Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijn man denkt ook dat het irritatie is en zegt dat ik moet stoppen met janken en er nog hoop is:) mannen... het is gewoon ff heel moeilijk hoop te houden.. tnx voor jullie lieve woorden meiden!

Geplaatst

Ja dat is zeker waar Vlindermama en Hope&Faith. Gelukkig hebben we een paar van dat soort lieve vrienden. Dat scheelt wel een boel in een traject als dit. En jullie meiden zijn ook gewoon heel erg lief!!

Geplaatst

Het is een inbrenghuls en er zat op het eind vers bloed .. niet hellemaal vol bloed maar wel duidelijk bloed.. met vegen blijft het nu nog gewoon wit..

Geplaatst

*breek in*

Eslief, bij een zwangerschap is het daarbinnen beter doorbloed, kan je niet iets beschadigd hebben dat daar het bloed van komt?

Ik hoop dat het daar door komt. Je testen zagen er hoopvol uit.

*breek uit *

ticker.png

Geplaatst

Eslief ik heb ook echt goede hoop hoor voor je. Het is zo goed doorbloed daarbinnen nu je zwanger bent dat je makkelijk een bloedvaatje raakt bij het inbrengen!

Ik zou gewoon een testje doen vandaag!

Zijn er nog andere meiden die gaan testen?

Geplaatst
Eslief ik heb ook echt goede hoop hoor voor je. Het is zo goed doorbloed daarbinnen nu je zwanger bent dat je makkelijk een bloedvaatje raakt bij het inbrengen!

Ik zou gewoon een testje doen vandaag!

Zijn er nog andere meiden die gaan testen?

Lieve meiden, wij hebben vandaag een bloedtest, maar daar weten we de uitslag al van denk ik.

stiekem hoop ik dat ik bij die groep hoor, dat menstrueert tijdens de zwangerschap. Wel gek want normaal verlies ik veel meer, maar nu niet.

Eslief kop op, hoop houden,

DeeDee nu nog maar 1 nachtje slapen.

iedereen weer een mooie dag, iedere dag is er eentje.

Geplaatst

Eslief, Ik heb ook nog steeds goede hoop!

Hope&Faith, blijft altijd spannend natuurlijk. En als je al zegt dat je menstruatie niet zo 'zwaar' is als anders. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ook dat ik ongesteld was en de hoop al opgegeven, maar na 3 dagen had het nog steeds niet echt doorgezet en toen een test gedaan en ik bleek wel degelijk zwanger. Dus ik hoop met je mee dat het gewoon goed zit!

Mandy, veel succes morgen!!!

Ik kan eindelijk zeggen dat ik vannacht goed geslapen heb, wel opgestaan met buikpijn, maar nachtrust is wel belangrijk. Nu gaan we er van uit dat het alleen nog maar beter kan gaan...

Dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

Mijn hoop is wel over het is door gaan zetten vanacht en vanochtend bij het vegen was het echt al best veel.. ben een beetje van slag.. zag er zo goed uit.. vrijdag de bloedtest en dan weten we het zeker..

Geplaatst

Eslief daar snap ik nu niks van! :(

Hoe kun je nu zulke positieve testen hebben en toch ongie worden? Bah!!

Zo zie je maar... ik sta op zwanger maar dat zegt eigenlijk helemaal niks!! :(

Vlindermama wat een goed nieuws!!! Ik hoop dat het net zo'n goede dag gaat worden!

Geplaatst

Ergens had ik dan graag toch dat de test gewoon wit bleef.. als jullie snappen wat ik bedoel.. maar dat doet ie niet.. al had ie wel donkerder moete zijn voor wd10.. ben behoorlijk van slag.. nu rest er niks anders als afwachten

7df42793d03cb0e263e67f9a96c62156.jpg

Geplaatst

Ah lieve eslief wat is dit rot zeg hopelijk stopt t bloeden snel.

Ik las pas dat je schreef dat dit een nieuw medicijn was wat je gebruikte iplv de pregnyl en dat de artsen ook niet wisten hoelang t duurde voor dat spul er uit was. Kan het niet zo zijn dat dit spul heel lang in je lichaam blijft zitten?

Al hoop ik natuurlijk dat je lichaam stopt met bloeden en de test iedere dag donkerder word!

Ondanks dit wil ik je toch feliciteren met je dochter!

Geplaatst

Tnx bianca:) nee het middel zou er op wd10 echt uit moeten zijn en anders hadden de eerste testen lichter moeten zijn als de andere en dat zijn ze niet:) ik moet nu gewoon de bloedtest afwachten vrijdag en zien wat er vandaag/morgen gebeurd en het echt doorzet

Geplaatst

Mijn man is ook positief.. met wakker worden een grote veeg bloed en had ik het gevoel dat het over was.. daarna veegde il donkere korreltjes een soort oud bloed.. ik heb echt geen idee.. ik ga straks nieuwe testen kopen en ook die van de wekenaplicator.. morgen is mijn nod dan zou die wat moeten doen denk ik.. tnx voor jullie lieve woorden dat doet in elk geval goed

Geplaatst

Hmmm dat is wel vaag.

Kun je t niet gewoon inbrengen zonder de huls?

Ik kreeg ook verschillende medicatie steeds met huls maar heb die nooit gebruikt was veels te bang dat ik dus ook ging bloeden en dan in de rats zou zitten.

Geplaatst

Nee dat kan niet.. het zit al in de aplicator en het is een creme.. er zit lucht in het puntje en dan druk je hem leeg.. daarna zuigt hij een soort van vacuum dus dat is niet heel handig..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden