Ga naar inhoud

Wie start er weer in juli/augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoihoi,

Wat is het rustig hier. Of ik zit oneindig op forums te turen, naar symptomen en klachten haha.

Hier gaat het goed! Voel me eindelijk beter.

Gister had ik ontzettende steken in mijn buik en ontzettend gerommel/krampen. En nu voelt het weer rustig. Zwaar gevoel in mijn benen en buik nog wel beetje.

Vandaag beetje thuis werken, mijn manager heeft mij ziek laten staan nog van de week. Wel fijn kan ik ff rustig weer op gang komen want als ik nog veel achtereen doen komen de klachten terug.

Gisteren ben ik al even op werk geweest voor vergaderingen. Dat ging goed, alleen moet mijn hoofd er ook weer bij komen..haha

Vanmiddag ga ik ff bij collega op bezoek, ze nodigde mij uit haha als ik er ff uit wilde. Opzich wel fijn even ergens anders te zijn. Heb altijd zo'n gevoel dat je niet weg mag als je ziek bent.

Fijn summer dat je je beter voelt, geniet van je "uitje". Ik snap je wel hoor, maar je had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan voor haar.

liefsHope&faith

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed nieuws Eslief! Zondag terugplaatsen?

Moes, zit jij ook wd 6? Ik ook vandaaag!!!!!

wel fijn hoor even eruit geweest, je voelt je weer beter als je wat onder de mensen komt.

Geplaatst

Hi Summerbeach!

Ja, wachtdag zes......nu gaat het erom spannen. Hoe sta jij erin? Ik denk wat somber....ik heb het gevoel dat mijn lijf schreeuwt om de menstruatie....maar dat kunnen ook de utro bollen zijn.

Wat een gedoe toch, en bij mij de allerlaatste keer....

We duimen voor ons!

Liefs Moes

Geplaatst
Hi Summerbeach!

Ja, wachtdag zes......nu gaat het erom spannen. Hoe sta jij erin? Ik denk wat somber....ik heb het gevoel dat mijn lijf schreeuwt om de menstruatie....maar dat kunnen ook de utro bollen zijn.

Wat een gedoe toch, en bij mij de allerlaatste keer....

We duimen voor ons!

Liefs Moes

Wij duimen ook voor je, branden iedere dag een kaarsje voor ons.

denk aan je, hoeveel dagen moet je wachten?

xxxHope&Faith

Geplaatst

Echt moes, jullie laatste poging?

Spannend!

Ik ben nog vrij rustig haha gisteren heel erge steken en krampen doir mijn buik en nu niks, ja beetje last van mijn rug nog..maar dat kan ook doordat ik tijd veel heb gelegen/gezeten.

Geplaatst

He, soms wat menstruatie krampen en mmenstruatie gevoel. Mijn borsten blijven wat gevoelig. Pijn in mn benen en liezen lijkt nu wat minder. Verder voel ik mij goed, lekker opgeknapt.Eslief; hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Spannend he.. zegt allemaal niks en ook weer zoveel:)wd8 nu word het echt spannend!! Hier vandaag een 8 cellige en 1 met iets meer cellen terug gekregen.. keurig voor dag 3..! De andere 2 zijn helaas niet goed genoeg om in te vriezen.. ik heb het zwaar.. zie enorm op tegen deze wachtdagen.. kan nu al gaan janken omdat het niet gelukt is terwijl alles nog kan.. hoop morgen de positieve vibe weer te vinden.. ik denk dat het komt van de spanning en onzekerheid en stiekum had ik gehoopt op een keer wat in de vriezer

Geplaatst

Eslief: Deze moeten gewoon blijven plakken! ! Ben je weer goed hersteld van de punctie?

Hopelijk kan je morgen weer beetje afleiding vinden!

Ja dag 8 alweer, gaat toch snel als je terug kijkt.

Geplaatst

Wat fijn Eslief dat ze erin zitten!

Maar volledig herkenbaar deze vorm van paniek...een ramp vind ik het.

Dag acht bijna voorbij voor Summer en mij.

Sterkte meiden!!!

Liefs ook voor iedereen verder hier!

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Dus toch wel herkenbaar @moes weet ff niet zo goed hoe ik ermee om wil gaan.. ergens wil ik hopen maar verliest de hoop het van het negatieve.. zal wel een soort zelfbescherming zijn.. wd9 wouw.. is wel heel positief voor jullie.. wanneer mogen jullie testen? Ik test altijd vroeg maar wil nu proberen te wachten tot de bloedtest op wd 12

Geplaatst

7 september mag ik testen. Hoe voel jij je moes???

Spannend he!

Ik voel mij soms net ongesteld worden, soms hoofdpijn, soms misselijk, soms pijn in mijn rug, koffie vind ik geen bal aan momenteel.

Eslief je gedachten vandaag wel kunnen verzetten?

Geplaatst

Ohhh spannend summer!! Wd9 het is voor jullie nu wel echt spannend!! Het moet gewoon.. het lukt me ff niet gedachte te verzetten:) heb een pyamadag gehouden en de tijd kruipt.. morgen een drukke volgeplande dag

Geplaatst

Hoi allemaal,

mag ik jullie wat vragen? Herkennen jullie een trekkend gevoel in je onderbuik, niet lang kunnen staan.

snachts niet op je zij kunnen liggen?

ik wil niet klagen, zeker niet maar dit is een ander gevoel dan dat ik normaal heb.

Het is nu wd 3 twee tp's waar ik al hele gesprekken mee voer:-)

Geplaatst

Hi meiden!

Wachtdag tien jaja maar totaal geen lef dus lullig voor jullie.....ik doe het niet! Misschien donderdag...

Die stomme utro geeft rare signalen af.

En hoe gaat @eslief? Uit je dipje?

@hope&faith, ik denk dat je nog last van de punctie hebt, kan dat?

@summerbeach, ga jij al testen of ben je net zo'n lafbek als ik?

Verder iedereen een fijne avond!!

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden