Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Moes... dit is echt ***** voor jullie!! De 100 scheldwoorden zijn allemaal voorbij gekomen bij me...

@ Iggie... noodweer overleefd van gisteravond in Limburg of viel t bij jullie mee waar jullie zitten?

Doordat jullie vroeg testen heb ik vanmorgen de test gepakt en ook getest... er is een licht blauw streepje te zien!!!!! Ik zat helemaal te trillen en raar te kijken naar de streepjes. Vreemd gevoel.

Maar heel eerlijk, ik wacht nog een paar dagen en dan test ik weer voor de zekerheid. Als het dan nog zo is ga ik het echt geloven.

• Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chan en Jetje klinkt goed bij jullie. Mijn duimen blijven draaien dat het goed mag gaan.

Moes en Noes wat ontzettend balen. Gooi alle scheldwoorden er maar uit. Kruip op de bank met heel veel chocola, dat doet mij tenminste altijd wel goed.

Jetje ik moest met de bollen doorgaan tot een week na de officiële testdatum.

Andere dames bedankt voor jullie reactie mbt de zaadkwaliteit en koorts.

Geplaatst

Het is zeker oprecht K** Ik had zo gehoopt dat het zou lukken, alles ging goed en leek oke. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hier de grens zou trekken maar merk dat ik in mijn hoofd gelijk naar kiertjes zoek, tóch nog Gent proberen, nog een keer sparen.....pfff, je schuift de grenzen in deze gekke MMM wereld zo snel op om overeind te blijven.

De chocola zit er al in, heerlijk luxe Tony Chocolonely weggewerkt. En probeer mijn geluk in het leven te benoemen.....toch blijf ik hoofdpijn houden.

@Noes, wat rot voor je!!! Wat jammer dat we ook hierin gelijk opgaan.....qua leeftijd ook al.... Ik knuffel je op afstand. En goed om gelijk de cryo te "boeken" voor de komende maand. Dat moet 'm worden dan!

En toch vind ik op zulke momenten het forum steunend, iedereen leeft lief mee en er worden geen "rare" opmerkingen geplaatst zoals in mijn omgeving soms wel, "het moet zo zijn" is er eentje van...

Als je dit nooit mee hoeft te maken kún je ook niet invoelen denk ik. Het is zo'n rare wereld waarin je afhankelijk en overgeleverd bent....

@Chan, ziet er veelbelovend uit!!!! Super fijn.

En de rest...bedankt!

liefs Moes

Geplaatst

Nee Moes, wat ontzettend K&@/$# zeg!! Noes, ook ongi geworden pffff dames wat een domper:-((

Iggie, lekker aan het genieten?!

Chan, dat klinkt goed, nog even spannende dagen tegemoet!

vanmorgen hier nog eens positief. Kan het niet geloven. Moet van Gent tot de 12e week bollen nemen mits je zwanger bent op testdatum. Zijn ze niet goed daar...dat is echt enorm lang. In Rotterdam maar 12 dagen, hoe bedoel je ander protocol. Raar hoor. Toen ik zwanger was van m'n zoon heb ik ze denk ik 10/12 dagen gebruikt. Gelukkig mag ik idd een crème voor de vaginale schimmel gebruiken. Is een aardig zooitje met de bollen kan ik melden, bleh.

Verder ben ik opgeblazen aan het einde van de dag maar dat is al zo sinds de punctie.

Geplaatst

Moes, jee ja echt heftig voor je! Ik ken het, je grenzen verleggen, doe eerst maar eens lekker rustig aan! Dikke digi knuffel!

Geplaatst

Noes en Moes ik sluit me bij jullie aan :((( ongesteld geworden vandaag. Gisteren ook nog negatief getest dus wist eigenlijk al dat het niet meer zou gaan gebeuren. Wat verschrikkelijk balen zeg! Ik ook aan de chocola en alles even laten bezinken.

Chan en Jetje alvast voorzichtig gefeliciteerd .

Iggie wanneer ga jij testen?

Geplaatst

O dames wat een rot nieuws toch. Wat verschrikkelijk balen dat het bij jullie nog niet gelukt is. Een hele grote digi knuffel van mij.

@ nikki, ik ga zaterdag testen. Maar dat is dan nog maar wd 9.

Jeetje jetje nog tot 12 weken die bollen ondanks de infecties, hebben ze geen vervangers waar je wel tegen kan?

Geplaatst

@Nikki....Ohhhh wat een klote dag vandaag!!! Het zal wel een rare maan-stand zijn ofzo dat we alle drie tegelijk zijn... Ik vind het nog steeds hopeloos en maak allerlei escapes in mijn hoofd.. Ik kijk zelfs alweer op het mee-lift topic...

@Iggie, jij gaat 'm maken hoor een dezer dagen!! WD 9 is prima, ik heb dat eerder ook wel gedaan. Dan is de Pregnyl al een tijd weg.

Geplaatst

Ik wil zeker nog een poging doen, maar twijfel nu erg of ik dat bij het M.CK moet laten doen. Op zich prima daar, maar ze wijken absoluut niet van het protocol af. Geen pipelle, geen assisted hatching, geen uitgebreid bloedonderzoek....

Ik heb alleen onderzoek gehad naar de diverse hormoonwaardes tijdens de cyclus en de AMH-waarde en toen mocht ik gelijk aan de IVF. IK weet niet of mijn eileiders open zijn, of ik "dingen"afstoot, of ik een stollingsprobleem met mijn bloed heb.

Hopla, je bent zo weer een jaar verder!

Mag ik van jullie weten of jullie nog extra onderzoeken hebben gehad? En bij welk ziekenhuis?

Ps Iggie, ik hoop het echt voor je, een positieve test!

Yes! Chan, dat is een goed begin!!

Jetje, jij ook volhouden he!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Meiden wat erg om te lezen!!!! Heel veel sterkte!!! Ik had zo gehoopt dat jullie allemaal positief zouden zijn...

Jetje en Chan voorzichtig gefeliciteerd...

De rest allemaal succes nog even of sterkte het blijven rot dingen om te verwerken..

Geplaatst

He meiden wat een rotnieuws, zien Lisselotje en ik jullie weer op de volgende wachtbankjes of nemen jullie even pauze?

Meiden bij wie het wel gelukt is van harte gefeliciteerd!!

Wanneer begin jij weer Lisselotje?

Geplaatst

Hi lieve Dames,

Volgens mij ben ik zo beetje de afsluiten van dit bankje. Alleen sluit ik dus aan in de verkeerde rij. Vandaag ongi geworden. Ik heb dus niet eens mijn tweede wachtweek gehaald. Nouja scheelt weer broekluren.

Zonder gekheid, tranen met tuiten.

Morgen meteen het ZH bellen om mij weer op de wachtlijst te zetten. Zal waarschijnlijk pas januari worden. Is nog zover weg.

Jetje en Chan. Volgens mij morgen toch de officiele testdag? Succes, maar ik ben er van overtuigd dat jullie in juni / juli hele mooie kindjes op de wereld gaan zetten.

Lfz Ig

Geplaatst

@ Noes. Ik was eerst in het AZM maar die wachtlijsten daar waren echt belachelijk. Dat zie ik eigenlijk bij iedereen hier wel op t forum voorbij komen die in de ziekenhuizen zitten. Ik ben naar Geertgen gegaan in Elsendorp. Geen mega wachtlijsten en rare onderzoeken vooraf. Ik ben zeer tevreden daar.

@ Sterkte Iggie..... ik had echt gehoopt dat het zou lukken bij je!

Ik heb even nieuwe test gehaald toestraks, want de andere was natuurlijk al gebruikt. Voor de zekerheid kruidvat en claerblue... Zeer benieuwd wat het wordt!

Geplaatst

Nou Iggie.......ik krijg kippenvel! Wat een pech hebben we met elkaar deze maand....(en de maanden ervoor). Ook alweer ongesteld, zó oneerlijk en zó frustrerend.

Waarom zijn we verdorie afhankelijk van deze toestand..

Tranen met tuiten voel ik ook met je mee, kruip even onder een dekbed en in je cocon.

Dikke knuf,

Moes

Geplaatst

@iggie, nee jij ook al ongi geworden. Wat een rotnieuws de laatste dagen. Veel sterkte weer. Dus jij moet ook tot januari wachten waarschijnlijk. Wie weet komen we elkaar op dat bankje weer tegen.

@noes, ik ben in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven. Ze doen daar alleen lang protocol maar ze hebben GEEN wachtlijst. Ik heb ivm de miskramen zelf gevraagd voor onderzoek en daar gingen ze heel makkelijk in mee. Het is niet zo dat ze standaard veel extra doen denk ik, maar ze staan wel open voor dingen.

@nikki, bij jou ook al weer mis. Balen!!!

@ Chan en Jetje, toi toi toi morgen. Mijn duimen draaien.

Geplaatst

Iggie, wat erg voor je, niet te geloven zo snel!! Jeetje, dat verwacht je toch ook niet! Sterkte meid, ook van mij een dikke knuffel! Heb het zelf een keer met een cryo gehad (in eigen cyclus) en ik moet nu de utro-bollen ook dan gebruiken om dit proberen te voorkomen.

Nikkie en Moes, gaat het een beetje met jullie? Het is ook echt balen he?! Je bent er zoveel en zo intensief mee bezig en hopla...het is zomaar voorbij, bah!

Jetje en Chan, onze hoop in bange dagen:goodnews: , morgen weer een testje wagen?

Dank voor jullie ziekenhuis-histories....Ik ben me toch een beetje aan het orienteren voor een volgende poging... eventueel in het buitenland. Iemand nog ervaring met Turkije?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hoi Iggi

Ik las je berichtje wat onwijs balen dat je ongesteld bent geworden en nog nieteens de tweede wachtweek gehaald heb. Ik zelf werd ook steeds mey een cryo op dag 7 ongestongesteld. Ik vond dit zo zonde want mijn cryootjes kregen zo nooit een kans.

Uiteindelijk besloten utrogestan te gaan gebruiken en toen was ik direkt zwanger. Het kan toeval zijn maar het fijt dat ik gewoon niet op dag 7 al ongi werd zei voor mij genoeg.

Nu heb ik binnenkort weer een cryo tp in een nieuw ziekenhuis en hopelijk mag ik dit van hun ook weer gebruiken.

Kaart het eens aan in het ziekenhuis en wellicht mag jij het dan ook gebruiken.

Liefs Bianca.

Geplaatst

Iggie, wat balen zeg.. Wel al snel ongi in je eerste ww.. Scheelt idd broekloeren maar meid wat een pech. Had op een mooi groen bankje gehoopt!

Noes, ik zit in R'dam en heb de tp in Gent. Gent is een heel fijn zh. Lieve mensen, denken en voelen mee. Deze keer heb ik ook assisted hatching gehad.

Vanmorgen weer getest, en ja hoor weer positief. 5 testen positief echt niet te geloven. Ben super blij maar het is zo onwerkelijk! Over 3 weken mag ik komen voor de eerste echo. Ik ben dan rond de 7w. Nog 3weken stress erbij..

Chan, hoe ist bij jou?

Geplaatst

Jeetje lieve meiden, wat verschrikkelijk dat het voor jullie (wéér) niet zo heeft mogen zijn! Ik had het zo gehoopt! Een dikke virtuele knuffel voor jullie.

Meiden die posi hebben getest, van harte gefeliciteerd! Op naar een kloppend hartje :)

Geplaatst
Iggie, wat erg voor je, niet te geloven zo snel!! Jeetje, dat verwacht je toch ook niet! Sterkte meid, ook van mij een dikke knuffel! Heb het zelf een keer met een cryo gehad (in eigen cyclus) en ik moet nu de utro-bollen ook dan gebruiken om dit proberen te voorkomen.Nikkie en Moes, gaat het een beetje met jullie? Het is ook echt balen he?! Je bent er zoveel en zo intensief mee bezig en hopla...het is zomaar voorbij, bah! Jetje en Chan, onze hoop in bange dagen:goodnews: , morgen weer een testje wagen?Dank voor jullie ziekenhuis-histories....Ik ben me toch een beetje aan het orienteren voor een volgende poging... eventueel in het buitenland. Iemand nog ervaring met Turkije?Liefs,Noes
He noes,Ik weet dat happinez van dit forum naar Turkije is gegaan en die heeft er 3 teruggeplaatst gekregen en is nu zwanger van een drieling.Misschien kan je haar opzoeken en advies vragen.
Geplaatst
Vanmorgen weer getest, en ja hoor weer positief. 5 testen positief echt niet te geloven. Ben super blij maar het is zo onwerkelijk! Over 3 weken mag ik komen voor de eerste echo. Ik ben dan rond de 7w. Nog 3weken stress erbij..

Chan, hoe ist bij jou?

Hier idem dito, ik kon niet wachten dus gisteren weer getest en was al donkerder blauw en vanmorgen weer getest en nog steeds overduidelijk een positief!! Ik ben helemaal verbaasd en is nog zo onwerkelijk. Volgens mij was de medisch assistente aan de telefoon vanmorgen ook verbaasd dat ik zo rustig was, ze zei wel 3 keer tegen me dat ik best blij mocht zijn. Maar dat ben ik ook!! Alleen moet het nog even tot me doordringen denk ik. En ik kijk uit naar de echo op 15 november... 3 weken wachten... NeeNee ik klaag niet! Maar ik denk dat ik het dan pas echt geloof als ik iets zie zitten... Ik noem het maar even wachtweken deel 2!

Geplaatst

Alle meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en adviezen. Ik durf het bijna niet te melden hier maar er is iets raars aan de hand. Mijn bloeding is gestopt en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Nu wees een forum vriendin ( Wachtbankje okt 2011) mij er op dat het innestelingsbloed kan zijn. Iemand ervaring mee. Sinds vanochtend is er niets meer, en ik heb ook van binnen gecheckt. Zou ik weer in de race zijn?

x

Geplaatst

Chan en Jetje, van harte gefeliciteerd. Nu inderdaad weer wachten op de eerste echo. Dit traject bestaat echt voornamelijk uit wachten, heel vervelend.

Iggie, ik heb geen ervaring met het stoppen van de bloeding na een dag. Wel heb ik tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje in het begin van mijn zwangerschap wat bloedverlies gehad. Tot ongeveer de zesde of zevende week. Ik ga voor je duimen dat het innesteling was.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden