Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wij hebben vandaag ook een positieve test in de handen gekregen. Het is onze testdatum dus het is toch echt zo.

Wij zijn ZWANGER!!!!!

Kan het nog niet bevatten maar dat komt wel. Jij ook gefeliciteerd essie!

Jeeeeeeee wat super!!! Gefeliciteerd:))))

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
gefeliciteerd essie! wd 9 en zo een mooi resultaat dan heb je een mooi hcg..wat fijn:)

mirandag gefeliciteerd! wat fijn

Dank eslief, nou jij nog!!!

Geplaatst
Bij mij is de terugplaatsing een week geleden geweest. En er is er ook ééntje ingevroren. Was ook een beetje teleurgesteld van het aantal. Maar wel meteen bij de terugplaatsing te horen gekregen.Durf nog geen test te doen, maar ben wel heel nieuwschierig.
Wat is het moeilijk he! Ik ben blij als het morgen is. Dan begint voor mij de afleiding. Leuke feestjes en maandag weer gewoon werken. Hopelijk vliegen de dagen...
Geplaatst
Ja super lief, en super mooie afdeling geworden zo helemaal nieuw. Waar kom je zelf vandaan? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een dorp in de buurt Druten. Wil niet specifieker zijn. Niet voor jullie maar voor evt meelezers. De link naar mij is vrij snel gelegt als ik zeg waar ik vandaan kom...Jij? Waar woon jij?
Geplaatst
ef4cd560153670a355c2d99ac0e72c5b.jpg even hier een positieve bericht om het wachtbankje goede moed te geven!!! Echt het kan zomaar lukken.Welliswaar vroeg getest wd9, maar dat mag de pret niet drukken. Zet m op girls Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jeeejjjj 🎉🎉🎉🎉 gefeliciteerd! Wat fijn! Geniet ervan😚
Geplaatst
Wij hebben vandaag ook een positieve test in de handen gekregen. Het is onze testdatum dus het is toch echt zo.Wij zijn ZWANGER!!!!! Kan het nog niet bevatten maar dat komt wel. Jij ook gefeliciteerd essie!
Ook gefeliciteerd! Wat fijn!Genieten nu, van dit geweldige wonder😍
Geplaatst
Een dorp in de buurt Druten. Wil niet specifieker zijn. Niet voor jullie maar voor evt meelezers. De link naar mij is vrij snel gelegt als ik zeg waar ik vandaan kom...Jij? Waar woon jij?

Ahh daar ik aan de overkant:) arnhem die kant op:)

Geplaatst

Essie en mirandag gefeliciteerd! Super nieuws! Geniet, geniet!!!

@hopefulness ik snap dat je op meer had gehoopt. Maar 2 is toch ook echt fantastisch en geeft toch meer hoop en rust dan niets. Ik word er ook beetje zenuwachtig van... ik ga het in de gaten houden of ik een brief krijg via mijnradboud.

Ik heb trouwens helemaal geen instructies gekregen na de tp...?!

Als de dag van tp niet meetelt is het...wd 2 pffff hahahaha

Geplaatst
Essie en mirandag gefeliciteerd! Super nieuws! Geniet, geniet!!!

@hopefulness ik snap dat je op meer had gehoopt. Maar 2 is toch ook echt fantastisch en geeft toch meer hoop en rust dan niets. Ik word er ook beetje zenuwachtig van... ik ga het in de gaten houden of ik een brief krijg via mijnradboud.

Ik heb trouwens helemaal geen instructies gekregen na de tp...?!

Als de dag van tp niet meetelt is het...wd 2 pffff hahahaha

Radboud geeft idd geen instructief dan behalve gezond leven:)

Geplaatst
Essie en mirandag gefeliciteerd! Super nieuws! Geniet, geniet!!! @hopefulness ik snap dat je op meer had gehoopt. Maar 2 is toch ook echt fantastisch en geeft toch meer hoop en rust dan niets. Ik word er ook beetje zenuwachtig van... ik ga het in de gaten houden of ik een brief krijg via mijnradboud.Ik heb trouwens helemaal geen instructies gekregen na de tp...?!Als de dag van tp niet meetelt is het...wd 2 pffff hahahaha
Ik ook niet. Mijn man vroeg er wel naar maar gewoon werken, niet tillen en niks forceren. Maar dat had meer met de pijn vd punctie te maken. Gewoon lekker je ding doen tot aan de test en dan kijken we verder, zeiden ze. Ja en geen drugs alcohol ed
Geplaatst
Wij hebben vandaag ook een positieve test in de handen gekregen. Het is onze testdatum dus het is toch echt zo.

Wij zijn ZWANGER!!!!!

Kan het nog niet bevatten maar dat komt wel. Jij ook gefeliciteerd essie!

wooohooooo!! Gefeliciteerd!!!! Tijd voor een alcoholvrij feestje ;-)

Geplaatst
Even een paar dagen niet gelezen en het wachtbankje is verder gevuld. Niet door mij overigens, want het gaat nog steeds traag. Ik ben inmiddels weer twee keer terug geweest naar het ziekenhuis en de follikels groeien wel, maar doen het rustig aan. Rechts groeit trouwens heel weinig. In het begin was links niet te zien, inmiddels is links lekker vol, maar staan de follikels rechts stil. De bloedwaarden zijn wel omhoog geschoten, dus de eitjes zijn wel aan het rijpen. Omdat het allemaal lang duurt moet ik vanaf vandaag cetrotide erbij gaan spuiten om mijn cyclus te blijven onderdrukken.... Daar baal ik van, ik was blij toen ik van de decapeptyl af was, wat een rotspuit. Deze lijkt er erg op behalve dat er nog meer vloeistof in zit..... Ik moet wel minder hormonen gaan spuiten omdat ze inmiddels wel bang worden dat er anders te veel gestimuleerd wordt.... Gisteren twee keer op een dag naar Gent moeten rijden, omdat ik nog medicatie op moest halen, was een lekker dagje haaha.ik hoop toch echt binnenkort de punctie te hbebben en daarna bij jullie op de bank te kunnen ploffen! Fijn dat er trouwens zoveel mensen hun ervaring met de punctie wilden delen. Ik kan natuurlijk niet inschatten hoe het voor mij zal zijn, maar ik weet nu wel wat me een betje te wachten staa...
Hoi poekie, dat was een drukke dag zo te lezen met op en neer rijden haha! Wat vervelend dat je nu weer nieuwe prikken moet gebruiken, hoop dat je eitjes gauw doorgroeien en dat je de pregnyl mag zetten voor je punctie. De punctie is inderdaad voor iedereen heel verschillend en heb ook gehoord dat het verschilt per keer dat ke de punctie hebt. Ik heb er nog maar 1 gehad (hoop dat het daarbij blijft). Wens je veel sterkte!
Geplaatst
Ik heb een brief van het radboud over het aantal ingevroren embyo's.Er zijn er 2 ingevroren. Ik vind wel dat het er weinig zijn (begrijp me niet verkeerd in ben intens dankbaar voor deze 2) van de 7 zijn er 2 over. Weten jullie iets over waaraan een embryo moet voldoen om ingevroren te kunnen worden?Super snel hoor, brief wel via mijn Radboud ontvangen. Gelukkig geen 2 weken hoeven wachten. Joline dus echt je Radboud op de pc blijven checken!Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor me/ons hebben, mijn man is nl ook erg benieuwd.
Gefeliciteerd met je 2 cryo's! Hopelijk zit hier jullie kindje bij! Ik snap dat je aan de ene kant een beetje teleurgesteld bent dat het er 2 zijn. Inderdaad wat eslief zegt bij ons in het ziekenhuis hebben ze nog een extra dag gewacht en de beste ingevroren minimaal 8 cellig. Hopelijk zijn dit dan echte toppers die ingevroren zijn ! Daar moeten we vanuit gaan.
Geplaatst

Gefeliciteerd essie en mirandag!! Geniet van dit mooie nieuws🍀🌸🎈Hoeveelste terugplaatsing was dit voor jullie?

Wij hebben vandaag gesprek gehad bij de arts over onze vervolg cryo behandeling. Waarschijnlijk terugplaatsing eind maart. Erg spannend😊

Geplaatst
spannend sas..wij ergens rond 21 maart
Ik denk dat wij een beetje gelijk gaan oplopen Eslief.Ik heb alleen een vrij lange cyclus van mezelf 31 dagen ongeveer. En jij? wordt het in je natuurlijke cyclus teruggeplaatst?
Geplaatst

@sas25 mijn cyclus is altijd 28 dagen maar na een een icsi is het wel eens ontregeld..hier word het in natuurlijke cyclus terug geplaatst dus ik moet met de ovulatietesten aan de gang

Geplaatst
@sas25 mijn cyclus is altijd 28 dagen maar na een een icsi is het wel eens ontregeld..hier word het in natuurlijke cyclus terug geplaatst dus ik moet met de ovulatietesten aan de gang
Ja precies ik ook. Hoeveelste terugplaatsing wordt dit voor jou? En hoeveelste cryo?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden