Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ah Jetje, je schiet alweer lekker op ;) Gelukkig geen punctie na-weeen meer. Ik was er ook wel lodderig door. Zielig buikje.

Goed dat er nog een cryo is, dat geeft toch een relaxter gevoel vind ik zelf...hoewel we gewoon voor deze gaan!

@Iggie, ik heb bij een cryo in eigen cyclus wel bolletjes utro gebruikt, op eigen verzoek. Ze liepen wel te morren maar ik vond het zelf een fijner idee. Heeft niet geholpen overigens...maar anders had ik er wel over getwijfeld vrees ik. Nu had ik alles gedaan. Ik duim voor een goeie ontdooiing voor je.

• Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ahh, jullie zijn allebei nog niet op vakantie! Volgens mij is ovitrelle hetzelfde als pregnyl, dus 10000ie is na ongeveer 10 dagen uit het lichaam.

Jetje ook alweer wd5! De punctie was bij mij dit keer ook een bloederig geheel, maar moet zeggen dat ik erna weinig last van heb gehad. Ik had ook niet het gevoel dat ik van die enorme druiventrossen meesleepte (had ik de 1e keer wel..), dus daarom misschien minder last.

Wat jammer dat er maar 1 cryo overgebleven is! Wel beter 1 dan geen, maar je had zoveel eitjes! Maar hopelijk ook helemaal niet nodig!!!

Iggie, spannend voor je donderdag! Worden er 1 of 2 emmies ontdooit/teruggeplaatst? Volgende week woensdag de 23e is mijn testdag, maar meestal test ik wel wat eerder. op wd9 of 10 ofzo. Het ligt er een beetje aan hoe lang ik me kan inhouden... Of ik ben zo nieuwsgierig dat ik ga vroeg-testen of ik ben zo bang voor een negatieve test dat ik het nog even uitstel... Het voelt wel een beetje anders deze poging omdat alles zo voorspoedig ging en dat ik 3 goed door-gedeelde emmy's had, zijn de verwachtingen ook wat hoger. Hoop zo dat het nu eens een keertje gaat lukken. Maar goed, ik kan er nu zelf helemaal niets aan veranderen, dus toch maar rustig afwachten.

Vandaag niet echt wat gevoelt, buiten dat mijn borsten wat groter zijn van de Utro :hussy: Ik hoop dat we over 2 weken allemaal zo misselijk zijn van HCG!! :pregwalk:

Moes, op welke wd zit jij nu?

Liefs,

Noes

Geplaatst

@ Noes, vrijdag TP gehad, tel je de eerste dag mee? Ik denk zonder vrijdag op wd4. Dinsdag moet ik ongi worden dus vanaf die dag ga ik wel testen denk ik...twee weken na de punctie is dat. Ik wil ook wel thuis zijn voor de test en de dagen ervoor ben ik nog weg. Ook zeer zware voorgevel door de bollen, dat is irritant omdat het je hoop geeft...

Nog twee dagen schrijf ik met jullie mee en dan ben ik ff "off-line".

Groetjes!!

Geplaatst

He Moes, de dag van de terugplaatsing = wd0 en de dag erna wd1, dus idd wd4 alweer voor jou! Wel lekker hoor dat je een weekje op vakantie gaat, prima afleiding!!

gr

Noes

Geplaatst

Meiden wat spannend allemaal... Ik lees nog elke dag mee en ga zeker mee kijken vanaf Turkije volgende week naar al die mooie foto's van positieve testen...Succes allemaal!!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar nog nooit meegekletst. Ik zit op dit moment op WD 6 van twee redelijke (4-cellig op dag 3) embryo's na de inmiddels derde ICSI. Laatste keer dus en erg spannend. Ik ben al moeder van een fantastische zoon (feb 2012) die toen na de tweede ICSI geboren is. Volgens mij zit iedereen hier zo'n beetje rond dezelfde WD. Succes allemaal!!!!

Nikki

Geplaatst

Hoi Nikki, Welkom. Spannend voor je. Je loopt inderdaad gelijk op met alle dames. Volgende week verwachten we heel wat positieve testen. Ik zelf loop een weekje op jullie achter, Ik heb pas donderdag a.s. de TP.

I

k ga voor jou ook duimen.

Lfz Ig

Geplaatst

Hoi Nikki welkom hier, gezellig dat je komt mee kletsen! We zitten idd ongeveer gelijk allemaal, het gaat weer heel spannend worden, de 2e week komt eraan! (brrrrr)

Ik hoop dat dit 'm gaat worden voor jou! Weet je al zeker dat je er na deze poging echt mee gaat stoppen? (ik ben met de 4e bezig...)

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hoi dames, ik heb een tijdje niet gepost maar wens jullie allemaal veel succes. Hopelijk volgende week veel positief nieuws hier. En als ik het goed lees hebben de meeste ook nog een cryo achter de hand.

Zelf heb ik vandaag de afspraak ivm de bloeduitslag. Best wel spannend weer al denk ik niet dat er wat uit gaat komen.

Geplaatst

Dank je Iggie, heel veel succes morgen!

Noes, ik durf nog niet met 100% zekerheid te zeggen dat het de allerallerlaatste is, maar het afgelopen jaar heb ik 4 TP achter de rug, 1x een cryo van de poging waaruit ik ook mijn zoon heb gekregen en 3 verse TP zonder cryo's met wisselende kwaliteit. Jij hebt ook al best veel behandelingen achter de rug dit jaar he? Ik wil er eigenlijk nog niet over nadenken dat het deze keer weer niet goed zou gaan, eerst dan in ieder geval een pauze inlassen. Maar anders wil ik het misschien ergens anders proberen. Nu Hengelo icm Zwolle. Ik ben trouwens 33 jr.

Ik heb betrekkelijk weinig klachten, her en der een krampje en verder de bekende utrogestan bijwerkingen ;). Jullie?

Greetz Nikki

Geplaatst

Bloeduitslagen waren allemaal goed, dus de miskramen waren domme pech. Ben wel blij dat ik dit nu heb laten uitsluiten. Nu gaan we dus weer verder, maar wanneer is nog niet helemaal duidelijk. Mijn man heeft namelijk vorige week ook weer koorts gehad. Aangezien dit 3 maanden van invloed kan zijn duurt het nog wel even. Erg balen allemaal want als alles volgens plan was gelopen zou ik begin november weer een punctie hebben gehad. Ons zh volgt het lange protocol dus nu waarschijnlijk pas eind november of zelfs pas december weer starten afhankelijk van hoe mijn cyclus nu is na de miskraam.

Geplaatst

Nikki, welkom! Ook wij zijn aan onze 3e icsi bezig.. Voelt wel beladen bij mij. Het is een beetje alles of niets gevoel terwijl dat niet zo is want ook een 4e icsi is mogelijk.

Kim, domme pech..daar moet je het mee doen dus. Ene kant fijn dat er niets is aan de andere kant hoeveel pech kun je hebben zeg?... Lastig ook dat je weer lang moet wachten nu!

Hier vandaag het gevoel ongi te worden. Rugpijn, rommelbuik, gewoon bleh. Ik wordt er gek van. En maar broekloeren..

als ik dan toch ongi wordt dan maar meteen nu! en anders weg met dat ongi gevoel en een mooie test volgende week. Of toch zondag wd10 testen?

Geplaatst

Kim wat fijn dat de uitslagen goed zijn, wel balen dat jullie nu zo lang moeten wachten.

Lisselotje jij een hele fijne vakantie, volgens mij vertrek je morgen

Jetje wat een spannende tijd. Kan dat ongi gevoel niet komen door de bolletjes, of gebruik je die niet. Die bollen geven altijd rare signalen af.

Hier net geweest voor de TP. Er is een C blaster terug geplaatst. Dus goed ontdooit en al lekker aan het doordelen. Nu zijn bij mij de wachtdagen ook gestart. ga nu lekker op de bank liggen, met chips en chocola:-) wat fijn dat de bloeduitslagen goed zijn, wel jammer dat jullie nu zo lang moeten wachten weer.

lfz ig

Geplaatst

Klinkt goed Iggie (natuurlijk de chips en chocola..) vooral de TP!! Lekker aansluiten op de wachtbank. Ik vind het nu wel wat spannender worden...er zitten er steeds meer af te tellen hier.

Jetje....ik voel ook van alles wat ongi zou inluiden....ik vrees dat ik vanaf dit weekend ook weer vaak ga loeren...en testen vanaf twee weken na punctie, jij? Zondag..?

En hoe gaat het met Noes?? Ook al vage tekenen? Die utro geeft ook echt rare dingen af.

Kim, "gelukkig" is er niks gevonden want een gezond lijf is toch het belangrijkst maar ook dus gewoon pech....dat blijft zwaar dat het een lot uit de loterij is....

Nikki, welkom! Gezellig dat je meeschrijft. We gaan met z'n allen ongeveer gelijk op.

Ik ga even off line de komende dagen en vlieg naar Engeland morgen. Lisselotje, lekker genieten en de rest.....TOI TOI TOI!!!!

x Moes

Geplaatst

Iggie, wat goed, in the pocket!!! Nu lekker broeden. mmm, chocolaatje erbij! Verwen jezelf maar goed hoor, we hebben al genoeg te verduren!!

Jetje, dat kunnen ook zwangerschaps-symtomen zij hoor! Wat erg he, ik zou eigenlijk de hele dag van alles willen voelen! Maar helaas, afgelopen 2 dagen bitter weinig... Heb jij al test-drang? Ik durf nog niet...

Lisselotje, fijne vakantie, geniet ervan!

Moes, morgen ook lekker weg, goed voor de afleiding!

Nikki, hoe gaat het met jou?

Kim, fijn dat de bloedwaardes goed waren, maar het is idd wel weer lang wachten!

Hier alweer wd8........ Ik voel eigenlijk niet zoveel en durf ook nog niet te testen... misschien zaterdag op wd10...??!

liefs,

Noes

Geplaatst

Dames ik wil jullie heel veel succes wensen de komende week.. Wij vertrekken vandaag naar Turkije en ik ga proberen jullie te volgen en anders hoop ik bij terugkomst heel veel positieve berichten te lezen...

Geplaatst
Iggie, wat goed, in the pocket!!! Nu lekker broeden. mmm, chocolaatje erbij! Verwen jezelf maar goed hoor, we hebben al genoeg te verduren!!

Jetje, dat kunnen ook zwangerschaps-symtomen zij hoor! Wat erg he, ik zou eigenlijk de hele dag van alles willen voelen! Maar helaas, afgelopen 2 dagen bitter weinig... Heb jij al test-drang? Ik durf nog niet...

Lisselotje, fijne vakantie, geniet ervan!

Moes, morgen ook lekker weg, goed voor de afleiding!

Nikki, hoe gaat het met jou?

Kim, fijn dat de bloedwaardes goed waren, maar het is idd wel weer lang wachten!

Hier alweer wd8........ Ik voel eigenlijk niet zoveel en durf ook nog niet te testen... misschien zaterdag op wd10...??!

liefs,

Noes

Noes mijn duimen draaien voor je!!!

Liefs Linda

Geplaatst

Iggie, voel je je goed? Lekker broeden nu.

Wanneer gaan jullie testen? Ik durf het niet zo goed, bang voor een negatieve test of misschien een heel licht streepje waarmee ik dan weer niks kan, misschien ga ik zondag testen WD 10... Weinig aanwijzingen hier trouwens. Voorgevel is opeens wel minder gespannen sinds vandaag :(

De spanning begint wel op te lopen hoor pffff.

Voor alle vakantiegangers: fijne vakantie!!!

Lfs Nikki

Geplaatst

He Nikki, het valt zeker niet mee! Eerst voel ik 2 dagen niks en vanmiddag/vanavond een beetje "stijf" gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden en mijn adem ruikt ineens ijzerachtig....

Maarja, dat kan weer op 2 dingen wijzen: of ongi of zwanger!! Om gek van te worden!!!

Voor mij is het morgen al wd10, ik vind het ook een beetje eng om te testen, ben zo bang voor weer een omo-witte test! Was ik maar iedere ochtend misselijk ofzo...

Lindaah, dank je wel, ik heb het nodig!!!! Alles goed met jou? Het schiet al op zeg, nog maar 2,5 maand! Red je het nog een beetje met je rug?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Och killing die weken. Vooral voor jullie, jullie gaan de tweede week in. De spannendste week.

Ik zelf ga testen een week na de TP. Dat heb ik vorige keer ook gedaan. Maar ik besef mij dat het niet weer hetzelfde hoeft te zijn.

Ik heb wel net een test gedaan, maar dat is meer om te checken of de otrivelle uit mijn lichaam is. Anders zit ik volgende week weer te bedenken waar een evt. extra streepje vandaan komt.

Zoals Noes schrijft de test was omo wit. Dus de otrivelle is uit mijn lichaam.

Het stomme is, ik probeer te bedenken hoe het twee jaar geleden was, wat ik toen voelde, maar ik kan het me niet meer goed herinneren. Ga denk ik zo maar eens het topic van toen terug lezen.

Dames jullie laatste wachtweek. Fingers crossed!!!

Lfz Ig

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik zag nu pas dit topic... ik zit ook in de wachtweken momenteel. Voor mij de eerste keer en ik kan jullie zeggen dit is inderdaad zenuwslopend! Morgen zit ik op dag 10.

Sinds 4 daagjes heb ik wat vreemde krampen en soms een steek, maar ik herken het niet van een menstruatie, dus we wachten nog maar even af. Ik zat net terug te lezen

en volgens mij zitten we zo'n beetje allemaal in dezelfde dagen voor te testen. Succes allemaal :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden