Ga naar inhoud

Wie start er eind juni/juli?


Penny79

Aanbevolen Berichten

@ luckypat, balen! Inderdaad dan maar extra wijntje nemen in italie..

Gewoon vandaag even goed balen...en vanaf morgen genieten en op naar de volgende ronde..en dan gaan we gewoon met zn allen naar een adere topic!!! Dikke knuffel

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi kaatje wat jammer maar ook fijn dat jullie door kunnen. Typisch aan dit traject. Nieuwe hoop volgt snel op een teleurstelling. Ook voor jou luckypat hoop ik mee op een wonder

 

hoi penny als ik jouw verhaal lees had ik gewild dat ik in belgie was maar kan het niet meer opbrengen. Ook hier waarschijnlijk niet. Voel en zie ook niets. Morgen komen ze zelfs waarschijnlijk babykamer ophalen. We gaan verhuizen en in klein huurhuisje weinig plek. Ik waag de gok met nog 4 rietjes. Nu 1 tp uit 5, waarvan er 10 inzaten. Houden nog hoop anders gewoon nieuw bedje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ymke,

 

anders geef je jezelf een periode rust en kijk je dan verder. Even leuke dingen doen, die ene reis maken, die je nu iedere keer uitgesteld hebt, etc. Dan over een half jaartje kijk je hoe je er dan over denkt...ik heb net voordat ik zwanger werd al mijn wat grotere kleding de deur uitgedaan, die ik speciaal voor een zwangerschap had bewaard. Dus ik zou die kinderkamer er gewoon uit doen, als je er weer eentje nodig hebt, is er echt wel eentje op de kop te slaan! Geeft misschien ook wat meer rust...ik heb tussen mijn icsi 3 en vier ook een pauze gehouden en ben toen van icsi vier zwanger geworden en heb een zoon gekregen. Dus kies even voor jezelf en dat sluit beslissingen op de langer termijn niet uit!

 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, hoe voel ik mij......zwanger!😄

 

gisteren en vandaag positief getest! Morgen bloedtest in Gent, dan pas echt (volgens mij vorige Duitse arts) zeker.

 

wij zijn erg verbaasd. Voor onze zoon hadden we vier icsi's nodig en nu bij de eerste icsi meteen raak! Net of we spontaan zwanger geworden zijn! Geen lang traject met teleurstellingen eTc. Dus echt een cadeautje! Nu hopen dat de test morgen ook positief is, maar mijn lichaam zegt als dat ik zwanger ben. Vandaag al misselijk en moe geweest. Mijn tepels zijn wat veranderd en ik heb meer honger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fingers crossed voor de test morgen @Penny! Maar als je al 2x positief hebt getest zal dat ook echt wel zo zijn!

 

Ik had vandaag mijn echo om mijn eisprong/cyclus in kaart te brengen.

Alles zag er goed uit dus vervolg afspraak voor vrijdag gemaakt. Werd ik een half uur later al gebeld dat ze de dossiers nog eens bekeken hadden en dat we niet verder hoeven met de introductie maar dat we volgende week woensdag intake hebben met de arts. Was beetje overrompeld maar wel heel erg blij! Nu gaat het echt gebeuren dus...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penny gefeliciteerd! Hopen op een knallende test morgen!

 

@Moeder fijn dat je al zo snel kan beginnen! Heel veel succes

 

Vandaag bericht gekregen dat we 7 cryo's hebben, vorige keer hadden we er maar 1 dus ik was aardig in shock. Aanstaande vrijdag testen, alleen heb ik de hele dag mijn oppaskindje vanaf half 6 's ochtends. Dus ik denk dat ik pas zaterdag test.. Als ik het vol hou want het begint nu wel spannend te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Penny,

 

van harte gefeliciteerd!

 

Wow, wat voelde je al? Moe en misselijk? Wat fijn een positieve test, heel erg blij voor jullie. Ik moet morgen bloedprikken VU, nog niet ongi, maar vaak ook pas vandaag of morgen, soms wel heel moe, maar slaap ook slecht, maar verder helemaal niets. Wil al testen maar durf niet omdat ik wil dat de bloedwaardes dan ook goed zijn, maar las ik dit van jou lees dan wil ik ook testen :)

 

Moeder Fijn, weer door :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,Alles is goed! Ik heb zelfs perfecte hcg waardes!!Nu op naar de zeven weken echo!@ ymke: ik voelde bijverschijnselen van mijn vorige zwangerschap: riem die ineens irriteert (terwijl hij echt ruim genoeg is), opeens last van obstipatie, meer honger opeens, licht misselijk halverwege de ochtend, af en toe dat mijn borst ineens even pijn doet en moe...en puistjes...Ik heb altijd zelf eerder getest, een of twee dagen, dan kon ik mij mentaal op de uitslag voorbereiden... Dan moeten Ze in principe alleen bevestigen wat jij al weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penny wat geweldig!! Proficiat!

Luckypat wat enorm balen voor jou!

 

Veel liefs uit Kroatië. Ik heb helaas mijn eerste echo pas op 19 aug. Ik denk omdat m'n vaste gynaecoloog met vakantie is. Ik heb zo'n behoefte aan bevestiging! Tegen die tijd zou ik dan als alles goed is al op negen weken moeten zitten...

 

Toy toy voor iedereen!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden