Ga naar inhoud

Toch ook maar aangemeld

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@marina

Je hoort pas na een bevalling of je bent uitgeloot dus die vraag zal wel blijven hangen.

Is toch niet erg dat je pas rond 23.30 gespoten hebt hoe laat had je het anders gewild dan je mag een een beetje schommelen kwa tijd omdat je af en toe ook niet thuis bent en niet overal wilt spuiten.

@tien oh echt dus bij jou was het een succes ik wou dat ik mocht kiezen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 814
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zal nooit weten of het daar aan heeft gelegen, maar vond het in ieder geval een fijn idee. Daarvoor wel ook al een paar terugplaatsingen gehad zonder AH en zonder resultaat.

Geplaatst

Heb je een goeie zwangerschap gehad?

Moest vandaag contact opnemen met Zwolle kreeg elke keer een antwoord apparaat er aan en moest aan de lijn blijven werd het contact telkens verbroken, contact gehad met de kliniek zou gebeld worden hele tijd de telefoon in de gaten gehouden heb ik door me werk twee over gemiste oproep anoniem kun je niet terug bellen heel vervelend als ze dan ook nog geen voicemail in spreken nog vervelende hopen dat ze me morgen terug bellen

Geplaatst

Hebben ze je teruggebeld liantje? Wat een spanning zeg.

Ik ga duimen dat alles goed komt..weekend en dan nog weekje en kan je beginnen!

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Geplaatst

Ze hebben mij terug gebeld spannend hoop dat ik uit geloot word. Gister begonnen met de deca en vrijdag 6-11 controle of ik mag beginnen met de stimulatie .

Hoe gaat het met jou Danlon

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben Ash, 30 jaar en heb morgen mijn eerste punctie (heel spannend).

Aangemeld op de site vanwege de nieuwsgierigheid en de ervaringen te lezen van anderen die ook via IVF zwanger proberen te worden.

Groetjes

Geplaatst

@ash, welkom en hoop dat je punctie is meegevallen!

@liantje, gaat op zich wel oke..erg onrustige moment..zit rond de datum dat het vorige keer mis ging...nog even komende week doorkomen dan zijn we verder 😊

Geplaatst

@danlon het ging wel ja. Niet super, zat vol spanning. Uiteindelijk zijn er 10 eitjes verkregen. Woensdag word ik gebeld voor de terugplaatsing.

Groetjes

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

@danlon dit is mijn eerste keer. Ik weet ook niet hoeveel 'goed' zijn van de 10 eitjes. Er wordt woensdag 1 terug geplaatst.

Geplaatst

@ ash, nee snap ik maar 10 is al een goede score hoor! En ook al is het de eerste keer(en hopelijk blijft het daar bij) ik vond elk stapje spannend, nog steeds!

Geplaatst

@danlon ik probeer er niet al teveel mee bezig te zijn, maar toch doe ik het onbewust haha.

What's your story?

Geplaatst
@ ash, nee snap ik maar 10 is al een goede score hoor! En ook al is het de eerste keer(en hopelijk blijft het daar bij) ik vond elk stapje spannend, nog steeds!

Ik hoop trouwens ook dat 1x genoeg is maar je weet maar nooit.

Geplaatst

@ash Haha natuurlijk! Zeker als je in dit traject zit hoor! Iedereen zegt niet mee bezig zijn...dat kan echt niet!

Mijn story...de situatie voor t starten staat aan het begin van dit topic..in feb posi test..11wk1dag zwanger en hartje gestopt...ik heb 1 poging gehad, 10 eitjes, 9 bevrucht..alle cryos goed ontdooid.. Elke keer 2 tp. In april curretage gehad, in juli nieuwe poging mislukt... September poging, gelukt..kortom..nu stress, morgen echo en zit ik op 10w5d..blijft spannend, zeker met mn afwijkende baarmoeder.... Dit is t in t kort😉

Geplaatst
@ash Haha natuurlijk! Zeker als je in dit traject zit hoor! Iedereen zegt niet mee bezig zijn...dat kan echt niet!

Mijn story...de situatie voor t starten staat aan het begin van dit topic..in feb posi test..11wk1dag zwanger en hartje gestopt...ik heb 1 poging gehad, 10 eitjes, 9 bevrucht..alle cryos goed ontdooid.. Elke keer 2 tp. In april curretage gehad, in juli nieuwe poging mislukt... September poging, gelukt..kortom..nu stress, morgen echo en zit ik op 10w5d..blijft spannend, zeker met mn afwijkende baarmoeder.... Dit is t in t kort😉

Wow heftig verhaal en dan kom ik net kijken. Ik hoop dat alles goed komt voor jullie. Fingers crossed

Geplaatst

Hopen wij ook! Ben wel iemand die het liever gelijk heeft dan later... Kan het wel relativeren..maar krijg daar hulp bij hoor

Geplaatst
Hopen wij ook! Ben wel iemand die het liever gelijk heeft dan later... Kan het wel relativeren..maar krijg daar hulp bij hoor

Ja ik snap het. Ik heb niemand in mijn omgeving die ivf heeft geprobeerd, vandaar dat ik beetje via Internet ging zoeken naar forums om wat wijzer te worden. Tot nu toe gaat het goed en ben ik positief ingesteld. Het proces tot nu toe gaat ook best snel. Alleen denk ik dat het gaat kriebelen na terugplaatsen om te testen. Ik moet nog om de 3 dagen pregnyl prikken, dus pas 20 november kan ik testen volgens ziekenhuis, 19 dagen na de punctie.

Geplaatst
Ja ik snap het. Ik heb niemand in mijn omgeving die ivf heeft geprobeerd, vandaar dat ik beetje via Internet ging zoeken naar forums om wat wijzer te worden. Tot nu toe gaat het goed en ben ik positief ingesteld. Het proces tot nu toe gaat ook best snel. Alleen denk ik dat het gaat kriebelen na terugplaatsen om te testen. Ik moet nog om de 3 dagen pregnyl prikken, dus pas 20 november kan ik testen volgens ziekenhuis, 19 dagen na de punctie.

Dat had ik net zo...ja mijn moeder toen ik 10 was en dat was heel wat jaren terug. En ik heb afwijkende baarmoeder en man slecht zaad...niemand die dat zo heeft. Hier kan je toch alles een beetje delen en vooral herkenning krijgen voor elk klein dingetje wat je voelt na de terugplaatsing. Elk ziekenhuis heeft wel ander protocol natuurlijk..

Oef lastig! Met pregnyl moet je ook echt niet eerder testen..dat geeft positieve test terwijl t dat misschien niet is😊 vals positieve testen..dus volhouden straks! Moet je ook plat daarna! Ik ben een van de weinigen hier die van t ziekenhuis 5 dagen plat en rustig aan moet doen na tp..

Geplaatst
Dat had ik net zo...ja mijn moeder toen ik 10 was en dat was heel wat jaren terug. En ik heb afwijkende baarmoeder en man slecht zaad...niemand die dat zo heeft. Hier kan je toch alles een beetje delen en vooral herkenning krijgen voor elk klein dingetje wat je voelt na de terugplaatsing. Elk ziekenhuis heeft wel ander protocol natuurlijk..

Oef lastig! Met pregnyl moet je ook echt niet eerder testen..dat geeft positieve test terwijl t dat misschien niet is😊 vals positieve testen..dus volhouden straks! Moet je ook plat daarna! Ik ben een van de weinigen hier die van t ziekenhuis 5 dagen plat en rustig aan moet doen na tp..

Ik heb afgesloten eileiders etc, ze hebben geprobeerd het te herstellen, maar niet gelukt. Mijn vriend's zaad is in orde. Ja ik had al gelezen dat pregnyl positieve uitslagen geeft haha. Laatste dag dat ik dat moet spuiten is 10 november zo uit me hoofd gezegd. Ik hoef niet plat te gaan na de pregnyl of terugplaatsing. Kan gewoon de dagelijkse dingen doen.

Geplaatst

Ahh das ook niet niks! Gelukkig dan alleen afgesloten en functioneren ze nog gewoon.

Wel fijn dat je de gewone dingen kan doen..heb je tenminste wat afleiding 😊alhoewel al die medicatie je wel blijven herinneren 😉

Geplaatst
Ahh das ook niet niks! Gelukkig dan alleen afgesloten en functioneren ze nog gewoon.

Wel fijn dat je de gewone dingen kan doen..heb je tenminste wat afleiding 😊alhoewel al die medicatie je wel blijven herinneren 😉

Ja ik voel nog wel een soort van druk als ik ga zitten etc, niet bepaald pijn maar dat zal wel normaal zijn na zo'n ingreep. Ik ga ieder geval voor je duimen dat alles goed gaat.

Geplaatst
Alles was goed hoor...ren zwaaiend kindje gezien!

Wow superleuk! Ik heb last van een opgezette buik en had vanmiddag zware steken in mijn onderbuik. Weet niet of dat door de punctie komt. Morgen als ik in het ziekenhuis ben vraag ik het na.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden