Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ooh Remmir meen je niet wat een spanning. Maar wel fijn dat ze er wat aan kunnen doen. Was al bang gister hoorde maar niks zat de hele middag en avond te kijken of je een berichtje had achter gelaten.

Hoe gaat het nu met jullie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja eslief.. dat hadden wij gister ook. Vooral de echostik te lang op 1plek houden dan gaan je gedachtes al aan de haal. Ook al zegt ze daarna ja ziet er goed uit.. wat zijn we getekend zeg door het verleden. Het was ook nog hetzelfde kamertje van toen we het slechte nieuws kregen.

Ik heb nog wel heel wat vragen over dit alles. Op dat moment had ik geen 1 vraag en incasseerde wij alles.

Maar goed verder doet ze het heel goed. En is er geen reden dat ik bang hoef te zijn haar ook kwijt te raken. En dat geeft heeel veel lucht

Dus liantje vandaag gaat het al zoveel beter. En morgen durf ik het vast los te laten en weer volop te genieten!

Het is en blijft een wonder.. ongelofelijk

Geplaatst

Hoi dames vraagje aangezien jullie al eerder zwanger zijn geweest. Mijn buik voelt de hele dag zo strak is dat normaal voel haar wel bewegen.

Geplaatst

Ja dat had ik ook wel. Je kunt ook al voorweeen hebben. En als je maar iets te veel doet kun je dat ook al krijgen! Rustig aan doen. Schiet al erg op.

Geplaatst

Wist niet zo goed wat ik er van moest denken. Doe eigelijk niet veel alleen beetje huishouding. Ja nog 3 weekjes heel heel spannend pff begin het nu wel echt eng te vinden hoor

Geplaatst

Remmir wat krijgen we nou?! Wat een dag moeten jullie gehad hebben, zeg. En wat blijft de 20-wk echo toch een naar iets. Van mij mogen ze die idd zsm naar de 13 wk gaan verplaatsen. En nu...? Wat betekent het als de galblaas op een andere plek zit? Ergens ook wel bijzonder dat je tegenwoordig zoveel al zo vroeg kunt zien, misschien lopen er wel meer mensen rond die dat hebben zonder het te weten...? Nou dikke knuffel in elk geval ookal is t verder niet ernstig, tis toch iets wat je zo op je af krijgt om te verwerken.

Liantje ik had ook zo'n gespannen buik, was zo heerlijk toen de vliezen braken en die spanning eraf was. Maar als je twijfelt, even de vk bellen!! Zeker nu je al zo dichtbij komt!

Geplaatst

Hi liantje,

is dat niet gewoon een harde buik en eventueel de indeling erbij? Als het een hardebuik is, kan jeproberen je navel Zegmaar in te trekken, dan heb je er minder lastvan. En rustig aan doen!!!

succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

Liantje hoe gaat het nu? Houdt het aan?

Mee eens Olijfje! Alleen weet ik niet of je dan alles al kunt zien zoals met een 20wk echo.

Maandag weer een afspraak in eigen Z-H en heb daar een gesprek en uitleg. Op zich niet erg hoor galblaas op een andere plek. Mij gaat het om de bloedvaten. Ze moet wel goed blijven groeien.. dat is het belangrijkste!

Wij starten binnenkort met de bovenverdieping te realiseren.. wonen nu allemaal begaande grond, maar komen straks ruimte te kort. Voorlopig zal ze bij ons op de kamer verblijven.. tot boven alles klaar is. Leuk om te bedenken hoe we de slaapkamers en badkamer gaan inrichten.

Geplaatst

Hoi Remmir ik moest smiddags echt rust gaan nemen dus dan laten we dat ook maar gaan doen waren harde buiken zoals jullie ook al zeiden.

Spannend dat jullie de boven verdieping gaan aanpakken wel een mooie uitdaging en alles lekker nieuw uitzoeken.

Geplaatst

Vanmorgen gesprek gehad met gynaecoloog. En ze zegt dat er geen reden is voor bezorgdheid wat betreft bloedtoevoer. Als we de andere variant hadden gehad.. dan had het wel een probleem kunnen zijn. Dus... niets aan de hand en ik laat het los en ga shoppen en bestellen deze week mega opgelucht en heel blij!

Hoe gaat het met jou liantje?

En de rest v de dames?

Tatum voel je al iets? En willen jullie weten wat het wordt?

Geplaatst

Ooh wat fijn Remmir ben zo blij voor jullie dat jullie je heen zorgen hoeven te maken.

Shop maar lekker heb je verdiend. En wat ga je allemaal halen??

Hier zijn we aan het afwachten vandaag 38 weekjes heb het gevoel dat ze gewoon later komtze beweegt nog veel dus nog ruimte zat

Geplaatst

Jeetje 38wk alweer

Hoe gaat het met de voorweeen?

Kleertjes! Heel veel Haha.. zoveel leuks. Wij zijn zo opgelucht! Blij blij en mega trots

Geplaatst
Vanmorgen gesprek gehad met gynaecoloog. En ze zegt dat er geen reden is voor bezorgdheid wat betreft bloedtoevoer. Als we de andere variant hadden gehad.. dan had het wel een probleem kunnen zijn. Dus... niets aan de hand en ik laat het los en ga shoppen en bestellen deze week mega opgelucht en heel blij!Hoe gaat het met jou liantje? En de rest v de dames? Tatum voel je al iets? En willen jullie weten wat het wordt?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi Remmir, ik dacht eergisteren het eerste schopje te hebben gevoeld, maar heel eerlijk kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen haha We hebben toevallig vandaag de geslachtsbepaling!!!! Super spannend, lig er nu gewoon wakker van! Toch ineens wel zenuwachtig :)
Geplaatst

Het is een meisje!! Ik had heel eerlijk meer het gevoel dat het een jongen zou zijn. Maar nee, een dochter! Super leuk. Het maakte ons natuurlijk helemaal niet uit. We zitten nu lekker op onze roze wolk. Gisteren meteen wezen shoppen voor de kleine meid :)

Geplaatst

Mijn controle was weer goed bloeddruk mooi laag 11 kilo tot nu toe aangekomen. En ik kreeg nog een mooi fotootje mee van twee weken terug783d26c0a5805b45d2adbd79baab6f68.jpg

Geplaatst

Op 27-02 is onze zoon geboren. Ondanks de vroege bevalling doet hij het fantastisch.

Hij weegt 4325 gram en is 53 cm.

Vanwege mijn gevaarlijk hoge bloeddruk moest ik direct ingeleid worden . Helaas bleek tijdens mijn bevalling dat de kleine niet helemaal goed ging waardoor er een spoedkeizersnede kwam. Ook hierbij ging eea anders dan gepland en werd het tijdens de keizersnede alsnog algehele narcose.

Dankzij een geboorteplan en een fanatassch ziekenhuis heb ik toch een goed gevoel over mijn bevalling .

Zoveel jaren op moeten wachten en dus nu enorm aan het genieten.

Ik wens iedereen heel veel geluk en gezondheid . Zal nu wel minder op deze site zijn.

Voor ons begint een nieuw tijdperk! Bedankt aan iedereen die een luisterend oor waren de afgelopen maanden!

Het ga jullie goed!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man. Wat een mooi gewicht en lengte. Hoe hebben jullie hem genoemd?

Geniet van jullie tijd samen en rust lekker uit.

Geplaatst

Hope van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat alles verder goed gaat en blijft gaan. Heftig allemaal.. Wat is te vroeg? Gelukkig niet te zien aan de lengte en gewicht van de kleine man. Wat fijn en bijzonder dat jullie dit geluk ook mogen meemaken! Geniet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden