Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Hope: nee hoor dat kan niet. Na de eisprong (punctie) sluit de baarmoedermond zich helemaal. Daar krijg jij zo'n capsule niet ingedrukt. Niet twijfelen aan jezelf hoor. Jij hebt echt niets fout gedaan!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry voor mijn late reactie. Ik had niet eerder de mogelijkheid om te reageren. Dit is mijn test...maar vind het doodeng en voel me erg onzeker hoor.

Ik zit nu steeds te denken: zou er toch niet nog een spoortje pregnyl waarneembaar zijn??? pfff om gek van te worden.

Geplaatst

Colle: gefeliciteerd!!! Dat ziet er goed uit! Van die Pregnyl weet ik het niet hoor.....das nu 5 dagen geleden hè! Ik zou nog even een keer een bloedtest laten doen maar het kan bijna niet missen dat het goed zit hoor!!

Geplaatst

@Deborah: ik heb 22 september de uitgangsecho en begin die week met spuiten. Ik ga cetrotide en Gonal F spuiten. Het klinkt alsof je het spuiten niet tegen vindt vallen. Klopt dat?

Ik ga aan mijn eerste ICSI beginnen.

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 620]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]1e afspraak[/TD]

[TD]tp:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 aug[/TD]

[TD]5 sept[/TD]

[TD=align: center]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD]27 aug[/TD]

[TD]8 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]30 aug[/TD]

[TD]11 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e IVF [/TD]

[TD][/TD]

[TD]30 aug[/TD]

[TD]12 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD]31 aug[/TD]

[TD]12 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Colle[/TD]

[TD]5e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 sept[/TD]

[TD]12 sept[/TD]

[TD=align: center]JA[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]3 sept[/TD]

[TD]17 sept[/TD]

[TD=align: center]JA[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD]7 sept[/TD]

[TD]21 sept[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Maaike77[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD]10 sept[/TD]

[TD]22 sept[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]11 sept[/TD]

[TD]21 sept[/TD]

[TD=align: center] JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Deborah40[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie[/TD]

[TD=align: center][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wishful Thinking[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]22 sept uitgangsecho[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

mama-in-love: jij bent hartstikke zwanger hoor. Die testen zijn niet te missen.

Mandy: ja klopt maar het was een kleine hoeveelheid 1500 IE Deze heb ik zondag gespoten.

Vandaag is het 2 weken geleden dat ik de punctie had.

Heb al het ziekenhuis gebeld, sowieso voor het maken van een eerste echo (dit omdat ik al eens een BBZ heb gehad)

Had en of andere doos aan de lijn...word straks terug gebeld.

lfs Colle

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5808[/ATTACH]

Sorry voor mijn late reactie. Ik had niet eerder de mogelijkheid om te reageren. Dit is mijn test...maar vind het doodeng en voel me erg onzeker hoor.

Ik zit nu steeds te denken: zou er toch niet nog een spoortje pregnyl waarneembaar zijn??? pfff om gek van te worden.

Yessss gefeliciteerd lieverd hèhè, dat doet me goed.

nu zit je samen lekker ruim op de loungebank met mama in love

mandy en Eslief bedankt voor jullie berichtjes

Ruim genoeg?

Geplaatst
mama-in-love: jij bent hartstikke zwanger hoor. Die testen zijn niet te missen.

Ik hoop het.

Zojuist weer een inlegkruisje verwisseld... Voornamelijk oud bloed maar bij afvegen toch weer wat helder... Pfff...

Geplaatst

Eslief...heel veel sterkte voor vanmiddag. Ik denk aan je en ik ga heel hard duimen draaien voor je.

Mama in love: Ik vind je testen echt heel duidelijk hoor. En onthoud ik heb bij de zwangerschap van K.ian ook bloed verloren maar bleek ook zwanger te zijn. Alles is beter doorbloed dus er hoeft maar een vaatje te springen en je bloed. Of misschien is dit 1 embryotje die niet goed ingenesteld was en zit die andere gewoon lekker op zijn plekje??

Op de hoeveelste wachtdag zit je? Hoeveelste dag na TP?

Geplaatst

Er is er maar 1 teruggeplaatst. Ik zit op wd 9 vandaag.

Ik wacht het maar af... Kan niets anders doen.

Morgen doe ik weer een testje en dan zien we wel of het duidelijker of lichter wordt...

Geplaatst

mama in love: kan het geen pregnyl meer zijn?

Zo duidelijk was mijn streepjes test vanmorgen (een goedkope midstream van internet) niet hoor. De digitale gaf het wel met een minuut aan.

Waarom gooi je er geen Clearbleu tegenaan?

Geplaatst
mama in love: kan het geen pregnyl meer zijn?

Zo duidelijk was mijn streepjes test vanmorgen (een goedkope midstream van internet) niet hoor. De digitale gaf het wel met een minuut aan.

Waarom gooi je er geen Clearbleu tegenaan?

Clearblue heeft geen zin. Die zei 3 dagen geleden al positief en sinds dien zijn de streepjes alleen maar donkerder geworden dus meer HCG

Pregnyl heb ik niet gebruikt...

Maar 1 ding... afwachten

Geplaatst

De eerste keer dat ik de naald zag, had ik het psychisch moeillijk, daar moet je je echt overheen zetten en ik heb gemerkt dat het niet echt pijn doet of moeilijk is als ik het rechts of links net onder mijn navel doe en als ik niet te gespannen ben. De triptofem heb ik nooit last van van Festimon soms branderig. En op de bad days dat je het toch voelt duurt dat eigenlijk maar 1 minuut ofzo, ik denk dat als je er ontspannen bij kan blijven dat je niets voelt.

@Deborah: ik heb 22 september de uitgangsecho en begin die week met spuiten. Ik ga cetrotide en Gonal F spuiten. Het klinkt alsof je het spuiten niet tegen vindt vallen. Klopt dat?

Ik ga aan mijn eerste ICSI beginnen.

Geplaatst

Daar ben ik het hélemaal mee eens, de spanning spat bijna van het scherm, hier nog eentje die zal duimen voor jullie!!!!:positive energie:

Wat een spanning in dit topic zeg! Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil iedereen heel veel kracht toe wensen en ik duim voor een heel veel positieve berichten 
Geplaatst

Mama in love: wat ernorm frustrerend. Dikke posieve testen dus je bent gewoon super zwanger...alleen moet dat bloeden nu gaan stoppen!!! Ik hoop dat de testen alleen maar donkerder blijven worden en je maandagochtend iemand te pakken krijgt in het ziekenhuis.

Hier ook nog wel even spannend hoor...pffff. Ik ben er nog niet helaas. Maandag moet ik van het ziekenhuis nog een test doen. Het KAN (kans is klein) maar het KAN dat de pregnyl (de 1500 IE van zondag) nog sporen achter laat.

Ik zelf denk van niet maar we kunnen nog niks uitsluiten.

Zenuwslopend dit.

Geplaatst

Colle, ik denk echt wel dat je zwanger bent! 1500 eh pregnyl blijft 3 a 4 dagen in je bloed. 10.000 eh was er bij mij op dag 10 altijd al uit. En het het lijkt me stug dat als je met de cb test 1-2 weken krijgt te zien dat dit van de pregnyl is! Wanneer is je officiële test datum eigenlijk?

Geplaatst

Ik dacht eerst dat dat vandaag was. Maar blijkt dus 14 dagen na de terugplaatsing te moeten. Ik heb getest 14 dagen na punctie/bevruchting.

Maandag dan nog maar een keer.

Geplaatst

Maar dan zit er ECHT geen pregnyl meer in je lijf hoor!

Dat is 5 dagen na de tp wel uit je lijf!

Ik testte bij een verse ook altijd 6 dagen na tp voor het eerst positief en dan was ie op dag 5 wit.

Geplaatst

Ik hoop het mama in love :S Lijkt mij ook sterk dat het nog kan aanslaan op de test. Maarja omdat het ziekenhuis wil dat ik maandag nogmaals test zit er niks anders op. Word er wel beetje onzeker van merk ik. Na maandag hopelijk meer rust en dringt het wat beter tot me door.

Geplaatst

Nou meiden ga ik het toch weer spannend maken. Gisteravond op de test een opgedroogd streepje. Nu was mijn zelfbeheersing wel op dus net nog een keer getest, en jawel een streepje. Nog niet heel erg duidelijk. Maar een streepje pffff morgenochtend nog een keer testen met de kruidvat 2v5 en dan zondag maar een clearblue denk ik of maandag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden