Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De ontstekingswaarde was gezakt van 80 naar 50, dus dat is positief! Maar maandag toch weer even terug voor de laatste controle, als het goed is.

We houden toch nog even alle opties open...

Geplaatst

@vlindermama wat een goed nieuws!!!

@mamainlove jeeeeeeejj wouww wat een mooie test:)

@colle voor jouw ook al spannend dus!! Ik duim voor je..

@deedee spannned!!!!!

@mari wat lief dat je het deeld!! geeft toch een beetje hoop al is dat weinig.. wat vreselijk moet dat geweest zijn voor je.. het maakt me heel onzeker en verdrietig

Hier hetzelfde.. veel bloed.. testen met bloed is wat lastig: ) voor dat het bloed alles opvulde stonden er 2 strepen.. dus dat is nog een beetje positief..geen krampen alleen helder bloed..ik hou me vast aan een sprankje hoop en positieve verhalen meer is er niet.. ik denk zelf dat het over is.. ben blij als we morgen iets van zekerheid hebben

Geplaatst

Misschien een beetje dubbel voor sommige, maar voor ons wel een tegenvaller... Maar 2 cryo's. Beter als niets en misschien is dit wel al ons wondertje. Maar toch... Vergeleken met 6 cryo's de eerste keer...

Geplaatst
Potverdorrie zeg.. wat is dat met dit bankje zeg.. weg met al die neetjes

Misschien kunnen we die loungbank die Hope&Faith had besteld omtoveren tot jankbank :(

Geplaatst
Misschien een beetje dubbel voor sommige, maar voor ons wel een tegenvaller... Maar 2 cryo's. Beter als niets en misschien is dit wel al ons wondertje. Maar toch... Vergeleken met 6 cryo's de eerste keer...

Natuurlijk is dat een tegenvaller, als jullie er de volgende keer 6 hadden. Hoop dat jullie de cryo's niet nodig hebt, en het blijven er toch 2, dus nog 2 keer een kans.

Geplaatst
Natuurlijk is dat een tegenvaller, als jullie er de volgende keer 6 hadden. Hoop dat jullie de cryo's niet nodig hebt, en het blijven er toch 2, dus nog 2 keer een kans.

Ja zeker nog 2 kansen! Moet even mijn andere knop omzetten daarvoor...

Geplaatst

Wat gebeurt er met dit bankje?? Dit gaat niet goed!

DeeDee: wat erg meid!! Sterkte!

Eslief en Colle: veel succes met testen morgen!

Bedankt nog voor jullie succeswensen. We waren al vroeg op pad omdat ik eerst acupunctuur had en we daarna nog 1,5 uur moesten rijden naar Düsseldorf. De terugplaatsing was verschrikkelijk! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb een achterover gekantelde baarmoeder en de arts kreeg het katheter niet de bocht omhamerslag. Het duurde zo lang en uiteindelijk heeft hij zelfs een tang moeten gebruiken....wat ie daarmee precies heeft gedaan weet ik niet maar het deed verrekte zeer! En die volle blaas werkt dan ook niet echt mee....Maar goed, ik heb er twee teruggeplaatst gekregen...een morula en een blasto. Over 10 dagen mag ik testen......duimduimduim

Geplaatst

Hai Mandy, dus voor jou breken de spannende wachtdagen nog aan. Pffff. Maar wat heb je mooie embry's terug gekregen zeg...dat moet toch wel goedkomen!!! Dat van het terugplaatsen ken ik zo goed...bah bah. Mijn baarmoeder ligt ook altijd gekanteld...ook als ik voor een volle blaas zorg. De stoel waar ik op lig kiepen ze dan helemaal de lucht in (zo'n automatische). Heel genant zo met je kont richting plafond hahaha. Maar idd geen pretje vooral als ze met het rietje ook nog eens verschillende plekken raken.

Maargoed...je hebt ze lekker veilig in je buik en nu maar duimen duimen duimen dat ze zich lekker goed gaan innestelen. En veel granaatappelsap drinken (healthy people) schijnt goed te zijn voor de vruchtbaarheid, innesteling.

Tot toi toi met wachten.

lfs Colle

Geplaatst

Helaas.. de test is nu weer een schaduwstreepje.. het is echt over.. ergens wist ik het wel maar wilde het niet weten.. vanochtend nog een dikke streep en nu nauwlijks te zien.. ingenesteld is het dus wel en toen is het ergens mis gegaan.. het is zonde.. in nov gaan we voor poging 4.. iedereen veel succes op de wachtbank ik wip nog wel langs om te kijken hoe het jullie vergaat.. maar iets minder vaak:)

Geplaatst

Hé Colle, Ik ben dus niet de enige die helemaal omhoog gekanteld wordt op de stoel .......ik .had er ook nog een grote lamp op staan. De arts zat nog net niet met zijn hoofd erin ;-) Maar goed, ze zitten er en nu is het "gewoon" wachten. Voel me heel relaxed...nog wel!

Eslief: balen meid. sterkte met het verwerken!

Geplaatst

*breek even in*

Eslief, ik heb je testen gevolgd de afgelopen dagen en wat ben jij weer heen en weer geslingerd tussen verschillende emoties. Ik had het zo gehoopt voor je, maar nu dus echt over helaas.

Balen meid. Veel sterkte! Dikke knuffel.

*breek weer uit*

Geplaatst

Ook ik herken je verhaal Mandy, mijn eerste tp hebben ze het 4 keer geprobeerd. Nog een echo er tussendoor om te kijken welke 'route' genomen moest worden. Nu staat het gelukkig in het dossier en pakken ze direct de juiste spullen.

Maar fijn dat er nu 2 in zitten en je lekker mag broeden. En maar 10 dagen wachten is ook wel een pluspunt...

Dikke knuffel Eslief! Sterkte!

Geplaatst

** ik breek ook even in**

eslief wat ontzettend ellendig! sterkte!

alle andere meiden heel veel succes en voor hen met ook een negatieve test, ben lief voor jezelf en probeer de moed te behouden!

Geplaatst

Tnx meiden:)

@kim ja deze keer komt het echt hard aan.. autz.. maar ik heb het eigenlijk al opgegeven na dat het vloeien begon en toch hou je hoop.. getsie ben er ff naar van.. ik ga lekker op vakantie en dan vol frisse moed naar poging 4

Geplaatst

Lieve lieve Eslief, is deze poging dan echt voorbij??? Morgen nog de bloedtest toch?

Argh wat is het frustrerend....

Dikke knuffel voor jou!!

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden