Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Madelin gefeliciteerd!!!! Stephanie ook supergaaf! Op naar de echo!!

Pigster heb je al wat besloten?

Veel succes met de punctie lijntje!

Rest ook succes met prikken en tp!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@amf... Eerst afwachten of de laatste embryo van onze eerste poging goed ontdooit... Ik vind het super spannend!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ha dames,

Ik kom net terug uit de kliniek en de punctie is niet goed gegaan.

Er was maar 1 follikel te gebruiken maar er zat geen eitje in, of hij was al weg?

Dus geen terug plaatsing maandag en nu weet ik het ook niet meer wat we nog zouden kunnen doen.

Eerst maar even bijkomen van de punctie, wat een gedoe allemaal!

Stephanie, gefeliciteerd! Geniet van jullie nieuws!

Fijn weekend voor iedereen!

Geplaatst

@lijntje. Wat heftig..... Sterkte

Vanmiddag m'n laatste embryo uit m'n eerste icsi poging laten terugplaatsen.

Mijn 5 e terugplaatsing, nu is het compleet uit m'n handen. Er is niets wat je echt kan doen om te zorgen dat het goed gaat. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. ik was vanmiddag al blij dat deze embryo ook goed is ontdooit, en dat hij geen cellen heeft verloren door het ontdooiproces.

Succes meiden

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

@lijntje: ohhh wat een vreselijk nieuws voor jullie. Sterkte voor jullie beiden.

@emmiline: succes met het wachten!

@stephanie: wat een goed nieuws. Nu is het echt bevestigd.

Jeejtje wat een hoop zwangere ineens hier. Super natuurlijk!

Hier wachten we echt tot woensdag. Ben er benieuwd of mn lichaam al weer een beetje terug bij normaal is. Geen idee hoelang het duurt voordat al die hormonen uit mn lichaam zijn.

goed weekend allemaal! En succes met wachten en spuiten....mocht iemand dat nog doen haha. Geen idee meer

Geplaatst

@lijntje wat vreselijk heel veel sterkte!

Emmiline fijn dat ie goed ontdooit. Spannend nu de wachtweken in!

Geplaatst

Hoi Pigster! Haha dat is geen antwoord op mijn vraag! Hier gaat het goed. Hondsberoerd en donderdag weer echo, hoop zooooooo enorm dat het goed blijft gaan en dat ik er ook eens "makkelijk" vanaf kom met 1 icsi ipv 4

Geplaatst

@lijntje wat vervelend.... sterkte!

@Emmiline nu maar afwachten. Ik ga voor je duimen!

@amf heel veel succes vandaag! 4 bevruchtingen wat goed zeg!! :-D

Volgende week zaterdag mag ik beginnen met mijn eerste spuit. Nog even geduld dus..

heb al 2 dagen buikgriep. Hoop dat dit niet een negatieve invloed op het traject heeft ivm het slikken vd pil en de werking daarvan :-/

Succes allemaal!

Geplaatst

Volgende week zaterdag mag ik beginnen met mijn eerste spuit. Nog even geduld dus..

heb al 2 dagen buikgriep. Hoop dat dit niet een negatieve invloed op het traject heeft ivm het slikken vd pil en de werking daarvan :-/

Succes allemaal!

Geplaatst

Succes allemaal!

Geplaatst

Ukje is binnen boord en hopen dat ie blijft plakken de andere drie waren nu nog niet goed morgen gaan ze er nog een keer naar kijken en als ze goed zijn gaan ze de vriezer in nog even spannend over een week of anderhalve week krijg is dan een brief thuis!!

Geplaatst

@acj: ohhh wat fijn dat je volgende week dan ook eindelijk mag beginnen. Een week is zo voorbij.

@amf: succes met de wachtweken. Hopelijk blijft hij/ zij lekker plakken.

Hier helaas nog steeds ongesteld. Heb gewoon extra maandverband moeten kopen haha. Ik had niet meer gehaald, maar nu ligt er weer genoeg. Baal er wel van hoor dat het nu zolang moet duren.

Hoe gaat het verder met alles dames?

Geplaatst

@amf. Mooi dat je een tp hebt gehad... Nu is het wachten en afwachten op goed nieuws... Ik hoop dat je vorige embryo's ook in goede staat ontwikkelen voor in te vriezen!

@acj1984. Dank je wel

@olijfje_76. Hoeveelste wachtdag zit jij? Hoe voel je je?

Hier alles rustig aan.... Beetje moe van de spanning van gisteren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

ACJ jij mag al bijna, je bent er vast aan toe inmiddels! Nu die pil nog even binnen houden

AMF jippie, ukkie mee naar huis Jij ook welkom bij de wachtclub!

Tammy wat cool dat het afzwemmen eraan zit te komen En spoel al die hormonen er maar lekker uit, weer even je eigen lijf op orde.

Emmiline ik zit nu op dag 12 na de punctie, dus het gaat erom spannen nu. Mijn buik trekt een beetje en ik ben soms een vleugje een soort van misselijkachtig (of is dat psychisch?!?).

Geplaatst

Lijntje: heftig zeg... Sterkte.

amf: welkom in de wachtweken. Wanneer mag je testen?

Olijfje: ik herken het helemaal. Ben sinds 2 dagen soms in vlagen misselijk en sinds vandaag erge hoofdpijn. Ook ik vraag me af is dit psychisch, utrogestan of de eerste symptomen van een zwangerschap. Pfff ben blij als het 1 maart is. Zag dat jij eerder mag testen. Het schiet al voor je op! Spannend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden