Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2017


Nikki83

Aanbevolen Berichten

Ja voel me ff zo leeg van binnen. Vind het ook super eng om naar een ander ziekenhuis te gaan laat staan een buitenlandse! En daar weer helemaal op nieuw te moeten beginnen. Was zo kwaad dat ik bij de apotheek gewoon in huilen uitbarste. Gelukkig was me moeder erbij en ben ik snel naar de wc gerend en heeft ze de medicijnen gehaald. Het is allemaal wat. Ik denk dat ze dadelijk wat vinden zoals immuunsysteem of bloedstollings probleem ofzo. En dat al onze emmy's geen enkele kans hebben gemaakt. Dus net zo goed meteen weg hebben kunnen gooien. We gaan het meemaken. Na de cryo eerst RUST. Wat lastig is want je wilt door in de hoop zo snel mogelijk zwanger te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ja voel me ff zo leeg van binnen. Vind het ook super eng om naar een ander ziekenhuis te gaan laat staan een buitenlandse! En daar weer helemaal op nieuw te moeten beginnen. Was zo kwaad dat ik bij de apotheek gewoon in huilen uitbarste. Gelukkig was me moeder erbij en ben ik snel naar de wc gerend en heeft ze de medicijnen gehaald. Het is allemaal wat. Ik denk dat ze dadelijk wat vinden zoals immuunsysteem of bloedstollings probleem ofzo. En dat al onze emmy's geen enkele kans hebben gemaakt. Dus net zo goed meteen weg hebben kunnen gooien. We gaan het meemaken. Na de cryo eerst RUST. Wat lastig is want je wilt door in de hoop zo snel mogelijk zwanger te zijn.

 

Je angst is niet vreemd, denk ik. Al het 'nieuwe' is over het algemeen eng. Je doet dit echter wel met een duidelijk doel voor ogen. Dat is niet alleen een kinderwens, maar ook je eigen gezondheid. Vertrouwen in je arts en/of het behandelteam is het belangrijkste wat er is!

 

Denk aan je!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je angst is niet vreemd, denk ik. Al het 'nieuwe' is over het algemeen eng. Je doet dit echter wel met een duidelijk doel voor ogen. Dat is niet alleen een kinderwens, maar ook je eigen gezondheid. Vertrouwen in je arts en/of het behandelteam is het belangrijkste wat er is! Denk aan je! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dankjewel juul! Toch heb ik eerst wel altijd vertrouwen daar gehad. Maar als de 7de terugplaatsing weer niet's heeft opgeleverd en ze willen geen onderzoeken doen. Dan zijn we wat mij betreft hier uitbehandeld. Jij ook veel succes nog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dag 6. Negatieve test helaas..beetje hoop heb ik nog maar de vorige x was hij al positief.

 

Hood ergens snap ik je en voel ik het zelfde.

Jij zit in Eindhoven toch? Ik in Veldhoven en hebben allebei de terug plaatsing in st Elizabeth zh in Tilburg toch

Ik denk ook wel eens zal het mis met mij zijn.

We zitten ik dit traject doordat het zaad van mijn man niet optimaal is

 

Ma begin steeds meer aan mij te twijfelen..pff.zo slopend dit steeds.

Moete al elke keer klein uurtje rijden na het zh.

Wil eik ook niet na een ander zh voor elke scheet echo paar uur rijden.

Ma hebben het er ook wel eens over gehad.

Nog 1 cryo.

En ja ergens denk ik ook. Wat zal een ander zieke huis anders doen aan het laatste stukje en dat is het blijven plakken van de emmy. Dat moet mijn lichaam toch zelf doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kvg in 1 keer 225!

 

En 010 ja klopt hihi! Ik woon daar niet maar de Emmy's worden daar wel gemaakt en terug geplaatst!

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Oke in 1x is wel fijner. Ik moet in de ochtend 150 en in de avond 75 spuiten.

 

Ik woon ook niet in Rotterdam hoor, maar wel regio. Ik ga naar het ziekenhuis in Delft/Voorburg.

 

Ben je tevreden over het ziekenhuis in Rotterdam?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hood.. sterkte meid. En geeft niks wat er gebeurde, je zit emotioneel helemaal vol. Ik denk aan je!! Ik ben nu volop aan het kijken waar ik naartoe wil. Heb Mn pijlen nu op Gent gericht. Daar doen ze dus al die extra onderzoeken. Maar voor de tussenecho kan ik gewoon bij Mn eigen ziekenhuis terecht. Dus misschien maakt dat de keuze makkelijker. Op freya kan je daar ook meer over lezen. Ben daar gister maar lid van geworden.

 

Marjo.. nog even geduld Wachtdag 6 is misschien nog te vroeg. Ik ben zo misselijk nu niet normaal. Ik zou ongesteld moeten worden vandaag maar ben t nog niet... dus is er nog hoop?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in Zwijndrecht kvg, de terugplaatsingen zijn alleen in Rotterdam Erasmus. Dus in principe kom ik daar niet zo vaak, maar ben wel tevreden hoor!!

 

Mooi aantal Flower

 

Welkom Tweede! Hoe gaat het tot nu toe?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ook weer geweest. Vrijdagochtend de punctie.

 

Ik kreeg alleen nu de vraag of ik niet liever ICSI wil doen ipv IVF van wegen mijn medische situatie willen ze het bevruchtingsproces een handje gaan helpen. Maar met ICSI heb je wel 1% meer kans op genetische ziektes. Hebben meer mensen die keuze mogen of moeten nemen?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tweede, dat is spannend! Je zit hier op het wachtbankje waar iedereen naartoe gaat als er een Emmy is terug geplaatst. Zeker omdat de wachtweken nogal zwaar kunnen zijn proberen we elkaar hier te steunen. Maar vragen kan hier natuurlijk ook. Ervaringsdeskundigen zitten er hier genoeg.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik zit nog niet op het wachtbankje dan ;-). Misschien beter met het andere topic meeschrijven. Ik hoop nog wel in januari op het bankje te komen... maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal vordert. Maandag mijn echo.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kvg, ja daar hebben wij wel naar gekeken maar ik vond het percentage niet schrikbarend. Daarnaast zou je het eventueel kunnen laten testen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Gekeken, dus geen ICSI gedaan?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekeken, dus geen ICSI gedaan?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Jawel, al twee keer. We hebben voor ICSI gekozen omdat we hoopte op meer bevruchtingen maar ik kom niet verder dan 3. Waar het aan ligt is nog een vraag maar dat proberen we verder uit te zoeken bij een ander ziekenhuis door extra onderzoeken.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 rijpe eicellen waar er maar 2 van bevrucht zijn, dus dan is het geen goede opbrengst. Nu afwachten of deze twee iets gedaan hebben. Wachtdag 11..

 

Ik denk dat je gewoon je gevoel achterna moet gaan. Ik heb nog wel getwijfeld of dat we nou icsi of ivf moeten doen ivm met dat de natuur het dan nog enigszins iets doet.. maar met icsi zoeken ze wel de beste mannelijke kandidaten eruit. Lastig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 rijpe eicellen waar er maar 2 van bevrucht zijn, dus dan is het geen goede opbrengst. Nu afwachten of deze twee iets gedaan hebben. Wachtdag 11..

 

Ik denk dat je gewoon je gevoel achterna moet gaan. Ik heb nog wel getwijfeld of dat we nou icsi of ivf moeten doen ivm met dat de natuur het dan nog enigszins iets doet.. maar met icsi zoeken ze wel de beste mannelijke kandidaten eruit. Lastig

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ow van 10 naar 2 is niet veel inderdaad.

 

Ik heb idd meer vertrouwen in een laborant dan moedernatuur want laat me al 8 jaar in de steek

 

Ik heb zoveel respect voor iedere vrouw die aan dit traject begint. En dan met name de vrouwen die dit al meer dan 1x hebben gedaan. Pffff ik ben gesloopt.

 

Gevoelsmatig ben ik in de 7 maanden (vanaf de operatie) 10 jaar ouder geworden.

 

Sorry ik heb ff een dip dagje volgens mij

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niks hoor! Ik doe met je mee. Loop al heel de dag op Mn tenen en net een beetje bloedverlies gehad dus ik ben er helemaal klaar mee. Buikpijn ook dus dit is einde poging 3. Ik heb dit jaar meer met hormonen rond gelopen dan zonder. Ik ben ook zo moe er zo klaar mee. Zo oneerlijk is het! Overal komen kinderen, bij mensen die geen kinderen kunnen onderhouden, ze niet willen, verslaafde etc.. en waar ze in een gespreid bedje terecht kunnen komen.. daar lukt het niet. Van het weekend heb ik ook een kraamfeestje...nou daar ga ik dus NIET heen. Zo ik moest ook even Mn ei kwijt.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kvg ik moet meteen ICSI!

 

Nikki, ik heb ook wel eens van die dagen hoor. Moest vandaag ook paar cadeautjes voor wat kraambezoekjes halen, potverdorie!

 

Vind je woordspeling wel leuk, dat je je Ei kwijt moet

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow van 10 naar 2 is niet veel inderdaad. Ik heb idd meer vertrouwen in een laborant dan moedernatuur want laat me al 8 jaar in de steek Ik heb zoveel respect voor iedere vrouw die aan dit traject begint. En dan met name de vrouwen die dit al meer dan 1x hebben gedaan. Pffff ik ben gesloopt.Gevoelsmatig ben ik in de 7 maanden (vanaf de operatie) 10 jaar ouder geworden.Sorry ik heb ff een dip dagje volgens mij Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geeft niet, ook die dagen horen erbij. Het is ook allemaal wat! Super ingrijpend allemaal... maar wacht maar af, het is het allemaal waard!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden