Ga naar inhoud

Wie start er weer in juli/augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja pfff weer vwel. Ik moet zondag weer komen. Bloed was goed want ze hebben niet terug gebeld. Ik heb inderdaad al gevraagd of ik in ieder geval uitgeplant kan worden. Dan kan ik altijd nog kijken of ik administratieve taken kan doen. Maar misschien moet ik dinsdag ofzo ook alweer komen. Ik ben altijd de halve dag al kwijt aan ziekenhuis, 2 uur reizen enkele reis. Weten jullie als je zo in mijn situatie niet kan werken dit onder ziekte verlof valt?

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Natuurlijk Summerbeach! Want je kán toch ook niet werken! Sterker nog, ook niet aangepast werk doen maar thuis blijven op de bank met een pot thee en een dekentje!

Echt hoor!

Geplaatst

Ik ben daar altijd slecht in haha..... rustig aan doen en ziekmelden...Ik voel mij bezwaard, omdat ik er zelf voor kies om dit te doen en tja dat het nu eenmaal heftig uitvalt. Ik voel me ook niet echt ziek...Ik heb wel een menselijke manager gelukkig. Hij is wel heel reëel hierin, vorige keer kon ik zowat niet meer bukken/ lopen toen kreeg ik wel ziekteverzuim. Ik wacht morgen weer eerst weer verder af :-)En als ik ziekgemeld ben voel ik mij zo verplicht om niets te doen.

Geplaatst

Haha summer! Ja ik ken dat! Ik moet ook mijn eigen adviezen beter opvolgen.. Ik kan het zelf ook helemaal niet! ;-)

Maar ik merk wel het verschil nu ik vakantie heb. Hoeveel fijner het is dat je kan liggen en kan blijven liggen, net zolang tot de pijn echt weg is!

Geplaatst

Vandaag weer controle gehad was mooo gegroeid! Grootste waren 17, maar komt nog mooi clubje achter aan als bloed goed blijft woensdag punctie!

En hopelijk dan pas terug komen, maar misschien morgen ook.

Geplaatst

Inge ik had een stukje aan je geschreven bij het verkeerde topic. Lekker helder van me. Omdat ik niet weet of je leest op het september wachtbankje, plak ik het hier ook gewoon nog een keer:

Wow, Inge, weer een TP gehad. Wat goed! En wat heerlijk dat het nu in je vakantie valt allemaal. Even alleen maar ik-tijd voor jou! Hou je het nog een beetje vol de wachtdagen? En waren er dit keer wel cryo's? Mijn duimen draaien om het hardst voor je!

Geplaatst

Ha okaasan! De tweede ww is ingegaan, wat verschrikkelijk ook! Ik ben erg moe, slaap echt elke middag zeker een uur. Heb wat gevoelige borsten, waar ik overigens ook bijna obsessief in knijp soms om te checken of ze nog wel gevoelig zijn. ;-)

Heb gelukkig geen pijn, voelt wel ok dus!

Nee joh, wij hebben echt nooit cryos! Dus we moeten ze wel alledrie terugplaatsen, want die zeldzame keer met cryo verloren we die bij ontdooiing. En dat is zonde natuurlijk!

Ik hou jouw Posts bij hoor allemaal! Hang on! Donderdag weer een mooie echo voor jou okaasan!!

En andere meiden; succes morgen bij de FM!

Hope & faith; welkom hier!

Liefs Inge!

Ps. googlen jullie ook wat je ongeveer moet voelen rond Wachtdag.. X ? Ik zit op wd 7 (of os het 8 incl de tpdag) en dwing mezelf om los te laten.. Pff moeilijk hoor!!

Geplaatst

Ik vind het zo raar dat jullie nooit cryo's hebben. Nooit iets gevonden bij jullie waarom het niet lukt (uiteindelijk in belgie bij jou natuurlijk wel, maar dat lijkt me geen reden om geen cryo's te hebben), en dan geen cryo's. Het blijft toch iets wonderlijks die hele MMM.

En symptomen op welke wachtdag, daar moet je gewoon niet op googlen, dat is zo anders telkens. Tot nu toe iedere keer bij mij geen kramp betekende zwanger, maar deze keer mega veel menstruatiekrampen en toch zwanger. Elke keer bij zwanger, had ik zere en grote (.) (.), heel erg lage rugpijn, heel slecht slapen, en nu niets van dat alles. Kortom, er is geen pijl op te trekken. Zelfs niet als je ieder dag heel hard in je borsten knijpt. Hahaha. (Maar stiekem bestudeer ik ze ook iedere avond in de spiegel hoor).

Geplaatst

Nee, ik snap het ook niet zo, maar goed het went ;-( We moeten het maar steeds van de verse tp's hebben dan..

Prrrtt.. Even de tijd wat opschuiven!!!

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst

Inge spannende week, 2e week is altijd het ergste veel vind ik.

Ik moet morgen terug komen. Oestradiol was 3800, was netjes maar ze willen in de gaten houden wat de grote groep van 12-14mm gaat doen.

Weer ern ritje richting ziekenhuis. Vandaag echt weinig last. Ik vroeg hoe of wat ik moet doen. Rustig aan of beetje aanzien. Mag op geleide vd pijn mijn activiteiten afstemmen.

Woensdag w.s. punctie.

Geplaatst

spannende weken voor iedereen... ben ik zwanger? of wat doen mijn follikels, groeien ze goed.

Ik duim voor ons allemaal dat deze poging ons geluk gaat brengen!

En dat knijpen in de borsten om te voelen of ze pijn doen, zo herkenbaar... maar uiteindelijk weet ik niet eens meer of het pijn doet van mijn eigen geknijp... hihi

Geplaatst

Spannend mirella!! Dit zijn de ergste dagen.. succes! Wanneer mag/ ga je testen?

Hier heel teleurgesteld en verdrietig.. maar 2 blaasjes en geen kleintjes.. medicijnen zijn opgehoogd.. maar de cyste is ook gaan groeien.. van donderdag 3mm naar nu 9mm.. het kan ook nooit normaal! Als er een punctie komt word hij weggehaald tijdens de punctie.. mijn potje positief zijn is een beetje op!

Geplaatst

He vervelend eslief. Ik snap dat de positiviteit op is. Maar kom op. Hier slepen we elkaar doorheen. Ik mag op dag 15 testen. Ik ben zo benieuwd. Wel veel hoofdpijn. Maar we denken wel dat het nu eindelijk een gelukt is. Mijn vriend is er ook van overtuigd.

Geplaatst

@Eslief, ja snap dat je positiviteit op is. Als er zo weining groeit en wat er groeit, er niet hoort te groeien. Ik blijft toch duimen, wanneer heb je je volgende echo? Ik had bij de eerste FM toen ook maar 3 en bij de volgende 5. Pregnyl spuit heeft de extra boost gegeven en bij punctie alles leeggetrokken en toch 7 embryo's.

@Mirella, ik duim voor je dat het positief is en dat jullie gevoel goed is!

Geplaatst

Donderdag half 9..kijken of de ophogig wat doet en anders nogmaals ophogen.. zolang de cyste onder de 25mm blijft gaan we door.. baal enorm.. fijn een positief bericht.. de vorige keer kreeg ik er ook 2 bij maar nu met dit medicijn en alle onderzoeken had ik toch hoop ook eens een keer 8 eitjes te krijgen ofzo dus een beetje een domper is het wel.. heb ik daar al die vervelende onderzoeken en elke keer die bloedonderzoeken voor.. ik mag ff een paar uurtjes teleurgesteld zijn en vanavond pak ik mezelf weer bij elkaar en ga weer positief zijn..

Geplaatst

Oh Eslief, snap je domper! Ik geloof ook in de mogelijkheid die vlindermama schetst! Ik had er ook altijd wel eentje of meer bij na de punctie! En dan zegt het nog niet alles, ik had bij 8 eicellen gemiddeld nooit cryos dus het aantal zegt uiteindelijk niet zoveel. Al snap ik dat je we gewoon meer wilt hebben en dat dit een domper is.

Ik duim voor een boost én dat die twee dan wel hele mooie kwaliteit leveren! Hou vol!

Mirella, wat fijn dat je je zo goed voelt! Ik hoop het ook voor jullie!

Liefs Inge

Geplaatst

Tnx inge:) normaal had ik ook niet veel maar had stiekem gehoopt met dit nieuwe medicijn gewoon wat meer te krijgen.. dat is ook de hele bedoeling van de studie.. nou pfff.. er zat verder hellemaal niks.. geen kleintjes niks te zien.. ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk krijgen:) bij de vorige 5 was er maar 1 bevrucht dus als het er 2 blijven is het toch wel echt eng..ik wil zo en zo dat de cyste weggehaald gaat worden.. hij zit er al wat langer maar groeide nooit.. nu die dat wel doet wil ik hem er zo en zo uit hebben..

@inge hoe gaat het met jouw? Begint ook spannend te worden nu!!

Geplaatst

Ik ben het helemaal met Eslief eens! Wd 10 geen bloed is heel goed!!

Mijn dag 10 is vrijdag.. Man ik hou het bijna niet! Voel vanalles en weer niet weeeehhh ;-(

Geplaatst

Succes dames, toch nog even volhouden, of zijn jullie van die vroegtesters?

Ikzelf probeer vaak te wachten tot dag 14 na tp. Maar ik wordt niet ongesteld door de utro heen en dat maakt het wel extra spannend.

Ik hoop dat mirella en Inge zo door kunnen schuiven naar het zwangerbankje!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden