Ga naar inhoud

Wie start er eind juni/juli?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Yes! Vandaag weer een goede echo. Mn baarmoeder doet het weer goed...maandag nog controle en dan als alles goed is woensdag tp.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow spannend 😊

Uh dan kijken ze Hoe je doorbloeding is en brengen ze meer energie in je lijf voor je zwangerschap met behulp van naalden doet geen pijn, ik weet ook niet of het helpt maar heb er alles aan gedaan😊dus dacht mis een tip voor je omdat evt nog te gaan doen

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

Zoo spannend danlon dan lekker broeden en die vreselijke wachtwk 😣 maar als je positieve test hebt dan denk je ook elke x wordt toch niet ongesteld 😕

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

super fijn danlon..een gerustellend idee dat alles weer goed lijkt te werken.. en fijn dat je nog maar een weekje hoeft te wachten..hopen dat het virus voorlopig nog even blijft heersen..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Heeft iemand van jullie ook bioresonantie gedaan? Ik vind accupunctuur eng met die naalden haha...maar vraag me af op bioresonantie mag na tp..verschillende dingen op internet gelezen..

Ja sunitha inderdaad! Ik zat vorige keer zelfs in wk 11 nog te kijken of er geen bloeding kwam 😉 ook bij mn mk geen bloeding, dat was wel vreemd.. Ik wil nu gewoon 9 maanden geen bloeding meer!!

Geplaatst

ja ik zal er eens met mijn partner ook over hebben en even wat info opzoeken baad het niet dan schaadt het niet toch!

Geplaatst

Hallo dames ik heb ook acupuntuur gedaan en dacht ook baat het niet schaad het niet en ik heb het tussen de punctie en tp gedaan dat had het meeste effect zei mijn acupuncturist ook alle vrouwen die bij hem waren geweest waren zwanger geworden en ook ik hoor daar nu bij

En je voelt echt niks van de naalden en maar zo denken die laatste kun je er ook nog wel bij hebben succes dames!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@Danlon & luckpat: jullie gaan bijna gelijk op. Ik moet nog even wachten, maar als ik een beetje op mn normale schema loop dan ben ik zondag ongi. Dan op dag 15 ovulatie. Dan ook een tp van een cryo.

Ik heb ook (nog) geen ervaring met acupunctuur, maar ik heb dinsdagavond mn eerste afspraak. Dus ben heel erg benieuwd en precies wat amf zegt. Baat t niet schaat t niet.

Succes dames.

Geplaatst

Knap van je tammy! Ik heb een grote angst voor naalden dus durf het gewoon niet...stom he..ben ook blij dat ik even geen medi hoef spuiten behalve nu insuline... Mijn man spuit en ik lig met een kussen op mn kop hihi

Geplaatst

Hey meiden mijn 3 maanden decapetyl zitten er bijna op! Maandag een afspraak voor mijn schema en uitgangsecho en dan kunnen we eindelijk de 9e starten met de IVF dus ik wil weer gaan mee schrijven.

Lees over acupunctuur en had ik ook graag willen doen, maar door gebrek aan energie door die fijne injecties kon ik het eigenlijk niet meer opbrengen. Maar er zijn ook Yoga oefeningen om meer zuurstof en een betere doorbloeding te krijgen. Die doe ik wel dagelijk. En voor de doorbloeding is het eigenlijk simpel met je benen in de lucht tegen een muur liggen, en voor de zuurstof tot je buik inademen, ik doe dit in bed. Diep inademen rustig uitademen, ik wordt er heel relax van en val snel in slaap. Baat het niet schaad het niet ;)

Geplaatst

Dinsdag heb ik controle echo voor punctie.

Zoals het er nu uitziet denk ik dat ik vrijdag punctie krijg. Vorige keer had ik drie eitjes waarvan twee bevrucht en terug geplaatst. Helaas....

Ben nu wel heel benieuwd naar dinsdag, hoeveel eitjes er zijn.

Thanks voor de tips Dee dee. Ik doe ook geen acupunctuur. Vind het prikken nu al niet tof.

Nog meer puncties deze week?

Geplaatst

Hallo allemaal, mn bm slijmvlies is perfect en is er klaar voor. Vanmiddag wordt ik gebeld of cryos goed zijn ontdooid en of tp mogelijk is...spannendddd

Geplaatst

Ook voor deedee en rianna veel succes.

Hier alles rustig, volgende week donderdag een echo om even te kijken. Als ik het zelf al heb uitgerekend dan 18de een tp van een cryo mits die goed ontdooid natuurlijk.

Geplaatst

Het gaat hier ineens in rap tempo, eigenlijk moest ik tot 9 juli decapetyl spuiten, dan zaten de 3 maanden erop maar ik mag nu donderdag al starten met de menopur. Was eigenlijk nog helemaal niet echt bezig met de IVF, dus voelt ineens een beetje raar....

Iedereen heel veel succes! Ik ga snel even bijlezen.

Geplaatst

Hi danlon,

ik duim voor je dat ze goed ontdooien!!

ben vanavond met de menopur begonnen. Wat een gedoe was dat weer. Ik heb namelijk vier van die ampullen nodig. Morgen spuit ik wel drie spuitjes: 2x menopur en 1x deca...

dus ik loop aardig op met deedee!

Geplaatst

Wow, we zijn met veel weer in de race. Ik ga nog even spuiten grrrr.

Morgen echo controle en als het meezit meteen cetrotide, spuitje meer of minder voor het goede doel.

Succes allemaal!! Hopelijk over een paar weken met zijn allen op een ander forum ☺

Geplaatst

hey allemaal iedereen is idd weer onderweg..succes allemaal alvast.! wij moeten zondag voor een echo en vanaf vrijdag ovulatietesten! dus waarschijnlijk volgende week 1 cryo tp

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden