Ga naar inhoud

Wie start er ook in juni/juli 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is niet zo dat ik de echo overbodig vind, want het is natuurlijk wel belangrijk om de eisprong te vinden. Maar ik hoop dat ik de eisprong gewoon daarvoor al kan vinden met de testen.

• Reacties 636
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoop dat je hem zelf vind.. hij was al goed op grote! Wanneer verwacht je hem? Of is het steeds verschillend?

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Geplaatst

Tja dat wisselt wel een beetje. Bij de eerste cryo op dag 13 (maar toen bij de eerste echo pas 14mm) en de vorige keer al op dag 9. Maar dat was toen mijn ongi daarvoor was tegen gehouden door de Utro. Ik voel sinds vanmiddag wel al weer steekjes rechts in mijn buik dus ik heb goede hoop dat ik morgen of woensdag een positieve test heb. Dat zou dag 11 of 12 zijn.

Geplaatst

Daar ben ik weer, net echo gehad, er zitten er nu 7!! Waarvan 3 grotere en 4 kleinere, grootste rond 20 mm. Moet nog 2 dagen spuiten en woensdag weer echo! Waarschijnlijk vrijdag punctie dus spannend!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Kim spannend weer! Vind het wel heftig zo snel weer.. jij kan ook goed de knop weer.omzetten! Petje af

Babyenschede 7 is een mooie score spannend! Nu komt het dichtbij!

Eind augustus is over een maandje al:) gaat zo snel voorbij

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Geplaatst

Ah shit summer! Ik wachtte al steeds op jouw berichtje. Maar hoe langer deze niet kwam hoe meer ik al het gevoel had dat het niet goed zat. Echt balen.

Ik heb nu voor de tweede keer decapeptyl Depot gebruikt aan het begin van de stimulatie en helaas duurde het de vorige keer 56 dagen voordat ik ongesteld werd (exact een ongi-ronde overgeslagen). Ben bang dat dit nu weer het geval zal zijn. Het vervelende is dat ik pas weer mag beginnen na de hieropvolgende ongesteldheid. Dus voor mij zal het wel eind september worden helaas. Zijn er meer meiden geweest waarbij het de eerste keer lang duurde voor de ongesteldheid op gang kwam en bij een volgende poging korter? (Ben natuurlijk weer opzoek naar succes verhalen...;-)

Geplaatst

@babyenschede, ziet er goed uit. Hopelijk gaan die kleinere nog goed meedoen en dan op naar een mooi resultaat vrijdag.

@whisful thinking, nog een maand geduld en dan kun je ook gaan starten.

@cindy, ik heb geen ervaring met decapeptyldepot, maar ik geloof wel een paar dames in het DD topic en die hebben dan ook een lange cyclus daarna. Balen hè als je wil dat de ongi wegblijft komt ie en als je wil dat het komt blijft het weg.

@eslief, ja ik kan redelijk snel de knop weer omzetten. Kan ook niet echt super verdrietig zijn, want mijn dochtertje gaat dan steeds vragen stellen als ik moet huilen en ja je kunt niet goed uitleggen wat er aan de hand is. En het scheelt ook dat ik nu cryo's kan doen zonder al die hormonen en zo. Plus het feit dat ik al van februari tot mei een rustpauze had die niet gepland was door de enkelblessure, dan wil je nu ook wel even doorgaan.

Geplaatst

@ Kim, ja fijn hè, cryo zonder hormonen :-)

Ik heb vanmiddag tp gehad van onze 2e cryo. Cryo was gisteren al ontdooid (vorige keer op de dag van ontdooien ook terug geplaatst) en was al weer mooi verder gedeeld. We zullen zien...

Geplaatst

@carrie, dat had ik dus ook. De eerste keer op vrijdag ontdooid en terug geplaatst en de vorige keer op donderdag ontdooit en op vrijdag terug geplaatst. In ons zh is dat omdat ze op zaterdag geen tp doen. Als de tp dan uitkomt op zaterdag wordt ie laat op vrijdagmiddag al terug geplaatst. Heel veel succes weer en ik hoop je snel weer te volgen.

Geplaatst

@Cindy; ik was opvakantie en had ook heel slecht internet dus vandaar dat het lang duurde ;-) Inmiddels wordt alles alweer geregeld voor de volgende ronde. Medicijnen worden volgende week gebracht en dan moet ik ook alweer gaan spuiten :-(

Spannend weer! Ik werd de vorige keer na punctie heel vlot ongesteld al voor de testdatum, dus heb helaas geen ervaring.

@babyenschede; spannend! Succes vrijdag. Ziet er goed uit.

Hoe voel je je verder?

Geplaatst

Ik voel me wel goed alleen linker onderbuik doet zeer met vlagen! En ben gisteravond mogelijk 1 keer de neusspray vergeten, maar weet het niet zeker. Daar baal ik enorm van!! Morgen ochtend weer echo... Jij ook succes summerbeach!!

Geplaatst

@babyenschede,; aj vervelend van medicijnen. Gebruik jij neusspray? Ken ik helemaal niet.

@Kim; vervelend hopen morgen goed resultaat!

Hier is het weer r★t. De laatste maanden zoveel slapeloosheid. Vannacht ook weer voor eerst sinds we thuis zijn. Mijn man zit totaal niet in zijn hum. Ik wil zo graag nog genieten van onze laatste dagen vakantie, maar het lukt gewoon niet echt ze vliegen ongemerkt voorbij. Hij vindt er niks meer aan, moet veel te veel denken en voelt zich schuldig naar mij toe. Wat natuurlijk niet zo is, hij kan er ook niks aan doen.

Ik zie op tegen volgende week. De slapeloze nachten, het werken dan weer, de vermoeidheid.....

Mijn werk bevalt mij ook niet 100%, mja het is crisis dus vind maar eens wat anders.

Ik wil er het liefst met een positief gevoel weer voor gaan, maar hij kan het niet echt momenteel :-(

En dat baart mij ook veel zorgen....

Wat is dit soms zwaaar!!!

Sorry moet even mijn gevoel/ verdriet kwijt.

Morgenochtend lijkt de wereld vast weer beter.

Geplaatst

@kim: ik hoop dat je dadelijk die positieve test vast hebt! Maar anders word je vast wijzer van de echo, ook al kost het wat moeite...

@SummerBeach: ik leef met je mee. Hoop dat je je man ervan overtuigd krijgt dat schuldgevoelens nergens voor nodig zijn. Je relatie is het belangrijkst in die hele kinderwens, dus snap dat je je zorgen maakt. Maar misschien trekt ie bij als ie weer gewoon in zijn werkritme zit... Sterkte!

@Babyenschede: succes met de echo!

Geplaatst

Summerbeach: ik snap je gevoel precies. Ik denk steeds dat ik het wel aankan, maar ik merk dat het boven me uit groeit...

En zo zit ik hier om half acht 's Ochtends in mijn pyjama een slechte film te kijken omdat ik er dan niet aan hoef te denken dat na 2 terugplaatsingen poging 1 toch echt voorbij is...

K*tzooi...

Geplaatst

@summerbeach, ik hoop dat jullie toch weer allebei vol goede moed aan de nieuwe poging kunnen beginnen.

@missmup, balen zeg. Heel veel sterkte weer.

Hier nog geen positieve test dus zo naar het zh voor de echo.

Geplaatst

@ Summer je gevoelens zijn helemaal normaal en erg herkenbaar... Ook qua werk, je man, je slechte slapen enz...

Misschien dat een huisarts je iets kan geven om beter te slapen?

Als dat niet goed is werkt dat door in alles. Natuurlijk gaat het de andere zaken niet oplossen, maar het zal je wel helpen er iets beter mee om te gaan...

Heel veel sterkte hoor..

Waar sta je nu in het proces? Hoeveelste rond en heb je nog evt cryo's?

@ Missmup we schrijven in meerdere topics tegelijk en ik vroeg je in een ander topic of je nog cryo's hebt en ik zie hier van niet.

Dezelfde situatie als ik. Eerste poging 1 verse embryo en 1 cryo... Heel veel sterkte met moed en kracht verzamelen voor de 2e poging..

Geplaatst

Weer terug uit het zh en ik moet gewoon doorgaan met de ovulatietesten. De follikel was nu 18mm. Als ik vrijdag nog geen positieve test heb weer terug voor een echo.

Geplaatst

Kim geduld is een schone zaak :)

Missmup balen!!

Hier goed nieuws:

Endometrium 12,4

Rechter ovarium:

18,3x22,9

15,5x16,9

13,3x14,1

7,8x9,8

8,5x8,5

Linker ovarium:

21,3x27,6

19,5x20,0

10,9x14,5

13,1x15,8

15,5x18,3

Net gehoord as vrijdag punctie!! En dan hoor ik zaterdag hoe verder, brrrrr...

Geplaatst

Hier een TP gehad in de natuurlijk cyclus. Heb er nu alle vertrouwen in en ben relaxter dan vorige maand. We gaan hopen!!! Ook zitten ze nu beter in mijn cyclus dan vorige maand.

Geplaatst

Missmup; heel frustrerend :-( Was ook weer zo terug in de realiteit vannacht. Op vakantie voelthet even verder van huis oofzo, al sta je er midden in.

Volgens mij had jij gelijk met mij punctie vorige keer? Hoveel cryos hebben jullie?

Dhana: wij hebben poging 1 afgesloten. 1 verse tp en 2 cryo waarvan 1 goed ontdooit.

Jullie gaan nu ook voor poging 2?

Mirella succes!

Wij gaan zo uit eten we hebben nergens zin in! Vandaag was overigens wel relaxter dan afgelopen dagen. Lekker thuis in de tuin gelegen :-)

Wat fijn dat ook al deze frustraties wel herkenbaar zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden