik ga voor je duimen!

Geplaatst

Wiehoeeee Noah, wat ontzettend goed! En dat terwijl je dacht dat het over was.

Het begin is er in elk geval, zonder dit begin zou je echt nergens zijn, dus ook al is het heel vaak misgegaan, probeer vertrouwen te hebben. Maar je terughoudendheid snap ik meer dan goed.

Fijn dat je nog een keer mag prikken dan krijg je een heel mooi beeld over hoe de zwangerschap ontwikkelt.

Zet hem op. Het is al bijna morgen en dan ga je weer prikken.

Oeps, zie dat ik niet goed gelezen heb en je pas de 29ste gaat prikken. Morgen kan ook hoor, dus als je niet zo lang in onzekerheid wilt zitten, gewoon eerder laten prikken. Heb ik ook gedaan.

2015.png

Geplaatst
Nou we zijn net gebeld....en het is positief !!!!!!!

Het hcg had nu tussen 50 en 100 moeten zijn en ik heb 168.

Vlg week ma de 29 weer bloedprikken maar ze feliciteerden me wel.

Naaaaah dringt nog niet echt door hoor......ben bang om al superblij te zijn

gefeliciteerd lieverd op naar de 29ste

attachment.php?attachmentid=5945&stc=1

Liefs Hope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden