Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames!

Door omstandigheden thuis (zoontje was eerst jarig en daarna een week behoorlijk ziek) ben ik er al even niet meer geweest.. Heb van t laatste stukje beetje bijgelezen.

Lisselotje, wat balen dat er maar 1 eicel is gevonden. Hopelijk is deze wel goed genoeg om te bevruchten en blijft deze lekker bij je plakken!

Kim, woooowww wat een wonder zeg! Heb je eens een foto van alle testen onder elkaar die je gedaan hebt? Ben benieuwd naar de uitslag van de bloedtest!

Hoe is het met alle andere dames? Succes met stimuleren/echo's/punctie enz..

Hier op wd7 aanbeland.. Heb er geen vertrouwen in deze maand. Mijn zoontje had eerst een virus infectie, kreeg er toen een dubbele oorontsteking bij en vervolgens blaasjes over zn hele lijfje. Een week lang amper slaap gehad, veel stress en daarnaast ook nog zware werkzaamheden gedaan op mijn werk. Daarnaast liters koffie gedronken om een beetje op de been te blijven. Zijn nou niet bepaald ideale omstandigheden voor een eskimootje om te blijven plakken. Maar goed, we zullen het zien de komende dagen :) Ga vanaf vandaag testen om te kijken wat de test streep doet. Vandaag zal de test hoe dan ook nog positief zijn aangezien ik nog 3x Pregnyl 1500 heb bijgespoten waarvan dinsdag de laatste. Hopelijk wordt ie donkerder in plaats van lichter.

Ik zal het nu weer een beetje gaan bijhouden hier, ik heb vakantie en mijn zoontje is beter :)

• Reacties 304
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Liminious, het zit je ook niet echt mee. Positief proberen te blijven en lekker genieten van je vakantie.

@Lisselotje, spannend voor jou morgen. Ik ga voor je duimen.

@Ink, jij de eerste echo, hopelijk een mooi kloppend hartje.

Bij deze nog de foto's

.[ATTACH=CONFIG]5433[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5434[/ATTACH]

Geplaatst

Ziet er goed uit Kim!! Nog 1 nachtje slapen en dan weet je meer :) Ben benieuwd hoe hoog je HCG waarde is nu.. Volgende mij meet die CB vanaf 50mlu.. Niet heel gevoelig dus.

Mijn teststreep van vandaag was nog best donker.. Denk dat ie morgen hoe dan ook wel wat lichter is..

Geplaatst

Nou hier nog meer onduidelijkheid dan ik al had. De bloedtest was ook niet overduidelijk. Waarde was 55 en volgens de huisarts te weinig om iets positiefs te zeggen. De huisarts wilde over TWEE weken pas opnieuw testen echt belachelijk alsof ik dat volhou. Ik heb net het ziekenhuis gebeld waar ik onder behandeling ben, want die hadden vorige week sowieso gezegd dat ik moest bellen als ik na 1,5 week nog niet ongi was. De verpleegkundige gaat mij straks terugbellen en hopelijk krijg ik nog duidelijkheid vandaag.

Geplaatst

@Kim, ik ga enorm voor je duimen!!! Wat een onzekerheid joh. Twee weken is echt bizar lang...

@Liminous, nu lekker bijkomen en broeden! Wie weet heeft al deze drukte de innesteling gewoon goed gedaan....

@Lisselotje, succes en hou moed!!! Ik hoop echt op een goed nieuws belletje voor je!

@Jetje, ik prik gezellig met je mee! Pff...heb er hoofdpijn van.

@Noes, hoe was het vandaag met de meting? Alles lekker groter aan het worden hoop ik.

En ik, prikken op dag vier en met dag tien pas meting dus nog even wachten....de spuiten komen langzaamaan weer in mijn dagritme, het is altijd even zoeken om het niet te vergeten en in te passen...

Groetjes,

Moes

Geplaatst

Kim wat balen zeg nog meer onduidelijkheid.

Ink hoe was je echo?

Bij mij jammer genoeg geen tp. Dus balen! Maar dinsdag gesprek over hoe het is gegaan en hoe nu verder.

Geplaatst

Wat balen Kim, nu ben je nog geen steek verder! Of langzame HCG opbouw of een innesteling geweest en niet doorgedeeld... gek wordt je ervan! Sterkte.

Lisselotje, echt heel vervelend voor jou, wat een domper, sterkte meid!

Ik heb vanmorgen weer een follikelmeting gehad, er was nu wel wat te zien gelukkig, maar niet echt veel: een kleinere rechts en 2 grotere en 2 kleinere links. Nu weer doorprikken tot maandag en dan waarschijnlijk maandagavond de pregnyl.

Het lijkt wel of het steeds een beetje minder wordt met de eitjes, niet zo gek natuurlijk op je 40e... hmm, wel vervelend! Maargoed, we houden de moed erin!

Liefs,

Geplaatst

@Lisselotje, balen zeg, had het zo gehoopt voor je. Sterkte.

@Noes, fijn dat er nu wel wat te zien was in ieder geval. Op naar de punctie.

Ziekenhuis heeft gebeld en ze kunnen me nu ook niet meer zekerheid geven. Wel een luisterend oor gehad en iemand die weet waar het over gaat. Zij adviseren na een week weer een bloedtest. Hoop dat de huisarts daar in mee gaat. De assistente gaat dit maandag met de huisarts overleggen. Ik kan wel als het positief blijft toch een echo krijgen in het ziekenhuis met 7 weken.

Geplaatst

Oh Kim, wat vervelend die onzekerheid. Denk je vandaag meer te weten... Hopelijk doet je huisarts niet moeilijk en mag je volgende week weer komen voor een bloedtest.

Lisselotje wat een vervelend bericht.. Sterkte meid!

Jetje succes met prikken!

Moes succes nog even met prikken, hopelijk een mooie fm over 10 dagen.

Noes nou spannend hoor. Punctie is in zicht. Succes maandag!

Liminous, volgens mij zit je op de helft van je ww. Weet je al wanneer je gaat testen?

Hier gaat het goed. Zit op wd3, dus heb nog even te gaan..

Geplaatst

Jeetje Kim, wat een onduidelijkheid! Vaag zeg!

Liminous, spannend! Op dag 8 na cryo testte ik positief, dus wie weet wordt hij niet lichter!

Lisselotje, sterkte meid!

Voor de rest ook succes nog verder met wachten en spuiten...

Ik had vandaag een mooie echo, dus ga nu echt genieten!

Geplaatst

Ha meiden, had gehoopt op goed nieuws vandaag.

Lisselotje, wat ontzettend shit zeg.. :-(

Kim, nog geen duidelijkheid...pfff aandringen op nog een bloedtest hoor. Ze kunnen je echt geen 2 weken laten wachten!

Noes, hopen dat de kleinere ook lekker mee gaan groeien komende dagen. Wie weet maandag wel 6 mooie follikels. Ik duim voor je!

Moes, we lopen vrijwel gelijk op volgens mij. Ik heb dinsdag de eerste fm, jij?

Jes en Limi, lekker broeden...op naar een mooie groene bank!

Hier alles okay, wel veel hoofdpijn van de deca maar goed. Vanmorgen nog even naar de acupuncturist geweest, volgende week weer.

groetjes

Geplaatst

Ink wat fijn!! Gefeliciteerd. Lekker van genieten nu.

Liminous ik lees het nu. Je bent al aan het testen :) Ga je vanaf nu elke dag testen?

Geplaatst

@Ink, super fijn. Nu kan het genieten beginnen.

Ik heb net nog wat kv testen ingeslagen. Ik kan echt niet alleen maar zitten afwachten. Ga morgenvroeg weer testen en dan denk ik om de dag. Kijken of het streepje duidelijker wordt of juist niet.

Geplaatst

Thanks meiden!

En Kim, geef je groot gelijk hoor, je wilt nou onderhand wel s weten waar je aan toe bent! Vind het wel vaag dt het zo licht blijft terwijl je al zover overtijd bent, maar hoop wel echt heeeeeel hard dat het de komende tijd mooi toe gaat nemen!!!

Geplaatst

Kim, wat ontzettend rot dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Hopelijk gewoon een late innesteling en worden je testen toch duidelijker de komende dagen.

Lisselotje, jeetje wat een domper zeg! Hoe nu verder?

Ink, yeahhh van harte met je goede echo! En meteen een mooie ticker zie ik, super!

Moes, succes nog met spuiten deze week.. Hopelijk met uiteindelijk een mooie opbrengst!

Noes, hopelijk zijn er nog een paar eitjes verstoppertje aan het spelen ;) Succes nog!

Jes, wanneer ga jij testen? Ik ben idd al begonnen ;)

Jetje, balen van je hoofdpijn! Schijnt een veelvoorkomende bijwerking te zijn van de deca.. Wordt het bij jou ook minder op het moment dat je gaat stimuleren?

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5449[/ATTACH]

Bovenste van gisterochtend..

Middelste van vanmorgen..

Onderste van net..

Wordt er nog niet echt wijs uit..

Geplaatst

Liminous!!! Ik zie heel duidelijk dat ze donkerder worden hoor!!! Ziet er positief uit, maar wacht voor de zekeheid je test morgen nog even af voor ik je echt helemaal feliciteer haha! Super joh!

Geplaatst

Ik geloof het gewoon echt niet.. De omstandigheden waren zo bagger en bij mijn zoontje 3 jaar moeten wachten en 5 tp's gehad..

Wie weet als ik het redt tot de bloedtest en die echt goed positief is..

Geplaatst

E die bloedtest is a.s. dinsdag?

Je leest het hier wel vaker juist als de omstandiheden niet goed waren, zoals met buikgriepjes etc. Misschien is je weerstand dan lager ofzo dat het beter innestelt? Maar dat is misschien wel klinklare onzin, maar los daarvan lijkt het er toch echt op hoor!

Geplaatst

Liminous, ziet er wel goed uit bij jou. Zo donker zijn mijn streepjes nooit geweest.

Hier vanmorgen een heel vage test, dus ik geloof er niet meer in. Ga nu maar uit van een vmk, maar dan mag het van mij ook snel afkomen. Zit er echt niet op te wachten dat ik daar ook nog medicijnen of curettage voor nodig heb.

Ik had net een huilbui en toen kwam mijn dochtertje mij troosten, "ik vind jou lief" zei ze. Nou toen kon je me helemaal opvegen.

Geplaatst

Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar ik zie duidelijk dat de testen donkerder worden. Als je rekening houdt met het feit dat HCG tussen de 48-72 uur nodig heeft om te verdubbelen, is het niet zo gek dat er nog geen knaltest is. Bij beide zwangerschappen heb ik KV testen gebruikt, maar op geen enkele WD een knaltest gehad. Ook duurde het bij de KV testen onwijs lang boordat er überhaupt een 2e streep verscheen.

Ik heb op WD 3 bij deze zwangerschap ernstige buikgriep gekregen, ik liep leeg en spuugde alles onder. Mijn darmen maakten enorm veel lawaai en ik had enorme krampen. Vanaf dat moment zei ik al; dit kán niet goed zijn voor onze embryo. Op WD 6 getest en toen kwam er een heel vaag streepje. Het kan dus écht Liminous!

Gefeliciteerd :-)

Geplaatst

Limonius: zachtjes gefeliciteerd, want die testen worden wel donkerder.Hier dinsdag een gesprek en dan kijken wat ze gaan veranderen en wanneer ik weer mag beginnen. Ze dien hier alleen lange protocol, dus moet eerst weer aan de pil. Maar we wachten het af...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden