Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

N sky toch n bevestiging he! Ik wou dat ik ergens last van had. Tis dat ik n posi test heb...

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oja whahaha je hebt gelijk! Moet je ook spugen? Jak! Ik haaaaat dat!

Geplaatst

Goed om te horen sky!

Bloem gisteren zat je een hele lijst kwaaltjes op te noemen

Lisselot hoe is t? Nog ziek?

Victor en hoe is t daar?

Waarom wilt iedereen eigenlijk zo graag kwaaltjes hebben? Kwaaltjes zeggen helemaal niks! Net zo als misselijkheid ik vind t verschrikkelijk dus van mij mag t lekker weg blijven. Je moet gewoon proberen vertrouwen te hebben in je lichaam. En iedere zwangerschap is anders. Dat ik bijna geen kwaaltjes heb dat baard mij echt geen zorgen.

Gisteren avond twee uur zitten wachten op een echo. Steken bleven aan houden in combinatie met kramp. Er was niks te zien wat ze zorgen baarden. Alles zag er mooi uit.

Mooie vruchtzak gezien met vermoedelijk een mini embryootje erin maar was moeilijk te zien. gisteren was t 5.4 weken. Dus de afspraak van maandag zeg ik af we gaan woensdag pas. De zorgen door de steken en krampen zijn minder dus ga proberen te genieten. Kwaaltjes geen kwaaltjes hoog of laag hcg meiden geniet maak jullie zelf niet gek!

Op zon manier maken we elkaar ook wel een beetje onzeker denk ik en dat is nergens voor nodig! T loopt zoals t loopt en we hebben er toch geen invloed op helaas! We duimen gewoon voor iedereen op een mooie echo met een mooi kloppend hartje!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Bianca, wat fijn dat je al een echo hebt gehad en dat het er goed uitzag. Ik hoop dat de pijn ook minder wordt. En dan woensdag een mooi kloppend hartje.

Geplaatst

Bianca fijn te horen dat alles goed was. Hopelijk woensdag een mooi kloppend hartje te zien...

Ik ben nog erg verkouden en vandaag erg moe, maar verder gaat het weer de betere kant op...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Bianca wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Woensdag klopt het hartje echt wel. Je hebt ook gelijk met wat je schreef: geen enkele zw is hetzelfde. En we moeten idd proberen te genieten. Sorry voor mijn onzekerheid en angst. Ik hoop dat ik niemand een rotgevoel heb gegeven

lisselotje fijn dat het wat beter gaat. Ik was vandaag ook erg moe, heb vanmiddag 45 min ope bank geslapen! Serieus, ik doe dat nooit tenzij ik 40 gr koorts heb.

Victor jij bent lekker een weekendje weg he? Waar naartoe? Lekker hoor! Geniet ervan

Sky is de misselijkheid al een beetje weg?

vandaag ben ik rustiger dan andere dagen. Op n een of andere manier is bij mij geland dat de hcg waarden van gisteren heel goed waren. 2 weken geleden was het nog maar 16. Mijn man is er heel rustig onder, hij is zo relaxed en heeft er een heel goed gevoel over dat het goed komt. Ook zijn moeder en tante. Ik ben heel sceptisch maar zij hebben een soort van 6e zintuig. Heel zweverig, maar ze hebben altijd gelijk.

Anyway, jaja.....tis zover! Ik kan er niet meer om heen, en ik ga mezelf niet meer kwellen. Okay, ben pas 6 wkn, maar echt, mijn broeken passen niet meer! Aaaarghhhh! Dus ik heb mezelf maar overgehaald en ik heb 2 zwangerschapsbroeken van 3 jr geleden van zolder gevist en ik heb er nu een aan! Wat n opluchting hahaha! Hebben jullie ook al n dikkere buik?

goed, ik ga mijn draakje douchen, lekker mijn badjas aan, in het hoekje vd bank kruipen, met n gevulde koek en thee naar spartacus kijken : ))

Geplaatst

Goodmorning ya all!

goed geslapen allemaal? Ik weer niet, zag het 01:00 u worden, daarna 3 nachtmerries gehad oa over n miskraam en on 06:45u m'n bed uit gegaan. Dromen jullie ook zo raar en eng?

btw deze is van vanmorgen: 4-5 dgn later dan verwacht maargoed

Geplaatst

Zie je wel dat het goed komt bloem.... Geniet er nu van!!!!

Nog iets meer dan een week en dan de echo... Daar kijk ik echt naar uit. Gewoon om het hartje te zien kloppen...

Geplaatst

Spannend hoor.... Ik heb hem precies een week later rond dezelfde tijd nl. 14:30 uur...

We gaan voor een mooi kloppend hartje morgen!!!

Geplaatst

Echt spannend Sky!! Ik zal duimen!Ik as vrijdag. Ik droom steeds over miskramen. Vannacht ook weer.... Hebben jullie dat ook?

Geplaatst

Ow wat vervelend dat je over miskramen droomt

droomt. Hopelijk betekend het niks.

Ik herken het zelf niet.

Ik droomde alleen maanden voor ik wist zwanger te zijn steeds dat ik zwanger was hihi.

Hier heb ik wel vaker last van dat ik voorspellend droom.

Geplaatst

Ik denk aan je Sky!

hier heel veel pijn in mijn linkerzij, steken in mijn baarmoeder en vagina, al sinds het weekend. Zo het zh bellen voor echo vanmiddag, ben bang voor bbz

Geplaatst

Ah bloem wat naar zeg. Hopelijk is dat niet zo.

Hier erg zenuwachtig brrrr.

Straks zit er niks... Haha kan het nog niet geloven.

Denk dat het hier pas tot me doordringt als ik een kloppend hartje zie. Daar duimen we dan maar voor

Whahha ik durf niet!!

Geplaatst

Hoi dames,

Sky hoe was het?

Bloem bah wat naar gevoel. Ik herken de steken in mijn zij wel de rest niet. Weet je al wat meer?

Hoe is het met de rest?

Hier niet een heel positief gevoel. Ben blij dat ik donderdag een echo heb weet ik ten minste waar ik aan toe ben...!

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Victor

Hoe komt het dat je niet echt positief bent?

Ik voel mij wel goed en begin helemaal zin in de echo te krijgen volgende week maandag.. Maar aan de andere kant vind ik het ook weer spannend. Ik voel canailles en nog wat in mijn buik, maar wat precies kan ik niet zeggen...

Sky hoe was het?

Bloem hoe is het met jou?

Geplaatst

Ik heb erg buikpijn en steken in me buik. En niet Positief tja dat is gewoon een gevoel beetje down.

Gelukkig voel jij wel ok! Hopelijk ben ik na donderdag wat geruster!

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Ik ga van deze topic. Heb net te horen dat ik een missed abortion heb en gecurreteerd moet worden. Ben echt helemaal stuk vannverdriet.Succes meiden! Bij jullie komt het goed

Geplaatst

Huh bloem NEE dat meen je niet hoe kan dit dan? Wat zagen ze op de echo dan? Getver de Getver dat kan en mag gewoon niet zeg

Geplaatst

Vind t zo erg! Was er geen vruchtzak aanwezig of heb je een bbz? Want voor een kloppend hartje etc kan t ook nog tevroeg zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden