Ga naar inhoud

Uitgerekend augustus/september 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens mij had mijn vk toen met 32 weken al gezegd dat het was ingedaald, en met 36 dat het waarschijnlijk niet heel veel meer gaat indalen...dus vandaar dat ik er nu niks meer van snap. Ingedaald is ingedaald toch?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ik weet het ook niet goed..

Ik wil het niet meer doen. Te veel oncomfort. Maar misschien toch maar weer doen haha.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Een baby kan ook zakken maar nog niet vastliggen. Een paar weken geleden zat hij bij mij al laag, maar ik heb nu het idee dat hij toch nog iets verder is gezakt. Mijn buik zit meer naar beneden en ik voel onderin ook meer bewegingen (lees: pijn)..

Mijn vriend wil ook nog steeds sexen maar ik moet er echt niet denken. Voel me vooral een broedmachine en als ik met hem op bed lig een aangespoelde potvis (nathouden en terugduwen, zegt ie dan), niet echt sexy dus.

Geplaatst

Haha das niet echt sexy nee. Maar ben blij dat het hier niet alleen is.

M'n zeekoetje zegt ie.

Bij mij ligt baby 1 al vast sinds meerdere weken. Netjes in achterhoofdsligging.

Ik ben benieuwd of baby 2 nog meer draait. Iedere week als ik bij de gyn ben ligt hij ene keer linksom andere keer rechtsom. Maar wel op z'n kop.

Geplaatst

Bij mij zijn ze niet zo van het indalen, de vorige x lag meneer de dag voor de bevalling nog 'lichtjes ingedaald' en dacht de vk me nog wel een week later te zien. Mooi niet dus. Nu weer hetzelfde verhaal: kindje ligt met hoofd naar beneden, maar nog lang niet vast. Ben benieuwd hoe dat dinsdag is met 38 wkn.

Geplaatst

Hey meiden!

sinds gisteravond veel last van harde buiken. en vanaf vanmiddag om het kwartier een harde buik/ wee. Zal het dan echt begonnen zijn? Moet ze nu toch echt wel weg puffen... En als ik een harde buik/ wee heb breekt het zweet me uit. Ben erg benieuwd..

Geplaatst

Spannend Marga! Heel veel succes!!

De laatste loodjes zijn nu echt begonnen voor jullie. Ik vind het zo spannend voor jullie en leef helemaal mee :-)

Ook met jullie kwaaltjes en dat zwanger zijn echt niet altijd leuk is op die momenten. Ik ben nu het 1e trimester door en voel me wat beter maar nog wel erg moe maar het waren soms zware dagen maar wel voor een heel goed doel natuurlijk!! En in het 3e trimester zijn het andere kwaaltjes denk ik maar soms ook gewoon pittig!

Woensdag heb ik weer een echo :-)

Succes dames!!

Geplaatst
Hey meiden!sinds gisteravond veel last van harde buiken. en vanaf vanmiddag om het kwartier een harde buik/ wee. Zal het dan echt begonnen zijn? Moet ze nu toch echt wel weg puffen... En als ik een harde buik/ wee heb breekt het zweet me uit. Ben erg benieuwd..
Spannend Marga! We volgen op de voet hoor :)Jett: hopen dat ie morgen toch ingedaald blijkt te zijn. Succes bij de echo! Adrenaline: respect voor je hoor met 2 beebies! Wat goed dat er al 1 tje goed ligt. Hier nog steeds druk met verbouwing. Kamer is nu gestuct. Morgen nog wat schuurwerk en afkitten. Dan stofvrij mk en dan kan er geverfd worden🎉 daarna nog deuren verven. En dan de plinten en electra... Pfffff gisteren het hele huis geboend..geen goed plan want ben nu echt kapot. Nu maar even deze week rustig aan doen
Geplaatst

Oh haha, kom je ook gezellig op fb? Dan moet je andrealine even een pb sturen... :)

Ik zal wel aan het verweken zijn... ik wacht geduldig af. En houd jullie uiteraard op de hoogte.

Geplaatst

En toeki succes met he echo! Fijn dat je het eerste trimester gehad hebt. Het 3e trimester is pittiger, dus geniet van dit trimester! Zet hem op meid!

Geplaatst

Fijn Toekie dat je al zo ver bent nu! En zoals Marga zegt: het tweede trimester is het beste .

Jett ik hoop bij jou ook goed ingedaald straksjes.

Marga wat spannend!! Ben je je slijmprop al kwijt?

Lavendel kom je ook op fb?

Geplaatst

Nou ik ben bang dat het gewoon wat voor weeën zijn. Nog steeds om de 15 minuten... Zucht...we wachten het wel weer af..

Al dat wachten ook! ;)

Nog geen slijmprop verkoren, wel vaak plassen en een darm opruiming. En wat meer afscheiding dan anders....

Zelfs de hond merkt het als ik harde buiken/weeën heb. Ze komt dan naast me staan te huilen, en ze ligt nu met haar kop op mijn buik. Zo lief!

We genieten van elk moment.

Dames een hele goede nacht toegewenst!

Geplaatst

Maar zo'n inlegkruisje zweet ook wel weer meer. Ik moet er ook aan hoor, of ik nou wil of niet. Gelukkig geen last met niezen, met lachen daarentegen. Plassen deed ik altijd al veel, dus dat ben ik wel gewend

Bij mij komt de poes steeds naar me toe. Heb het van de week even getest en als ik rondjes om de tafel loop, loopt ze achter me aan

Geniet er maar lekker van Toekie! Het schijnt het allemaal waard te zijn.

Succes nog effe Lavendel. En inderdaad niet vergeten te rusten, dat broeden heeft toch best een impact op je lichaam.

Geplaatst

even een update:

Ik weet het niet meer. vanaf vannacht half 4 al wakker. Eerst harde buiken/weeën om de 10 minuten, en nu komen ze om de 4 a 5 minuten om iets meer dan een minuut aan te houden... ik weet nou niet echt of dit voorweeën zijn, of echte weeën. Het is nog prima te doen, en ben nog heerlijk relaxt! ik bel straks de vk op :)

Geplaatst

Ow spannend Marga. Klinkt toch echt alsof het begonnen is.

Blijf maar lekker relaxt zolang het gaat. Das goed.

Geplaatst

Marga zet op hem op he? Je bent er rustig onder, goed zo. Ik zit gelijk met tranen hoe je je hond omschrijft en dat je ie zo lief is voor je, echt schattig. Dieren voelen het echt wel aan, vind ik mooi 😊 onze poes zat me vorige X ook al aan te staren toen ik thuis het puffen enz ging oefenen :) ze loopt ook veel achter me aan.

Geplaatst

En wat zei de vk? Als we niks horen zal het zeker wel raak zijn..

Vriendlief is weer thuis en meteen weer slecht geslapen . Op zich gisteren ook al maar vannacht was wel weer erg, moeilijk in slaap komen en veel plassen. En nu onwijs last van de heupen. Maar toch heb ik dit liever dan alleen slapen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden