Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tnx voor het meedenken:)♡ we zullen wel zien wat er gebeurd..als het vroegtijdig mis is gegaan blijf je ook nog ff hcg testen toch? Gelukkig over 2 dagen een bloedtest en dan zullen we het wel weten..

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

vlindermama; heftig hoor die pijn die jij al een tijd hebt! Fijn dat je goed hebt geslapen...nachtrust is inderdaad belangrijk. Ik hoop dat het snel veel beter met jou gaat!

Eslief: kan me voorstellen dat je geen hoop meer hebt. Het enige dat uitsluitsel kan geven is een (bloed) test. Dan weet je het zeker. Hou vol meid....het kan nog!

Deedee: fijn hoor zulke lieve vrienden. Word je lekker even afgeleid van het hele traject en het wachten...heerlijk! Nog twee dagen en dan testen!!!

Hope&Faith: wat weet jij mensen toch op te beuren! Zo positief en lief dat je voor anderen bent...echt geweldig! Ik hoop echt nog op een wondertje bij jou. Succes met bloedprikken!

Geplaatst

Lieve Eslief, het lijkt wel of het in de mmm nooit eens normaal kan gaan he?! Komt natuurlijk ook dat wij overal een vergrootglas op leggen. Maar het kan idd allemaal nog: of even ingenesteld en daarna gestopt, of 2 ingenesteld en 1 afgestoten, of innestelingsbloed of een adertje geraakt met de applicatie... Heel vervelend allemaal. Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt! Sterkte met wachten en ik duim nog even door voor je!🍀

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Eslief: ik hoop dat je nog een beetje hoop houd.

Toen ik zwanger was van mijn zoon verloor ik ook bloed en ook best nog wel veel....als een echte menstruatie. Ik dacht dat het over was.Heb de hele dag gehuild en me enorm rot gevoeld. De dag daarna had ik een echo (ik was toen 6 weken) en we zagen zelfs een kloppend hartje al.

Ik duim voor je meid. Dat alles goed komt. Zolang het streepje donkerder word blijf je HCG aanmaken.

X

Geplaatst

Heey Eslief, meisje toch wat een emotionele rollercoaster maken jullie nu door.

je hebt wel een streepje en als er geen zwangerschap is dan heb je dat niet.

probeer jezelf niet gek te maken, al zeg ik dat nu heel stoer, maar vrijdag weet je het, dat zijn nog maar twee nachtjes slapen.

Probeer wat afleiding te zoeken xxx

lieverd duim voor je.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Lieve meiden,

Voor ons nu echt definitief de diagnose niet zwanger. Stop nu ook met het innemen van de bollen.

de pijn is nu wel over, zo is aan ieder nadeel toch weer een voordeel. Al had ik liever de pijn gehad.

mijn mannetje is intens verdrietig en is er letterlijk ziek van. Zo sneu dat hij dit moet doormaken.

verwijt mezelf dat ik op aanraden van UMC een half jaar gewacht heb. Ben heel boos op het UMC, zijn kans is daarmee weer kleiner geworden.

aan de andere kant, weten we nu wel dat ik eicellen heb, die bevrucht kunnen worden, en uitgroeien tot een embryo.

Dat geeft weer vertrouwen, van deze keer heb ik geleerd om op mijn lijf te vertrouwen en alert te zijn op de verhoging, toch bloedwaarde op ontstekingen laten checken.

maandag hebben we een gesprek in Gent, gezellig op mijn 43 ste verjaardag nou wat een feestje zal dat worden.

Bedankt voor jullie steun en lieve woorden.

Ik blijf jullie volgen,DeeDee sterkte morgen en Eslief zet 'm op nog maar twee nachtjes.

de rest uiteraard ook heel veel succes. 1 ding scheelt nu met die troep uit mijn lijf haal ik niemand meer door elkaar.

en kan ik weer gewoon het lichtknopje vinden snachts.

dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

DeeDee hoe laat mag je morgen voor het bloedprikken? En hoe laat verwacht je dan de uitslag?

Gaat het nog een beetje? Hou je nog vingernagels over? Haha!

[TABLE=class: grid, width: 600]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]5 september[/TD]

[TD=align: center]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]27 augustus[/TD]

[TD]8 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]11 september[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e IVF [/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]31 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Colle[/TD]

[TD]5e ICSI[/TD]

[TD]1 september[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]3 september[/TD]

[TD]17 september[/TD]

[TD=align: center]JA[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]7 september[/TD]

[TD]21 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]11 september[/TD]

[TD]21 september

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]Volgende cyclus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]Geen punctie ivm[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ik heb me vandaag voor het eerst aangemeld. Ik ben een vrouw van 40 jaar en onverklaarbaar onvruchtbaar zoals ze dat noemen.

Ik zit in mijn 1e ivf behandeling en heb aankomend weekend mijn eerste punctie. Ik heb 6 follikels, waarvan 1 kleintje. Gyno rekent op 5. Heb niet veel bijwerkingen.

Beetje moe, soms beetje pijn aan rechterzijkant, gyno denkt aan hele actieve eileiders. Laatste dagen emotioneler, wordt nu ook steeds spannender. So far so good.

Geplaatst
Hallo Meiden,

Ik heb me vandaag voor het eerst aangemeld. Ik ben een vrouw van 40 jaar en onverklaarbaar onvruchtbaar zoals ze dat noemen.

Ik zit in mijn 1e ivf behandeling en heb aankomend weekend mijn eerste punctie. Ik heb 6 follikels, waarvan 1 kleintje. Gyno rekent op 5. Heb niet veel bijwerkingen.

Beetje moe, soms beetje pijn aan rechterzijkant, gyno denkt aan hele actieve eileiders. Laatste dagen emotioneler, wordt nu ook steeds spannender. So far so good.

Hoi, leuk je hier te ontmoeten :-) in welk zkh loop je?

Geplaatst

Wat enorm balen Hope&Faith, veel sterkte en houd moed!!!!

Welkom Deborah.

Hier een beetje off dagje.

Mijn borsten voelen een stuk minder pijnlijk en voel geen zeurende onderbuik meer. Niet meer misselijk of wat dan ook.

Ik word er zo onzeker van en denk nu echt even dat het weer niet gelukt is.

Gister dacht ik nog zo positief...wat kan dat per dag verschillen zeg.

Nog een paar dagen te gaan. Pfffff ik durf niet.

Geplaatst

Hoi Deborah.....welkom hier!

1ste ivf....alles nieuw dus voor jou! Spannend hoor. Hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te worden? Ook al iui gehad zeker?

Bij ons is het ook onverklaarbaar. Waarschijnlijk heeft het met de innesteling te maken en dat is nou net iets waar niet veel aan te doen valt. We hebben wel een dochter uit een eerdere ivf-behandeling dus het kan gewoon. Heel veel succes met de punctie en volgende week kunnen we elkaar gezelschap houden op het wachtbankje!!

Geplaatst
Wat enorm balen Hope&Faith, veel sterkte en houd moed!!!!

Welkom Deborah.

Hier een beetje off dagje.

Mijn borsten voelen een stuk minder pijnlijk en voel geen zeurende onderbuik meer. Niet meer misselijk of wat dan ook.

Ik word er zo onzeker van en denk nu echt even dat het weer niet gelukt is.

Gister dacht ik nog zo positief...wat kan dat per dag verschillen zeg.

Nog een paar dagen te gaan. Pfffff ik durf niet.

Yep, dank je. Zeg nu hetzelfde tegen jou. Houd moed en probeer te blijven vertrouwen.

Geplaatst

Colle: vervelend he...de ene keer wel wat voelen en de andere keer weer niet! Het zegt gewoon helemaal niets maar je blijft gewoon op zoek naar signalen! Ik ken het helemaal........

Blijf positief hè!! Nog even volhouden!

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 600]

[TR]

[TD]Naam:

[/TD]

[TD]Traject:

[/TD]

[TD]terugplaatsing:

[/TD]

[TD]Testen:

[/TD]

[TD]Zwanger?

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979

[/TD]

[TD]Cryo

[/TD]

[TD]21 augustus

[/TD]

[TD]5 september

[/TD]

[TD=align: center]NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1

[/TD]

[TD]3e IVF

[/TD]

[TD]27 augustus

[/TD]

[TD]8 september

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee

[/TD]

[TD]Cryo

[/TD]

[TD]30 augustus

[/TD]

[TD]11 september

[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith

[/TD]

[TD]1e IVF

[/TD]

[TD]30 augustus

[/TD]

[TD]12 september

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief

[/TD]

[TD]3e ICSI

[/TD]

[TD]31 augustus

[/TD]

[TD]12 september

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Colle

[/TD]

[TD]5e ICSI

[/TD]

[TD]1 september

[/TD]

[TD]12 september

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love

[/TD]

[TD]Cryo

[/TD]

[TD]3 september

[/TD]

[TD]17 september

[/TD]

[TD=align: center]JA

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama

[/TD]

[TD]2e IVF

[/TD]

[TD]7 september

[/TD]

[TD]21 september

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69

[/TD]

[TD]Cryo

[/TD]

[TD]11 september

[/TD]

[TD]21 september

[/TD]

[TD] JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] [/TD]

[TD]2e ICSI

[/TD]

[TD]Volgende cyclus

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope

[/TD]

[TD]6e IVF

[/TD]

[TD]Geen punctie ivm

[/TD]

[TD]verklevingen :(

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana

[/TD]

[TD]2e IVF

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Deborah40

[/TD]

[TD]1e IVF

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD] JA/NEE

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@Hope&Faith: ik wil nogmaals zeggen dat ik het heel knap vind dat je zo sterk blijft! Heel veel succes in Gent!

@eslief: ik duim nog steeds... Vrijdag weet je het pas zeker... Hoe laat mag je dan voor de bloedtest?

Ik zie dat er inmiddels ook een lijsthe aan het ontstaan is voor volgende maand. Mag ik er ook op? Ik heb 22 september mijn uitgangsecho in DD en begin een paar dagen daarna met spuiten, Gonal F en Cetrotide 5 dagen later. Dat wordt onze allereerste ICSI poging.

Geplaatst

Balen @Hope&Faith had toch nog een beetje hoop voor jullie. Dikke knuffel. En moet wel een beetje om je lachen met je lichtknopje en het niet meer door elkaar halen :P En dank je meid!

@Eslief, ik duim nog steeds heel hard!

@Mama-in-love ze doen geen bloedtest in het Erasmus, mag langskomen om een urine test te doen of het thuis doen. Dan doe ik het liever thuis. Mijn nagels zitten er nog...net... haha. Denk alleen wel dat ik morgen heeeel vroeg opsta ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden