Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden. Uitnodiging van het andere ziekenhuis is binnen. Op naar onze derde icsi poging. Ik zit nu onder een andere. Er lazen te veel mensen met mij mee die wisten wat voor naam ik had.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dankjewel hope&faith, nee bloed niet meer. En bij inbrengen van utro zag ik ook al niets. Dus hoop maar dat het innesteling is.

Ik merk echt dat ik het even nodig heb om met iemand te praten, ook als we wel zwanger zullen zijn, want ook dat brengt natuurlijk weer andere angsten met zich mee...

Lieve vlindermama, je hebt het nodig om er over te praten, zo helpt het je met het plaatsen van je emoties tov het rationele tov het onzekere.

ik hoop zo dat je zwanger bent, laten we daar vanuit gaan xx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Hallo meiden. Uitnodiging van het andere ziekenhuis is binnen. Op naar onze derde icsi poging. Ik zit nu onder een andere. Er lazen te veel mensen met mij mee die wisten wat voor naam ik had.

Welkom orchidee30, wanneer heb je de uitnodiging?

Geplaatst

Meiske74: Ik vind het zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je zwanger bent. Dat jullie dochter een broertje krijgt.

Ik weet niet of je mij nog kent maar ik zat in het augustus2010 mama topic en op het oktober/november2009 wachtbankje. Heb toen ook jullie vreselijke periode van de geboorte en het verlies van jullie 2 mooie jongetjes meegelezen en je gesteund met de andere topic meiden.

Doet me zo goed te lezen dat het goed met je gaat.

Geplaatst
Meiske74: Ik vind het zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je zwanger bent. Dat jullie dochter een broertje krijgt.

Ik weet niet of je mij nog kent maar ik zat in het augustus2010 mama topic en op het oktober/november2009 wachtbankje. Heb toen ook jullie vreselijke periode van de geboorte en het verlies van jullie 2 mooie jongetjes meegelezen en je gesteund met de andere topic meiden.

Doet me zo goed te lezen dat het goed met je gaat.

Hoi Colle,

dank je wel voor je lieve woorden, ik moest even denken maar ik herinner me jouw naam inderdaad!!

helaas is er ook veel uit die zwar(t)e periode geblocked zeg maar....er is zo ontzettend veel gebeurd maar hier op het forum enorm gesteund!

En dan zijn jullie ook weer " bezig", geweldig! Heel veel succes, ik hoop op nog een heel mooi wondertje voor jullie!

Geplaatst

Gaan we weer.... Mijn testen worden lichter :(

Het verschil is nog niet groot maar aangezien ik gisteren niet getest heb zou hij vandaag echt donkerder moeten zijn maar helaas is die van eergister iets donkerder :(

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5813[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5812[/ATTACH]

Nou, welke is het donkerste en welke het lichst?

Lieve mama in love, volgens mij is de bovenste het donkerste, maar iedere test staat op zichzelf.

het hoeft niet perse te betekenen dat je de conclusie afname hcc daaruit kunt trekken.

ik weet niet of je nog een bloedtest gaat doen, maar deze kan je altijd zelf aanvragen bij de huisarts.

of bij het zkh, dan weet je het zeker.

sterkte dikke knuff en geniet van je zwangerschap.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Nou, voor mij is het geen goed teken. Na 2 dagen testen en dan een lichtere test is niet goed :(

Woensdag had ik zowieso al een afspraak staan om bloed af te laten nemen maar goed ook daar zal ik niet veel wijzer van worden tenzij het ineens heel snel minder wordt maar dat zie ik morgen dan ook wel aan de test.

Ik baal wel maar ja...niets aan te doen...

Geplaatst

Ik ben t met hope eens mama in love! Het zegt echt niks. Je steep is ietsjes lichter maar echt te verwaarlozen. Iedere test test hem weer anders. En soms worden ze gewoon ook echt niet donkerder. Ik heb dat deze zwangerschap dus precies t zelfde gehad verlies de moed niet meid!

Geplaatst
Nou, voor mij is het geen goed teken. Na 2 dagen testen en dan een lichtere test is niet goed :(

Woensdag had ik zowieso al een afspraak staan om bloed af te laten nemen maar goed ook daar zal ik niet veel wijzer van worden tenzij het ineens heel snel minder wordt maar dat zie ik morgen dan ook wel aan de test.

Ik baal wel maar ja...niets aan te doen...

Lieverd, ik begrijp je reactie en wil helemaal niet zeggen hoe je je moet voelen, Bianca geeft aan dat ze dit ook heeft gehad.

probeer vertrouwen te houden, ondanks de rollercoaster van emoties.

ga in gedachten alvast op deze bank zitten, kopje thee erbij, huur zelfs een masseur voor je in en voor de andere dames.

kop op lieverd,

Geplaatst

@ Bianca, wat leuk dat je met ons mee kijkt en lief dat je je ervaring deelt.

hoe gaat het met je zwangerschap? Zie dat je over een paar weken uitgerekend bent, spannend.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hoi Hope&Faith,

Er zijn er een paar die ik heel trouw volg omdat ik zo enorm hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen raken van een klein wondertje!

Ik vind jou iedere keer zo lief en positief naar andere vrouwen toe dat zal iedereen veel steun bieden!

Hier gaat alles goed.

Het aftellen is begonnen.

Ik word ingeleid en heb al de datum dus het aftellen is nu echt begonnen. .het is enorm onwerkelijk en kan me nog steeds niet voorstellen dat ik straks ga bevallen van een levend kindje!! Maar we gaan er voor!!

Geplaatst

Heey Bianca, dat vind ik lief van je.

Ik heb zelf ook heel veel aan de meiden.

dan ga je zometeen heerlijk de feestdagen in, is toch anders specialer lijkt mij.

geniet van je laatste weken.

voor nu een fijne zondag

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Mama in love het hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar voel de onzekerheid met je mee. Mijn test is vandaag ook lichter, dus ben bang dat het hier weer valse hoop was :(

@Vlindermama met iemand praten kan ik ook alleen mee aanraden, het heeft mij heel erg goed gedaan. En merk dat ik in dit traject nu ook sterker in mijn schoenen sta.

Geplaatst
mama in love ik lees nu dat de kruidvat testen ook lichter worden als je hcg te hoog is voor de test. Dus in jou geval misschien gunstig!

Écht waar??

Dit is de foto droog:

[ATTACH=CONFIG]5815[/ATTACH]

Geplaatst
Écht waar??

Dit is de foto droog:

[ATTACH=CONFIG]5815[/ATTACH]

Lees inmiddels meerder dingen maar genoeg vrouwen waarbij de test lichter werd en die nu een kindje hebben. Dus de hoop nog niet opgeven.

Geplaatst

Mama in love: denk echt dat het wel goed zit hoor. Ik vind de testen nieteens echt duidelijk lichter worden. Je bent gewoon zwanger. Maar doe het je zelf niet aan om iedere keer de streepjes te gaan vergelijken..daar word je alleen maar zenuwachtig en gestrest van en dat is ook niet goed. Je zult zien dat je HCG bloedwaarde woensdag heel mooi zal zijn.

Nog even volhouden ik duim voor je en denk aan je.

Kijk ik heb makkelijk praten ik weet. Ik ben zelf ook nog steeds erg zenuwachtig en voel een lichte stress hoor. Morgen ook weer een test om vervolgens een echo afspraak te maken. Bij mijn ziekenhuis doen ze niet aan bloedtesten al zou ik dat eigenlijk best graag willen :) Ben nu ook ineens heel bang dat mijn test morgen ineens NIET zwanger aan gaat geven.

Vind het allemaal zo eng.

En oh ja...weer een kwaal erbij...een hele verelende. Obstipatie....mijn god ik dacht dat ik dood gevonden zou worden op de wc.

Geplaatst

Mama in love, ik denk dat je ook nog niet van het loungebank valt hoor! En ik weet niet of je wel echt blind moet staren op de streepjes zelf, want ik denk idd ook dat toch iedere test net iets anders kan kleuren!

Ik blijf duimen!!!

Ikzelf heb toch sinds gisterenochtend helderrood bloedverlies. Heel lichtjes, maar het is er wel en nu ook menstruatiepijn, althans zo voelt het... Maar dat kan toch niet al zo vroeg?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden