Ga naar inhoud

wachtbankje februari 2017


Maaike79

Aanbevolen Berichten

Dit was onze enige cryo uit poging 2. Poging 1 heeft helemaal geen verse tp of cryo opgeleverd. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Niet leuk! Snap dat je erg verdrietig bent. Knuffel 🌸🌸
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@ KVG spannend hoor! Is alles goed gegaannmet de terugplaatsing? Was dit een cryo of verse? Wanneer is je testdag? 🌸

 

@ hopefullness vandaag testen! Spannend!!

 

@ Johanna , het is verschillend hoelang het allemaal duurt en of je een kort of een lang schema krijgt. Ik had ook een lang schema met eerst een maand lang de pul slikken dan 3 weken ongeveer decapeptyl en 2 weken stimuleren. Bij mij groeide de follikels ook langzaam maar daarentegen zijn ze wel weer heel sterk! Je zei dat je 35 bent dan doen ze waarschijnlijk een kort schema en hoef je niet eerst de pil te slikken. De arts zei dat ik een lang schema kreeg omdat ik pas 25 ben. Het is dus heel verschillend. Even bellen is inderdaad verstandig. Goed dat jullie toch de keuze hebben kunnen maken samen voor ICSI!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ KVG spannend hoor! Is alles goed gegaannmet de terugplaatsing? Was dit een cryo of verse? Wanneer is je testdag? 🌸

 

@ hopefullness vandaag testen! Spannend!!

 

@ Johanna , het is verschillend hoelang het allemaal duurt en of je een kort of een lang schema krijgt. Ik had ook een lang schema met eerst een maand lang de pul slikken dan 3 weken ongeveer decapeptyl en 2 weken stimuleren. Bij mij groeide de follikels ook langzaam maar daarentegen zijn ze wel weer heel sterk! Je zei dat je 35 bent dan doen ze waarschijnlijk een kort schema en hoef je niet eerst de pil te slikken. De arts zei dat ik een lang schema kreeg omdat ik pas 25 ben. Het is dus heel verschillend. Even bellen is inderdaad verstandig. Goed dat jullie toch de keuze hebben kunnen maken samen voor ICSI!

Ja, spannend! Ik kijk er naar uit en zie er tegenop. Dank allemaal voor jullie informatie! Dat helpt. En ik hoop echt dat het goed gaat. Voor ons allemaal overigens.

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloed is geprikt, het hele team is geweest. Ik ben 0,3 kilo aangekomen en heb het dubbele van eergisteren geplast. Er lijkt heel voorzichtig vooruit gang te zijn

 

Vanavond krijgen we de uitslag van de test...

 

Spannenddd

 

Vanavond pas? Jeetje....spannend!

Fijn om te lezen dat je sinds gisteren amper bent aangekomen. Hoe is het nu met de pijn?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ KVG spannend hoor! Is alles goed gegaannmet de terugplaatsing? Was dit een cryo of verse? Wanneer is je testdag?

 

@ hopefullness vandaag testen! Spannend!!

 

@ Johanna , het is verschillend hoelang het allemaal duurt en of je een kort of een lang schema krijgt. Ik had ook een lang schema met eerst een maand lang de pul slikken dan 3 weken ongeveer decapeptyl en 2 weken stimuleren. Bij mij groeide de follikels ook langzaam maar daarentegen zijn ze wel weer heel sterk! Je zei dat je 35 bent dan doen ze waarschijnlijk een kort schema en hoef je niet eerst de pil te slikken. De arts zei dat ik een lang schema kreeg omdat ik pas 25 ben. Het is dus heel verschillend. Even bellen is inderdaad verstandig. Goed dat jullie toch de keuze hebben kunnen maken samen voor ICSI!

 

Tp is goed gegaan. We hebben de tp kunnen filmen via de monitor van het echo apparaat. Heel bijzonder.

 

Het is een eskimootje (cryo) in een kunstmatige cyclus. Dus testdag is op dag 33 dat is zondag 5 maart.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloed is geprikt, het hele team is geweest. Ik ben 0,3 kilo aangekomen en heb het dubbele van eergisteren geplast. Er lijkt heel voorzichtig vooruit gang te zijn🕯🕯🕯Vanavond krijgen we de uitslag van de test...Spannenddd😥
Hopen dat je het allemaal niet voor niks moet doorstaan allemaal! Ik ga heel hard duimen voor je vandaag!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tp is goed gegaan. We hebben de tp kunnen filmen via de monitor van het echo apparaat. Heel bijzonder.

 

Het is een eskimootje (cryo) in een kunstmatige cyclus. Dus testdag is op dag 33 dat is zondag 5 maart.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh wat spannend!! Hoop dat het mag blijven kleven en een mooi kindje mag groeien!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tp is goed gegaan. We hebben de tp kunnen filmen via de monitor van het echo apparaat. Heel bijzonder. Het is een eskimootje (cryo) in een kunstmatige cyclus. Dus testdag is op dag 33 dat is zondag 5 maart.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Succes in de wachtweken ! 🌸🍀🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Ik heb het vanmiddag weer meer benauwd ben opschroefd naar 5 liter en naar 10 mg morfine. En de longarts is geweest morgen om 16u staat de punctie gepland. Dit omdat het voor de long ook niet goed is zolang in elkaar gedrukt te zijn... dus nu is het hopen op nog meer plassen en een stop aan gewicchts toename.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Ik heb het vanmiddag weer meer benauwd ben opschroefd naar 5 liter en naar 10 mg morfine. En de longarts is geweest morgen om 16u staat de punctie gepland. Dit omdat het voor de long ook niet goed is zolang in elkaar gedrukt te zijn... dus nu is het hopen op nog meer plassen en een stop aan gewicchts toename.

 

Pffff Hopefulness....wat een drama op deze manier. Hoop dat je vandaag ook nog positief nieuws krijgt.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje! Wat heftig allemaal! Krijgen ze er nu grip op waarom je zoveel vocht blijft vasthouden? Symptoombestrijding is natuurlijk belangrijk en ook nodig als ik het zo hoor. Maar weten ze nu wat de oorzaak is en kunnen ze daar niet wat aan doen? Pff! Heel veel sterkte nog maar een keer! Houd vol meis!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dinsdag bloed afname gehad, en goed nieuws gehad :). Maar dat was 14 dagen na mijn punctie. Dus daarom dacht ik dat je morgen mocht testen. Ik gebruik nog steeds utro.

 

Gefeliciteerd!! Ik moet nog maar ff geduld hebben...

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Debbie! En wat leuk we lopen nagenoeg gelijk.

ik zit op wd11 en mag op wd 15 testen (donderdag) nog even geduld dus.. voel me sinds de tp goed en heb geen symptomen of iets dergelijks. In de eerste dagen alleen wat gevoeliger borsten. Maar nu niets. Maar dus ook geen tekenen van een ongesteldheid. Wachten wachten... duimen!!

 

Hoi Joline, wat leuk wij lopen idd bijna gelijk. Ik ga voor je duimen. Vrijdag mag ik testen! Ik voel van alles en toch ook niks... dus maar gewoon duimen en geduld houden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje! Wat heftig allemaal! Krijgen ze er nu grip op waarom je zoveel vocht blijft vasthouden? Symptoombestrijding is natuurlijk belangrijk en ook nodig als ik het zo hoor. Maar weten ze nu wat de oorzaak is en kunnen ze daar niet wat aan doen? Pff! Heel veel sterkte nog maar een keer! Houd vol meis!Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
De oorzaak is hormonaal... doordat er een bepaalde waarde in het bloed zit "lekken" fe bloedvaten eiwitten en vocht. Dat zit nu allemaal in mijn lijf. Zodra de bloedwaarde weer oke is lekken die bloedbanen niet meer en nemen ze hey juist weer op waardoor ik weer start met plassen. En volgens mij heeft het hcg daarmee te maken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vanavond ook kijken naar nieuws van jou, Hopefulness! Dit alles moet vast een hele mooie reden hebben.Vandaag positieve LH test, uurtje later echo. als de ontdooing donderdag goed verloopt, hebben we vrijdag weer een terugplaatsing.
Spannend Maaike duim voor je cryootje!! 🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden