Ga naar inhoud

Uitgerekend augustus/september 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O nee Okaasan, dat wil je echt niet, al kan het natuurlijk gewoon een "bloedneus" zijn, een gesprongen adertje, of gevoelige baarmoedermond. Dat lijkt me eerder met helderrood bloed dan dat het mis is.

Is het wel gelijk gestopt? Dat zou een goed teken zijn! Oh meid, wat een onzekerheid!! Sterkte lieverd!!

Liefs,

Noes

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het lijkt gestopt, nog minimaal bruin nu. Maar het was dus echt helder rood. Mijn buik voelt wel echt ongesteld aan nu, dus dat baart me wel echt zorgen. Vertrouwen dat het nog goed is, is nu dus echt ver onder het nulpunt gedaald. Het broeklanden is dus nu toch alsnog begonnen. Ik ben inmiddels heel goed in sprintjes trekken naar de wc als ik denk iets te voelen. Bleggh

Morgen bij een vriendin langs, zaterdag een verjaardag en bij mijn ouders op bezoek, zondag koffers pakken en dan is het al maandag. Ik kom de dagen dus wel door.

Geplaatst

Okaasan echt meid, het hoeft niet perse wat te betekenen, want zoals je al weet had ik dit incl dat gevoel bij beide zwangerschappen ook... Maar snap dat je liever njets ziet wat rood is.....

Geplaatst

Noes, fijn dat je morgen al terecht kan, hoop nog op een wondertje voor je, sterkte. Okasaan verdorie, dat wil je gewoon niet zien. Maar laten we hopen dat het inderdaad niets te betekenen heeft. Ik ken het net als Ink van allebei mijn vorige zwangerschappen: de 1e keer heb ik dagelijks bloedverlies gehad tot de 10e week, zelfs met stolsels en toch was er niks aan de hand. De tweede keer ook zo'n korte bloeding als die jij beschrijft: met ongeveer 6,5wk en ook toen ging alles goed. Dus meid, probeer moed te houden, dikke knuffel

Geplaatst

Lieve okaasan, ik schrik gewoon even van je bericht. Ik hoop zo dat het niks te betekenen heeft meid. Ik wordt er gewoon ff stil van. En ook gaan hier de zenuwenen weer toe slaan. Ppff meiden kom op hoor ik hoop echt dat alles goedmag blijven gaan. Ook bij jou noes

Geplaatst

Hier definitief geen goed nieuws: Het is echt een miskraam aan het worden.

Net de echo gehad en het vruchtje was al gekrompen naar ongeveer 5.2 weken en de vruchtwaterzak was ook kleiner geworden en natuurlijk geen hartactie.

Ik heb nog steeds licht bruinverlies wat hopelijk snel overgaat in krampen om het natuurlijk kwijt te raken. Ik moet wel alvast een afspraak maken met de gynacoloog in het normale ziekenhuis eind volgende week, voor het geval dat het nog niet via de natuurlijke manier is weggegaan. Dan kunnen ze evt. pillen geven om het door te laten zetten.

Om het zo definitief te horen, was wel weer even confronterend en verdrietig. Gelukkig was het wel een hele lieve arts.

Okaasan, ik hoop echt dat er met jou niets aan de hand is, sterkte meid!

Liefs,

Noes

Geplaatst
Hier definitief geen goed nieuws: Het is echt een miskraam aan het worden.

Net de echo gehad en het vruchtje was al gekrompen naar ongeveer 5.2 weken en de vruchtwaterzak was ook kleiner geworden en natuurlijk geen hartactie.

Ik heb nog steeds licht bruinverlies wat hopelijk snel overgaat in krampen om het natuurlijk kwijt te raken. Ik moet wel alvast een afspraak maken met de gynacoloog in het normale ziekenhuis eind volgende week, voor het geval dat het nog niet via de natuurlijke manier is weggegaan. Dan kunnen ze evt. pillen geven om het door te laten zetten.

Om het zo definitief te horen, was wel weer even confronterend en verdrietig. Gelukkig was het wel een hele lieve arts.

Okaasan, ik hoop echt dat er met jou niets aan de hand is, sterkte meid!

Liefs,

Noes

noes, ik ging even kijken hoe het hier is aangezien jij ook op hetzelfde wachtbankje zat. lees ik dit ineens. Getver wat een rotnieuws.

Helaas weet ik hoe het is. Ik hoop voor je dat het vanzelf komt. Sterkte.

Geplaatst

He Twinklestar, hoe gaat het met jou nu? Is het bij jou wel vanzelf eruit gekomen of met wat hulp? Ik heb sinds 2 dagen al licht bruinverlies en een wat kramperige buik, dus ik hoop dat het wel doorzet.

Alle andere meiden: dank voor de lieve woorden!

gr

Noes

Geplaatst

Lieve Noes,

Ik wil jou en je man heel erg veel sterkte wensen met dit verlies en dit droevige nieuws.

Neem je tijd om dit alles een plekje te geven.En laat alles over je heen komen. Geef ook toe aan het verdriet. Want dat zal enorm zijn!

Ik ga voor je duimen dat het vruchtje snel los komt zonder medicatie of curretage. Ik weet als geen ander hoe jeje nu voelt! Hoezo moet jullie dit nu 2 keer overkomen.

Heel erg veel sterkte jullie beide!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hier is het ook helemaal mis, althans dat weet ik bijna 100% zeker. Net echt veel bloedverlies en ook slijmvlies erbij. Tranen met tuiten dus. Het voelt ook alsof het helemaal weg is, alsof ik niet meer zwanger ben. Wat een ellendige toestand.

Nog nooit zo ver geweest als nu, maar waarom moet het nu al voor de derde keer misgaan? Ik kruip geloof ik even mijn bed in, want ik kan alleen nog maar huilen.

Geplaatst

Tjee Noes, wat vreselijk voor je. Je was zo dichtbij! Verdrietig. Ik hoop dat het doorzet en je alles makkelijk verliest (hoe rot ook) zonder ingrijpen of pillen.

Ik vind het echt enorm rot voor je.

Sterkte.

Ookasan....wat overkomt je nu? Ik hoop dat het niet waar is!! Klinkt niet goed maar zou ook zo oneerlijk zijn.

Meiden, knuffel van mij.

Twinkle, ook jij een heftige dag. Pittig he die pillen! Ik had het ook. Ik stond versteld van de grootte van de stolsels en het zakje. Ook voor jou sterkte zeg!

Geplaatst

Jeetje okaasan nee he niet jij ook!!! Wat leef ik enorm met jou mee!! Had jij nou maandag de echo??

De dagen zullen nu wel voorbij kruipen. Wat kan ik me je angst goed voorstellen. Lieverd probeer je rustig te houden. Want voor dezelfde geld betekend de bloeding niks en dan is stress heel moeilijk voor jullie kindje. Hoe moeilijk het ook is ik zou het ook niet kunnen!!

Hele dikke knuffel en ik ga voor je duimen dat het nog niet te laat is.

Liefs Bianca

Geplaatst

NEEEEEEEEEEHHHHHH!!!!! Wat is dit nou toch allemaal voor een ontzettend *** nieuws! Okaasan, kan je bellen voor vroege echo in de buurt? Misschien is het slechts 1 van de 2????

Geplaatst

Nee, ik ga niet bellen. Er is nu toch nog niet veel te zien mocht het toch nog goed zijn. Op zich heb ik er geen last van dat ik nog tot maandag moet wachten. Ik zie er meer tegen op dat het moment daar is dat de echo gemaakt gaat worden. Beetje kop in het zand principe; zolang het nog niet bewezen is dat het niet goed is, is er nog een miniem sprankje hoop.

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Geplaatst

meiden.... weet niet goed wat ik moet zeggen.....

okaasan weet je het echt cker? zo dichtbij....hoe dan ook denk aan die 5 mooie cryo's..... He bah waarom nou?!

noes jij ook heel veel sterkte.... ook jij zo dichtbij!

gatver meiden!

Geplaatst
He Twinklestar, hoe gaat het met jou nu? Is het bij jou wel vanzelf eruit gekomen of met wat hulp? Ik heb sinds 2 dagen al licht bruinverlies en een wat kramperige buik, dus ik hoop dat het wel doorzet.

Alle andere meiden: dank voor de lieve woorden!

gr

Noes

Hier best nog lang gewacht. Vorige week vrijdag cytotec gekregen om het op te wekken. Maar afgezien van pijn verder helemaal niks dus dinsdag een nieuw setje cytotec plus mifegyne. Hiervan veel pijn gehad met bloedingen. Afgelopen nacht weer veel pijn en vanmorgen kwam het eruit. Op de echo was ook te zien dat het weg was. Het was een hel maar ben wel opgelucht dat het nu weg is.

Ik ik hoop voor jou dat het vanzelf komt. Maar met die krampen en bloedverlies is de kans misschien wel wat groter. Heel veel sterkte.

Geplaatst

okaasan ik denk aan je en hoop hoe dan ook toch op een goede echo maandag, het kan écht, ook al snap ik dat je er nu even doorheen zit xx

Geplaatst

Okaasan, sterkte komend weekend. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt maandag. Ik begrijp het idee om de echo nog niet te hebben en nog even vast te houden aan de hoop die er nog is.

Ik hoop van harte dat het nog goed bij jou zit.

Jeetje Twinkle, dat is nog best heftig! Toch weer confronterend als uiteindelijk het vruchtje eruit komt. Maar je hebt gelijk, je kan het nu verwerken en misschien als je er weer klaar voor bent, verder. Sterkte!

Hier nog steeds weinig bruinverlies en wat vage krampjes af en toe. Ik had vanmiddag het ziekenhuis in Haarlem gebeld voor een afspraak met een Gyn volgende week: ik werd onvriendelijk verzocht een ander ziekenhuis te bellen want zij zaten vol volgende week en of ik niet in het fertiliteits-ziekenhuis verder behandeld kon worden voor het miskraam... ik stond nogal perplex en heb idd maar een ander ziekenhuis gebeld die mij toch heel anders te woord stond!

Liefs,

Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden