Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kim wat een onzekerheid... Over 2 dagen nog een keer testen..,

Noes lekker dat je weer aan het prikken bent.

Jes hoe was jou punctie?

En hoe is het bij de rest van de danes?

Ik heb morgen nog een fm en dan hoor ik wanneer de punctie is. Er waren er afgelopen vrijdag in ieder geval 6 doe groot waren, maar hopelijk nu nog wat meer kleintjes mee gegroeid.

Succes allemaal en hopen op een heel groen bankje...

• Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jetje, fijn dat je ook mag beginnen. Succes met spuiten en op naar een mooi resultaat!

Lisselotje, nou spannend. Punctie is iig in zicht. Hopelijk kunnen jullie morgen een datum prikken.

Ja punctie viel mee. Gelukkig duurt het nooit zo lang bij mij. Met een roesje goed te doen. 1 links en 9 rechts. 9 rijp en 6 bevrucht. Dinsdag de tp, als alles goed gaat :)

Geplaatst

Kim, heel vervelend om het niet zeker te weten. Het kan idd zijn dat er "iets" geweest is maar dat het niet doorgedeeld is of je maakt langzaam hcg aan, lastig! Er zit denk ik helaas niets anders op dat af te wachten en nog een keer te testen.

Jetje, fijn dat je ook weer mag beginnen, succes!

Jes, wat een mooie opbrengst en 6 bevrucht, super!

Lisselotje, voor jou klinkt het ook goed, hopen dat de kleintjes ook nog even doorgroeien en dan op naar de punctie. Goed ontspannen, dan voel je er het minste van. Ik heb er 3 gehad, maar vond het nooit erg, ondanks dat ze flink moest prikken.

Liminous, lukt het wachten nog een beetje?

Ik heb morgen m'n eerste follikelmeting, dus ik hoop dat er weer een paar zitten!

Succes allemaal!

Liefs Noes

Geplaatst

Zo… ik moest even flink terugbladeren en me even melden op het nieuwe wachtbankje. Hier is ook weer heel wat gebeurt.

Allereerst..

Hobbesje: Wow 8 de vriezer in wat ontzettend veel!! Succes met wachten!

Okaasan: Spannend zeg! Ik hoop zo op een tweeling :)

Apple: Het is een prachtige test! Gefeliciteerd!

Druppel: het ziet er goed uit!

Poezebees en moedeloos: zitten jullie nog onder die steen? Is er nog ruimte? :(

Zo snel de laatste dagen de Pregnyl uit mijn lijf was vertrokken, zo snel vertrokken ook de zwangerschapssymptonen. En op een ochtend word je wakker en je voelt gewoon dat je baarmoeder leeg is. Heel raar, ik kan het ook niet anders omschrijven.

Donderdagavond en vrijdag kwam eea op gang en zaterdag barste het los. Wat een pijn zeg. Ik heb de hele dag op Ibuprofen gezeten en niets gedaan. Is jullie menstruatie ook zo belachelijk na ivf/icsi? Even een vies verhaal hoor, maar ik had gewoon 2 enorme brokken weefsel en een hevige bloeding. De volgende dag was het veel rustiger (gelukkig).

Ook maar het lab gebeld aangezien we maar niets hoorden of een aantal ingevroren waren. Daar kwam het nieuws dat er geen cryos zijn. Dus… moeten we weer opnieuw beginnen… zucht.

Het positieve is dat we de 3e ronde 2 mogen terugplaatsen, maar ja, denk ik dan, zou het dan beter gaan in je baarmoeder als de andere ook afgekeurd worden in het lab?? En ik ben niet zo heel bang meer voor de punctie.

Het is wat het is maar ik ben nu eventjes erg verdrietig maar in November gaan we gewoon weer door.

Geplaatst

Vandaag fm 3 gehad en dat was super.. 12 blaasjes groot genoeg boven de 18 mm. Dus woensdag om 7:30 uur melden voor de punctie. Ik kreeg zelfs 2 fotootjes mee van de fm. Dat vond ik wel speciaal..

Kim heb je nog een test gewaagd?

Noes hoe was jou fm?

Geplaatst

Dames sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer maar mijn man ligt nog steeds in ziekenhuis, du seen beetje hectisch hier allemaal. Iedereen heel veel succes met wachten of met de punctie.

Hier nog steeds geen ongi. Vandaag niet getest. Morgen moet ik werken dus dan ga ik ook niet testen. Ik wacht tot woensdag. Als ik dan niet ongi ben ga ik testen en als het dan weer niet duidelijk is vraag ik een bloedheet aan bij de huisarts. Ik ben dan 10 dagen overtijd.

Geplaatst

Kim, sterkte met je man!

Lisselotje, wat goed 12 follikels, wat een super aantal! Al je inspanningen zijn zeker niet voor niets geweest.

Ik heb gisteren de eerste meting gehad, helaas was alles nog te klein om te meten. Ik mag nu vrijdag weer terugkomen. Hopen dat ze dan wel gegroeid zijn. Inmiddels wel extra omega3 en teunisbloemolie aan het slikken, kinderaspirientje in huis gehaald. Verder eet ik gezond, weinig suiker, chia zaad erbij, veel bewegen.... zou het helpen? Ach, het is iig voor m'n eigen gemoedsrust goed dat ik er alles aan heb gedaan.

liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, ik mis tarwekiemolie nog in je rijtje ennatuurlijk de granaatappelsap haha, beiden gedaan bij mijn laatste tp ;-)...

Geplaatst
Noes, ik mis tarwekiemolie nog in je rijtje ennatuurlijk de granaatappelsap haha, beiden gedaan bij mijn laatste tp ;-)...
Haha daar dacht ik ook gelijk aan, granaatappelsap. Succes morgen lisselotje.
Geplaatst
Haha daar dacht ik ook gelijk aan, granaatappelsap. Succes morgen lisselotje.
Dank je... Ik zal mijn man ook ff vragen om granaatappelsap te halen. Vanaf wanneer dronken jullie dat?
Geplaatst

Lisselotje, ik doe het vanaf tp maar kan natuurlijk altijd eerder. Drink 1 of 2 glaasjes. Hier vandaag tp gehad en ze hebben er 2 kunnen invriezen en kijken vandaag wat de rest doet. Maar ben hier al heel blij mee.

Geplaatst

Hi Noes en andere meiden, ik heb ook weer de eerste prik erin gezet vandaag! Ik hoop dat het een super-sessie wordt. Welke dag zit je Noes? Waar helpt teunisbloem voor? En omega3? En chia zaad? Zo puur mogelijk eten doe ik ook idd.

We gaan ervoor! En het is wel gezellig druk hier op het oktober bankje.

Liefs, Moes

Geplaatst

@Moes, succes met prikken.

@Jes28, lekker broeden. En wat fijn dat er 2 zijn ingevroren.

@lisselotje, succes met de punctie. Ik duim voor een goed resultaat.

@Noes, balen dat er nog niks gemeten kon worden. Hopelijk vrijdag beter nieuws.

Hier nog steeds geen ongi en vanmorgen weer een vaag streepje op de kv 2 voor 5 euro. Hij is niet echt duidelijker geworden. Ik snap er niks van. Ga dadelijk de huisarts bellen voor een bloedtest, want dit is om gek van te worden.

Geplaatst

He Moes, wat goed, ben je er ook weer! Ik ben al ruim een week aan de Menopur. Helaas was er maandag bij de eerste follikelmeting weinig te zien, maar ik hoop vrijdag meer.

Ik heb ook de granaatappelsap al in huis hoor! haha, binnenkort ook weer mee beginnen.

Kim, wat een onzekerheid! Gaat het al beter met je man?

Jetje ook nog aan het prikken?

Lisselotje hoe is de punctie gegaan? viel het een beetje mee? De granaatappelsap haal ik gewoon in de supermarkt, in het koelvak.

Jes ook alweer op het wachtbankje, nu lekker broeden! Hopen dat 'ie heeeeeel groen wordt!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Punctie was goed te doen... Ze hebben 12 follikels aangeprikt. Maar jammer genoeg naar 1 eitje gevonden. Dus hopen dat die goed genoeg wordt om teruggeplaatst te worden. Was wel even goed balen...

Geplaatst

Liselotje kan me voorstellen dat je goed baalt. We gaan gewoon met z'n alle duimen dat dit een toppertje gaat worden. Nu lekker rustig aan doen.

Ik ben net bloed gaan prikken en als het goed is krijg ik vrijdag de uitslag. Hopelijk dan een einde aan de onzekerheid en hopelijk positief. Met mijn man gaat het wel al beter. Hij is wel nog snel moe en heeft weinig eetlust.

Geplaatst

Kim nou spannend hoor. Je krijgt niet zomaar een streepje. Hopelijk vrijdag goed nieuws. Fijn dat het met je man al iets beter gaat.

Ah Lisselotje, dat is idd balen, maar hopelijk wordt dit een topper. 1 is genoeg. Wanneer hoor je meer?

Noes en Moes :) Succes met prikken!

Geplaatst
Kim nou spannend hoor. Je krijgt niet zomaar een streepje. Hopelijk vrijdag goed nieuws. Fijn dat het met je man al iets beter gaat. Ah Lisselotje, dat is idd balen, maar hopelijk wordt dit een topper. 1 is genoeg. Wanneer hoor je meer?Noes en Moes :) Succes met prikken!
Vrijdag tussen 9-10 wordt ik gebeld of er een terugplaatsing zal zijn.Dus daar hopen wij op!! Bedankt voor jullie lieve reacties...
Geplaatst

Dames ik had nog een clearblue digital liggen. Kon het niet laten om nog een keer te testen. En het staat er echt zwanger. Kan het niet geloven, het is zo onwerkelijk en dan ook nog spontaan.

Geplaatst
Dames ik had nog een clearblue digital liggen. Kon het niet laten om nog een keer te testen. En het staat er echt zwanger. Kan het niet geloven, het is zo onwerkelijk en dan ook nog spontaan.
Wat super zeg!!!! Gefeliciteerd!!!
Geplaatst

Oh Kim, je maakt het echt spannend. De test liegt niet. Nu vrijdag ook nog goed nieuws. Laat je het weten.

Lisselotje voor jou is vrijdag ook een spannende dag. Gelukkig bellen ze al vroeg. Nou hopelijk wordt het een mooie vrijdag. Ik duim voor jullie!

Geplaatst

Lisselotje, jeetje dat is wel even een domper ja.. Duimen dat er 1 topper ontstaat!

Noes, hopen dat er vrijdag genoeg follikels te zien zijn.

ik ben nog steeds aan het prikken, gisteren ook met de gonal begonnen. Morgen even een ritje zh om bloed te prikken. 45min heen en ook weer terug. Zo blijf je bezig hè..

Geplaatst
Liselotje kan me voorstellen dat je goed baalt. We gaan gewoon met z'n alle duimen dat dit een toppertje gaat worden. Nu lekker rustig aan doen.

Ik ben net bloed gaan prikken en als het goed is krijg ik vrijdag de uitslag. Hopelijk dan een einde aan de onzekerheid en hopelijk positief. Met mijn man gaat het wel al beter. Hij is wel nog snel moe en heeft weinig eetlust.

Vrijdag eindelijk duidelijkheid! Fijn dat je man ook al wat opknapt.

Geplaatst

Kim, wauwie, wat spannend! Hopelijk krijgen we beiden vrijdag mooi nieuws!!!

Geplaatst

Als ik het zo allemaal lees wordt voor een aantal meiden vrijdag een spannende dag...

Ink succes met je echo morgen... Spannend hoor..

Kim voor jouw ook heel spannend eindelijk duidelijkheid...

Wat goed dat het met je man beter gaat..

Jes hoe gaat het met je wachtdagen?

Jetje hoe is het hij jou?

Noes en moes hoe gaat het bij jullie?

Ik heb voor mijzelf gezegd dat ik morgen telefoon krijg dat er geen terugplaatsing komt. Dan maar weer afspraak en kijken hoe nu verder en wat anders moet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden