Ga naar inhoud

Wie start er weer in juli/augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mirella; succes, hopen dat ander ziekenhuis betere resultaten biedt.

Wij hebben vandaag punctie gehad 27 eicellen. Waarvan 90% goed voor bbevruchting. Rest was niet rijp. Zaad van mijn man was goed ontdooid, laatste rietje TESE zaad... dus hoop dat dit de lucky one is.

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mirella succes met je nieuwe uitdaging in het Erasmus, hoop dat je daar wat wijzer wordt.

summer mooi resultaat,hoop dat daar een paar mooie bijzitten xx

eslief succes met je tweede FM

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Wow summer!! 27!! Duimen draaien voor mooie bevruchtingen.

Hier dag 9.. Hele dag misselijk geweest en dizzy. Net wat bruinverlies. Hè wat spannend weer!!

Liefs Inge

Geplaatst

Pfff kan ik me voorstellen. Maar ook voor jou draaien mijn duimen om het hardst de komende dagen. Na dat mooie beginnetje van vorige keer, moet het deze keer toch weer iets beter gaan. Althans, dat riepen wij wel telkens.

Geplaatst

Neeee Inge. Wat ongelooflijk weer. Getver de getver.

Op zich is tien dagen na TP nog best vroeg maar in combinatie met het bloedverlies, snap ik dat je geen hoop meer hebt. Zou hier precies hetzelfde zijn. Oh wat onmogelijk stom toch weer.

Een hele dikke digiknuffel voor jou!

Geplaatst

Dikke knuffel Inge! Altijd zo'n verdrietige moment, laatste keer was ik hele dag van slag :'(

Ik heb mij net toch ziekgemeld, mijn buik is nog best pijnlijk en kan niet normaal lopen nog...

Verder voel ik mij goed!

Geplaatst

@inge, veel sterkte, weet niet goed met welke woorden ik je kan troosten.

las volgens mij een paar dagen geleden op deze site, de moed mag je even opgeven, maar nooit de hoop.

knuff voor jou en je mannetje.

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

@ Inge, balen dat het niet gelukt is :(

Heel veel sterkte gewenst!

Summer mag ik vragen in welk ziekenhuis je onder behandeling bent?

Geplaatst

Ach inge nee toch! Shit shit shitzooi!!!!! Dit is echt zo rot meid.. bah!! Dikke knuffel

Summer goedzo dat je je ziek gemeld hebt dat was al een hele stap voor jouw! Goed uitrusten

Hier 5 eicellen gezien.. ben er heel blij mee! Zondag terug en waarschijnlijl dinsdag/ woensdag punctie

Geplaatst

Eslief; haha inderdaad! Voelt voor mij omdat ik dit een beetje mijn eigen schuld is ofzo, omdat ik voor de behandeling kies. Beetje krom misschien.

Probeer het nu los te laten en alleen met mezelf bezig te zijn!

Dana; Nijmegen. Maar ik heb van mezelf al veel klaar liggen.

Geplaatst

Ik snap het:) het is dubbel voor je gevoel.. jij bent geen ziekmelder volgens mij moeten ze je echt ziek nog vastbinden om niet te gaan werken:) lekker uitrusten en bijkomen! Het is niet niks:) wanneer krijg je tp?

Geplaatst

Haha klopt inderdaad!

Ik heb morgen terugplaatsing!

Van de 27, zijn er 22 geïnjecteerd en daarvan nu 8 bevrucht :-)

Morgen wel weer bloed prikken voor terugplaatsing.

Vind zo jammer dat er 1 van teruggeplaatst wordt, denk stop er nog een C bij in die vriezen ze toch niet in :-p

Geplaatst

Terugplaatsing van B kwaliteit.

Geen cryo's voor de vriezer. Dat is wel een teleurstelling!

Ik vraag mij nou af waar ze de kwaliteit op baseren. Ze zeiden wel dat B nog reëel kans geeft en zeker gezien mijn leeftijd.

Nu ff lekker relaxen. Was toch hele inspanning en voel mijn buik weer aardig, terwijl ik dacht dat het al heel goed ging!

Mijn man zegt al dat wordt volgende week nog niet werken. .. Pff wou maandag wel weer kantoor dingen doen. Mja hij is natuurlijk ook voorzichtig ons laatste rietje is gebruikt en ik heb nog risico op overstimulatie..

Nou morgen maar kijken hoe het gaat!

Voor volgende keer zou ik nog minder gedoseerd moeten krijgen. 75eh gonal F

Geplaatst
Terugplaatsing van B kwaliteit.

Geen cryo's voor de vriezer. Dat is wel een teleurstelling!

Ik vraag mij nou af waar ze de kwaliteit op baseren. Ze zeiden wel dat B nog reëel kans geeft en zeker gezien mijn leeftijd.

Nu ff lekker relaxen. Was toch hele inspanning en voel mijn buik weer aardig, terwijl ik dacht dat het al heel goed ging!

Mijn man zegt al dat wordt volgende week nog niet werken. .. Pff wou maandag wel weer kantoor dingen doen. Mja hij is natuurlijk ook voorzichtig ons laatste rietje is gebruikt en ik heb nog risico op overstimulatie..

Nou morgen maar kijken hoe het gaat!

Voor volgende keer zou ik nog minder gedoseerd moeten krijgen. 75eh gonal F

Heey Summerbeach,

rust maar lekker uit, nu is het afwachten. Duim voor jullie op een positieve test.

Dikke knuff voor jullie :-)

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

@summerbeach, wat gaat dat toch raar. Ik was stikjaloers op jouw grote opbrengst en ook daar blijft maar eentje van over. Niks voor de vriezer of kijken ze morgen nog?

En bij mij van de twee bevruchtte ook een terug en de ander weg. Was het maar hogere wiskunde en niet zo'n loterij....

Sterkte voor jou met broeden en neem het advies van je man ter harte, neem rust!!! Nu kan het en dan heb je er alles aan gedaan.

Liefs Moes

Geplaatst

He moes, nee ze kijken niet meer. De rest was allemaal minder. Tja bizar he.... van de 27 niks over. ... mja je hebt er maar een nodig!

Pff valt tegen hoor adviezen opvolgen ;-)

Geplaatst

Lieve meiden! Ben even ondergedoken geweest, maar wilde jullie nog even veeeeeel succes wensen!

Summer; ik herken dit, altijd veel follikels, 8+ eicellen en altijd maar 1 verse TP. Maar goed je hebt er echt maar één nodig!

Mijn arts mailde gisteravond; gewoon doorzetten! En zij is redelijk lomp in haar boodschap. Dus ik was allen blij dat ze niet zei dat we beter konden opgeven. Dus we zetten door!

Liefs allemaal!

Inge

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden